بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

17 عطر مردانه با ماندگاری بالا – معرفی + قیمت و خرید اینترنتی

عطر مردانه ماندگاری بالا

در این مقاله 17 عطر مردانه با ماندگاری بالا را به شما معرفی می کنیم .

آیا از جستجوی بهترین عطرهایی که دارای قدرت ماندگاری طولانی هستند خسته شده اید؟ نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا همه معضلات شما را حل کنیم. ما لیستی از 17 تا از بهترین عطرهای مردانه تهیه کرده ایم که ماندگاری طولانی دارند و مردان در هر سن و حرفه ای دوست دارند از آنها در زندگی روزمره خود استفاده کنند.

مطلب پیشنهادی پر بازدید :۷ ادکلن مردانه تند و خنک

از این گذشته، انتخاب یک عطر فقط مربوط به بوی آن نیست. شما باید به ماندگاری آن نیز اهمیت بدهید.مهم نیست که چقدر رایحه خوب است،زیرا پس از مدتی محو خواهد شد و استفاده مجدد از آن عطرپس از چند ساعت فقط یک دردسر اضافی است.

این عطر از پر فروش ترین عطرهای مردانه است : ناسوماتو بلک افغان 

پس چرا فرصت را غنیمت نشمرده و عطرهایی را نخرید که بوی خوب و همچنین ماندگاری قوی دارند. با ما همراه باشید، زیرا در پایان خواهید دانست که کدام عطر برای انتخاب بهترین عطر خواهد بود.

1-عطر ویکتور اند رولف اسپایس بمب اکستریم Viktor & Rolf Spicebomb Extreme

بنیانگذاران این برند رولف اسنورن و ویکتور هورستینگ در حین تحصیل در زمینه مد با هم آشنا شدند و به سرعت متوجه گردیدند که آنها در مسابقه ای بودند که در بهشت ​​انجام می شد. آنها از زمان انتشار اولین عطرشان، فلاور بمب، در سال 2004، مردان را در سراسر جهان  با عطرشان راضی نگاه داشته و مجذوب برند خود کردند.

مطلب پیشنهادی :محبوب ترين ادکلن هاي ۲۰۲۱ معرفی شد

ویکتور اند رولف اسپایس بمب اکستریم عطری مردانه، تند، کهربایی ،گرم و شیرین است که در سال 2015 روانه بازار گردید.

این عطر جایگزین عالی برای عطر مردانه محبوب خانه ویکتور اند رولف ،یعنی اسپایس بمب شد. ویکتور اند رولف اسپایس بمب اکستریم یکی از محبوب ترین ساخته های این شرکت عطرسازی در آمستردام است  و به شکل یک بطری همانند نارنجک دستی با حلقه مسی ساخته شده است.

این ترکیب حالت انفجاری دارد و به لطف ادویه های داغ و ترش، اسطوخودوس معطر را به روشی منحصر به فرد برجسته می کند. اسطوخودوس با زیره سیاه و فلفل سیاه مخلوط می شود و ردی از تندی بالای سایه نت های مردانه تنباکو و وانیل ظریف باقی می گذارد.

شاید دوست داشته باشید :چرا وقتی ادکلن میزنم سر درد می گیرم؟

نام عطرگویای همه چیز است. هیچ چیز مردانه تر از ادویه های خاکی نیست و اسپایس بمب اکستریم در این مورد هیچ کمبودی نخواهد داشت. نت های ماندگار زیره، تنباکو، وانیل، اسطوخودوس و فلفل سیاه شما را در هر مناسبتی همراهی می کنند. شما در این عطر ترکیبی عالی با حالتی لطیف و سرزنده، از طعم سبک و شیرین زیره در ترکیب با فلفل سیاه تند خواهید دید. تنباکوی گرم و غنی، عطر ایده آل هر زن  برای مردیستکه در صدر بازی او قرار دارد. با این حال، اسطوخودوس معطر و وانیل دلپذیر، حس راحتی و طعمی را که به ندرت در محصولاتی از این نوع یافت می شود، به ارمغان می آورد.

2-عطر اورتو پاریسی ترونی Orto Parisi Terroni

اورتو پاریسی ترونی عطری کهربایی – چوبی، زنانه -مردانه گرم و شیرین است که در سال 2017 وارد بازار شد. اورتو پاریسی توسط الساندرو گوالتیری، که خالق ناسوماتو نیز می باشد، ساخته و روانه بازار شد. این برند از باغ واقع در پولیا( «orto» به معنای «باغ» در ایتالیایی) الهام گرفته شده است، جایی که خالق این عطر ،تابستان‌های خود را با پدربزرگش، آقای پاریسی می‌گذراند. اورتو پاریسی بیان می کند که بدن ما مانند یک باغ تجربه می شود و بوهای آن آینه واقعی روح ما هستند. این عطرهای پیچیده ، بوهای طبیعی بدن را که ما به آن عادت نکرده‌ایم، به خوبی حاصلخیزی، زمین و زندگی  ،بازتولید می‌کنند.

شاید دوست داشته باشید :بهترین ادکلنهای مردانه دانهیل

“در مورد گذاشتن دستان خود در خاک چیز قدرتمند و رضایت بخشی وجود دارد، این احساس که شما همه ریشه ها را در دستان خود دارید و می دانید که زمین متعلق به همه ماست.” پیام این عطر و تصویر روی جعبه، آن است که به اصول اولیه برگردید، به زمین و ریشه های خود برگردید. ژست قدرتمند دفن دستان در زمین، به عنوان نتیجه بازگشت به خاستگاه جهان و انسان  و برای الهام گرفتن از زندگی عمل می کند.

خانه اورتو پاریسی ، ساخته عطرساز الساندرو گوالتیری، نسخه جدید و هفتمین نسخه ترونی خود را در ژوئن 2017 ارائه کرد.در ساخت آن از ریشه ها و زمین های اطراف آتشفشان وزوویوس الهام گرفته شده است و از این رو با رنگ قرمز آتشین ارائه گردیده است. ترونیعطری ظاهراً عمیق، شدید و خاکی می باشدکه به علت طبیعت گرمش مناسب روزهای سرد پاییز و زمستان است. نام ترونی نشان دهنده ایتالیایی های جنوب می باشد .این عطر در بازار به صورت پرفیوم 50 میلی لیتری موجود است.

3-ادکلن شیخ کلاسیک 77 Shaik Opulent Shaik Classic No 77

برند شیخ، یک نام تجاری است که در سال 2007 در بحرین شروع به فعالیت کرد. این برند در زمینه تولید عطر و ادکلن، جواهرات و کالاهای لوکس فعالیت دارد. ادکلن های شیخ ترکیبی از با کیفیت ترین روغن های طبیعی و اسانس های فرانسوی و ایتالیایی و ادکلن های عربی در شیشه های لوکس با نقره، طلا، الماس، یاقوت کبود و نگین های ساواروسکی است.

مطلب پیشنهادی :بهترین ادکلنهای مردانه تام فورد

ادکلن ادکلن شیخ کلاسیک 77  عطری مردانه کهربایی و شرقی با رایحه ی گرم و تلخ است. نت های اولیه ی آن شامل رایحه ی اسطوخودوس، ترنج، لیمو و ریحان هستند. رایحه میانی متشکل از رایحه ی سیب، دارچین، میخک و شمعدانی است و نت های پایه عبارتند از وانیل، مشک، نعناع هندی، خزه بلوط، سدر و لبدانوم.

4- عطر پنهالیگونز گوزن – تراژدی آف لرد جورج PENHALIGON’S The Tragedy of Lord George

پنهالیگونز یک برند بریتانیایی است که در سال 1870 توسط ویلیام پنهالیگون بنیان‌گذاری شد.

پنهالیگونز لرد جورج گوزن عطری است کهربایی مردانه که در سال 2016 عرضه شد. رایحه اصلی این عطر آلبرتو موریلاس است.

“لرد جورج مردی ثروتمند و محترم، پدرسالار وکهن الگو است. به نظر می رسد که او مظهر اصیل ترین ارزش های اشراف است : فضیلت، احترام، وفاداری و وفاداری.”

شاید دوست داشته باشید :روش صحیح عطر زدن برای مردان و زنان

اما البته، در جهان خرابکارانه پرتره های پنهالیگون، همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست، و لرد جورج دعواهای مخفیانه ای دارد که می تواند شهرت خانواده او را تهدید کند. به این ترتیب، عطر او هم کاملاً و به درستی بریتانیایی است، همانند صابون اصلاح پیشرفته، تمیز، و تونکای گرم و کمی پودری  با رگه ای جذاب از براندی غنی و خوش طعم وکمی خوفناک است و داری رایحه عالی برای یک جنتلمن با چیزی تاریک پنهان شده در آن می باشد. عطر پنهالیگونز گوزن دارای نت های چوبی،براندی(نوشیدنی الکلی گرفته‌شده از شراب)،دانه تونکا،کهربا است و از انجایی که رایحه ای گرم و شرقی دارد بیشتر مناسب فصول پاییز و زمستان  می باشد .

5-ادکلن پانوژ سند استورم Panouge Sandstorm

پانوژ سند استورم عطری مردانه و مشکی- گلی- چوبی است. سند استورم در سال 2014 عرضه شد. عطار این عطر ژان ژاک است. نت بالایی آن شامل رایحه ی ترنج می باشد. نت های میانی متشکل از رایحه ی  عنبر، یاس و عثمانتوس هستند ونت های پایه عبارتند از توس، الیبانوم، نعناع هندی، چوب صندل و مشک.

این عطر دارای رایحه تلخ و طبعی گرم و مخصوص فصول سرد سال می باشد.

شاید دوست داشته باشید :بهترین ادکلن های مردانه زارا

رایحه ی ادکلن پانوژ سند استورم که بوسیله دسته ای از نت های معطر بالزامیک، شیرین و چوبی برجسته شده است  رایحه ای حسی، آرام بخش و عطری عجیب و غریب را به ارمغان می آورد. با بررسی دقیق تر پس از استفاده، متوجه کیفیت و ماندگاری از رایحه های ملایم ، گرم تند، حیوانی و میوه ای خواهید شد که جوهره ای از احساسات نرم، آرامش بخش و گرم را در خود پنهان دارد.

پانوژ سند استورم به عنوان عطر کهربای شرقی طبقه بندی می شود.

6-ناسوماتو پاردون Nasomatto Pardon

ناسوماتو یک برند عطر ایتالیایی است که اولین تولید آن در سال 2008 منتشر شد. رایحه‌های این شرکت که نسبتاً به دنیای رایحه‌ها تازه وارد هستند، حواس را کاملاً به خود جذب می‌کنند. کاتالوگ عطر این برند مجموعه ای از رایحه های متمایز را برای مردان و زنانی که به دنبال رایحه های باکیفیت هستند ارائه می دهد.

به اعتقاد ناسوماتو سبک همه چیز است و شیک پوش هرگز مبتذل نیست. پاردون یک مرد شیک پوش درونی را به چالش می کشد که برای همه چیزهای حرفه ای ارزش قائل است . یک کت و شلوار کاملاً دوخته شده، بهترین چرم های یک ماشین قدیمی، باشگاه آقایان، پیپ دود کردن تنباکو، روسری های ابریشمی، دستکش های سفید و سبیل های عالی تراشیده شده !

مطلب پیشنهادی :بهترین ادکلنهای مردانه هرمس

او نه فقط برای زنده ماندن، بلکه برای شکوفایی و نشان دادن سبک خود آمده است. نجیب زاده ای که برای لذت بردن از زیبایی های زندگی وقت دارد و بیشتر از آنچه که می گیرد در دنیا باقی می گذارد. این جشن زندگی در سبک، ظرافت و جذابیت مردانه است.

ناسوماتو پاردون عطری است مردانه که در سال 2011 عرضه شد. عطار اصلی این عطر الساندرو گوالتیری است. نت های ابتدایی مگنولیا و گل هستند. نت میانی شکلات تلخ، دانه تونکا و دارچین است و نت های پایه عبارتند از آگاروود (عود) و چوب صندل.

هدف عطر ناسوماتو پاردون القای نهایت ظرافت و جذابیت مردانه است و مجموعه ای مجلل از آکوردهای گرم عطری مردانه ایجاد می کند که در روز نیز مانند شب می توانید از آن لذت ببرید. با استفاده از این عطر نشاط آور قبل از سفر به دنیای بیرون ، سرما را در ماه های پاییز و زمستان از بین ببرید. ماندگاری بسیار بالا و سیلاژی قوی دارد. نت های ابتدایی شامل رایحه ی گل های شیرین و مگنولیا هستند. ترکیبی منحط از نت های میانی شامل دانه تونکا، دارچین و شکلات تلخ است. نت های پایه آرام بخش شامل چوب آگار (عود) و چوب صندل می باشند .

7-عطر تام فورد نویر پرفیوم TOM FORD NOIR EDP

عطر تام فورد نویر، عطری مردانه و با رایحه ی چوب و عنبر است که در سال 2012 عرضه شد. عطار اصلی این عطر اولیویه ژیلوتین است. نت‌های ابتدایی آن عبارتند از بنفشه، فلفل صورتی، زیره، برگاموت و زرشک. رایحه میانی زنبق توسکانی، رز بلغاری، فلفل سیاه، جوز هندی، شمعدانی و مریم گلی کلاری است. نت های پایه عبارتند از: برگ پاتچولی اندونزیایی، عنبر، وانیل، سیوه، چرم، اوپوپوناکس، بنزوئین، وتیور و استایراکس.

پس از آخرین عطر ویولت ، تام فورد یک همتای مردانه از آن ارائه داد با رایحه ای مرموز، تند، تنومند و در عین حال ظریف. «معمایی، پیچیده و شگفت‌انگیز»، تام فورد فاش می کند که این رضایت‌بخش‌ترین تلاش فورد در عطر تا کنون است.

شاید دوست داشته باشید :نحوه تشخیص اصل از تقلبی عطر ورساچه پور هوم

تام فورد نویر تصفیه شده، مطمئن ومتمایز است و رایحه ای شهوانی شرقی و گرم ، سرشار از حس مردانه دارد. مانند تمام محصولات تام فورد، این عطر از بهترین ترکیبات و آکوردهای نمادین تشکیل شده است، همانطور که فقط تام فورد می تواند از پسش بربیاید . ساختار رایحه دو قسمتی است  ظاهر بیرونی تصفیه شده و کامل یک جنتلمن شهری شیک را تداعی می کند، اما سپس جای خود را به تحریکات جنسی و حس نفسانی آنچه در زیر کت و شلوار سفارشی نهفته است می دهد. این تضاد حماسی دنیای بیرونی و درونی، تجربه استفاده از این عطر را به تصویر می کشد.

8-عطر دیور ساواج الکسیر Dior SAUVAGE Elixir 

ادکلن ساواج الکسیر از برند دیور عطری مردانه و معطرو جدید است كه رايحه اي معتدل و شيرين دارد . ساواج الکسیر در سال 2021 روانه بازار شد. عطار این عطر فرانسوا دماشی است. نت های ابتدایی عبارتند از: دارچین، جوز هندی، هل و گریپ فروت و نت میانی حاوي رايحه ي اسطوخودوس است. نت های پایه عبارتند از شیرین بیان، چوب صندل، عنبر، نعناع هندی و وتیور هائیتی.

مطلب پیشنهادی :نقد و بررسی عطر کول واتر دیویدف

اين عطر رايحه ي ادویه‌ای در نت آغازین دارد و سپس به نسخه‌ای غنی‌تر و گرم‌تر از ساواج کلاسیک تبدیل مي شود .ساواج الکسیر عطری غلیظ و فوق‌العاده است كه غرق در طراوت نمادین ساواژ است و با قلبی مست کننده از رايحه ي ادویه جات، اسانس اسطوخودوس “ساخت شده” و ترکیبی از چوبهای غنی است که نشانه اثر قدرتمند، مجلل و فریبنده ي آن است.

فرانسوا دماچی، خالق عطر هاي برند دیور، عطر ساواج الکسیر را مانند یک لیکور (مشروب الکلی قوی و شیرین و غلیظ )خوب ساخته شده از مواد استثنایی ، خلق کردببه طوری که این غلظت به دلیل کیفیت استثنایی مواد اولیه ممکن شد. ساواج الکسیر :عطری است كه به اندازه یک ماه قرمز در آسمان شب منحصر به فرد و کمیاب مي باشد.

ساواج الکسیر تمام قدرت خود را در یک بطری شیشه ای لاکی آبی نیمه شب در اندازه منحصر به فرد 60 میلی لیتر متمرکز می کند. این بطری گرانبها، به شکل یک ویال، دارای چندین طرح پیچیده است. نام جادویی عطر با نقره ای براق روی برچسبی درست روی شیشه حک شده است. لوگوی برند ديور (CD) روي مقطع پاییني گنبدی شکل شيشه عطر حکاکی شده است .

9-عطر آمواج اینترلود مردانه Amouage Interlude for men

ادکلن آمواج اینترلود مردانه از رایحه های مرموز خاورمیانه ای استفاده کرده است . رایحه ی کندر و مر(نوعی صمغ ) در این عطر مردانه که توسط پیر نیگرن طراحی و در سال 2012 عرضه شد، چشم‌اندازی از کاروان‌های بیابانی و شب‌های گرم را تداعی می‌کنند و حس تعادل و آرامش را به همراه دارند . کندر و مر به طور سنتی بوی معنوی و مذهبی می دهند، اما در ادکلن آمواج اینترلود ، آنها بازسازی شده اند تا احساس معاصر و در عین حال پیچیده داشته باشند . کریستوفر چانگ کریستوفر چانگ ، مدیر خلاق سابق برند آمواج که این برند را در مسیری خلاقانه به سوی موفقیت جهانی سوق داده است درباره این ادکلن گفته است : «من آنچه را که می بینم و احساس می کنم به رایحه تعبیر می کنم. تمام هرج و مرج و بی نظمی اجتماعی و طبیعی که امروز ما را احاطه کرده است را می توان به سطحی بسیار نزدیک تر تعبیر کرد.

شاید دوست داشته باشید :تشخیص ادکلن اصل بلک افغان

لحظه میان‌آهنگ بازتابی از تمام آزمایش‌ها و مصیبت‌هایی است که فرد برای رسیدن به رضایت و موفقیت شخصی بر آنها غلبه می‌کند.»  اینترلود تند و چوبی با نت آغازی ترنج و پونه کوهی، نت میانی از عنبر معطر، بخور و فلفل ودارای نت های پایه ماندگارمتشکل از چرم ،آگاروود (عود)، نعناع هندی و چوب صندل است. این عطر برای مردان قوی و با اعتماد به نفس که می دانند چه می خواهند و چگونه می توانند به آن دست پیدا کنند عالی است. ادکلن آمواج اینترلود با رایحه ی چوبی شرقی با رایحه ی شیرین و گرمش از پخش بویی عالی و ماندگاری بالا برخورداراست و مناسب فصول سرد سال هست .

بطری‌های کریستالی شیشه‌ای آمواج با رنگ آبی غنی و مسحورکننده با تزئینات روکش طلا، که با کریستال سواروسکی آبی یاقوت کبود برجسته شده‌اند، رنگ‌آمیزی گردیده‌اند. بسته بندی بیرونی (جعبه عطر )در رنگ های زنده طراحی شده است که هرج و مرج منظم را درطرحی انتزاعی و مفهومی نشان می دهد.

10-عطر مارلی پگاسوس Parfums De Marly Pegasus

برند پارفومز د مارلی یکی از لوکس ترین و مشهورترین کمپانی های فرانسوی تولید عطر در جهان است، که از سال ۲۰۱۱شروع به فعالیت در عرصه عطرنمود.

یکی از ادکلن های محبوب این برند و به نوعی ششمین عطر آن ،د مارلی پگاسوس است . نام این عطر وام گرفته از قهرمان اساطیری یونانی پگاسوس است .

پگاسوس در اسطورههای یونان، اسب بالدار جاودانی؛ یار باوفای بلروفون است. از این موجود افسانهای به عنوان شاهزاده بالدار جاودانی یاد میشود که برای ترسیم آن از رنگ سفید خالص استفاده میکنند. همچنین در افسانه ها آمده است، زمانی که پگاسوس سم خود را بر زمین میکوبید، از زیر پای او چشمه آب جاری می شد.

مطلب پیشنهادی :نقد و بررسی عطر بلو د شنل


افزودن بال به موجودی که به خودی خود باشکوه است، تنها نمادگرایی آن را پیچیده تر و قوی تر می کند.معروف ترین اسب بالدار در همه ی زمان ها قطعاً پگاسوس، اسب جادویی از اساطیر یونان است. معنای نام پگاسوس هنوز یک راز باقی مانده است. در یکی از گسترده ترین نظرات و تفسیرها، این نام را با اصطلاح “توانا” یا “قوی” مرتبط می دانند، اما دیگران این نام را با کلمه ی یونانی “بهار” یا “خوب” پیوند می دهند.عطر پگاسوس نیز که نام این اسب جادویی را با خود همراه دارد نمونه عطری با رایحه ی قوی ،بی نظیر و ماندگاری عالیست.

با رایحه ی عرفانی و البته سلطنتی عطر د مارلی پگاسوس می توان پرواز نمود و جانور اساطیری درونی خود را بافرماندهی رایحه بی نظیراین ادکلن بیرون آورده و به پرواز درآورید . رایحه این عطر با ماندگاری افسانه ای و بی نظیرش برای روز یا شب (و بیشتر شب )،جذاب و نشاط آور است. نت های چوبی مانند چوب صندل و کهربای گرم، ترکیبی حسی ایجاد می کنند ، در حالی که رایحه ی بادام ، گل آفتاب پرست (آفتاب گردان ) ، ترنج و بادام زمینی چرخش تند و عجیب و غریب خاص خود را به عطر اضافه می نمایند و رایحه ی ظریف اسطوخودوس و وانیل خامه ای ،رایحه هایی از گلهای تازه و شیرین را برای این ادکلن باقی می گذارند.از این عطر فریبنده چه در اتاق هیئت مدیره و چه در مراسم خاص می توان استفاده نمود .اما بیشتر مناسب استفاده با لباسهای رسمی می باشد . مطمئناً با استفاده از آن سرها را به سوی شما برمی گرداند و توجهات را جلب می کند .


پارفومز د مارلی عطرهای برجسته ای را برای مردان و زنان تولید کرده است و این عطرنیز از این برندو توسط حمید مراتی کاشانی در سال ۲۰۱۱ساخته و در سال 2019و 2018به اوج فروش خود رسیده است . خانه پارفومز د مارلی در بزرگداشت مسابقات اسب دوانی در زمان لویی 15 عطرهای خود را تولید کرد درست مربوط به زمانی که بهترین عطرهای جهان برای پادشاهان ساخته می شد. قرن هجدهم به عنوان عصر طلایی عطرسازی در نظر گرفته می شد، پادشاه فرانسه لوئی پانزدهم به خاطر عشقش به اسب های مسابقه معروف بود. لوگوی برند تصویری از اسب های مارلی را نشان می دهد که توسط گیوم کوستو در سال 1743ساخته شده است. بطری جذاب د مارلی پگاسوس مناسب اکسیر قوی موجود در داخلش است و برروی آن تصویر بطری نقره ای همراه با لوگوی این برند با دو اسب به تصویر کشیده شده است . رایحه ی گرم و فوژه شرقی این ادکلن اغواگر به طور غیرقابل انکاری جذاب است. یک بطری از آن را بخرید و رایحه ای غنی و فریبنده آن را که انکارناپذیر است، تجربه کنید.این ادکلن که رایحه ای تلخ ،تند و گرم دارد مناسب روزهای سرد سال در فصول پاییز و زمستان می باشد .مارلی پگاسوس از ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی نیز برخوردار است.

11-عطر بلک افغان ناسوماتو Nasomatto Black Afgano

ناسوماتو یک برند هلندی می‌باشد که در سال ٢٠٠٧ توسط الساندرو گوالتیری بنیان گذاری شد. ناسوماتو ادعا می‌کند در پس هر یک از رایحه هایش یک راز و معما نهفته است. الساندرو رایحه های برند خود را با هدف تقویت احساسات فرد، اعتماد به نفس، صلح و عشق در هنگام استفاده از عطر های ناسوماتو طراحی می‌کند و آن ها را در اختیار طرفداران خاص محصولاتش قرار می‌دهد.

به جرات می توان بلک افغان یا بلک افگانو معروف ترین و شناخته شده ترین عطر برند ناسوماتو و یکی از خاص ترین و معروفترین عطرهای سال های اخیر است . هدف این عطر تداعی کننده بهترین کیفیت رایحه ی حشیش است. این نتیجه تلاش برای برانگیختن تأثیرات سعادت آنی و موقت است.

شاید دوست داشته باشید :۱۰ عطر مردانه با رایحه قهوه

با رایحه ی خاص و بی نظیر عطر ناسوماتو بلک افغان حس خوشبختی در شما القا خواهد شود . بلک افغان عطری مردانه-زنانه گرم و چوبی با آکوردهای بالزامیک و دودی است.رایحه آن تلخ و اغواکننده است. نت اولیه ی این عطر تشکیل شده از رایحه ی شاهدانه، نت های سبز ونت میانی حاوی رایحه ی رزین، نت های چوبی، قهوه، تنباکو است ونت پایه رایحه ی بخور خوشبو وعود را در بر دارد . نت‌های اولیه ی سبز حس خاکی جنگل‌های سرسبز را منتقل می‌کنند، در حالی که نت‌های میانی و قلب عطر که از رایحه ی تنباکو و قهوه تشکیل شده است حسی غنی و ناهموار به ترکیب مردانه می‌دهند. این نت‌ها روی پایه‌ای آرام‌بخش از بخور و نت‌های عود قرار می‌گیرند تا رایحه ی دودی وسوسه‌انگیزی تولید کنند. الساندرو گوالتیری عطار زبردست این عطر است که این عطر اغواگر را در سال 2016 به مصرف کنندگان معرفی کرد.

12-ادکلن آمواج اینترلود بلک ایریس مردانه Amouage Interlude Black Iris Man

با جذابیت قدرتمند، شوخ طبعی بی دردسر و شخصیت غیرقابل انکار خود كه تنها با استفاده از ادکلن آمواج اینترلود بلک ایریس مردانه پررنگ شده است، دیگران را تحت تأثیر قرار دهید. این عطر مردانه و جسورانه رایحه‌های چوبی، تند، گیاهی و معطر را با هم ترکیب می‌کند و رایحه‌ای شاداب و تحریک‌آمیز به وجود مي آورد که اصلا سنگين و اذيت كننده نيست. نت های ابتدایی با رايحه ي رزماری، برگ بنفشه و ترنج رایحه عطررا به آرامی با انرژی و طعمی ملایم باز می کنند، اما با ورود وانیل، پونه کوهی، لابدانیوم، صمغ درختچه مر، صمغ کندر، کهربا در مرکز، فوراً تقویت می شود. این معجون عجیب و غریب و بسیار جذاب با نت های پایه چوب آگار، چرم، نعناع هندی، چوب صندل و سدر تقویت شده است تا یک تجربه بویایی باشکوه را در کنار هم تجربه کنید.

مطلب پیشنهادی :۱۰ عطر مردانه با رایحه گل یاس

ادکلن آمواج اینترلود بلک ایریس با رايحه ي شرقي چوبيش توسط پیر نگرین خلق و در سال 2020 از طریق خانه عطر لوکس آمواج عرضه شد. این محصول در رنگ آبی تیره و مشکی با رویه نقره ای سلطنتی عرضه می شود که جذابیت پیچیده خود را از طریق ارائه بصری و رایحه منحصر به فرد خود به نمایش می گذارد.

13-عطر ایوسن لورن وای لوپارفوم Yves Saint Laurent Y Le Parfum

ایوسن لورن وای لوپارفوم عطری کهربایی فوژه مردانه است ، عطری جدید که در سال 2021 روانه بازار شد. نت‌های اولیه آن شامل رایحه سیب، آلدئید، گریپ فروت و زنجبیل و نت های میانی  حاوی رایحه مریم گلی، اسطوخودوس و شمعدانی است. نت های پایه نیز عبارتند از دانه تونکا، سدر، الیبانوم و نعناع هندی.

ایوسن لورن وای لوپارفوم یک نسخه جدید و فشرده تر از عطر مردانه ایوسن لورن است. این عطر به عنوان یک ترکیب فوژه قوی و تیره معرفی شده است که طراوت و شدت را با هم ترکیب کرده است.

رایحه ای غنی، تیره و پیچیده دارد و یک فوژه تند گرم و تازه است که ادکلن مردانه آروماتیک چوبی مرکباتی (2017) ایوسن لورن وای را دوباره تفسیر می کند. رایحه آغازین آن، ترکیبی پر جنب و جوش و ترد از سیب سبز ترش شیرین و گریپ فروت است که با آلدئیدهای جوشان و طعمی از زنجبیل تازه مخلوط شده است. با ته نشین شدن رایحه، آکوردهای تند و معطرتر می شوند وگل شمعدانی فلفلی مطلق و مریم گلی شفاف با نت های گیاهی-گلی تمیز از اسانس اسطوخودوس ادغام می شوند. یک پایه صاف ترکیبی از رایحه دانه تونکا و اسانس خاکی و حسی نعناع هندی با الیبانوم و سدر است تا رایحه نهایی زیبا و فوژه به جا بگذارد.این ادکلن ماندگاری بسیار خوب و طبعی معتدل دارد .

14-ادکلن تام فورد توباکو وانیل Tom ford tobacco vanille

ادکلن تام فورد توباکو وانیل عطری تند کهربایی برای زنان و مردان (یونیسکس) است که در سال 2007 عرضه شد. عطار اصلی این عطر اولیویه ژیلوتین است. نت های ابتدایی آن حاوی رایحه برگ تنباکو و نت های تند هستند. رایحه میانی تشکیل شده از رایحه وانیل، کاکائو، دانه تونکا و شکوفه تنباکو و نت های پایه عبارتند از میوه های خشک و نت های چوبی.

با استفاده از ادکلن تام فورد توباکو وانیل از عطر شیرین و دودی توتون و وانیل لذت ببرید،این عطر دارای یک رایحه تسکین دهنده روح است . در نت ابتدایی ، رایحه برگ تنباکو و نت‌های تند وجود دارد که بعداً ناپدید می‌شوند و جای خود را برای نت میانی باز می‌کنند، که رایحه ‌های لذیذی از دانه تونکا، وانیل قوی و کاکائو غنی را همراه با رایحه خشک و چرمی شکوفه تنباکو ارائه می‌دهد. پایه‌ای از نت‌های چوبی و میوه‌های خشک تاثیر بیشتری به شما می‌دهد.

مطلب پیشنهادی :۱۵ ادکلن مردانه با پخش بوی بسیار بالا

تام فورد نه تنها یک طراح مد ، بلکه تولید کننده لباس‌های دیزاینری، لوازم جانبی، لوازم آرایشی و سایر محصولات است. این برند در سال 2005 ایجاد شد و خط تولید عطر در سال بعد شروع به کار کرد. قبل از این، تام به عنوان مدیر خلاق برای گوچی کار می کرد و آنها را از ورشکستگی تقریباً خارج کرد. تام فورد یک طراح مد آمریکایی است و در صنعت فیلم نیز فعالیت می کند. فیلم‌های او با نام‌های «یک مرد مجرد» و «حیوانات شب‌گرد» با انتقادات و نقدهای مثبتی مواجه شده است.

15-عطر آزارو د موست وانتد AZZARO The Most Wanted

عطر آزارو د موست وانتد که در سال 2021 معرفی شد، عطری تند کهربایی ومردانه است که رایحه های فوژه، چوبی و شرقی دارد. رایحه این عطر با نت بالایی از هل آغاز می شود. این ادویه که جزء ادویه های هندی، خاورمیانه و مدیترانه ای است، نت های خاکی، سبز و تلخی را با ته بویی ملایم دودی به ارمغان می آورد. نت میانی دارای رایحه کارامل شیرین، گرم و خامه ای است. برند آزارو رایحه نت  پایه این عطر را با عنبر چوبی توصیف می کند که از آکوردهای ویسکی بوربن، وانیل و وتیور تشکیل شده است. نت ابتدایی هل است.

آزارو در دهه 1960 به عنوان یک برند مد روز که توسط طراح سیسیلی لوریس آزارو ایجاد شد، شروع به کار کرد. همانطور که این برند به نوآوری خود ادامه می دهد، به تصویر شیک، پر زرق و برق و جت ست(پولدارانی که مرتب برای کار یا تفریح با هواپیما سفر می کنند )از زمان راه اندازی اولیه خود وفادار است.این برند اولین عطر خود را در سال 1975 معرفی کرد و تا به امروز بیش از 90 رایحه مردانه، زنانه و یونیسکس تولید کرده است.

16-ادکلن اورتو پاریسی مگامار ORTO PARISI Megamare

اورتو پاریسی مگامار یک ادکلن با رایحه آبی معطر زنانه – مردانه است که در سال 2019 عرضه شد. عطار اصلی این عطر الساندرو گوالتیری است.

یادداشتی از برند :”آفریده خوش بوی جدید الساندرو گوالتیری مگامار است.ادکلن مگامار این عطرساز زبردست از غنا و اصالت نت های دریایی بهره برده است. آکوردهای دریایی می دانند چگونه احساسات را با تاثیری آرام بخش برانگیزند. علاوه بر این، اسانسهای آبی و دریایی قادر به یادآوری دلپذیر در افراد هستند.”

همانطور که پرتوهای درخشان خورشید از آب های ساحلی منطقه زیبای توسکانی ایتالیا می درخشد، نسیم از خلیج باراتی به باغ های مرکبات سرازیر می شود. عطر اورتو پاریسی مگامار رایحه های لذت بخش را در این عطر دریایی خیره کننده که در سال 2019 معرفی شد به تصویر می کشد. نت بالایی با رایحه ی آب شور وهمچنین  با رایحه هایی از لیمو و ازن باز می شود. قلب یا نت میانی عطر ،رایحه تند جلبک سبز و هوای تند و شیرین دریا را به ارمغان می آورد. جلبک دریایی دارای یک ته رایحه ی متمایز در نت میانی همراه با ترکیبی پیچیده از مواد مصنوعی است. نت پایه دارای رایحه ی مشک قوی و حیوانی است. رایحه ی این عطر در ابتدا میوه ای است، در قلب به شدت اقیانوسی و در زمان خشک شدن و در نت پایانی خاکی و چوبی می شود.

نت اولیه این عطر شامل رایحه ی بنفشه ، فلفل ، آب دریا ، آب ، پرتقال و نت میانی حاوی رایحه ی  اسطوخودوس ، ترکیبات سبز ، چای ، آب دریا ، جلبک دریایی و نمک می باشد .نت پایه نیز عبارت است از رایحه خزه درخت بلوط ، مشک ، چوب صندل سفید ، عنبر.

ماندگاری و سیلاژ این عطر بسیار زیاد است .

اورتو پاریسی عطرهای بسیار متمایز را برای زنانی که به دنبال تعریف تفاوت های خود هستند ایجاد می کند. الساندرو گوالتیری در پشت رایحه‌های محبوب آنها است.

استفاده از عطر مگامار زنانه – مردانه با توجه به رایحه ی خنک و دلپذیرش در فصول گرم سال بیشتر پیشنهاد می شود.این ادکلن در این فصل از ماندگاری بالایی برخوردار است .

17- عطر جیورجیو آرمانی استرانگر ویت یو عود GIORGIO ARMANI Stronger With You Oud

جیورجیو آرمانی استرانگر ویت یو عود عطری چوبی و مردانه است. یک عطر جدید که در سال 2022 عرضه شد. عطار اصلی این عطر سیسیل ماتون است.کشور سازنده آن ایتالیا می باشد .

روایح اصلی آن شامل رایحه ی اسطوخودوس ،وانیل،عود می باشند . رایحه ی  استرانگر ویت یو عود تند ، تازه،معطر،پودری،شیرین و گیاهی است.

به طور کلی رایحه آن شرقی-شیرین است. سیلاژ و ماندگاری این ادکلن خوب و بالاتر از حد متوسط است. این عطر مردانه با توجه به رایحه گرم و شیرینش بیشتر مناسب فصل پاییز و زمستان می‌باشد.بهتر است این عطر را در شب بیشتر استفاده کرد.

با تشکر از شما که تا پایان مقاله 17 عطر مردانه با ماندگاری بالا  با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان و یاری رساندن آنان در انتخاب عطری مناسب و اصل می باشد. افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

1 دیدگاه در “17 عطر مردانه با ماندگاری بالا – معرفی + قیمت و خرید اینترنتی

  1. فرهاد علوی گفت:

    عطر سلیقه ایی هست. من دیوونه اونتوس از کمپانی معظم کرید هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *