بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

23 ایده برای خرید كادو روز ولنتاين براي پسر (همه رنج قيمت )

بهترين كادو روز ولنتاين براي پسر

بهترين كادو روز ولنتاين براي پسر (همه رنج قيمت ) چیست؟ با خرید چه هدیه ای دوست پسر یا همسرم را سورپرایز کنم ؟بهترین کادو برای روز ولنتاین با بودجه ای که دارم چیست؟ ما در این مقاله 23 ایده برای خرید كادو روز ولنتاين براي پسر (همه رنج قيمت ) قصد داریم شما را با هر بودجه ای که دارید راهنمایی کنیم تا هدیه ی مناسب عشق زندگیتان را در روز ولنتاین تهیه نمایید .

این عطر از پر فروش ترین عطرهای مردانه است : شنل بلو ادوپرفیوم

هدیه روز ولنتاین

چه در حال جشن گرفتن یک عاشقانه طولانی و رابطه اي بلندمدت هستيد يا در یک رابطه دوستی ارزشمند یا حتي فقط در یک معاشقه و يا دوستي كوتاه با فرد جدیدي در کافه يا دانشگاه ، روز ولنتاین فرصتی مناسبي برای نشان دادن عشق و دوست داشتن شما به طرف مقابلتان در اين رابطه است .

مطلب پیشنهادی مرتبط :23 ایده از بهترين هدیه های روز ولنتاين براي دختر (همه رنج قيمت )

روز ولنتاین تقریباً نزدیک است . آیا برای شریک زندگی خود هدیه ای عالی در  نظر داريد؟ آیا مرد زندگي اكنون شما سزاوار هديه اي خاص برای جشن گرفتن این روز اختصاص داده شده به عشق نیست؟ با این حال، نیازی به استرس نیست: ما تعدادی هدایای بسیار زیبا و كاربردي برای روز ولنتاین برای مرد شماره یک شما گردآوری کرده‌ایم.

23 ایده برای خرید كادو روز ولنتاين براي پسر (همه رنج قيمت )

از هدایای کاملا کاربردی گرفته تا منحصربه‌فرد و صمیمانه، این هدایایی که ما با دقت تهیه کرده‌ایم، مطمئناً ايده خوبي براي شما خواهند بود. مهم نیست که عشق شما چه چیزی را دوست دارد، مواردی که در اینجا معرفي مي شوند مي توانند مطابق با سبک او باشند.

بهترین هدایای روز ولنتاین برای او را در زیر بخوانید.

1-خريد عطر و ادكلن برای هدیه روز ولنتاین

 خرید عطر برای روز ولنتاين براي پسر

کریستن شرلی،يك متخصص تجمل، می‌گوید: «عطرها می‌توانند یکی از کم‌هزینه‌ترین راه‌ها برای هدیه دادن به طرف مقابل از برند لوکس مورد علاقه‌شان باشند». او مي گويد شما می توانید عطرهای شگفت انگیز زیر 100 دلار پیدا کنید و بعلاوه، این در واقع یک هدیه سفارشی زیرکانه و هوشمندانه است او همچنين می‌گوید: “لازم نیست نگران اندازه و حجم ادكلن باشید، مردم اغلب از خرید عطرهای مردانه جدید برای خود غافل می‌شوند، بنابراین هر بار که از عطر هديه شما استفاده كنند به شما فکر خواهد کرد. “

ادكلن اصل یکی از زیباترین و مجلل ترین هدایایی است که می توانید برای هر مناسبت خاصی ارائه دهید و براي روز ولنتاين نيز هديه دادن يك ادكلن جذاب و مناسب سليقه و سن عشق شما مي تواند هديه اي بسيار عالي باشد . مطمعنا شريك عشقي شما از تلاش و زماني که برای انتخاب ادكلن بی‌نقص و مناسب سلیقه او  صرف می‌کنید آگاه است، بنابراین عطری که شما بدین منظور می خرید بهترین هدیه‌ای است که او از شما دریافت خواهد کرد.

مقاله مرتبط و پر بازدید که با مطالعه آن از عطر های مناسب روز ولنتاین برای دوست دختر خود اطلاع خواهید یافت:

عطر های مردانه ی مناسب هدیه برای روز ولنتاین

امسال، اگر هدف شما این است که دوست پسر یا همسر خود را با هدیه ویژه ای غافلگیر کنید، توصیه ما این است که عطری با رایحه ای جذاب براش بخرید که مظهر حس مردانگی صیقلی باشد وبه او اعتماد به نفس مناسب و جذابیت جنسی بدهد در حالی که به طور همزمان احساس صمیمی عشق و فداکاری واقعی را به شما نیز القا کند.

شما می توانید از لینک زیر برای خرید عطر و ادکلن اصل و با کیفیت از فروشگاه معتبر و دارای ضمانت و تضمین اصالت کالا اقدام فرمایید :

2- خريد ساعت به عنوان هدیه ولنتاین

خريد ساعت به عنوان هدیه ولنتاین

ساعت های لوکس بهترین هدایای روز ولنتاین هستند. گل‌ها پژمرده می‌شوند، شکلات‌ها خورده می‌شوند، اما یک ساعت لوکس واقعی یک عمر ماندگار خواهد بود.

برخلاف بسیاری از اقلام مورد نیاز در زندگی ما که بلافاصله پس از خرید، ارزش خود را از دست می‌دهند، ساعت‌های لوکس ارزش خود را در طول سال‌ها حفظ می نمایند و به‌عنوان سرمایه‌گذاری پوشیدنی عمل می‌کنند که می‌توان هر روز از آن استفاده کرده و لذت برد.

علاوه بر این، از آنجایی که ساعت‌های باکیفیت هرگز واقعاً قدیمی یا منسوخ نمی‌شوند. ساعت‌های لوکس می‌توانند به نسل‌های آینده منتقل شوند و به میراث‌های ارزشمندی تبدیل گردند که داستان یک خانواده را روایت می‌کنند.

اما همیشه لازم نیست برای تهیه یک ساعت باکیفیت از یکی از تولیدکنندگان برتر جهان، هزینه زیادی کنید .شما مي توانيد مناسب بودجه خود ساعتهاي متفاوتي با برند ها ،كيفيت ها و قيمتهاي متفاوتي تهيه نماييد .

از لینک زیر می توانید برای خرید ساعت به عنوان هدیه روز ولنتاین اقدام فرمایید:

3- خريد يك ست ورزشي برای روز ولنتاین

خريد يك ست ورزشي برای روز ولنتاین

انتخاب هدیه مناسب برای روز ولنتاین برای عزیزتان نباید خیلی سخت باشد باید فقط به آنچه که او دوست دارد و نیاز دارد فکر کنید ، مطمئناً راه حلی پیدا خواهید کرد. اگر آنها علاقه مند به ورزشگاه هستند، به لطف طیف وسیعی از هدایایی که می توانید در نظر بگیرید، کار بسیار آسان تر است، بنابراین بودجه خود را در نظر داشته و به دنبال آن هدایای شگفت انگیز باشید.

اگر زندگی خود را با یکی از علاقه مندان به ورزش و ورزشگاه شريك شده ايد ، ممکن است به این فکر کنید که بهترین هدیه روز ولنتاین را برای او مي تواند يك ست ورزشي مناسب و با كيفيت  باشد تا به او  نشان دهید که چقدر علاقه ورزشي او برايتان اهميت دارد و چه قدر برايش دلگرم کننده هستید.

بسیاری از مردم به ظاهرشان در باشگاه اهمیت نمی‌دهند، زیرا آنجا هستند تا ورزش کنند نه چيز ديگر، و این کاملاً درست است، اما این بدان معنا نیست که شما نباید سعی کنید بهترین ظاهر خود را داشته باشید. دقیقاً به همین دلیل است که بسیاری از علاقه مندان به تناسب اندام به لباس های بدنسازی خود توجه می کنند و سعی می کنند با انتخاب لباس مناسب راحتی و کاربردی را ترکیب کنند.پس خريد يك ست ورزشي مي تواند هديه بسيار مناسبي براي آنها باشد .

ست هاي ورزشي با كيفيت ها و برندهاي مختلف داخلي و خارجي در بازار موجود است و شما چه به صورت آنلاين و چه به صورت حضوري مي توانيد آنها را تهيه نماييد .

از لینک زیر می توانید برای خرید ست ورزشی به عنوان هدیه روز ولنتاین اقدام فرمایید:

4- خريد اسپيكر به عنوان هدیه ولنتاین

خريد اسپيكر به عنوان هدیه ولنتاین

وقتی صحبت از هدایای الکترونیکی ولنتاین به میان می‌آید، يك اسپیکر کوچک اما با عملکرد خوب از آن جایی که در هر مكاني كه روزتان را می‌گذرانيد قابل استفاده است ،مي تواند هديه اي عالي باشد.

شريك شما می تواند آن را به هر دستگاه هوشمندی با بلوتوث متصل کند و اينگونه به او امکان دسترسی به کل کتابخانه موسیقی خود داده مي شود .

از لینک زیر می توانید برای خرید اسپیکر به عنوان هدیه روز ولنتاین اقدام فرمایید:

5-عضويت سالانه باشگاه ورزشي به عنوان هدیه ولنتاین

خرید عضويت سالانه باشگاه ورزشي به عنوان هدیه ولنتاین برای پسر

بیایید صادق باشیم، عضويت سالانه باشگاه ورزشي چیزی است که علاقمند به تناسب اندام را بیش از آنچه تصور می کنید خوشحال می کند! عضویت سالانه باشگاه ورزشی می‌تواند نسبتاً گران باشد و اگر کسی که واقعاً از گذراندن وقت خود در باشگاه لذت می‌برد اين يكي از بهترين هديه هاي براي اوست .

از سوی دیگر، خريد اين هديه  فقط به جنبه مالي آن مربوط نمی‌شود، بلکه عشق شما را نشان مي دهد که با فراهم كردن  راهی برای لذت بردن فردی که دوستش دارید از فعالیت مورد علاقه‌اش در تمام طول سال نشان می‌دهید حمايت مي كنيد . شما حتما با اين كار او را غافلگیر و خوشحال خواهید کرد.

از لینک زیر می توانید برای خرید عضویت باشگاه ورزشی به عنوان هدیه روز ولنتاین اقدام فرمایید:

6-خريد پاور بانك برای روز ولنتاین

خريد پاور بانك برای روز ولنتاین

پاوربانک ها یک ایده خوب برای هدیه روز ولنتاین هستند. زيرا پتور بانک یکی از معدود ابزارهایی است که هر کس در یک مقطع زمانی به آن نیاز خواهد داشت و همچنین قيمت ها متنوعي دارد كه با هر بودجه اي سازگار است .

هنگامی که پاور بانک به شخصی هدیه می‌دهید همیشه از آن استفاده می‌کند و اينگونه خاطره شما همواره در ذهن او باقی می‌ماند.با توجه به استفاده روز افزون از گجت های قابل حمل مانند موبایل، تبلت و دوربین مهم است که در تمام شرایط شارژ داشته باشند. پاور بانک بهترین وسیله ای است که می‌توان برای شارژ دستگاه های مختلف تهیه کرد تا در هر شرایطی بابت تمام شدن شارژ موبایل و دیگر گجت های قابل حمل خود نگران نباشید.

از لینک زیر می توانید برای خرید پاوربانک به عنوان هدیه روز ولنتاین اقدام فرمایید:

7-خريد دستبند چرم و طلا برای روز ولنتاین

خريد دستبند چرم و طلا برای روز ولنتاین

یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌های مورد استفاده آقایان، دستبند مردانه است. اکسسوری که هم به صورت تمام طلاست و هم در ترکیبی با چرم در طلافروشی‌ها و گالری‌های طلا به چشم می‌خورد و یکی از بهترین هدیه‌های موجود برای کادوی دادن به مردان است. دستبند چرم و طلا بهترین هدیه برای عشق شما در روز ولنتاين است .

این دستبند علاوه بر داشتن قیمتی مناسب ،زيبا و با ارزش است و افراد می توانند طبق سلیقه خود این دستبندها را تهیه نمایند.یک آقا هر اندازه که سخت‌پسند باشد، دربرابر جذابیت و زیبایی که دستبندهای مردانه طلا دارند، نمی‌تواند مقاومت کند.

از لینک زیر می توانید برای خرید دستبند چرم و طلا به عنوان هدیه روز ولنتاین اقدام فرمایید:

8- خرید ست مردانه کمربند و کیف پول و جاکارتی چرم برای روز ولنتاین

 خرید ست مردانه کمربند و کیف پول و جاکارتی چرم برای روز ولنتاین

ست مردانه چرم، شامل کیف پول ، کمربند و یک عدد جاکارتی چرم است و بهترین هدیه برای روز ولنتاین مي باشد. ست هدیه چرم مردانه در عین پرکاربرد بودن، نمایشی از زیبایی، شیک بودن و اصالت است و مي تواند براي مرد مورد علاقه شما  جذاب و پر كاربرد باشد.

از لینک زیر می توانید برای خرید ست مردانه کمربند و کیف پول و جاکارتی چرم به عنوان هدیه روز ولنتاین اقدام فرمایید:

9- خرید كفش چرمي مردانه برای هدیه روز ولنتاین

خرید كفش چرمي مردانه برای هدیه روز ولنتاین

داشتن كفش مناسب و شيك برای آقایان امری لازم و ضروری است و جزئی از یک استایل شیک به نظر می رسد. از آنجایی که همیشه گفته مي شود ، افراد با کفش‌هایشان بخشی از شخصیت خود را نشان می‌دهند، پس پیدا کردن کفشی که مناسب استایل و ظاهر یک آقا است همیشه در اولویت است.

شما با توجه به سن ، سليقه ، مدل و استايل لباس پوشيدن شريك عشقي خود امکان انتخاب مابین سه مدل کفش رسمی، کالج و اسپرت چرم را داريد . برای یک ظاهر رسمی ،داشتن کفش مناسب با آن نیاز است . اگر کفشی برای محل کار دوست پسر یا همسرتان می خواهید ،با توجه به این که در محل کار مدت زمان طولانی از کفش استفاده می شود، باید کفش مناسب و راحت برایش تهیه کنید . کفش هایی که برای مجالس و مهمانی ها استفاده می شوند معمولا ظاهری خیره کننده و خاص دارند اما کفش هایی که برای استفاده روزمره مناسبند معمولا ظاهری معمولی تر و قالبی راحت تر دارند. شما بايد با توجه به نياز عشقتان برايش كفشي شيك انتخاب كنيد .

از لینک زیر می توانید برای خرید کفش چرمی مردانه به عنوان هدیه روز ولنتاین اقدام فرمایید:

10-خريد ماشين ريش تراش يا یک ست هدیه اصلاح برای روز ولنتاین

خريد ماشين ريش تراش يا یک ست هدیه اصلاح برای روز ولنتاین

خريد ماشين ريش تراش یک هدیه فوق العاده لوکس برای ولنتاین خواهد بود. این بهترین هدیه لوکس برای پسری است که مرتباً اصلاح می کند و به او اجازه می دهد هر بار که اصلاح می کند از اينكار لذت برده و ياد شما باشد .

اگر تمايل داريد هزينه كمتري دهيد و اگر مرد زندگی شما هر روز اصلاح می کند، یک مجموعه هدیه اصلاح با بسته بندی زیبا هدیه ای متفکرانه خواهد بود و در این روز ولنتاین، می توانید در طیف وسیعی از محصولات ژیلت حق انتخاب داشته باشيد. یک اصلاح تمیز می تواند برای شريك شما احساس راحتی بیشتری ايجاد كند.

پس مي توانيد براي او یک ست هدیه اصلاح با یک تیغ به همراه ژل یا فوم اصلاح یا سایر لوازم اصلاح، مانند پایه تیغ ژیلت یا نگهدارنده تیغ، تهيه کنید.

از لینک زیر می توانید برای خرید ریش تراش به عنوان هدیه روز ولنتاین اقدام فرمایید:

11- خرید تراول ماگ برای روز ولنتاین

خرید تراول ماگ برای روز ولنتاین

اگر دوست پسر شما علاقه زیادی به خوردن قهوه و چای گرم در طول روز دارد خرید یک تراول ماگ با کیفیت می تواند هدیه ای عالی برای او باشد .

ترول ماگ ها نوعی لیوان با بدنه عایق بندی شده هستند که مانع از تغییر دمای زیاد نوشیدنی داخل آن  می شود و برای گرم نگه داشتن نوشیدنی گرم و خنک نگه داشتن نوشیدنی های سرد حدود 2-3 ساعت به بالا در ماشین ،منزل ، محیط کار،مدرسه ،دانشگاه و در هنگام سفر و کوهنوردی کاربرد فراوانی دارند. تراول ماگ می تواند یک هدیه ولنتاین خوب برای همسر و دوست پسر شما باشد .

از لینک زیر می توانید برای خرید این هدیه برای روز ولنتاین اقدام فرمایید:

12-خرید فندک برای روز ولنتاین برای پسر

خرید فندک برای روز ولنتاین

 فندک ابزاری جهت روشن کردن آتش است و بیشتر برای روشن کردن سیگار، پیپ و اجاق گاز مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع لوکس و شیک آن می تواند هدیه ای با ارزش برای مردی باشد که به این اکسسوری علاقه دارد.

اگر همسر و یا دوست پسر شما علاقه به کمپینگ یا کوهنوردی دارد و مطمعنا از فندک برای روشن کردن آتش استفاده می کند باید به سراغ فندک هایی بلند با شعله مقاوم در برابر باد باشید. اگر دوست پسرتان سیگار می کشد باید فندکی برای روشن کردن سیگار برایش بخرید. اگر به دنبال هدیه ای ماندگار برای او هستید، ظاهر فندک نیز برایتان اهمیت ویژه ای خواهد داشت .

فندک انواع مختلفی دارد مانند :

فندک های گازی: از متداول ترین و پرمصرف ترین انواع فندک هاست. مخزن فندک با گاز مایع پر شده  و شارژ مجدد آنها به راحتی انجام می‌شود. به همین سبب بیشتر جهت مصارف خانگی و روشن کردن سیگار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فندک های بنزینی:این نوع فندک ها در رده فندک های گران قیمت قرار دارند که سوختشان نفت و یا بنزین است که اکثرا از برند معروف زیپو می‌باشند

فندک های برقی:  فندک های الکتریکی قابل شارژ هستند که به آنها فندک شارژی نیز می‌گویند و توسط کابل یو اس بی شارژ می‌شوند که برای روشن کردن سیگار نیز بسیار مناسب می‌باشد.

از لینک زیر می توانید برای خرید این هدیه برای روز ولنتاین اقدام فرمایید:

 13-خرید ساک ورزشی به عنوان هدیه روز ولنتاین

خرید ساک ورزشی به عنوان هدیه روز ولنتاین

اگر دوست پسر و یا همسر شما اهل ورزش و باشگاه است خرید یک ساک ورزشی مناسب می تواند هدیه ای با ارزش برای او به مناسبت ولنتاین باشد .

کیف ورزشی برای حمل لوازم ورزشی استفاده می شود.

خرید کیف ورزشی با وجود سادگی به علت کارایی بالایی که دارد و به جمع آوری و حمل آسانتر وسایل باشگاهی کمک می کند، بسیار پرطرفدار بوده و حتی در مسافرت ها به عنوان کیف دستی می شود از آن استفاده کرد.از مدل‌های کوچک می توان برای مسافرت های کوتاه یا مواقعی که نیازی به حمل وسایل زیادی نیست، استفاده نمود.

ورزشکاران باتوجه به فضای مناسبی که ساک ورزشی دارد، کلیه وسایل ورزشی خود از قبیل گرمکن،شیکر، کش، حوله و  کفش ورزشی را به راحتی می توانند در آن قرار داده و به راحتی حمل کنند.

از لینک زیر می توانید برای خرید این هدیه برای روز ولنتاین اقدام فرمایید:

14-خرید کروات ، دکمه سر دست و گیره کروات برای هدیه روز ولنتاین

خرید کروات ، دکمه سر دست و گیره کروات برای هدیه روز ولنتاین

اگر دوست پسر و یا همسر شما علاقه به پوشیدن کت شلوار و کروات در مهمانی ها و مجالس رسمی دارد خرید کروات ، دکمه سر دست و گیره کروات می تواند هدیه ای بسیار مناسب برای او باشد،برای اویی که به وقار و پوشش خود اهمیت می دهد.

استفاده از دکمه سردستی زیبا، خاص و لاکچری و همین طور کراوات زیبا  یک آقا را در هر مهمانی یا قرار کاری از دیگران متمایز کرده و به پوشش او جلوه ی ویژه می بخشد.

ست زیبای دکمه سرآستین و گیره نگهداری کراوات، برای استایل های رسمی و خاص مورد استفاده قرار می گیرد و استایل یک آقا را در مکان های رسمی مانند ملاقات های مهم کاری، مهمانی های رسمی و … به یک استایل خاص و منحصر به فرد تبدیل می کند.

کراوات ، دکمه سردست  و گیره کروات می‌توانند به راحتی و در یک چشم به هم زدن ساختار یکنواخت پوششی را تغییر دهند و از زیبایی و خاص بودن سخن بگویند. از آنها می توان به عنوان هدیه ای لوکس یاد کنیم. چراکه گاها می‌بینیم وسیله‌ای مثل دکمه سرآستین با فلزاتی مثل نقره و طلا درست می‌شوند یا مثلاً شاهد این موضوع هستیم که کراوات‌ها به صورت دست دوز با پارچه‌های بسیار خاص طراحی و تولید می‌گردند. پس با توجه به استایل و سلیقه دوست پسر و یا همسر خود و با توجه به بودجه ای که برای این کار در نظر دارید می توانید هدیه ای شیک و ارزشمند تهیه کنید .

از لینک زیر می توانید برای خرید این هدیه برای روز ولنتاین اقدام فرمایید:

15-خرید شال گردن به عنوان کادوی روز ولنتاین

خرید شال گردن به عنوان کادوی روز ولنتاین

امروزه علاوه بر خرید انواع پیراهن ،کت و شلوار وبه طور کلی لباس های مردانه، خرید اکسسوری‌هایی مانند پوشت ،کراوات، شال و دستمال گردن هم در میان آقایان رواج یافته است. امروزه شالهای مردانه در جنس ها و طرح های متفاوت تولید می شوند و حتی با توجه به جنس آنها و ضخیمی و نازکیشان تابستانه و زمستانه دارند .

یک شال مردانه شیک گرم و بافتنی و یا پشمی در فصل پاییز و زمستان می‌تواند تکمیل کننده ی استایل مرد زندگی شما بوده و زیبایی چند برابری به ظاهر ایشان بدهد ، همچنان که او را گرم‌تر نگه می دارد. علاوه بر شال مردانه زمستانی در فصل تابستان هم از انواع شال مردانه نخی می‌توان استفاده کرد.

در انتخاب شال باید حتما استایل همسر و یا دوست پسر خود را در نظر بگیرید به طوری که اگر استایلی اسپرت دارد برایش شال گردنی اسپرت خریداری کنید و اگر استایلی رسمی دارد می توانید شالی ابریشمی خریداری نمایید .

از لینک زیر می توانید برای خرید این هدیه برای روز ولنتاین اقدام فرمایید:

16- خرید هدفون بی سیم (هندزفری یا ایرپاد ) به عنوان هدیه روز ولنتاین

 خرید هدفون بی سیم (هندزفری یا ایرپاد ) به عنوان هدیه روز ولنتاین

امروزه استفاده از  هندزفری هایی که با سیم به گوشی متصل نمی شوند بلکه برای این اتصال از بلوتوث استفاده می‌کنند بسیار همه گیر شده است. این محصولات از آنجایی که از منبع تغذیه باتری استفاده می کنند نیاز به شارژ دارند.

با هندزفری ها می‌توانید فیلم ببینید و موزیک مورد علاقه‌‌‌ی خود را گوش دهید یا با دوست خود مکالمه داشته باشید. این محصولات روز به روز محبوب‌تر از قبل می‌شوند و شرکت‌های بسیار متنوعی نیز در حال حاضر هدفون‌های تمام بی سیم تولید می‌کنند.پس ایرپاد یا هدفون بی سیم می تواند یک هدیه عالی و ارزشمند برای دوست پسر شما و به مناسبت ولنتاین باشد.

این گجت هوشمند طرفداران زیادی به خصوص در بین جوانان دارد و امروزه نام هندز فری یا ایرپاد را در میان پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین وسایل جانبی مشاهده می‌کنیم. پس با خیال راحت این وسیله کاربردی را برای همسر و یا دوست پسر خود تهیه نمایید .

از لینک زیر می توانید برای خرید این هدیه برای روز ولنتاین اقدام فرمایید:

17- خرید مسواک برقی به عنوان هدیه روز ولنتاین

خرید مسواک برقی به عنوان هدیه روز ولنتاین

اگر سلامتی و راحتی عشق زندگیتان برایتان اهمیت دارد مسواک برقی می تواند هدیه مناسبی برای روز ولنتاین باشد.  مسواک برقی برای رفع انواع لکه های سر سخت از روی دندان ها و همچنین پاک سازی لثه ها و دندان ها از انواع پلاک های میکروبی استفاده می گردد.

مسواک‌های برقی به‌دلیل حرکات خاص برس‌شان به رفع بهتر و راحت‌تر جرم‌ها و پلاک‌ها از روی دندان‌‌ها و اطراف لثه‌ها کمک می‌کنند و به جرأت می توان گفت که از کاربردی‌ترین ابداعات پزشکی در حوزه بهداشت دهان‌ودندان هستند.

اگر قرار باشدکسی مراقبت از دندان‌ها را بی‌عیب و نقص انجام دهد استفاده از مسواک برقی به مراتب موثرتر و بهتر از مسواک معمولی عمل می‌کند؛ وسیله‌ای که به افراد در درست مسواک کردن و بالا بردن عمر دندان‌هایشان کمک می‌کند و نمی‌گذارد به علت خستگی و تنبلی زمان مسواک زدن را پایین بیاورند و همه‌جوره هوای سلامت دندان‌ها را دارد.پس انتخاب این وسیله می تواند هدیه بسیار خوب و کاربردی برای عشق زندگیتان باشد.

از لینک زیر می توانید برای خرید این هدیه برای روز ولنتاین اقدام فرمایید:

18-خرید ماساژور برقی به عنوان هدیه روز ولنتاین برای پسر

خرید ماساژور برقی به عنوان هدیه روز ولنتاین

بسیاری از افراد جامعه به دلیل پشت میز نشینی به مدت طولانی در طول شبانه روز در معرض کوفتگی و خستگی بدن و عضلات قرار دارند، از این رو برای جلوگیری از این مشکلات و برای از بین بردن خستگی و ایجاد نشاط در افراد یکی از متداول ترین راه ها ماساژ است. ماساژ به مجموعه ای از اعمال گفته می شود که روی قسمت های مختلف بدن اعمال می شوند و علاوه بر رفع خستگی بدن و دردهای عضلانی، می تواند با تسریع جریان خود، اکسیژن بیشتری را به نقاط مختلف بدن بفرستد.

به این منظور استفاده از ماساژور به عنوان ابزاری کاربردی که ماساژ را تسهیل می کند، به افراد توصیه می شود.پس خرید ماساژور می تواند هدیه ای عالی و کاربردی برای روز ولنتاین باشد.

استفاده از دستگاه ماساژ برقی به طور قابل‌توجهی هزینه‌های رفتن به سالن‌های ماساژ را کاهش می‌دهد. همچنین در زمان نیز صرفه‌جویی می‌شود.دستگاه ماساژ دارای انواع متفاوتی است. این امر سبب می‌شود تا قیمت‌های متفاوتی نیز برای آن در نظر گرفته شود.پس با توجه به بودجه خود می توانید برای پسر مورد علاقه تان هدیه ولنتاین بگیرید.

از لینک زیر می توانید برای خرید این هدیه برای روز ولنتاین اقدام فرمایید:

19-خرید کلاه برای هدیه روز ولنتاین

خرید کلاه برای هدیه روز ولنتاین برای پسر

امروزه کلاه به‌عنوان یک اکسسوری برای آقایان محسوب می‌شود. کلاه‌ها استایل آقایان را می‌سازند.

کلاه‌های مردانه در مدل‌های متنوع و جنس‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند. شما می توانید با توجه به اسلاید پارتنر خود و با توجه به اینکه علاقه به سبک کلاسیک یا مدرن دارد و یا اینکه تیپ اسپرت را بیشتر می پسندد یا تیپ رسمی را برای او کلاه هدیه بخرید.

این کلاه ها با توجه به جنسشان قیمت های متنوعی دارند و شما به راحتی می توانید با توجه به سلیقه دوست خود برای روز ولنتاین کلاه برایش هدیه بگیرید .

از لینک زیر می توانید برای خرید این هدیه برای روز ولنتاین اقدام فرمایید:

20-خرید وسایل کمپینگ برای هدیه روز ولنتاین

خرید وسایل کمپینگ برای هدیه روز ولنتاین

اگر دوست پسر یا نامزد شما اهل سفر کردن و کمپینگ است می‌توانید با هدیه‌هایی مانند کیسه خواب یا کوله پشتی و چراغ و وسایل کوهنوردی و یا میز و صندلی تا شو و… او را خوشحال کنید .

اگر هم تا به حال اهل کمپینگ نبوده است شما با خرید برخی لوازم مورد نیاز کمپینگ می توانید او را به این کار ترغیب کنید و حتی با چادر زدن در دل طبیعت در هر زمان، می توانید از هیاهوی شهر دور باشید. مطمعنا در این شرایط پر استرس زندگی شهری این روزها طبیعت گردی می تواند تاثیرات بسیار زیادی بر روی سلامت روح و جسم شما داشته باشد ، پس داشتن وسایل مورد نیاز کمپینگ می تواند شما را در این راه کمک کند .

از لینک زیر می توانید برای خرید این هدیه برای روز ولنتاین اقدام فرمایید:

21-خرید سنجاق سینه مردانه و یا گل کت (بج سینه) طلا ، نقره و برنز  برای روز ولنتاین

خرید سنجاق سینه مردانه و یا گل کت (بج سینه) طلا ، نقره و برنز  برای روز ولنتاین

از زمانی که در سالهای اخیر مد با عناصر سنتی ترکیب شده است، سنجاق سینه ها دیگر زیورآلات تزئینی قدیمی و یا حتی فقط زنانه نیستند. از آنها می توان در استایل های رسمی و جشن ها برای تزئین کت های مردانه نیز استفاده نمود.شما  می توانید سنجاقهای زیبا و ساده ای به جنس طلا یا نقره برای دوست پسر یا همسر خود به مناسبت ولنتاین سفارش دهید.حتی می توانید طرح زیبایی از نام او را طراحی کرده و به طلاساز سفارش دهید که با لیزر آن را بسازد .متناسب با بودجه ی خود می توانید سایزهای ریز و سبک تا درشت و سنگین سفارش بدهید.

باید توجه کنید انتخاب سنجاق سینه مردانه بزرگ و شلوغ ظاهری زیبا ندارد و نامتعارف است. سنجاق سینه های کوچک و ساده تر بهترین انتخاب برای آقایان می باشند.

یک سنجاق مردانه، می‌تواند استایل فرد را تبدیل به یک استایل به روز و شیک کند. در سالهای اخیر در جشن ها و مراسم بسیار رسمی بازیگران هالیودی نیز از این سنجاقها بسیار استفاده می کنند. پس خرید سنجاق سینه مردانه و یا گل کت طلا ،نقره و برنز  می تواند هدیه ای ارزشمند ، متفاوت و خاص برای روز ولنتاین باشد.

از لینک زیر می توانید برای خرید این هدیه برای روز ولنتاین اقدام فرمایید:

22- خريد عينك آفتابي به مناسبت روز ولنتاین

خريد عينك آفتابي به مناسبت روز ولنتاین

خريد عينك آفتابي با كيفيت و استاندارد هديه مناسب و ارزشمندی براي دوست پسر یا همسر شماست زيرا گاهي برخي آقایان  فقط به زيبايي ظاهري عينك توجه مي كنند و استاندارد بودن و با كيفيت بودن شيشه برايشان اهميت ندارد و معمولا هزينه كمي براي عينك آفتابيشان مي پردازند.شما می توانید عينكي باكيفيت و البته متناسب به سليقه و چهره همسر یا دوست پسر خود تهيه كنيد .اما اینکه چگونه برای دیگران عینک بخریم یکم سخت به نظر می رسد. اما نگران نباشید  راهکارهای بسيارخوبي وجود دارد تا با توجه به شكل و فرم صورت فريم عينك انتخاب شود .یکی از اصول اولیه خرید عینک برای هدیه، در نظر گرفتن فرم صورت طرف مقابل شما است. قبل از خرید عینک، به هر نحوی که شده فرم صورت او را تشخیص دهید. این می‌تواند از نگاه کردن به عکس‌های او یا پرسیدن از خود او تشخیص داده شود.

اگر فرد صورتی گرد دارد، بهتر است از فریم‌های زاویه‌دار استفاده کنید. اگر صورتی مربعی شکل دارد، عینک‌های گرد و بیضی گزینه مناسبی هستند. اگر او صورتی قلبی شکل هم دارد، می‌توان از عینک‌های بیضی و گرد برای او خرید کرد.

به مشخصات شيشه عينك هم حتما توجه كنيد .مانند پوشش مقاوم در برابر خش كه این پوشش هم می‌تواند عینک را از خراشیدگی و شکست، تا حد زیادی در امان نگه دارد.

ديگر مشخصه محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش است . از آنجایی که اشعه UV می‌تواند به چشم آسیب برساند، سعی کنید یک عینک با لنزی بخرید که ۱۰۰٪ نور UV را مسدود می‌کند.

از لینک زیر می توانید برای خرید این هدیه برای روز ولنتاین اقدام فرمایید:

23-خرید پالتو یا کاپشن برای روز ولنتاین

خرید پالتو یا کاپشن برای روز ولنتاین

شما با توجه به استایل همسر یا دوست پسر خود می توانید برایش پالتو یا کاپشن بخرید .اگر استایلی رسمی دارد خرید پالتو گزینه بسیار خوبی است اما اگر علاقه به پوشیدن لباسهایی اسپرت دارد خرید کاپشن بر ایش مناسب تر است گرچه پالتوهای اسپرت نیز در بازار به وفور وجود دارند.

پالتو مردانه برای افرادی طراحی‌شده است که دوست دارند در فصل زمستان نیز استایل رسمی خود را حفظ کنند .

در طراحی پالتو مردانه فاکتورهای قد و یقه و جنس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. مدل‌های مختلف یقه می‌تواند ظاهر یک پالتوی رسمی را به پالتوی اسپرت تغییر دهد. پس درهنگام خرید در انتخاب جنس ،قد و مدل یقه پالتو با توجه به سلیقه و استایل همسر یا دوست پسر خود دقت کنید .اگر او هیچ علاقه ای به پوشیدن پالتو ندارد با توجه به بودجه خود یک کاپشن زیبا برایش انتخاب نمایید.

از لینک زیر می توانید برای خرید این هدیه برای روز ولنتاین اقدام فرمایید:

روز ولنتاین چه روزی است ؟

روز ولنتاین هر سال 14 فوریه برگزار می شود كه در سراسر ایالات متحده و سایر نقاط جهان، شكلات، گل و هدایایی به نام سنت ولنتاین بین عاشقان رد و بدل می شود. اما این قدیس مرموز کیست و این سنت ها از کجا آمده است؟

تاریخچه روز ولنتاین

روز ولنتاین از کجا شروع شد؟ تاریخچه این روز و داستان قدیس حامی آن  در هاله ای از رمز و راز است. ما می دانیم که فوریه از دیرباز به عنوان ماه عاشقانه جشن گرفته می شده است، و روز ولنتاین، همانطور که امروز می شناسیم، حاوی بقایایی از سنت مسیحی و روم باستان است. اما ولنتاین که بود و چگونه با این آیین باستانی پیوند خورد؟

کلیسای کاتولیک حداقل سه قدیس مختلف به نام های ولنتاین یا والنتینوس داشته که همگی شهید شدند. یک افسانه ادعا می کند که ولنتاین کشیشی بود که در قرن سوم در رم خدمت می کرد.

وقتی امپراتور کلودیوس دوم تصمیم گرفت که مردان مجرد سربازان بهتری نسبت به کسانی که همسر و خانواده دارند،مي باشند، ازدواج برای مردان جوان را غیرقانونی اعلام کرد. ولنتاین که بی‌عدالتی این فرمان را درک کرد، از کلودیوس سرپیچی نمود و به انجام ازدواج برای عاشقان جوان در خفا ادامه داد.

وقتی اقدامات ولنتاین کشف شد، کلودیوس دستور داد که او را به قتل برسانند. با این حال برخی دیگر اصرار دارند که اسقف قدیس ولنتاین ترنی بود که نام اصلی این روز از او گرفته شده است . او نیز توسط کلودیوس دوم در خارج از روم سر بریده شد.

ولنتاین معمولاً کوپید، خدای عشق رومی، همراه با قلب‌ها را به تصویر می‌کشد که به طور سنتی جایگاه احساسات است. کوپید ،آن پسر بچه بالدار که اغلب در کارت ها و وسایل روز ولنتاین دیده می شود  نماد دیگری از این تعطیلات پر از عشق است و درک دلیل آن آسان است. در اساطیر رومی، کوپید پسر زهره، الهه عشق و زیبایی بود. او به پرتاب تیر به سوی خدایان و انسان ها معروف بود و باعث می شد که آنها فوراً عاشق یکدیگر شوند.

به درستي مشخص نیست دقیقا چه زمانی کوپید وارد داستان روز ولنتاین شد . از آنجا که تصور می شد فصل جفت گیری پرندگان از اواسط فوریه آغاز می شود، پرندگان نیز به نماد اين روز تبدیل شدند. روز ولنتاین تقریباً زمانی است که پرندگان اروپایی شروع به جفت گیری می کنند و اينگونه اين روز کاملاً مناسب است برای جشن عشق. هدایای سنتی شامل شکلات و گل به ویژه گل رز قرمز، نماد زیبایی و عشق است. هدایایی مانند شکلات، جواهرات، گل و کارت در روز ولنتاین بين عاشقان رد و بدل می شوند.

کارت‌های دست‌نویس، قلب‌های شکلاتی، و گل‌های رز قرمز همگی از عناصر اصلی اين سنت سالانه هستند که به راحتی در هر فروشگاهی قابل پيدا كردن و خريداري هستند.

گل ها هدیه ای مهم برای روز ولنتاین هستند، نمادی از همدردی، لطافت و عشق. معمولا رنگ گل رز و تعداد آنها در دسته گل معانی مختلفی دارد . گل رز قرمز به دوست دختر یا دوست پسر داده می شود. زرد و سفید  به آشنایان و بستگان.

علاوه بر این، برخی افراد نه تنها به عشق خود، بلکه به همه کسانی که دوستشان دارند مانند والدین، اقوام و حتی حیوانات خانگی اين روز را تبریک می‌گویند وبه آنها هدایایی می‌دهند.

1 دیدگاه در “23 ایده برای خرید كادو روز ولنتاين براي پسر (همه رنج قيمت )

  1. مهسا گفت:

    واقعا مفید بود مطالب تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *