بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

پنج عطر زنانه ی دیور که نمی توان در برابر آن مقاومت کرد!

پنج عطر زنانه ی دیور که نمیتوان در برابر آن مقاومت کرد!

مطلب پیشنهادی پربازدید :پنج عطر زنانه ی لاکچری و گران قیمت

عطرهای زنانه ی دیور که نمی توان در برابر آن مقاومت کرد!

در این مقاله پنج عطر زنانه ی دیور که نمی توان در برابر آن مقاومت کرد! را برایتان معرفی می کنیم تا با برترین عطرهای زنانه دیور آشنا شوید .

دیور میس دیور ادوپرفیوم Dior Miss Dior EDP

میس دیور عطری که نمی توان در برابر آن مقاومت کرد!

خانه ی عطر دیور یکی از مشهور ترین و اصیل ترین خانه های مد و فشن و دارای سابقه ی طولانی و درخشان در زمینه ی عطرسازی و دنیای روایح است. در کارنامه ی عطرسازی دیور نام های بزرگی مانند ادموند رودنیتسکا ، فرانسوا دماشی و … به چشم می خورد که از اساتید دنیای عطر هستند. در میان محصولات متنوع دیور تولیدات انقلابی بسیاری دیده می شود که موفقیت زیادی برای این خانه به همراه داشته اند. در این میان بسیاری از آنها آنقدر زیبا ساخته شده اند که شما را مسحور رایحه ی خود می کنند و نمی توانید در مقابل آن مقاومت کنید !

مطلب پیشنهادی :عطر های زمستانه ی گران قیمت زنانه

بانوی برند دیور و معرف آن اولین عطری است که باید حتما در این لیست قرار بگیرد. شروع رایحه ی آن با یک فضای مرکباتی پرتقال است که حالتی نیمه شیرین و تا حدی آبدار دارد. به سمت قلب عطر که می رویم فضای گلی شما را در بر می گیرد که غالبا نت رز در آن حس می شود. در نهایت محور اصلی عطر که نعنای هندی است نمایان می گردد و کل فضای عطر توسط مشک پوشیده می شود. این عطر مناسب لباس های رنگ نسبتا روشن با استایل رسمی و کژوال است.

این عطر از پر فروش ترین عطرهای زنانه است : شنل کو کو مادمازل

میس دیور رایحه ای معتدل دارد و بهترین فصل برای این رایحه پاییز و بهار است. رایحه ی این عطر کمی تمایل به گرمای بیشتری دارد بنابراین برای زمستان نیز قابل استفاده است ولی بهتر است در فصل تابستان استفاده نکنید یا اینکه در شب های تابستان با تعداد اسپری های کنترل شده از آن لذت ببرید. میس دیور ادوپرفیوم مناسب سنین جوان و میانسال است. این عطر دارای پخش رایحه ی بسیار خوب و ماندگاری بالاست.

دیور جادور Dior J’Adoreعطر زنانه ی که نمی توان در برابر آن مقاومت کرد!

دیور جادور Dior J’Adoreعطر زنانه ی که نمی توان در برابر آن مقاومت کرد!

من عاشق ! یا همان ادکلن جادور یکی از زیبا ترین نمونه های پیوستن ساختار روایح کلاسیک به دنیای مدرن است. رایحه ای پیچیده و بسیار زیبا. شروع رایحه ی عطر با فضایی میوه ای و کمی گلی با محوریت گلابی ، طالبی و مگنولیا است. به سمت بطن عطر که می رویم فضای گلی سفید که ستون اصلی عطر است نمایان می شود. رایحه ی نرم و شیرین یاسمن در کنار زیبایی گل برف و همچنین گل مریم سحرآمیز، معجونی عاشقانه و جادویی می سازد.

مطلب پیشنهادی :هشت عطر گرم و تند زنانه پر طرفدار

در نهایت این ساختار گلی میوه ای بر روی وانیل و مشک پایه گذاری می شود. رایحه ی این عطر مناسب پوشش رسمی و شیک و موقر است. به دلیل بوی معتدل این عطر یک انتخاب بسیار عالی برای فصل بهار و پس از آن پاییز است. بهتر است از این عطر در روز استفاده کنید. این عطر دارای پخش رایحه ی خوب و ماندگاری نسبتا بالاست.

دیور هیپنوتیک پویزن ادوتویلت Dior Hypnotic Poison EDT

دیور هیپنوتیک پویزن ادوتویلت عطر جذاب زنانه ی دیور

شاید مشهور ترین گروه عطر های زنانه ی دیور لاین پویزن باشد. نسخه ها یا همان فلنکر های متفاوت و متعددی که بسیار موفق بودند. پویزن به معنای سم است . سمی که شما را از خود بیخود کند ! در ابتدای اسپری هیپنوتیک پویزن فضای میوه ای با حسی تقریبا استوایی با محوریت نارگیل و همراهی آلو سیاه و زردالو را استشمام می کنید. به درون عطر که نفوذ می کنیم نت های گلی بیشتر نقش متعادل کننده ی فضای عطر را دارند و در پشت صحنه متوجه حضور آنان می شوید. در عمق عطر محور اصلی عطر مشخص می شود که رایحه ی وانیل با همراهی بادام است که بر روی تخته ای چوبی نشسته اند.

رایحه ی هیپنوتیک پویزن مناسب پوشش کژوال و رسمی بولد که توجهات را به خود جلب می کند، است. از جمله عطر هایی که با آرایش های غلیظ می تواند هارمونی خوبی ایجاد کند هیپنوتیک پویزن از دیور است. این عطر کاملا مناسب شب در فصول سرد سال است. پخش بوی قدرتمند و ماندگاری بالای این عطر رضایت شما را جلب خواهد کرد.

عطر زنانه دیور دیوریسیمو ادوتویلت Dior Diorissimo EDT

دیور دیوریسیمو ادوتویلت

دیوریسیمو یا بازسازی لطافت گذشته! یکی از شاهکار های کلاسیک ادموند رودنیتسکا که بازگردانی و تا حدی مدرن سازی شده است. شروع رایحه ی این عطر فضای سبز و کمی مرکباتی است که سریعا به سمت قلب گلی این عطر می رود.

در عمق عطر گل برف و یاس سفید و بنفش سه گانه ای جادویی از روایح گلی می سازند که بسیار لطیف و نرم، درعین حال بسیار گیرا و جذاب است. کمی حس پودری در پس زمینه و همراهی سایر نت های گلی دیده می شود و در انتهای عطر لایه ای از فضای چوبی و کمی چرمی و مشکی دیده می شود.

این عطر کاراکتری کاملا دوستانه و بسیار نرم و مهربان دارد. رایحه ی خنک این عطر در فصول گرم سال بسیار مناسب خواهد بود. ساختار تقریبا کلاسیک این عطر احتمالا افراد میانسال را بیشتر از سایرین مجذوب خودش می کند. پوشش ساده و شیک رسمی و کژوال با استفاده از رنگ های روشن هارمونی استثنایی با این عطر دارد. دیوریسیمو دارای پخش بوی متوسط و ماندگاری نسبتا خوب است.

دیور پیور پویزن Dior Pure Poison

عطر زنانه دیور پیور پویزن

آنقدر سری پویزن دیور موفق و پر طرفدار است که ناگزیر مورد دیگری از این سری را در این لیست قرار دادیم. حال از این مجموعه ی سم ها سراغ سم خالص می رویم! رایحه ی سحرآمیز این عطر بر پایه ی گل های سفید قرار می گیرد. ابتدای عطر با رایحه ی یاسمن و فضای مرکباتی شروع می شود. هر چه به جلو پیش می رویم فضای مرکباتی فروکش می کند و گل گاردنیا و شکوفه های پرتقال شروع به خودنمایی می کند.

اصلی ترین همراه این فضای گل های سفید، چوب صندل است که حس چوبی خامه ای و مقداری دارویی مانند دارد و تعادل بسیار زیبایی همراه سایر روایح این عطر می سازد. لایه ای محو از کهربا و مشک سفید نیز عطر را در بر گرفته است. رایحه ی این عطر بیشتر مناسب پوشش کژوال است و می توان با لباس های متنوعی آن را ست نمود. فصول سرد سال و تا حدی فصل بهار مناسب ترین زمان برای استفاده از پیور پویزن است. پخش بوی نسبتا قوی و ماندگاری بالای این عطر از نقاط قوت آن محسوب می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *