بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

18 ادکلن مردانه با پخش بوی بسیار بالا + معرفی کامل و قیمت

عطر مردانه با پخش بوی بالا

در این مقاله 18 ادکلن مردانه با پخش بوی بسیار بالا را معرفی می کنیم:

در بازار عطر و ادکلن تعداد زیادی ادکلن با بوی عالی برای مردان وجود دارد. با این حال، برخی از آن عطرهای خارق‌العاده ، اصلا ماندگاری چندانی ندارند و در عرض چند ساعت از پوست تبخیر می‌شوند. این عطر ها همچنین پخش بوی خوبی نداشته و پشت سر شما رد بوی زیادی باقی نمی گذارند.

این عطر از پر فروش ترین عطرهای مردانه است :دیور ساواج ادوتویلت

داشتن یک عطر واقعاً جذاب ، اغواگر و تازه ،عالی است، اما در نهایت چه فایده ای دارد که تا زمانی که از خانه بیرون می روید کاملاً از بین رفته باشد یا فقط یک رایحه پوستی داشته باشد؟ بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، الیسا پرفیوم یک لیست به روز شده از ادکلن هایی تهیه کرده است که تمام روز دوام می آورند و پخش بوی و سیلاژ عالی دارند. این ادکلن ها قهرمانان ماندگاری بو می باشند و شامل ادکلن هایی هستند که کاربردهای متنوعی دارند. از دفتر کار گرفنه تا یک شب بیرون رفتن در بارو مهمانی ها.

مطلب پیشنهادی مرتبط :۱۰ عطر مردانه با ماندگاری بالا

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های مردان شیک پوش، انتخاب بهترین عطر و ادکلن مردانه خوشبو و اغواگر با خط بوی بالا و ماندگاری طولانی در زمستان یا پاییز است.این عطرها توجهات را جلب و سر ها را به سویشان بر می گرداند.

1-فتیش پرفیوم – روژا پرفمز مردانهROJA PERFUMES- Fetish Pour Homme

فتیش پور هوم روژا داو عطری است مردانه که در سال 2012 روانه بازار شد. عطار و سازنده این عطر روجا داو است. نت های ابتدایی شامل رایحه ی لیمو، ترنج و لیمو و نت های میانی متشکل از رایحه ی انجیر، نرولی، یاس و بنفشه هستند. نت های پایه نیز عبارتند از رایحه ی چرم، کرچک، دارچین، لبدانیم، هل، خزه بلوط، عنبر، سنجد، فلفل، وتیور، بنزوئین، نعناع هندی، مشک و وانیل.

مطلب پیشنهادی :نقد و بررسی عطر بلو د شنل

این عطر از روژا پرفیومز دارای کلاهکی است که با کریستال سواروسکی تزیین شده است. فتیش پور هوم روژا داو دارای رایحه ای گرم و اغواگر، خشک، شیرین، تند، چرمی ، بسیار حسی و منحصر به فرد است. چرم می تواند آنقدر اجباری باشد که برای بسیاری تبدیل به نوعی طلسم و بت شود. سپس به چرم در دنیای مردانه فکر کردم. چیزهایی که او خود را با آنها احاطه کرده است. مراقب باشید، زیرا من عطری خلق کرده ام که یک باربا طلسم آن بازگشتی وجود ندارد” – روژا داو

پخش بوی آن در فاصله ی 4 فوتی (1/2 متر) بسیار خوب است و در 5 فوت (1/5 متر ) پشت شما سیلاژ خوبی دارد.

فتیش پور هوم روژا داو عطری مجلل با پخش بو و ماندگاری بسیار عالی است.

2- فردریک مال د مون   FREDERIC MALLE – The Moon

فردریک مال د مون   عطر گلی کهربایی زنانه و مردانه است  که در سال 2019 عرضه شد. عطار و سازنده این عطر جولین راسکوینت است. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی تمشک، لیچی و زعفران و رایحه میانی متشکل از رایحه ی رز ترکی، الیبانوم، مویز قرمزو بنفشه هستند و نت های پایه عبارتند از آگاروود(عود)، چرم، نعناع هندی، عنبر و چوب صندل سفید .

شاید دوست داشته باشید :تشخیص ادکلن اصل بلک افغان

این عطر شامل رایحه های متضاد و غنی از میوه ها، ادویه ها و رزین ها، ترکیب رز عود با کندر و توت قرمز رسیده است. شیرینی و ظرافت‌های قرمز گرم نت‌های میوه‌ای حاصل از تمشک و توت قرمز را فراهم می‌کند که گل‌های بنفشه و گل‌های رز را در آغوش گرفته‌اند و رایحه ای که از گیاه نعناع هندی، چوب صندل و چوب آگار بدست می آید ،بوسیله رایحه های کهربا گرم می شود. این عطر به صورت ادوپرفیوم 50 و 100 میلی لیتری موجود است.

روجا پرفیوم فتیش پرفیوم پور هوم دارای رایحه ای لوکس و گران قیمت متشکل از روایح :

ترنج، لیمو، لیموترش، انجیر، یاس، نرولی، بنفشه، عنبر، بنزوئین، هل، کرچک، دارچین، الیمی، لابدانیوم، چرم، مشک، خزه بلوط، نعناع هندی، فلفل، فلفل صورتی، وانیل، وتیور می باشد.

شما فقط با چند اسپری از این عطر با رایحه ی دودی میوه ای تند و مردانه و بی نظیر می توانید سیلاژی عالی در فاصله ی 5 فوتی(1/5 متر ) از خود داشته باشید .ماندگاری این عطر بیشتر از 5 ساعت می باشد .بهترین زمان برای استفاده ا ز این ادکلن روزهای سرد اوایل بهار و پاییز و زمستان است .

3- ژان پل گوتیر (گوتیه) اولترا میل ادو تویلت Jean Paul GAULTIER – Ultra Male

ژان پل گوتیر (گوتیه) اولترا میل عطری است مردانه که در سال 2015 روانه بازار شد. این نسخه جدیدتر از عطر  له میل  است که در سال 1995 منتشر شد. این عطر دارای نت های ابتدایی مرکباتی از ترنج، اسطوخودوس سیاه، نعناع، لیمو و گلابی است. . نت میانی تند آن از زیره، دارچین و مریم گلی تشکیل شده است. پایه آن دارای نت هایی از نعناع هندی، سدر، کهربا و پوسته وانیل سیاه است. این عطر دارای رایحه ی سنگین و ماندگاری طولانی است.

مطلب پیشنهادی :نحوه تشخیص اصل از تقلبی عطر ورساچه پور هوم

سازنده این عطرژان پل گوتیر است. او یک طراح مد از فرانسه است که اولین مجموعه خود را در سال 1976 منتشر کرد. اگرچه او هیچ آموزش رسمی ندیده بود، اما طرح های خود را برای طراحان مشهور ارسال می کرد که اینکار به او در شروع کار کمک کرد. خانه او اولین عطر زنانه خود را در سال 1993 منتشر کرد. عطر مردانه این برنددر سال 1995 به بازار عرضه شد. عطرهای این طراح به دلیل بسته بندی و ترکیبات منحصر به فرد خود شناخته شده اند.

ژان پل گوتیر (گوتیه) اولترا میل عطری با مشخصات منحصر به فرد و سیلاژی خیره کننده است.

رد بو و سیلاژ آن 5 فوت(1/5 متر ) است و ماندگاری بالای 6 ساعت دارد .بهترین زمان استفاده از این عطر بعد از ظهر های روزهای سرد پاییز و زمستان است و زمانیکه قصد دارید در محلی بسیار جلب توجه کرده و توجهات را به سمت خود سوق دهید. می توان گفت عطری شیرین و مردانه و بی نظیر و دارای عملکردی فوق العاده در جلب توجه دیگران است.

4- مونتال بلک آعودMontale – Black Aoud

مونتال بلک آعود عطری دراماتیک و چوبی مردانه بسیار اغواگر و جذاب است اما آن را با عطر بسیار قوی اشتباه نگیرید. این ادکلن معجون حباب زا از گل رز مخملی و احساس چرم قدیمی لبدانوم، مخلوط با روغن های عرفانی درخت عود است . یک سفر نادر به جایی است که احتمالا هرگز نرفته اید و بسیار مشتاق خواهید بود که به آن بازگردید… تنها چیزی که لازم دارید کمی از این اکسیر شگفت انگیز و کمیاب است. اگر به دنبال عطری با بوی رز و چوب صندل هستید، بویی که بالش‌های رنگارنگ حرمسرا را معطر می‌کرد، دیگر نیازی به جستجو نیست.

شاید دوست داشته باشید :بهترین ادکلن های مردانه زارا

M مونتال بلک آعود عطری بی نظیر است که در سال 2006 عرضه شد و رایحه ای ماندگار با سیلاژ باورنکردنی دارد. عنصر ستاره ای و برجسته آن عود است، روغن کمیابی که توسط درختان آگار که دارای کپک خاصی هستند تشکیل می شود. تعداد بسیار کمی از درختان عود تولید می شود که این امر  آن را به یکی از ارزشمندترین مواد تشکیل دهنده عطر در جهان تبدیل کرده است. برخی از مردم حتی به رزین به عنوان “طلای مایع” اشاره می کنند. از دیگر نت های این عطر احساسی و تند می توان به مشک، گیاه پاتچولی اندونزیایی، پرتقال ماندارین، رز و لبدانوم فرانسوی اشاره کرد.

این رایحه نمادی از کل مجموعه عطر پیر مونتال است. مونتال با این عطرها و عطرهای دیگر، سنت فرانسوی عطرسازی را با ترکیبات مجلل شرق ترکیب کرد. در حالی که او تا سال 2003 خانه عطر خود را افتتاح نکرد و او سال ها تجربه ایجاد رایحه برای ملکه ها و پادشاهان در عربستان سعودی دارد. او مطمئن می شود که از بهترین مواد اولیه در ساخت عطرهایش استفاده می شود و ساخته های خود را در بطری های آلومینیومی می فروشد تا از برخورد نور خورشید به عطر محافظت کند.

مطلب پیشنهادی :بهترین ادکلنهای مردانه دانهیل

این عطر تک جنسیتی است و هم مردان و هم زنان می تواننداز این رایحه مشکی گلی چوبی لذت ببرند. این ترکیب از عطرهای دیگر که در مونتال خلق شده است متمایز می شود. رایحه ی آن تیره ، پررنگ ، غیر معمول و هم قابل توجه است. ماندگاری آن فوق العاده (حدود 8 ساعت) و سیلاژ استثنایی آن 6 فوت (1/8متر ) است .در زمان استفاده از این عطر بی نظیر نگران تاثیر لایه های لباس در پخش بوی آن نباشید زیرا این عطر در پخش بو مانند رادیو اکتیو عمل می کند .

5- عطر تام فورد عود وود اینتنس Tom Ford Oud Wood Intense

عطر تام فورد عود وود اینتنس عطری کهربایی زنانه و مردانه است که در سال 2017 به بازار عرضه شد.

تام فورد عود وود اینتنس ابعاد جدیدی از عود را در غنی‌ترین و مجلل‌ترین حالت اشباع آن معرفی می‌کند. عود وود کلاسیک تام فورد با اینکه اغلب کپی می‌شود، هرگز تکراری نمی‌شود، تمام قدرت خود را از طریق تشدید جسورانه‌ای آشکار می‌کند. چنگ زدن به ریشه گلپر و سرو.”

شاید دوست داشته باشید :بهترین ادکلنهای مردانه لالیک

عود وود اینتنس از دسته عطرهای چوبی شرقی است. یک چوب صمغی تیره که به دلیل عطر آن، عود یا چوب آگار ارزش دارد، نت مشخص این ترکیب جذاب که سر ها را برمی گرداند از عود، گلپر، کرچک، سرو، زنجبیل و ارس است. نتیجه ی عطری بسیار ماندگار با رایحه ای بسیار قوی ، غنی و مجلل، به ویژه برای استفاده در شب در ماه های پاییز و زمستان نیمکره شمالی مناسب است. آکوردهای تند و خاکی گلپر، زنجبیل و کاستوروم (عصاره ای رزین مانند که از غددی در نزدیکی مقعد سگ آبی استخراج میشود و در عطر سازی و صنایع غذایی کاربرد دارد ) نت اشباع شده عود را تثبیت می کنند و با آکوردهای چوبی سرو و ارس به زیبایی تعادل برقرار می کنند. اگر به دنبال عطری جسورانه و بی پروا می‌گردید که حاوی برخی از هیجان‌انگیزترین ترکیبات زمین باشد، این عطر برای شما مناسب است.

تام فورد، طراح مد و کارگردان فیلم آمریکایی، این عطر را در سال 2017 منتشر کرد. این ادو پرفیوم در حجم 50 و 250 میلی لیتری موجود است و بالای 8 ساعت ماندگاری دارد.

6- عطر مارلی اوجان Parfums de Marly Oajan

ادکلن مارلی اوجان در سال 2013 عرضه شد که یک ادکلن گرم و تند و شرقی برای مردان با رایحه ای  شیرین و کاملاً مردانه است. این عطر با نت های ابتدایی گرم از عسل، دارچین و اسمانتوس باز می شود. نت‌های میانی از آرتمزیا، عنبر، بنزوئین و لبدانوم تشکیل شده است. نت های پایه ی آن خاکی و شامل رایحه ی نعناع هندی، وانیل، مشک و دانه تونکا برای پایانی حسی می باشد. عطر ادکلن مارلی اوجان دارای رایحه مجلل با ماندگاری طولانی همراه با سیلاژ سنگین شما را در تمام طول روز دنبال می کند و هاله ای از اعتماد به نفس در اطراف شما ایجاد می کند که به راحتی اطرافیان شما را مجذوب خود می کند.

پارفومز د مارلی یک خانه عطر لوکس فرانسوی است که در سال 2009 تأسیس شد. اگرچه این شرکت مدرن به تازگی تأسیس شده است، اما از عطرهایی که پادشاه لوئیس پانزدهم خلق کرده بود الهام گرفته شده است.

مطلب پیشنهادی :تفاوت خرید عطر اورجینال با تستر

برند پارفومز د مارلی یکی از لوکس ‌ترین و مشهورترین کمپانی ‌های فرانسوی تولید عطر در جهان است .این برند عطرسازی سطح بالا، که توسط جولین اسپریچر تأسیس شده است، حالتی رویایی را با رایحه‌های بی نظیرو موقعیتی قوی و مفاهیم کوتاه و چشمگیر تداعی می‌کند و همچنین بی‌وقفه تحت تأثیر تاریخ کاخ و باغ‌های ورسای در نزدیکی محل تولد و بزرگ شدنش قرار  داشت. پارفومز د مارلی به صورتی خلاقانه بیانگر یک سبک زندگی معاصر است، اما مطابق با قوانین و میراث دربار سلطنتی فرانسه در قرن 18. خانه پارفومز د مارلی در بزرگداشت مسابقات اسب دوانی در زمان لويي 15 عطرهاي خود را توليد كرد درست مربوط به زمانی که بهترین عطرهای جهان برای پادشاهان ساخته مي شد. قرن هجدهم به عنوان عصر طلایی عطرسازی در نظر گرفته می شد، پادشاه فرانسه لوئی پانزدهم به خاطر عشقش به اسب های مسابقه معروف بود. لوگوی برند تصویری از اسب های مارلی را نشان می دهد که توسط گیوم کوستو در سال 1743 ساخته شده است. نام تجاری از قلعه و کاخ  د مارلی می آید که در آن شاه لوئیس اسب های مسابقه ای با ارزش نگهداری می کرد. همین اسب‌ها نماد برندی هستند که روی هر بطری زیبایی یافت می‌شود.

عطر مارلی اوجان بالای 6 ساعت ماندگاری دارد و سیلاژ آن تا 6 فوت (1/8 متر ) پشت شما بسیار قوی است.پخش بوی آن نیز بسیار قوی است و در 1/5 متر اطراف شما بسیار برجسته است.

7- دیور هوم پارفیوم-  Dior Homme Parfum

دیور هوم ترکیبی از روایح چوبی و چرمی مردانه است که دارای رایحه‌ای گرم و پودری خیره کننده و اغواگر می باشد . دیور هوم پارفوم در سال 2014 توسط خانه ادکلن سازی کریستین دیور جهت معرفی جایگزین خوبی برای دیور هوم اینتنس وارد بازار شد .

این عطر شامل سه نت اصلی است: زنبق از توسکانی ، چوب صندل از سریلانکا و آکورد چرم تیره و مردانه که آن را به یکی از لوکس‌ترین و شیک‌ترین  و پرطرفدارترین عطرهای جهان تبدیل کرده است .

شاید دوست داشته باشید :محبوب ترين ادکلن هاي ۲۰۲۱ معرفی شد

نت اولیه ی آن شامل  پرتقال ، زنبق و نت میانی شامل رز , چرم و در نهایت نت پایه  متشکل از چوب صندل سفید ،گل ختی ، سدر ، عود است .

این ادکلن مردانه بی نظیر  دارای رایحه ای گرم و شیرین  است که آن را برای استفاده در شب های سرد پاییز و زمستان مناسب می کند و از ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی  نیز برخوردار است .

مطلب پیشنهادی مرتبط :مقایسه ی دیور هوم اینتنس و ولنتینو اومو اینتنس

دیور هوم دارای عملکرد استثنایی ، سیلاژ 5 فوت(1/52 متر) ، پخش بوی 4 فوت (1/2 متر)و ماندگاری بالای 8 ساعت می باشد .رایحه ی چرم مجلل و نت های چوبی قوی که دارد بیشتر مناسب روزهای سرد پاییز و زمستان و مناسبت های رسمی است .

8- مانسرا بلک تو بلک MANCERA – Black to Black

پیر مانسرا پس از عاشق طعم های غنی شرقی شدن ، در سال 2008 همراه با دخترش شركت نام آور خود را تأسیس كرد. این شركت كه هم اكنون در پاریس واقع است ، به دلیل خوشبویی رایحه های خود كه از مرغوب ترین مواد تشکیل دهنده حاصل شده است ، به شهرت رسیده و در درخشان ترین سطح قرار  دارد.

عطر ادکلن بلک تو بلک برند مانسرا عطری است چرمی زنانه- مردانه است که در سال 2015 عرضه شد. عطار اصلی این عطر پیر مونتال است. رایحه ابتدایی آن زعفران، میخک و ترنج است. رایحه میانی رز، برگ نعناع هندی، عنبر و یاس است ونت های پایه عبارتند از: آگاروود (عود)، چرم، مشک سفید و چوب صندل .

شاید دوست دتشته باشید :روش صحیح عطر زدن برای مردان و زنان

یک ترکیب باورنکردی از عود ،چرم و گل رز که به دلیل عملکرد درخشانش مشهور است.

مانسرا بلک تو بلک دارای عملکرد عالی ،سیلاژ 6 فوت(1/82 متر) ، پخش بوی 5 فوت (1/52 متر)و ماندگاری بالای 6 ساعت می باشد .دارای رایحه ی گرم و مناسب روزهای سرد سال در پاییز و زمستان است .

9- عطر ویکتور اند رولف اسپایس بمب اکستریم Viktor & Rolf Spicebomb Extreme

بنیانگذاران این برند رولف اسنورن و ویکتور هورستینگ در حین تحصیل در زمینه مد با هم آشنا شدند و به سرعت متوجه گردیدند که آنها در مسابقه ای بودند که در بهشت ​​انجام می شد. آنها از زمان انتشار اولین عطرشان، فلاور بمب، در سال 2004، مردان را در سراسر جهان  با عطرشان راضی نگاه داشته و مجذوب برند خود کردند.

ویکتور اند رولف اسپایس بمب اکستریم عطری مردانه، تند، کهربایی ،گرم و شیرین است که در سال 2015 روانه بازار گردید.

این عطر جایگزین عالی برای عطر مردانه محبوب خانه ویکتور اند رولف ،یعنی اسپایس بمب شد. ویکتور اند رولف اسپایس بمب اکستریم یکی از محبوب ترین ساخته های این شرکت عطرسازی در آمستردام است  و به شکل یک بطری همانند نارنجک دستی با حلقه مسی ساخته شده است.

شاید دوست داشته باشید :۷ ادکلن مردانه تند و خنک

این ترکیب حالت انفجاری دارد و به لطف ادویه های داغ و ترش، اسطوخودوس معطر را به روشی منحصر به فرد برجسته می کند. اسطوخودوس با زیره سیاه و فلفل سیاه مخلوط می شود و ردی از تندی بالای سایه نت های مردانه تنباکو و وانیل ظریف باقی می گذارد.

نام عطرگویای همه چیز است. هیچ چیز مردانه تر از ادویه های خاکی نیست و اسپایس بمب اکستریم در این مورد هیچ کمبودی نخواهد داشت. نت های ماندگار زیره، تنباکو، وانیل، اسطوخودوس و فلفل سیاه شما را در هر مناسبتی همراهی می کنند. شما در این عطر ترکیبی عالی با حالتی لطیف و سرزنده، از طعم سبک و شیرین زیره در ترکیب با فلفل سیاه تند خواهید دید. تنباکوی گرم و غنی، عطر ایده آل هر زن  برای مردیستکه در صدر بازی او قرار دارد. با این حال، اسطوخودوس معطر و وانیل دلپذیر، حس راحتی و طعمی را که به ندرت در محصولاتی از این نوع یافت می شود، به ارمغان می آورد. ویکتور اند رولف اسپایس بمب اکستریم دارای عملکرد عالی ،سیلاژ 6 فوت(1/82 متر) ، پخش بوی 5 فوت (1/52 متر)و ماندگاری بالای 8ساعت می باشد .دارای رایحه ی گرم و مناسب روزهای سرد سال در پاییز و زمستان است .

10- ادکلن تیری موگلر ای من Thierry Mugler A*Men

تیری موگلر ای من عطری است کهربایی-چوبی مردانه که در سال 1996 روانه بازار شد. سازنده این عطر ژاک هوکلیر است. نت های ابتدایی متشکل از رایحه ی اسطوخودوس، نعناع، نت های میوه ای و تند، گشنیز، نت های سبز و ترنج و رایحه میانی حاوی رایحه ی کارامل، نعناع هندی، عسل، شیر، سدر، یاس و زنبق دره است. نت های پایه عبارتند از: قهوه، نعناع هندی، وانیل، دانه تونکا، بنزوئین، عنبر، چوب صندل و مشک.

مطلب پیشنهادی :مقایسه دو ادکلن مردانه دیور ساواج و بلو شنل

نت چوبی ظریف و مردانه از نعناع هندی و سدر اطلس پس از آکورد فلزی نعناع و اسطوخودوس ایجاد می شود. در پایان، ترکیب فشرده چوبی به انرژی انفجاری قهوه و استیراکس در مشک گرم و اطراف تونکا تبدیل می‌شود.

این بطری توسط خود تیری موگلر طراحی شده است و دو نوع متفاوت دارد – یکی فلزی براق و دیگری مشکی لاستیکی. این عطر در طول این سالها بارها ری فرموله شده است .

تیری موگلر ای من دارای عملکرد عالیست و بی شک موجب تمجید های زیادی می شود  و همچنین دارای سیلاژ 5 فوت(1/52 متر) ، پخش بوی 4 فوت (1/21 متر)و ماندگاری بالای 8 ساعت می باشد .دارای رایحه و طبع گرم و مناسب روزهای سرد سال در پاییز و زمستان است .

11-عطر آزارو وانتد بای نایت Azzaro Wanted by Night

آزارو وانتد بای نایت عطری است چوبی و تند مردانه که توسط کوئنتین بیش و میشل ژیرار ساخته و در سال 2018 روانه بازار شد. نت های ابتدایی آن عبارتند از دارچین، پرتقال ماندارین، لیمو و اسطوخودوس. نت های میانی شامل رایحه های میوه ای، بخور، سدر قرمز و زیره است ؛ نت های پایه عبارتند از تنباکو، وانیل، چرم، سدر، بنزوئین، ایزو ای سوپر(این ماده خودش بوی چندانی ندارد بلکه ته بوی چوبی خیلی ضعیف و شیرین از چوب سدار دارد که به طور متناوب می آید و می رود. از این ماده تو عطر سازی بیشتر به خاطر افکتی که به بوها می دهد استفاده میکنند) ، سرو و نعناع هندی.

عطر آزارو وانتد بای نایت در بهار 2018 به عنوان یک نسخه شهوانی و شبانه از وانتد اصلی که توسط فابریس پلگرین در سال 2016 ساخته شد، عرضه گردید. این عطر از سبک زندگی لذت‌گرایانه لوریس آزارو در دهه 1970 ، الهام گرفته شده است.

عطر آزارو وانتد بای نایت با”ترکیبی از وسوسه و مردانگی” دارای رایحه یک اغواگر امروزی است. مردی خارق‌العاده. شیک، جسور، اسرارآمیز، که هوای اعتماد به نفس و قدرت او را احاطه کرده است. با این عطر شبی بی پایان و لحظاتی فراموش نشدنی ، خواهید داشت .

در آزارو وانتد بای نایت رایحه ی چوب‌ها و ادویه‌های عجیب و غریب مخلوط شده و سه ترکیب اصلی را برجسته می‌کند: دارچین، سرو قرمز و تنباکو.

چهره کمپین تبلیغاتی آن مدل نیکولای دانیلسن است. بطری استوانه‌ای آزارو وانتد با درپوش کروم‌کاری شده با یک لاک دودی تیره ظریف تغییر شکل داده است  .

12-عطر مارلی پگاسوس Parfums De Marly Pegasus

با رایحه ی عرفانی و البته سلطنتی عطر د مارلی پگاسوس می توان پرواز نمود. جانور اساطیری درونی خود را بافرماندهی رایحه بی نظیراین ادکلن بیرون آورده و به پرواز درآورید . رایحه این عطر با ماندگاری افسانه ای و بی نظیرش برای روز یا شب (و بیشتر شب )،جذاب و نشاط آور است. نت های چوبی مانند چوب صندل و کهربا گرم ترکیبی حسی ایجاد می کنند ، در حالی که رایحه ی بادام ، گل آفتاب پرست (آفتاب گردان ) ، ترنج و بادام زمینی چرخش تند و عجیب و غریب خاص خود را به عطر اضافه می نمایند و رایحه ی ظریف اسطوخودوس و وانیل خامه ای رایحه  هایی از گلهای تازه و شیرین را برای این ادکلن باقی می گذارند. پگاسوس با رایحه ای تصفیه شده و عطری به سبک فوژه، رایحه بادام غیرمنتظره ای دارد، کمی شیرین، اما تا حدودی تلخ و گرم است. وانیل در نت پایه این عطر پر شور ظاهر می شود، در حالی که ترنج، چوب صندل و کهربا شیرینی را رام ، صاف و جذاب می کنند. رایحه ی پگاسوس با پیچیدگی و شکوه خود شما را به قرن هجدهم می برد.

نت اوليه ی آن شامل رایحه ی ترنج ، گل آفتاب پرست ، زيره سبز و نت میانی متشکل از روایح اسطو خودوس عادی ، گل ياس ، بادام تلخ می باشد .نت پایه عبارت است از رایحه چوب صندل ، کهربا ، وانيل.

این عطر جذاب و فریبنده بيشتر مناسب استفاده با لباسهاي رسمي مي باشد . مطمئناً استفاده از آن سرها را به سوی شما  برمی گرداند و توجهات را به سوی شما جلب می کند .

پارفومز د مارلی عطرهای برجسته ای را برای مردان و زنان تولید کرده است و این عطرنیز از این برندو توسط حمید مراتی کاشانی در سال 2011 ساخته و در سال 2018 و 2019 به اوج فروش خود رسیده است . خانه پارفومز د مارلی در بزرگداشت مسابقات اسب دوانی در زمان لويي 15 عطرهاي خود را توليد كرد درست مربوط به زمانی که بهترین عطرهای جهان برای پادشاهان ساخته مي شد. قرن هجدهم به عنوان عصر طلایی عطرسازی در نظر گرفته می شد، پادشاه فرانسه لوئی پانزدهم به خاطر عشقش به اسب های مسابقه معروف بود. رایحه ی گرم و فوژه شرقی این ادکلن اغواگر به طور غیرقابل انکاری جذاب است. یک بطری از آن را بخرید و رایحه ای غنی و فریبنده  آن را که انکارناپذیر است، تجربه کنید.این ادکلن که رایحه ای تلخ ،تند و گرم دارد مناسب روزهای سرد سال در فصول پاییز و زمستان می باشد .مارلی پگاسوس از ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی نیز برخوردار است .

13-عطر آمواج اینترلود مردانه Amouage Interlude for men

آمواج در ادکلن اینترلود مردانه از رایحه های مرموز خاورمیانه ای استفاده کرده است . رایحه ی کندر و مر(نوعی صمغ ) در این عطر مردانه که توسط پیر نیگرن طراحی و در سال 2012 عرضه شد، چشم‌اندازی از کاروان‌های بیابانی و شب‌های گرم را تداعی می‌کنند و حس تعادل و آرامش را به همراه دارند . کندر و مر به طور سنتی بوی معنوی و مذهبی می دهند، اما در ادکلن آمواج اینترلود ، آنها بازسازی شده اند تا احساس معاصر و در عین حال پیچیده داشته باشند . کریستوفر چانگ کریستوفر چانگ ، مدیر خلاق سابق برند آمواج که این برند را در مسیری خلاقانه به سوی موفقیت جهانی سوق داده است درباره این ادکلن گفته است : «من آنچه را که می بینم و احساس می کنم به رایحه تعبیر می کنم. تمام هرج و مرج و بی نظمی اجتماعی و طبیعی که امروز ما را احاطه کرده است را می توان به سطحی بسیار نزدیک تر تعبیر کرد. لحظه میان‌آهنگ بازتابی از تمام آزمایش‌ها و مصیبت‌هایی است که فرد برای رسیدن به رضایت و موفقیت شخصی بر آنها غلبه می‌کند.»  اینترلود تند و چوبی با نت آغازی ترنج و پونه کوهی، نت میانی از عنبر معطر، بخور و فلفل ودارای نت های پایه ماندگارمتشکل از چرم ،آگاروود (عود)، نعناع هندی و چوب صندل است. این عطر برای مردان قوی و با اعتماد به نفس که می دانند چه می خواهند و چگونه می توانند به آن دست پیدا کنند عالی است. ادکلن آمواج اینترلود با رایحه ی چوبی شرقی با رایحه ی شیرین و گرمش از پخش بویی عالی و ماندگاری بالا برخورداراست و مناسب فصول سرد سال هست .

بطری‌های کریستالی شیشه‌ای آمواج با رنگ آبی غنی و مسحورکننده با تزئینات روکش طلا، که با کریستال سواروسکی آبی یاقوت کبود برجسته شده‌اند، رنگ‌آمیزی گردیده‌اند. بسته بندی بیرونی (جعبه عطر )در رنگ های زنده طراحی شده است که هرج و مرج منظم را درطرحی انتزاعی و مفهومی نشان می دهد.

14-ادکلن جورجیو آرمانی کد پروفومو  Giorgio Armani Armani Code Profumo

جورجیو آرمانی طراح لباس سرشناس ایتالیایی است که در سال 1960 به عنوان طراح در خانه نینو سروتی شروع به کار کرد و بیشتر به دلیل طراحی پوشاک مردانه شناخته شده‌است. او شرکت خود، آرمانی را در سال ۱۹۷۴ بنیان گذاشت و در آستانه قرن بیست و یکم به‌عنوان موفق‌ترین طراح از ایتالیا نیز فراتر رفت. آرمانی اولین عطر خود را با نام Armani for Women در سال 1982 روانه بازار کرد و این موفقیت را با Armani for Men در سال 1984 دنبال کرد.

ادکلن جورجیو آرمانی کد پروفومو یک ادکلن تند ، شرقی ادویه ای و گرم و شیرین مردانه است که در سال 2016 روانه بازار شد. رایحه ای جذاب، قدرتمند و آتشین آن ، شامل روایح دانه تونکا با رایحه چوبی حسی و نت های هل و آکورد کهربای چوبی تقویت شده است. نت ابتدایی عطر با رایحه های تازه و تند سیب سبز، نارنگی ماندارین و هل باز می شود. نت میانی گرم و تند آن شامل رایحه ی جوز هندی، اسطوخودوس و شکوفه پرتقال است. در پایان ، نت پایه شامل رایحه معطر عنبر، دانه تونکا و چرم است.

رایحه اغوا کننده جورجیو آرمانی کد پروفومو با رایحه ی عنبر، بنزوئین و دانه تونکا در نت های پایه به گرمی و جذابیت شدیدی می رسد. یک رایحه ی مرموز، اغوا کننده و سوزان ، تلفیقی از چوب های درخشان و کهربا با نت های دودی چوبی گداخته.

15-ادکلن کارتیر پاشا مردانه Cartier Pasha

برندکارتیه شرکت طراحی، تولید، توزیع و فروش جواهرات و ساعت می‌باشد، که دفتر مرکزی آن، در شهر پاریس، فرانسه قرار دارد..شرکت کارتیه در سال ۱۸۴۷ توسط لویی کارتیه تأسیس شد. این شرکت تا سال ۱۹۶۴ تحت کنترل خانواده کارتیه باقی ماند. تا اینکه توسط شرکت سوئیسی ریشمون خریداری گردید.کارتیه در حال حاضر یک شرکت تابعه متعلق به شرکت ریشمون است. کارتیر یک مجموعه موفق از عطر را در طول سالها معرفی کرده است که خیلی از آنها با مجموعه جواهرات و ساعت های این کمپانی همنام هستند.

پاشا د کارتیه پارفوم عطری مردانه با رایحه ی عنبر- فوژه ، فرش ، تند ،گرم و چوبی متمایل به معتدل است که در سال 2020 روانه بازار شد. خالق  این عطر بی نظیر با پخش بوی بالا ماتیلد لوران است.

پاشا د کارتیه ، یک عطر کلاسیک فوژه از اسطوخودوس و پاتچولی است که اولین بار در سال 1992 معرفی گردید و نام آن از ساعت پاشا، جواهرات افسانه ای کارتیه از سال 1985 نامگذاری شد. نسخه جدید، معاصر و قوی پاشا د کارتیه پارفوم از فوریه 2020 در دسترس علاقمندانش قرار گرفت .

پاشا د کارتیه پارفوم برای مردان معاصر و شیک طراحی شده است. برای کسانی که می خواهند مورد توجه قرار گیرند. این عطر یک نسخه مدرن از عطر اصلی در غلظت پرفیوم است که عمق، شدت و ماندگاری بیشتری را ارائه می دهد.

این ترکیب فوژه اخیر با ویژگی های چوبی و کهربایی شامل نت هایی از نعناع هندی، چوب صندل، بلسان صنوبر، لبدانوم، بنزوئین، مولکول آمبروسنید ، دانه تونکا و الکل (مشروبی )است.

هنگام ایجاد نسخه جدید عطر، توجه ویژه ای به طراحی بطری شده است. این عطر از ساعتی به همین نام با کابوشن (جواهری که به صورت کوژ و گنبد مانند تراشیده شده باشد )آبی یاقوت کبود، نماد منحصر به فرد کارتیه الهام گرفته شده است. همچنین دارای علائم بارز دیگری از جمله حلقه ترینیتی(نوعی طرح حلقه کارتیه که از چند حلقه تو در تو ساخته شده است)، گادرون (دارای شکل تزئینی محدب) ، حلقه عشق و جعبه قرمز است.  این عطر برای استفاده روزانه توصیه می شود ودر تمام طول روز شما را سرحال نگه می دارد.

پاشا پرفیوم در حجم های 50 و 100 میلی لیتری موجود است.

16-عطر آمواج رفلکشن 45 Amouage Reflection 45

آمواج رفلکشن عطری کهربایی تند مردانه است. این عطر جدید در سال 2021 روانه بازار شد. عطار این عطر لوکاس سیوزاک است. نت اولیه ی آن متشکل از رایحه ی اسطوخودوس، سالویا اسکلاریا، دانه سرو کوهی، مریم گلی، فلفل صورتی و هل و نت میانی حاوی رایحه ی زنبق، بهارنارنج، یاس، دانه تونکا، سنبل ختایی و وانیل است. نت های پایه نیز عبارتند از صمغ کندر،صمغ درخچه مر، اوپوپوناکس، چوب صندل سفید، نعناع هندی، سدر و وتیور.

این عطر جدید غنی تر، قوی تر و بسیار مورد توجه است و دارای رایحه ی مشکی-گلی-چوبی می باشد.

رایحه ی جسورانه آن امضای نمادین خانه آمواج را از طریق نت‌های اولیه تند ورایحه ی گلی که برای فراتر از زمان و مکان طراحی شده‌اند، دوباره تفسیر می‌کند.

بطری شیشه ای این عطر مردانه برگرفته از امضا آمواج است که در این عطر  با روکش مات ارائه گردیده است و برروی آن ترکیب رنگ های گرم به نمایش گذاشته شده است.

کلاهک شیشه این عطر ، برنزی مغناطیسی است و با کریستال سواروسکی مرواریدی تزئین شده است .

نام آمواج  با دقت انتخاب شده است و اگرچه فرانسوی به نظر می رسد، اما یک اصطلاح کاملاً مفهومی است که اولاً از اصطلاح عربی “امواج” به معنای موج و از سوی دیگر از کلمه فرانسوی عشق “عاشق” تشکیل شده است. بنابراین آمواج به معنای گسترده تر “امواج احساسات” است. نام منحصر به فردی که روح عطرها( ظرافت، درخشش و احساس آنها)را منعکس می کند .عطر آمواج  یک هدیه بسیار ویژه برای همه کسانی است که دوستشان دارید!

عطر دیور ساواج الکسیر Dior SAUVAGE Elixir

دیور ساواج الکسیر عطری جدید با رایحه ای معطر مردانه است که در سال 2021 روانه بازار شد. عطار و سازنده این عطر فرانسوا دماشی است. نت های ابتدایی عبارتند از: دارچین، جوز هندی، هل و گریپ فروت و نت میانی حاوی رایحه ی اسطوخودوس است. نت های پایه نیز عبارتند از شیرین بیان، چوب صندل، عنبر، نعناع هندی و وتیور هائیتی.

 دیور ساواج الکسیر دارای رایحه ای غلیظ تر و قدرتمند تر از عطرهای دیگر دیور ساواج است.

شروع رایحه ی این عطر مرکباتی و تازه است البته همراه با رایحه ی ادویه ی دارچین و هل و جوز هندی که نتیجه ی آن رایحه ای گرم و قدرتمند است . در نت میانی رایحه ی قدرتمند اسطوخودوس آشکار می شود. در نت پایه روایح کهربایی و چوبی ،رایحه ی عطر را شیرین و گرم می کنند . ساواج الکسیر رایحه ای بسیار جذاب و اغواگر دارد و زمانی که شما از آن استفاده می کنید مطمعنا سرها به سوی شما برخواهد گشت .این عطر 4 فصل و جذاب را می توانید به عنوان عطر امضا انتخاب کنید .عملکرد این عطر جذاب با وجود 4 فصل بودن در روزهای سرد پاییز بسیار بهتر است .

عطر آمواج اینترلود 53 AMOUAGE Interlude 53

آمواج اینترلود 53 عطری کهربایی- چوبی زنانه – مردانه است که در سال 2020 به بازار عرضه شد. عطار اصلی این عطر پیر نگرین است. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی مرزنجوش ،ترنج و فلفل قرمز شیرین است. نت های میانی عبارتند از اوپوپوناکس، عنبر، دودی و لابدانوم و نت های پایه متشکل از رایحه ی عود، چرم، آگاروود (عود)، نعناع هندی و چوب صندل سفید می باشند.

چه چیزی آمواج اینترلود 53 را به یک “عصاره استثنایی” تبدیل می کند؟

عطر معمولاً ترکیبی از کنسانتره (حاوی روغن های معطر) و پایه الکلی است. برخی از عطرها همچنین می‌توانند حاوی مقداری آب و مواد افزودنی مانند فیلترهای UV مایع، تثبیت‌کننده‌ها یا رنگ‌ها باشند. بنابراین، عطرهایی با غلظت رایحه بالاتر حاوی روغن های معطر بیشتر و الکل کمتری هستند و برعکس. معمولاً غلظت روغن عطر بیشتر به معنای افزایش عملکرد عطر (به ویژه بوی ماندگارتر) است ، اما تأثیر غلظت روغن بسیار پیچیده‌تر است و بسته به هر فرمول متفاوت است.

اینترلود 53 شش ماه دگرگونی و تولید آهسته برای رسیدن به غلظت بالا و رایحه ی قدرتمند در کارخانه داشته است تا  شخصیت بدیع این عطر شکل بگیرد و عطری با غلظت 53 درصد روغن عطر تولید شود. در عملکرد قدرتمند این عطر، نت‌هایی از جمله ترنج خوش طعم، پونه کوهی و روغن توت پیمنتو آشکار می‌شوند، در حالی که افزوده‌های جدید به این عطر در مقابل آمواج اینترلود مردانه قبلی رایحه ی عمیق‌تری را به نمایش می گذارند که شما را در طول سال‌ها همراهی می‌کند.

اینترلود 53 با رایحه ای تلخ و گرم  نسخه تکامل یافته عطر آمواج اینترلود مردانه است که با دوز 53درصد فرمول‌بندی شده و جنبه‌ها و اعماق پنهان آن را آشکار می‌کند.این عطر با رایحه ی گرمش مناسب شبهای زمستانی است .

با تشکر از شما که تا پایان مقاله 18ادکلن مردانه با پخش بوی بسیار بالا با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان و یاری رساندن آنان در انتخاب عطری مناسب و اصل می باشد. افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *