بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

نقد و بررسی عطر کول واتر دیویدف

بررسی دیویدف کول واتر مردانه

فروشگاه عطر الیسا بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد که می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید در این مقاله به نقد و بررسی عطر کول واتر دیویدف می پردازد.

دیویدوف یک برند سوئیسی درجه یک است که سیگار برگ، سیگار ، لوازم جانبی سیگار و تنباکوهای پیپ را تولید می کند.

این عطر از پر فروش ترین عطرهای مردانه است :شنل بلو ادوپرفیوم

گروه Zino Davidoff یک تجارت خانوادگی مستقر در سوئیس است و در طول سال ها در سوئیس رشد کرده است. بنیانگذار آن، زینو دیویدوف، در قلب برند قرار دارد و الهام بخش همه کارهای این برند است و مجموعه محصولات آن نشان دهنده ظرافت طبیعی و قدردانی او از کیفیت، سبک، اصالت و زندگی خوب است.

زینو دیویدوف، استاد هنر زندگی  ویک شهروند جهانی بود. از روسیه تا ژنو و آمریکای جنوبی جذاب ، او یک عمر پر از سفرهای ماجراجویانه در سراسر مرزها  ودر تلاش برای کشف چیزهای زیباتر در جهان بود. زینو برای سادگی ارزش زیادی قائل بود و می خواست شادی حاصل از لذت بردن از چیزهای زیبا را به اشتراک بگذارد  و از طریق محصولات او بود که تصمیم گرفت این روحیه را با جهان به اشتراک بگذارد. نام دیویدوف Davidoff مترادف با لذت، سبک بی انتها، زندگی خوب، فروتنی و اشتیاق به زندگی است. روح زینو از طریق افرادی که از محصولات این برند در سراسر جهان لذت می برند به حیات خود ادامه می دهد.

زینو دیویدوف:”لذت در یک چیز زیبا جوهره یک زندگی شاد است.”

محصولات شیک و مدرن امروزی  دیویدوف ترکیبی منحصر به فرد از صنعتگری نفیس، فداکاری پرشور، و ظرافت را نشان می دهند، زیرا در دنیای دیویدوف، ظرافت ناب واقعاً جاودانه است.

فلسفه ماندگار زینو دیویدوف، روح این برند را تعریف می‌کند، به طوریکه به طعم و مزه ،نکات ظریف زندگی، نگرش باز و به اشتراک گذاشتن سخاوتمندانه لذت‌های زندگی اهمیت می‌دهد.

امروزه، مجموعه دیویدوف از بهترین اشیاء جهان تشکیل شده است که با دقت از سراسر جهان تهیه شده اند تا مردم در سراسر دنیا از آنها  لذت ببرند. از کالاهای چرمی زیبا، ساعت‌ها، ابزار نوشتاری و عطر گرفته تا عینک‌های شیک، دکمه سرآستین، قهوه ،ساعت، کیف و کفش، قلم و خودنویس و کنیاک.

از زمان عرضه اولین عطر در سال 1984، این برند به یکی از نمادین‌ترین برندهای عطر تبدیل شد و با تولید ادکلن کول واتر بخش عطر و ادکلن را نیز به مجموعه ی خود افزود.این برندیکی از موفق‌ترین برند عطر تا کنون است که به تولید عطرهای جوان پسند و سبک و ملایم معروف است .

یکی از پر طرفدارترین ادکلن برند دیویدوف ادکلن دیویدوف کول واتر مردانه DAVIDOFF COOL WATER FOR MEN است که یکی از بهترین ادوتویلت‌های این برند می باشد.

دیویدوف کول واتر مردانه، جز عطرهای کلاسیکی است که نسل‌ها در میان مردم وجود داشته و امتحان خود را پس داده‌ است. یکی از عطرهای نمادین در لیست خوش بو ترین عطرهای تمام دوران که طرفداران خود را دارد و رایحه مقاومت ناپذیر آن هرگز قدیمی نمی شود. ممکن است تعجب آور باشد، اما عطرهای مردانه تا اواخر دهه 1980 بسیار محدود بودند. رایحه ی ادکلن‌های مردانه عمدتاً تند و مشک‌دار بودند، با سنگینی که عطرها را برای کسانی که رایحه ی سبک‌تر و اسپرت‌تر می‌پسندیدند، ممنوع می‌کرد و آنان نمی توانستند از این عطر های سنگین استفاده کنند.

همه چیز در سال 1988 زمانی که دیویدوف ،کول واتر را منتشر کرد، تغییر کرد و به لطف هوای با طراوت تزریق شده به این ترکیب، عطرهای مردانه را متحول کرد. رایحه اصلی اقیانوس این ادکلن در مقایسه با رایحه‌های سنگین عطرهای گذشته، هوای تازه‌ای داشت و جایگاه پیر بوردون عطرساز را به عنوان یکی از استادان واقعی جهان تثبیت کرد.

با کول واتر مردانه و زنانه در روزهای گرم از طراوت و خنکی برخوردارشده و لذت ببرید . دیویدوف کول واتر مردانه پرفروش در سال 1988 توسط خانه طراحی دیویدوف و توسط پیر بوردون طراحی و روانه بازار شد . این عطر با رایحه ی شفاف، تازه و شیک با نت هایی سبز از آب دریا، نعناع، اسطوخودوس و گشنیز ، رایحه ای کاملا متعادل داردکه می توانید در هر مکانی از آن  استفاده کنید و با رایحه ی جذاب آن طراوت افسانه ای اقیانوس را کشف کنید این رایحه با نت های معطر نعناع و اسطوخودوس، آمیخته با حس کهربا آشکار می شود. ترکیبی منحصر به فرد، ساخته شده با بیش از 18 ماده طبیعی، که طراوتی بی درنگ را ارائه می دهد. ادکلن کول واتر یک رایحه مردانه و همه کاره است که می تواند توسط مردان مختلف در هر مناسبتی استفاده شود. این عطر دارای خط بویی شرقی و کلاسیک است که در نظر طرفداران دیویدوف، بهترین عطر است. چه در محل کار و چه بیرون از شهر تا ساعات اولیه صبح، عطر کول واتر رایحه ای عالی برای شمابه همراه دارد.

ادکلن کول واتر از برند دیویدوف عطری است آبزی ،معطر، تازه ، تندو تیز، ساده و بسیار مردانه.

نت اولیه آن حاوی روایح آب دریا،اسطوخودوس،ترکیبات سبز،رزماری،گشنیز،نعناع است و نت میانی شامل چوب صندل سفید،شمعدانی،بهار نارنج،یاس و در نت پایه با روایح  تنباکو،خزه درخت بلوط،سدر،کهربا،مشک به عطری خنک و بی نظیر و بی بدیل تبدیل می شود .

نسبت به قیمتش یکی از بهترین عطر ها با رایحه ی سبز می باشد! مناسب روزهای گرم سال یعنی فصول بهار و تابستان است و با لباس های غیررسمی توصیه می شود .

استفاده از دیویدوف کول واتر با توجه به نت های دریایی و طراوت آبی خاصش پس از اصلاح انتخاب خوبی برای آقایان است زیرا پوست شما را پس از اصلاح تغذیه، تسکین و آرام می کند.

دارای بوی طبیعی و ایده آل برای استفاده روزانه است . در ساخت این ادکلن از تازگی اقیانوس الهام گرفته شده است . بطری این ادکلن به رنگ آبی و تداعی کننده حال‌وهوای آب‌های عمیق اقیانوسی است و بر روی شیشه این عطر خنک، نشان تجاری دیویدف و در پایین آن، نام کول واتر به رنگ سفید حک شده است . درب بطری این ادوتویلت مردانه شیرین و ملایم نیز  به رنگ مشکی است . استفاده از این عطر  با رایحه ی بی نظیرش انرژی و هیجان را در شما افزایش خواهد داد .پخش بو وماندگاری این ادکلن خنک و کلاسیک و پر طرفدار متوسط می باشد .با این ادکلن مردانه یک کلاسیک پیشگامانه و مدرن را کشف خواهید کرد.

ادکلن دیویدوف با ترکیبی از گشنیز، نت های سبز، اسطوخودوس، نعناع و رزماری رایحه ای اسپرت، تند، مردانه و پر جنب و جوش دارد و در بین مردان از همه اقشار پر طرفدار است.

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .امیدواریم این مقاله شما را با عطردیویدوف کول واتر اصل آشنا کرده باشد .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان و یاری رساندن آنان در انتخاب عطری مناسب و اصل می باشد. افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *