بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

17 ادکلن زنانه با خط بوی بالا + قیمت و خرید آنلاین

عطر زنانه با خط بوی بالا

در این مقاله به معرفی 17 ادکلن زنانه با خط بوی بالا و سیلاژ عالی می پردازیم .

آیا تا به حال عطری خریده اید، که با استفاده از آن از خود بسيار راضی باشید ، اعتماد به نفس بسياري پيدا كنيد  ومتوجه چروک شدن بینی مردم در حین عبورتان از کنار آنها شوید. این به این دلیل است که عطر شما دارای “سیلاژ” است. اما این اصطلاح به چه معناست؟

مطلب پيشنهادي پربازديد :۲۰ ادکلن زنانه پسر کش

سیلاژ (Sillage) واژه‌ای فرانسوی است که به معنی خط بوي رايحه ي عطری است که هنگام خروج شخصی از اتاق در هوا باقی می‌ماند، این کلمه فرانسوی به معنای “بیداری” است و دقیقا مانند مسیر امواج یک قایق است که در پشت آن هنگام حرکت در آب ایجاد می‌شود .اینکه چگونه یک عطر در پشت کاربر هنگام حرکت او پخش می شود را با سیلاژ بیان می کنند. یک عطر برای اینکه عالی و منحصر به فرد باشد نیازی به رایحه ی سنگین ندارد بلکه اثری که در پشت فرد استفاده کننده  در فضا باقی می گذارد بسیار اهمیت دارد . اصطلاح خط بو هم همین معنا را می‌دهد.

این عطر از پر طرفدارترین عطرهای زنانه است :شنل کوکو مادمازل

هنگامی که یک عطر بر روی پوست استفاده می شود، پوست خود به زیرلایه ای برای عطر تبدیل می گردد. رایحه ذاتی هر پوست، رطوبت پوست، رفتار میکروبیوم پوست، و دمای سطح پوستی که عطر روی آن اعمال می‌شود،علاوه بر ساختار ، ترکیبات ،مواد به کار رفته و نت های عطر  بر روی سیلاژ یا انتشار عطر تأثیر می‌گذارد.

مطلب پيشنهادي :مشخصات و تشخیص عطر کارولینا هررا گود گرل اصل

لطفاً توجه داشته باشید که قدرت ماندگاری عطر با ردپای عطر یکسان نیست. عطری که کیلومترها را پشت سر می‌گذارد ممکن است به سرعت از بین برود (بسیاری از ادکلن‌های مرکبات در این دسته قرار می‌گیرند)، در حالی که یک عطر ماندگار با نت مشک و چوب ممکن است روی پوست  باقی بماند. نت‌های یک رایحه نیز نشانگر مهمی از سیلاژ آن هستند. “هر عطری متفاوت است . برخی از عطرها فرارتر از بقیه هستند. برخی از “نت های بالایی” سبک ترند مانند نت های مرکباتی، میوه ای و یک رد بوی رایحه ای به جا می گذارند که ممکن است خیلی طولانی نباشد، اما در ابتدا این عطرها ماندگار و بسیار دلپذیر است. با خشک شدن عطر، برخی از نت‌های گلی و عمیق‌تر مانند نت های چوبی و تند ماندگاری بیشتری دارند و این نت‌ها معمولاً رد بو را ترک می‌کنند.”

سیلاژ بالا ممکن است از طریق نت هایی به دست آید که کاملاً با پوست سازگار نیستند و بنابراین توسط آن “خورده” نمی شوند، مانند نعناع هندی، نت های کاراملی،وانیل، انواع توت ها و خربزه و …

در ادامه به معرفي 17 ادکلن زنانه با خط بوی بالا و سيلاژ عالي مي پردازيم :

1-عطر آمواج هانر زنانه Amouage Honour women

آمواج با الهام از اپرای ایتالیایی “مادام باترفلای” یا بانوی پروانه ،ساخته جاکومو پوچینی ، عطر زنانه ای را سرشار از درام و شور فراوان خلق کرده است.

آمواج آنر داستان عاشقانه غم انگیز مادام باترفلای را از اپرای معروف جهان توسط جاکومو پوچینی روایت می کند. یک دسته گل سفید منعکس کننده وجوه مختلف آن است گل مریم نماد خطر ، یاس برای وفاداری ، گاردنیا برای عشق مخفی ، سوسن برای خلوص قلب و میخک سفید برای بی گناهی  و کندر ، کهربا و اپوپوناکس نماد پایان غم انگیز آن است …

بطری از شیشه کریستال سفید براق ساخته شده است. سفید نيز نماد معصومیت و ابدیت است. درپوش با کریستال سفید سواروسکی عقیق تزئین شده است. بسته بندی بیرونی ، بال های پروانه سفید سایه دار را روی زمینه خاکستری کسل کننده نشان می دهد که اشاره به “خانم پروانه” دارد …

شايد دوست داشته باشيد :مشخصات و تشخیص ادکلن ورساچه برایت کریستال (ورساچه صورتی) اصل

آمواژ آنر عطری است بسیار خوشبو و بینظیر بر پایه رایحه گلها. رایحه ابتدایی عطر با بوی شاداب و در عین حال کمی تند و تیز و فلفلی گلهای گاردنیا، یاس و مریم آغاز می شود که حسی ملایم، طبیعی و بسیار آرامش بخش دارند. با گذر زمان فلفل تا حد زیادی آرام گرفته و شیرینی ملایمی از مشک در عطر نمایان می گردد و ریواس نیز جای خود را کم کم در بین روایح باز می کند. رایحه میانی و پایه عطر متشكل از رایحه های شاداب، ترش و شیرین و بسیار دلپذیر از گلهای سفید است که با کمک هم عطر را تا انتها پیش می برند. آمواژ آنر ومن پخش بو و ماندگاری بالایی دارد و انتخاب بینظیری است برای مصرف روزانه و برای بانوانی که به دنبال جذابیت و تسخیر آقایانند.

2-عطر تیری موگلر الین زنانه Thierry Mugler Alien edp

تیری موگلریک عکاس و طراح مد فرانسوی است که در سال 1948 در شهر استراسبورگ فرانسه به دنیا آمد.تیری موگلر اولین عطر خود را در سال 1992 به نام انجل به بازار عرضه کرد و نامزد دریافت جایزه  فی فی شد .او در سال 2007 موفق به دریافت این جایزه گرديد. عطر انجل یکی از بهترین و پرطرفدارترین عطرهای این مجموعه است.

عطر تیری موگلر الین ،عطری است کهربایی -چوبی که توسط دومینیک روپیون و لوران برویرطراحی و در سال 2005 روانه بازار شد. نت ابتدایی آن شامل رایحه یاسمین است وبه بیانی دیگر شکوفایی  و آغازی دراماتیک حاصل از رایحه ی  یاس هندی با طبیعت شدیدا گرمش در تیری موگلر جریان دارد.  نت میانی حاوی نت های چوبی ونت پایه ازکهربا تشکیل شده است. این عطر ماندگاری بالایی دارد و با رایحه ی شیرین و گلی خود مناسب روزهای سرد زمستانیست .

شايد دوست داشته باشيد :۵عطر زنانه عالی ۴ فصل و شیرین

آلین رایحه ای ای را منتشر کرد و حق انجام آن را با نام خود ثبت نمود . سیزده سال پس از موفقیت عظیم آنجل، تیری موگلر بار دیگر با این عطر بی نظیر دنیای عطرسازی را به چالش کشید و طرفداران بسیاری در دنیا ا ز آن خود كرد .

تیری موگلر یک اکسیر جادویی است که در یک بطری ارغوانی عمیق و مرموز به شکل طلسم طراحی شده است، که یادآور سنگ فلسفی یا یک شیء جنگی است.

طراحان تری موگلر با ترکیب نت های کهربای گرم و سفید در پایه، نت های چوبی در قلب  و یاس هندی آفتابی درنت اولیه یک اکسیر اصلی را تولید کرده اندکه در منحصربه‌فردترین بطری بنفش با رنگ‌های طلایی در کلاهک محصور شده است. عطر تیری موگلر الین از بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی زیاد است.

تری موگلر رایحه ای سنگین ، اغوا کننده و جسورانه ای دارد . رایحه ی خوش گل یاسمن همراه با رایحه ی چوبی و مشک ترکیبی عالی و خوشی را شکل داده است . از این عطر می توانید در تمام طول سال استفاده کنید (فقط در تابستان بیش از حد اسپری نکنید) یا بهتر است بگویم این عطر همه کاره است و می توانید از آن در طول سال  استفاده کنید اما با توجه به رایحه ی گرمش برای مهمانی/کلوب/شب/زمستان مناسب تر است. اگر آن را به درستی مصرف کنید، در تمام طول سال در طول روز/شب می تواند استفاده شود.

3-عطر گرلن مون گرلن ادو پرفیوم اینتنس Guerlain Mon Guerlain Eau de Parfum Intense

به گفته ژاک گرلن، این شرکت در ساخت عطریات زنانه خود از ویژگی های بانوان تحسین برانگیز ،ایده گرفته است.

گرلن مون گرلن ادو پرفیوم اینتنس عطری زنانه و عنبر-چوبی با رایحه ی شیرین و شرقی است که در سال 2019 عرضه شد. این عطر توسط تیری واسر و دلفین جلک ساخته شده است.

وقتی از عطر زنانه عطر گرلن مون گرلن ادو پرفیوم اینتنس استفاده می کنید، به همه نشان  می دهید که چه بانوی واقعاً مدرن و پر زرق و برقی و شيكي هستید. در این عطر رایحه‌های مرکبات، گل‌ها و مواد معطر با هم ترکیب و رایحه‌ای طلسم‌کننده و اغواگر حاصل شده است که نادیده گرفتن آن غیرممکن می باشد. نت‌های ابتدایی ترنج، نارنگی ماندارین و اسطوخودوس با عناصر متضاد انرژی‌بخش و تسکین‌دهنده‌شان هماهنگی کاملی را ایجاد می‌کنند. در همین حال، نت‌های میانی وانیل ماداگاسکار، وانیل تاهیتی، گل رز، سامباک یاس و زنبق  به صورت یک دسته گل بسیار شیک و زنانه باهم ترکیب می‌شوند. تکمیل کننده این اکسیر فوق العاده با رایحه ی نت پایه متشکل از نعناع هندی، بنزوئین، چوب صندل استرالیایی، کومارین، شیرین بیان و مشک سفید برای یک پایانی زیبا و احساسی است که توسط  کمتر کسی در نزدیکی شما فراموش خواهد شد.

مطلب پيشنهادي :بهترین ادکلن های زنانه ایرانی

این عطر مجلل سال 2019 در یک بطری شیشه ای صورتی درجه یک  که دور گردن بطری حالتی بافته شده برای استایل بیشتر دارد،معرفي شد . به همان اندازه که رایحه اش باشکوه به نظر می رسدشیشه ادکلن نیز باشکوه و مجلل است. این عطر ابتدا توسط عطرسازان متخصص دلفین جلک و تیری واسر فرموله شد، تا اینکه سرانجام از طریق خانه عطر فرانسوی، گرلن منتشر گرديد.

4-عطر جیورجیو آرمانی سی اینتنس Giorgio Armani Si Intense

ادکلن سی اینتنس جورجیو آرمانی دارای یک رایحه معطر میوه ای شیرین زنانه است که در سال 2014 روانه بازار شد. سازنده این عطر جولی ماس است. نت‌های ابتدایی آن شامل رایحه ی انگور فرنگی سیاه ، مشروب الکلی کاسیس ،فریزیا، نارنگی ماندارین و ترنج و رایحه میانی نیز متشکل از رایحه ی رز می، عثمانتوس، نرولی و درمنه هستند. نت های پایه عبارتند از وانیل، نعناع هندی، نت های چوبی و آمبروکسان.

آرمانی سی در سال 2013 به عنوان رایحه ای شیرین از مشروب الکلی انگور فرنگی سیاه، گل رز و وانیل به بازار عرضه شد. در سال 2014، آرمانی نسخه بهبودیافته خود ادکلن سی اینتنس را معرفی کرد. نسخه جدید برای یک زن قوی و پرشور طراحی شده است که شجاع است و از ریسک کردن نمی ترسد. چنین زنی بسیار کاریزماتیک، با اعتماد به نفس، مستقل و پیچیده تصور می شود.

شايد دوست داشته باشيد :روش صحیح عطر زدن برای مردان و زنان

عطر سی اینتنس “چگال تر” و غنی تر از نمونه قبلی است وبه عنوان یک رایحه معطر میوه ای شیرین مدرن توصیف می شود. با آکوردهای عصاره کاسیس(مشروب الکلی انگور فرنگی سیاه) و توت سیاه باز می شود. همچنین رایحه های تازه نارنگی ماندارین و ترنج با حس ابریشمی فریزیا وجود دارد. نت میانی با رایحه ی عصاره رز می و نرولی مطلق، با آکوردهای اضافی داوانا و اسمانتوس رشد می کند. نت پایه ی آن دارای رایحه ی نعناع هندی، وانیل، آمبروکسان و نت های چوبی است.

چهره این عطر ، کیت بلانشت بازیگر است. این عطر به صورت ادو پرفیوم 30، 50 و 100 میلی لیتری موجود است.

5-عطر کرید لاو این وایت Creed Love in White

عطر کرید لاو این وایت با رایحه خنک در دسته گروه بویایی شرقی گلی  ، گلی کهربایی ،عطری زنانه و جذاب و اغوا کننده از برند  سلطنتی کرید است که در سال 2005 با رایحه ی معطر شرقی خنک و شیرین برای خانم ها به بازار عطر و ادکلن عرضه شد و توسط عطرساز برجسته اولیویه کرید سیکس جنریشن، جیمز هنری کرید فیفتی جنریشن ساخته شده است. عطر کرید لاو این وایت عطری زنانه و بسیارشیک است.

نت ابتدایی آن حاوی رایحه ی پوست پرتقال است. رایحه میانی شامل مگنولیا، نرگس، برنج، یاس ایتالیایی، زنبق و رز بلغاری است. نت های پایه عنبر، چوب صندل و وانیل هستند.

عطر کرید لاو این وایت با الهام از عشق به دریانوردی، نمادی از احساس درخشان آزادی با احساس هماهنگی دریایی است و بهترین مواد را از پنج قاره جهان به ارمغان می آورد.

شايد دوست داشته باشيد :عطر را کجا نگهداریم؟

عشق در کرید لاو این وایت با آب پرتقال جنوب اسپانیا به شما خوشامد می گوید. یاس ایتالیایی، نرگس ریویرا فرانسوی، برنج تونکین، زنبق مصری و ماگنولیا کوهستانی گواتمالا نت میانی این عطر را تشکیل می دهند، در حالی که نت پایه آن از وانیل جاوه، عنبر کالابریایی و چوب صندل هندی تشکیل شده است.

بطری این ادکلن بی نظیر سفید، تراشکاری شده،همراه با یک روبان نقره ای دوست داشتنی دور گردنش است .

نت های اصلی این ادکلن  پرتقال ، رز ، زنبق ، مگنولیا ، نرگس ، یاس، برنج ، وانیل ، چوب صندل سفید ، عنبر اشاره است.

دکتر کاریگ وارن ادعا می کند که گل یاس شهوانی ترین رایحه طبیعی می باشد. این گل سفید و حساس دارای ترکیبی شناخته شده به عنوان ایندول می باشد .گفته می شود که چوب صندل سفید نیروی دوم از هفت نیروی روانی (در یوگا) را شروع میکند و واکنش جنسی یک فرد را بالا می برد.

یک مطالعه نشان داد که اگر شما بویی مانند گریپ فروت صورتی بدهید، مردها بطور خودکار فکر می کنند که شما جوانتر از آنچه به نظر می آید، هستید. در یک مطالعه، بوی پرتقال ۲۰ درصد از مردان را تحریک نمود.

وانیل یک داروی قوی برای افزایش میل جنسی است که همزمان باعث القای خوشی و لذت و آرامش میشود. بر طبق گفته ی دکتر کاریگ وارن از مرکز احساس بو و رایحه، “وانیل حس خوشبختی را به طور کلی در تمام دنیا ایجاد میکند. از همه ی موادی که جزء مواد معطر دسته بندی می شوند، وانیل در تمام دنیا از همه محبوب تر میباشد”.

حالا تصور کنید عطری بی نظیر که تواما دارای رایحه گل یاس و پرتقال و وانیل و چوب صندل و …است چه معجزه ای برای جذب مردان شیک پوش و با پرستیژ می کند !

6-عطر نارسیس رودریگز فورهر پرفیوم Narciso Rodriguez For Her EDP

نارسیس رودریگز فورهر  مجموعه ای از عطرهایی با بیانیه عمیقی در مورد احساس و زیبایی است. این خط عطر دارای شدت ماندگاری بالا است که بسیار صمیمی و احساسی و اعتیاد آور عمل می کند .

مطلب پيشنهادي پربازديد :محبوب ترين ادکلن هاي ۲۰۲۱ معرفی شد

عطر نارسیس رودریگز فورهر پرفیوم دارای رایحه شیرین گلی –چوبی- مشکی زنانه است که در سال 2006 توسط کریستین ناگل و فرانسیس کورکجیان ساخته وبه بازار عرضه شد. نت های ابتدایی آن حاوی رایحه ی رز و هلو هستند. نت میانی متشکل از رایحه ی مشک و عنبر است و نت های پایه عبارتند از نعناع هندی و چوب صندل.

نارسیس رودریگز فورهر در بطری صورتی و جعبه سیاه پس از نسخه اصلی (ادوتویلت)  که محصول سال 2004 بود ،عرضه شد .اين عطر برای لباس های غیررسمی بيشتر توصیه می شود.

7-عطر لانکوم لاویا است بله Lancome la vie est belle

لاویست بله عطری از لانکوم است که از پاییز 2012 در بازار عرضه شد. مفهوم این عطر با ایده زیبایی طبیعی و ساده ، آزادی از کنوانسیون ها و و انتخاب چشم اندازی از خوشبختی ، متمرکز شده است. این عطر نوعی نگاه به زندگی دارد که از شادی و لذت در چیزهای کوچک الهام گرفته شده است وبا حال و هوای شیرین و گرمش برای فصول سرد سال بسیار مناسب است. طراحی و فرمولاسیون این ادکلن لانکوم  توسط دو عطرساز مشهور با نام‌های دومینیک روپیون و آنه فلیپوانجام شده است .

لا ویه است بله ،عطری مدرن و پیچیده است که تجربه‌ای اسپایسی و گرم از رایحه‌های شرقی را در کنار سویه‌های گل‌فام و شیرین دیگر رایحه‌ها برای شما امکان‌پذیر می‌سازد.

شايد دوست داشته باشيد :۵ عطر دانشجویی دخترانه خوب +قیمت

اسانس اولیه آن شامل رایحه ی انگور فرنگی سیاه ،گلابی و نت میانی متشکل از رایحه ی زنبق، یاس ،شکوفه پرتقال ونت پایه آن عبارت است از وانیل، دانه تونکا، پرالین ،نعناع هندی است .

ترکیبی معجزه گر برای جذب مردان شیک پوش ! با یک بار استفاده از این عطربی نظیربا ذات سرمستی‌آور به توانایی آن در جذب مردان پی خواهید برد .

8-عطر تام فورد ولوت ارکید Tom Ford Velvet Orchid

تام فورد ولوت ارکید یک عطر گلی کهربایی زنانه است که در سال 2014 به بازار عرضه شد. ولوت ارکید توسط یان وسنیر ،کالیس بکر، شیامالا مزوندیو و آنتوان مزوندیو ساخته شد. نت های اولیه آن  عبارتند از رام، عسل، پرتقال ماندارین و ترنج. رایحه میانی شامل ارکیده سیاه، ارکیده، یاس، هلیوتروپ، سنبل، روغن رز، نرگس، مگنولیا و شکوفه پرتقال است. نت های پایه عبارتند از وانیل، مر، جیر، چوب صندل، بلسان پرو و ​​لابدانیوم.

خلق این عطر زنانه از طراح تام فورد به عنوان تداعی از محبوب ترین رایحه این خانه بلک ارکید است که در سال 2006 عرضه شد.اما نسخه جدید ولوت ارکید در سال 2014 معرفي گرديد كه میراث پررنگ و جسورانه ای را با خود به همراه دارد. امضای گلی پر زرق و برق که نوید یک تجربه منحصر به فرد از این رایحه را می دهد.

مطلب پيشنهادي :بهترین ادکلنهای زنانه برای تابستان

این عطر با  رایحه ی ترنج، ماندارین، عصاره رام خالص و عسل باز می شود. هسته اصلی این اثر ساخته شده از نت‌های گلی امضای متمایز و «جاودانه» تام فورد است . آکوردی خیالی از ارکیده سیاه که با نت‌های ارکیده مخملی ترکیب شده است  ( اینگونه نام  این گل به عطر داده شد) و سپس با عصاره رز تند ترکی  و یاس و یک آکورد جدید از ارکیده بنفش که در ساحل جنوبی برزیل رشد می کند همراه می شود. همچنین نت های گلی دیگری از شکوفه پرتقال، گل رز مطلق، نرگس، سنبل و گل آفتاب گردان  در این عطر وجود دارند. نت پایه به دلیل طعم های غنی بلسان پرویی، مر، لبدانوم، چوب صندل، جیر و وانیل داراي طبعي گرم مي باشد.

این عطر مجلل در بطری های بنفش کم رنگ با طرح کلاسیک تام فورد در غلظت های 50 و 100 میلی لیتر ادو پرفیوم موجود است.

9-عطر شنل کوکو مادمازل Chanel Coco Mademoiselle

شنل کوکو مادمازل به طرز مقاومت ناپذیری احساسی ، اغواگر و سرزنده است . عطری با رایحه ی درخشان ، جسورانه ، چوبی وگلدار است که یک جوان شجاع و جسور را تداعی می کند. یک ترکیب کاملاً مدرن با شخصیتی قوی و در عین حال شگفت آور و تازه است .

شايد دوست داشته باشيد :بهترین و مقرون به صرفه ترین عطرهای زنانه برای مصارف روزانه

شنل کوکو مادمازل عطری است از گل وکهربا که در سال 2001 عرضه شد. عطار این عطر ژاک پولژ است. نت های اولیه تازه و پر جنب و جوش آن شامل  نارنج ، نارنگی ماندرین ، ترنج و شکوفه پرتقال بلافاصله حواس را بیدار می کنند ؛ رایحه میانی شفاف و احساسی متشکل ازگل رز ترکی ، یاسمن ، میموزا و یلانگ یلانگ است. رایحه پایه نیز شامل روایح نعناع هندی ، مشک سفید ، وانیل ، وتیور ، لوبیا تونکا و اوپوپونکس می باشد. این عطر با داشتن بهترین تبلیغ ،برنده جایزه فی فی (یک نشست سالانه است که توسط بنیاد عطر برگزار می‌شود و به افتخارات خلاقانه صنعت عطر احترام می‌گذارد. این جوایز به «اسکار صنعت عطر» معروف است) در سال 2008 شد . این عطر جز بهترین و پر طرفدار ترین عطرهای زنانه است .

10-عطر ایو سن لورن لیبره اینتنس زنانه YVES SAINT LAURENT LIBRE INTENSE

ایو سن لورن لیبره اینتنس ،عطری زنانه ،کهربایی ، فوژه و نسبتا جدید است که در سال 2020 توسط آن فلیپو و کارلوس بنایم طراحی و روانه بازار شد. نت های ابتدایی آن حاوی رایحه ی اسطوخودوس، نارنگی ماندارین و ترنج هستند. نت میانی رايحه هاي اسطوخودوس، شکوفه پرتقال تونس، یاس سامباک و ارکیده را در بر دارد . نت های پایه  نيز عبارتند از وانیل ماداگاسکار، دانه تونکا از ونزوئلا ، عنبر و وتیور.

ایو سن لورن لیبره اینتنس نسخه جدید ، قوی تر،مدرن و فوژه از عطر لیبره است. عطری است مناسب زنی قوی که با آزادی خروشان زندگی می کند و از غرایز خود پیروی می نماید .

لیبره اینتنس سایه رایحه ی جدیدی را که بین آتش و طلا توصیف می شود، به نمایش می گذارد. “امضای مردانه” او به شیوه “زنانه” انجام شده است. “رایحه ای مانند فریاد آزادی ، آزادی برای زندگی کردن همه چیز همراه با افراط.”

بطری لیبره مانند یک شبح هندسی در لباس تاکسیدو( تاکسیدو نیز یک لباس رسمی به سبک نسبتا کلاسیک است که بیشتر در مهمانی های رسمی مورد استفاده قرار می گیرد) با یک مونوگرام (مونوگرام به طراحی حرف اول کلمات گفته میشود )خانه بزرگ ساخته شده است. چهره این عطر خواننده دوآ لیپا است. این عطر در 30، 50 و 90 میلی لیتر موجود است.

11-عطر ایوسن لورن سینما Yves Saint Laurent Cinema

ایو سن لورن سینماعطری  با رایحه شیرین، گلی وکهربایی زنانه است که در سال 2004 عرضه شد. عطار و سازنده این عطربی نظیر ژاک کاوالیه است. نت های اولیه آن شامل رایحه ی شکوفه بادام، کلمانتین و سیکلامن و نت های میانی متشکل از یاس، گل صد تومانی و آماریلیس هستند. نت های پایه نیزعبارتند از وانیل، عنبر، بنزوئین و مشک سفید.

سینما می تواند به هر زنی احساس ستاره بودن بدهد. این اثر رمانتیک و مجلل از ایو سن لورن برای خانم‌های پر زرق و برقی مناسب است که زیر نورافکن زندگی می‌کنند! با اعتماد به نفس و ظریف، خانم‌هایی که می‌دانند چگونه توجه دیگران را به خود جلب کنند. این عطر دارای رایحه ای اغواکننده الهام گرفته از زیبایی های هالیوود ( فیلم های عاشقانه، لباس های شب پر زرق و برق، مدل موی هالیوودی، کفش های پاشنه بلند، جوراب های درزدار مشکی …) می باشد.

نت ابتدایی آن لطیف و تازه است (کلمانتین، شکوفه بادام و سیکلامن). نت میانی شامل رایحه ی یاس، گل صد تومانی و آماریلیس است. دارای رایحه ای گرم، مجلل در نت پایه شامل رایحه ی بالزامیک ، عنبر، مشک و وانیل پودری شیرین است.

12-ادکلن جورجیو آرمانی سی ادو پارفوم Giorgio armani si eau de parfum

جورجیو آرمانی سی ادو پارفوم یک عطر زیبا با قدرت ماندگاری قوی و خط بوی بالا است که برای مراسم فرش قرمز و مناسبت های خاص ایده آل است. این عطر با رایحه ای زیبا و جذابش که توسط جورجیو آرمانی در سال 2013 معرفی شد، مناسب خانم هایی است که دوست دارند توجهات رابه سوی خود جلب کنند. جورجیو آرمانی در سی ادو پارفوم نت های کلاسیک کاسیس(انگور فرنگی سیاه )، وانیل، فریزیا، رز می و نعناع هندی را ترکیب و عطری را ایجاد کرده است که تنها با یک بار استفاده در تمام شب ماندگاری دارد. زمانی که  به یک عروسی یا یک مهمانی مهم می روید، این عطر به شما کمک می کند تا سرها به سوی شما برگردانده شود و بسیار مورد توجه قرار گیرید .

جورجیو آرمانی سی دارای رایحه ی مدیترانه‌ای میوه‌ای و گرم و شیرین می باشد (در این زیر گروه از میوه های استفاده می کنند تا حس طبیعی و در عین حال مدیترانه ای عطرها را تکمیل کنند.استفاده از میوه‌های جنگلی در این گروه بسیار مرسوم است.عطرهای این گروه زنانه هستند و رایحه گرم دارند).عطار و سازنده این عطر کریستین ناگل است. نت بالایی آن شامل رایحه ی کاسیس است. نت های میانی رز می وگل فریزیا هستند. نت های پایه عبارتند از وانیل، نعناع هندی، نت های چوبی و آمبروکسان.

به گزارش Women’s Wear Daily: “کیت بلانشت بازیگر استرالیایی به عنوان چهره جدید ادکلن های جورجیو آرمانی ، بخشی از L’Oréal Luxe تایید شد. در آن زمان بلانشت در نمایشی با ایزابل هاپرت در شرکت تئاتر سیدنی بازی می کرد. او چهره کمپین تبلیغاتی ادو پرفیوم سی  شد. بلانشت از اغلب آثار آرمانی روی فرش قرمز استفاده و آشکارا از این برند معروف و محبوب تحسین کرده است.”

13-عطر کارتیر لا پانتیر Cartier La Panthere

کارتیر لا پانتیر عطری است گلی مدیترانه ای  یا همان چایپرگلی (در این گروه بویایی، گل‌ها نقش پررنگی دارند و گل‌های مختلف مانند رز، یاسمن سفید و زنبق را با نت‌های چایپر ترکیب می‌کنند.عطرهای این گروه زنانه هستند. ) و زنانه که در سال 2014 روانه بازار شد. عطار و سازنده این عطر ماتیلد لوران است. نت های ابتدایی این عطر شامل رایحه ی میوه های خشک، ریواس، توت فرنگی بزرگ، بادیان و ترنج و رایحه میانی  متشکل از رایحه ی گاردنیا، رز، یلانگ یلانگ، شکوفه پرتقال و گلابی می باشند. نت های پایه نیز عبارتند از: خزه بلوط، مشک، چرم و نعناع هندی.

شاید دوست داشته باشید :تفاوت خرید عطر اورجینال با تستر

این عطر از میراث خانه کارتیر الهام گرفته است: پلنگ به عنوان نماد برند و عطر Panthere از سال 1986  La Panthère که همچنین نام مستعار عاشقان کارتیه هم بود و موز ژان توسن . کارتیر لا پانتیر نمادی از آزادی است و برای زنی مستقل، برازنده ،آزاده ، پرشور و سرکش مناسب است.

کارتیر لا پانتیر رایحه ای حسی ، شیرین و فریبنده و گلی –مدیترانه ای پررنگ دارد.  نت های میانی آن از رایحه ی گاردنیا و مشک حیوانی ساخته شده است.نت  بالای این ترکیب دارای مخلوطی سبز رنگ و میوه ای به شکل مولکول استیرالیل استات است که حاوی رایحه های ظریف ریواس، توت فرنگی، میوه های خشک، سیب و زردآلو است. قلب و نت میانی عطر تحت سلطه گاردنیا است که به عنوان گل اصلی برای جلوگیری از خاصیت شرقی بیش از حد و همچنین به عنوان یک عنصر نه چندان رایج در میان عطرهای مدرن انتخاب شده است. مشک کتونی و خزه بلوط ویژگی چایپری(مدیترانه ای ) انکارناپذیری را ارائه می دهند.

بطری ساده لوکس از رنگ های طلایی، چهره تلطیف شده پلنگ را نشان می دهد که به کل طرح یک امضا و شخصیت خاص می بخشد. چهره این کمپین یک مدل به نام ارین واسون است که به خاطر ویژگی های صورت گربه مانند و استایل بوهو شهرت دارد. این عطر در حجم های 30، 50 و 75 میلی لیتر ادو پرفیوم عرضه می شود.

چه به دنبال عطری مناسب برای دفتر کار هستید و چه به عطر جدیدی برای مراسم غیررسمی آخر هفته نیاز دارید، این عطر دقیقا همان چیزی را دارد که شما نیاز دارید. این عطر را اگر اول صبح روی پوست اسپری کنید به علت ماندگاری بالا و خط بوی خوبش در تمام طول روز با شما خواهد ماند.

14-عطر بولگاری جاسمین نویر Bvlgari Jasmin Noir

اگر عاشق عطرهایی هستید که شامل ترکیبات گلی و چوبی با رایحه ی گرم و شیرین هستند، عطر بولگاری جاسمین نویر یک انتخاب ایده آل برای افزودن به مجموعه شماست. این عطر که در سال 2008 معرفی شد و برای خانم هایی که از چیزهای ظریف زندگی قدردانی می کنند توصیه می شود. عطر بولگاری جاسمین نویر عطری کهربایی گلی زنانه است که در سال 2008 توسط کارلوس بنایم و سوفی لبه ساخته و روانه بازار شد. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی گاردنیا و نت های سبز هستند. نت های میانی عبارتند از یاس سمباک و بادام ساتن. نت های پایه متشکل از رایحه های شیرین بیان، دانه تونکا، چوب های گرانبها، عنبر، مشک و نعناع هندی می باشند که در ترکیب با هم عطر خیره کننده ای را ایجاد می کنند که برای استفاده در بعد از ظهر عالی است.

این عطر طرفداران بسیاری از ترکیبات چوبی-گلی را به خود جلب کرده است وبطری تیره مرموز آن مورد علاقه بسیاری از طرفداران خانه بولگاری قرار گرفت .

عطر جاسمین نویر مناسب بانوان 25 تا 40 ساله است که آمادگی پرداخت قیمت های بالاتر از حد متوسط و ​​معمول نسخه های قبلی بولگاری را دارند.

این عطر در تضاد دوگانه نت های مردانه و زنانه ایجاد شده است. عطرسازان می خواستند جاسمین نویر را با یاس به عنوان عنصر اصلی بسازند، اما به روشی بسیار متفاوت تر از قبل و در نهایت با رایحه ی یاس همراه با رایحه های مرموز چوب گرانبها ساخته شد.

این ترکیب با آب گیاهان سبز با گل های گاردنیا باز می شود. قلب عطر شامل رایحه ی گل یاس سمباک است که با رایحه های بادام ساتن ترکیب شده است، در حالی که نت پایه رایحه های تیره چوب گرانبها همراه  با شیرین بیان مطلق و آکوردهای تونکا را معرفی می کند.

تیزر تبلیغاتی این عطر در جزیره ایبیزا اسپانیا ساخته شده است، روی جلد کیت ماس ​​است که گردنبند بسیار گران قیمتی از الماس بولگاری بر گردن دارد و شیشه عطر در پس زمینه آن قابل مشاهده است. عکاسانی که این تبلیغات را تولید کردند مرت آلاس و مارکوس پیگت هستند.

15- عطر آمواج هانر 43 زنانه Amouage Honor 43 Woman

آمواج هانر 43 عطری گلی زنانه است. عطری تقریبا جدید است که در سال 2021 به بازار عرضه شد. عطار اصلی این عطر الکساندرا کارلین است. نت های ابتدایی آن حاوی رایحه ی برگ ریواس، فلفل و گشنیز هستند. نت های میانی عبارتند از گل سرخ، زنبق دره، یاس و میخک ونت های پایه عبارتند از چوب صندل، خس خس، لبدانوم، اوپوپوناکس، الیبانوم و چرم.

رایحه ی این اکسیر گرانبها مانند شعر در حرکت است و به آرامی و با هدف بیداری حواس فورموله شده است.

آمواج هانر 43 رایحه ی گل‌های سفید رنگ مست کننده آمواج  با الهام از مادام باترفلای را به اوج می‌رساند.در این عطر جذاب رایحه ی چهارگل شامل گل های سفید  یاس، گاردنیا، زنبق دره و گل سرخ در یک اوج فوق العاده گرد هم می آیند و اجرای هماهنگ تر و نرم تری از این رایحه نمادین را نشان می دهند.

16- عطر جورجیو آرمانی اس آی اینتنس2021 GIORGIO ARMANI Sì Intense 2021

ادکلن سی اینتنس 2021 جورجیو آرمانی، عطری گلی-کهربایی زنانه است. این عطر جدید در سال 2021 روانه بازار شد. سازنده و عطار این عطر جولی میس است. نت اولیه آن شامل رایحه ی انگور فرنگی سیاه است و  نت های میانی از رایحه ی رز ترکی و داوانا تشکیل شده اند. نت های پایه نیز عبارتند از رایحه ی بنزوئین و نعناع هندی .

این ادو پرفیوم جدید رایحه شرقی گلی با نت هایی از انگور فرنگی سیاه، گل رز و نعناع هندی دارد  و در عین حال رایحه ی آن تند، هوس انگیز و پیچیده است.

سی اینتنس 2021 جورجیو آرمانی انرژی مطمئنی را که مشخصه زن Sì است را در بر می گیرد. او با قدرت، زنانه و آزاد بودن ، مظهر زنانگی غیرقابل مقاومت مدرن را به نمایش می گذارد که از طریق منشور این رایحه قدرتمند جدید، حال و هوایی پیچیده و فریبنده به خود می گیرد.

امضای این عطر زنانه شهد انگور سیاه است به طوری که این نت جذاب از دل میوه استخراج شده است. علاوه بر آن شامل رایحه ی گل رز ایسپارتا است، که در ایسپارتا، منطقه ای از ترکیه که به شهر گل رز معروف است، برداشت می شود و با داوانای مخملی و مشروب مخلوط می شود.

این دو نت با هم اثری قوی و قدرتمند ایجاد می کنند. در نهایت، نعناع هندی و رزین بنزوئین، رایحه ای حسی به آن می افزاید .

ادوپرفیوم Sì با رایحه ی قوی، شیک و پیچیده ی خود ، شدیدترین جنبه های هر زن را آشکار می کند.

17- عطر شنل چنس پرفیوم Chanel Chance

ادوپرفیوم شنل چنس در سال ۲۰۰۵ به بازارعرضه شد. عطار این عطر ژاک پولژ است.

نت های ابتدایی ادکلن ادوپرفیوم شنل چنس متشکل از لیمو ، آناناس ، فلفل قرمز و نت میانی حاوی روایح گل سنبل ، گل زنبق ، گل یاس است و نت پایه نیز از روایح کهربا ، مشک ، درخت پچولی ، درخت خس خس تشکیل شده است

شنس درزبان فرانسوی به معنای “شانس” است .کلمات شنل و چنس آنقدر شبیه به نظر می رسند که انگار برای یکدیگر ساخته شده اند. چنس تنها عطر شنل در بطری گرد است که برخلاف بطری مستطیلی Chanel N°5 کلاسیک طراحی و ساخته شده است. اگرچه این طراحی تصادفی نیست، زیرا این فرم شیشه تداعی کننده ی “چرخه ی ثروت و خوشبختی” است. در شنل چنس موجی از طراوت فوق العاده با نت های گلی آغاز می شود و با ترکیب ادویه ای ادامه می یابد. “شنل چنس یک گردباد است. دری که به روی ماجراجویی و ناشناخته ها بازاست، درست مانند لب هایی که برای یک بوسه آماده اند.”

ادوپرفیوم شنل چنس نیز دارای یک رایحه ملایم ، شیرین و گلی مدیترانه ای زنانه است که در سال 2005 روانه بازار شد. سازنده این عطر نیز ژاک پولژ است.رایحه ی آن بسیار جذاب و اغواگر می باشد . این پرفروش ترین عطر، عطری است که زنانگی شگفت انگیز و تلفیقی از جذابیت را نشان می دهد.

ادکلن شنل چنس رایحه ای غیرقابل پیش‌بینی و دارای حرکتی مداوم دارد، در رویارویی با رایحه ی شنل چنس عطر گلی غیرمنتظره ی آن شما را به گردبادی از شادی و فانتزی به همراه می‌برد.

گابریل شنل  می گوید : “من فرصتی دیدم و از آن استفاده کردم.” او می‌دانست که شانس واقعی او فرصتی است که خود او خلق کرده است، حالتی از ذهن، شیوه‌ای برای بودن.

ماندگاری ، پخش بو و سیلاژ این عطر بی نظیر می باشد .

با استفاده از این عطر بی نظیر از برند محبوب و لوکس شنل در یک ترکیب تحریک آمیز و اغواگر و با رد بوی بی همتا توجهات را به سمت خود جلب کنید .

شنل چنس رایحه ای ملایم ، شیرین ، گلی مدیترانه ای با ماندگاری بالا و پخش بوی عالی و طبعی معتدل دارد .

با تشکر از شما که تا پایان مقاله 17 ادکلن زنانه با خط بوی بالا  با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان می باشد افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *