بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین ادکلنهای زنانه برای تابستان

بهترین ادکلنهای زنانه برای تابستان

فروشگاه عطر الیسا که بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد و شما می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را از آن به صورت اینترنتی خریداری نمایید در این مقاله به معرفی ۵ عطر از بهترین ادکلنهای زنانه برای تابستان می پردازد .

ما در روزهای گرم تابستان نیاز به عطرهای خنک تابستانی داریم ،عطرهایی با رایحه‌های سبک ، خنک، درخشان و با طراوت تا آنها را جایگزین نت‌های عمیق‌تری کنیم که در تمام زمستان ما را گرم می‌کردند.

مطلب پیشنهادی مرتبط :۱۲ عطر خنک زنانه با پخش بو و ماندگاری خوب

عطرهایی نشاط‌آور با رایحه ی کلاسیک و گلی همراه با نت‌های معطر مرکباتی که با این گرم‌ترین فصل سال سازگاری داشته و خیلی سریع حال و هوا و روحیه ی ما را شاداب می‌کنند و با رایحه‌های خنک، دلپذیر و اقیانوسی خود ذهن ما را مستقیماً به ساحل و تعطیلات تابستانی می‌برند .

این عطر از پر طرفدارترین عطرهای زنانه است :شنل کو کو مادمازل

تابستان فصلی مناسب برای رایحه های سبک، گلی و تازه است. دمای بالا قطعا نقش مهمی در عملکرد عطر بازی می‌کند، بنابراین بسیار مهم است که رایحه‌ای را که دوست دارید انتخاب کنید و در عین حال مطمئن باشید که عملکرد و ماندگاری مناسبی دارد، حتی زمانی که گرما غیر قابل تحمل است. در تابستان بهتر است از روایح خنک آکواتیک و روایح ملایمی چون مرکبات، لیمو، پرتقال، گریپ فروت و گل ها مانند گل یاسمن، سنبل و مریم استفاده نمود. همچنین بهتر است در تابستان، از روایح گرمی چون دارچین، وانیل ، مشک، چوب صندل استفاده نشود و یا بسیارکم استفاده شود. این روایح احساس گرمای بیشتری ایجاد می کنند و تحمل گرمای تابستان را برای مصرف کننده عطر و اطرافیان سخت تر می نماید.

مطلب پیشنهادی پر بازدید :۲۰ ادکلن زنانه پسر کش

تابستان فصل رسمی گل رز، پیک نیک در پارک و استفاده از عطر خنک تابستانیست. داشتن عطر مناسب هر فصل یک ضرورت است: به هر حال، تغییر فصل ها مستلزم تغییر در ترکیب عطرهای مورد علاقه ما است. عطرهای زمستانی معمولاً حاوی نت های دلپذیر هستند، در حالی که عطر بهاری معمولا بوی علف های تازه چیده شده یا گل های تازه بریده را می دهد. بهترین عطرهای تابستانی حس بودن در تعطیلات یا حس نسیمی که در موهای شما می‌پیچد را به تصویر می‌کشند.

چه چیزهایی عطرهای تابستانی را تعریف می کند؟وقتی به تابستان فکر می کنیم، ابتدا چه چیزهایی در ذهن شما تداعی  می شوند؟ دریا، تعطیلات، لوسیون برنزه کننده، ماسه، میوه های آبدار، کوکتل و موارد دیگر.

بنابراین، از نظر رایحه، عطرهای تابستانی می توانند متشکل از نت‌های سرزنده  مانند موارد زیر باشند :

گل صد تومانی،لیمو،پرتقال،چای سبز،ماگنولیا،چوب های سبک ،یادداشت های دریایی،آمبروکسان،نرولی،هلو،یاس و گل سرخ. نت ‌های ساده که روحیه ما را بالا برده و حس شادابی را به ما القا می کنند .

مطلب پیشنهادی :۵عطر زنانه عالی ۴ فصل و شیرین

در ادامه فهرستی از 5 تا از بهترین عطرهای تابستانی زنانه تهیه شده است ،عطر هایی که جنبه‌های زنانه را اغراق‌آمیز کرده و شادابی را در روزهای گرم به شما هدیه می دهند.

1-عطر دولچه گابانا لایت بلو زنانه

لایت بلواز برند دولچه اند گابانا عطری خنک با  رایحه گلی -میوه ای است. لایت بلو در سال 2001 به بازارعرضه شد. عطار اصلی این عطر اولیویه کرسپ است. نت های ابتدایی آن شامل روایح لیمو سیسیلی، سیب، سدر و گل استکانی هستند و نت های میانی متشکل از رایحه ی  بامبو، یاس و رز سفید می باشند. نت های پایه نیز عبارتند از سدر، مشک و عنبر.

شاید دوست داشته باشید :روش صحیح عطر زدن برای مردان و زنان

دولچه اند گابانا لایت بلو یک ادکلن با رایحه دلپذیر، میوه ای-گلی درخشان  ویک عطر بسیار محبوب تابستانی است که روح تابستان سیسیلی را تداعی می کند.

نت‌های وسوسه انگیز  و تازه لیمو ترش و سدر تصویری از جنگل‌های جنوبی در ساحل دریا را به ارمغان می‌آورند.

هر بار که می خواهید احساس کنید که به ساحلی پر زرق و برق قدم گذاشته اید، از لایت بلو استفاده کنید. در یک روز زیبا در این رایحه تابستانی غوطه ور شوید تا عاشقانه، جذابیت و زیبایی عطر لایت بلو را به تصویر بکشید. این عطر زنانه به خاطر نت های عجیب و غریب و مناسب فضای باز متشکل از رز سفید، لیمو سیسیلی، سدر و سیب گرنی اسمیت تحسین می شود. نت های یاس، گل رز، سنبل وحشی، بامبو و کهربا در زیر آن به مشام می رسد. این نت‌های تازه در فرمولی خیره‌کننده ترکیب شده اند تا شادی یک روز تابستانی و شادی زنده بودن را به کاربران هدیه دهند. پیچیدگی رایحه ی مرکبات همراه با جذابیت گل های تازه در لایت بلو دولچه گابانا تصویری از یک دریای عالی، خورشید و یک ساحل کریستالی را ایجاد می کند.

مطلب پیشنهادی :محبوب ترين ادکلن هاي ۲۰۲۱ معرفی شد

دولچه و گابانا لایت بلو داستان عشق مدیترانه ای یک زن ایتالیایی مقاومت ناپذیر را در اقیانوس آبی روشن و زیر آسمان آبی روشن جشن می گیرد. این عطر درخشان و نشاط آور احساس زنی قوی و مطمئن را به وجود می آورد که معشوق نمی تواند در برابر او مقاومت کند. طراحان عطر لایت بلو به میراث ایجاد شده توسط این عطر افتخار می کنند لایت بلو موفق به کسب بیش از 13 جایزه و جایگاه در موزه معتبر هنر و طراحی در شهر نیویورک شده است.

قیمت 100 میل این ادکلن حدود ۲,۰۴۹,۰۰۰ تومان می باشد .

2-ادکلن روبرتو کاوالی پارادایسو آزورو

ادکلن روبرتو کاوالی پارادایسو آزورو با رایحه ی خنک ،شیرین و گلی-دریایی اش الهام گرفته از آب های دریای زیبای مدیترانه است، رایحه های معطری که در جو نفوذ می کند. ادکلن روبرتو کاوالی پارادایسو آزورو با نت های تازه و ملایم ترنج، نارنگی و اسطوخودوس آغاز می شود. قلب این ادکلن یک ترکیب گلی-میوه ای است که با روایح آبزی برجسته می شود. سپس روایح گلبرگ های یاسمن شیرین، گل سرخ گوشتی و گل رز را در کنار سیب و هلو به مشام می رسند. در نت پایه رایحه ی درختان سرو گیاهی، چوب صندل خامه‌ای، وانیل، چوب عنبر صمغی و رایحه ی ظریف چوب کشمیر قرار دارند.

شاید دوست داشته باشید :تشخیص اصل بودن ادکلن کوکو مادمازل شنل

روبرتو کاوالی عطر پارادیزو را در فوریه 2015 عرضه کرد. یک سال بعد، نسخه جدید پارادایسو آزورو راه اندازی شد. نسخه جدید از تصاویر نور طلایی طلوع خورشید بر فراز آب های نیلگون دریای مدیترانه الهام گرفته شده است.

ترکیب دریایی جدید از گروه بویایی گلی – دریایی معطر توسط عطرساز لوئیز ترنر ساخته شد. طراوت و تلخی مرکبات متشکل از ترنج همراه با رایحه ی اسطوخودوس معطر در نت  بالایی آن به مشام می رسد. قلب حسی یاس وحشی و گلبرگهای لطیف آن بر پایه سرو و چوب کشمیر گذاشته شده است.

مطلب پیشنهادی :تشخیص اصل بودن ادکلن شنل چنس

لوئیز ترنر سازنده این عطر است و اوا ماریا دیرینر بطری فیروزه‌ای و الماسی شکل آن را طراحی کرده است . روبرتو کاوالی پارادایسو آزورو در سال 2016 به بازار عرضه شد. روبرتو کاوالی یک طراح مد ایتالیایی است که فروشگاه هایی در سرتاسر جهان دارد. چاپ های حیوانی (اکثر بطری و جعبه‌های عطر و ادکلن روبرتو کاوالی دارای چاپ‌های حیوانی است)و تکنیک های نساجی پیشگام او جایگاه بالایی را در دنیای مد به ارمغان آورد. او به خاطر خط تولید لباس های وابسته به عشق شهوانی اش شناخته شده است. لباس‌های چرمی نقاشی شده و پارچه‌هایی با طرح پوست حیوانات، همه از نوآوری‌ ها و ابداعات او هستند. به طور کلی، این برند لباس های زنانه ،مردانه، لوازم جانبی، لباس زیر، ودکا و عطر را به فروش می رساند. اولین عطر روبرتو کاوالی در سال 2002 عرضه شد.

نت های ابتدایی این عطر متشکل از رایحه ی اسطوخودوس، ترنج و نارنگی هستند و نت های میانی عبارتند از نت های آبزی، یاس وحشی، سیب، گل سرخ، هلو و رز. نت های پایه نیز عبارتند از سرو، چوب کشمیر، چوب عنبر، چوب صندل و وانیل.

75 میل این ادکلن حدود ۱,۲۰۱,۰۰۰ تومان می باشد .

3-ورساچه برایت کریستال

رایحه ادکلن ورساچه برایت کریستال زنانه از برند ورساچه(از خانه‌های مد بسیار معروف در ایتالیا  ) که یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین عطرهای زنانه می باشد ، مناسب زنان دارای روحیه آزاد ، ماجراجووقویست که با رایحه با طراوت ، ملایم و لطیف این عطر، روح خود را احیا می کنند و حس جوانی را در خود زنده می نمایند . این رایحه ترد ، گلی -میوه ای و شیرین توسط عطرساز مشهور آلبرتو موریلاس برای استفاده روزمره طراحی و ساخته شد و در سال 2006 منتشر گردید.

شاید دوست داشته باشید :عطر را کجا نگهداریم؟

برایت کریستال در بطری صورتی زیبای خود ،لطیف و درخشان جلوه می کند .هنگامی که یک روز طولانی در دفتر کار خود ویا یک شب سرگرم کننده و مفرح با دوستان خود پیش رو دارید می توانید از رایحه خوش و با طراوت ورساچه برایت کریستال استفاده نمایید تا در طول روز پر جنب و جوش و سرزنده بمانید. امروزه نت های رایج میوه ای ،به ترکیب عطرها ظرافت می بخشند .رایحه ی برایت کریستال نیز با رایحه ی میوه ای انار و  یوزو و نت های آبی  شروع می شود و با نت های میانی با مرکزیت گل صد تومانی و مگنولیای تازه چیده شده ادامه می یابد که در این نت  رایحه ی  نیلوفر آبی تازه ، شدت و شیرینی آکوردهای گلی را تعدیل می نماید و در نهایت رایحه ی این گلها حس آرامش دلپذیری را برایتان به ارمغان می آورد .در ادامه با همراهی و افزوده شدن روایح مشک، چوب ماهون و عنبر رایحه ای فرح بخش و جذاب زنانه ای شکل می گیرد.

مطلب پیشنهادی مرتبط :مشخصات و تشخیص ادکلن ورساچه برایت کریستال (ورساچه صورتی) اصل

روزهای بهاری و تابستانی، بهترین زمان استفاده ازاین عطرگلی- میوه‌ای بسیار خوشبو و جذاب می باشند. روی بطری برایت کریستال لوگوی ورساچه که به شکل یکی از الهه های یونان باستان است و در پایین آن نام این عطر با رنگ سیاه درج شده است. مایع صورتی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف این عطر به‌خوبی نمایان است. درب شیشه عطر دارای طراحی الماس مانند با  ابعاد بزرگ است که  به خوبی روی بطری قرار می گیرد.

قیمت 90 میل این ادکلن حدود ۲,۰۲۳,۰۰۰ تومان می باشد .

4-عطر شنل چنس او تندر ادو پرفیوم

از نظر گابریل شانل، شانس واقعی چیزی است که فرد برای خود ایجاد می کند: حالتی از ذهن، راهی برای بودن. عطر شنل چنس او تندریک عطر جذاب با با نت‌های گلی-میوه‌ای است که برای خانم های جوان مورد استفاده قرار می گیرد و  تفسیری پیشرفته و جدید  از رایحه ی درخشان شنل چنس اصلی است با ظاهری گرد تر و با رایحه ای گل دارتر و زنانه تر . چنس او تندر غیر قابل پیش بینی و در حرکت پایدار می تواند همراه با انواع عطرها، از جمله محصولات مراقبت از بدن و مو، ماندگاری طولانی تری داشته باشد .

شاید دوست داشته باشید :معرفی ۱۰ عطر لوکس برای مهمانی های مهم

این عطر جذاب دارای رایحه ی رمانتیک و شامل رایحه ی گریپ فروت، به، سنبل، یاس، عنبر، سدر، زنبق و مشک سفید است.

شنل چنس او تندردر سال 2019 به بازار عرضه شد. عطار اصلی این عطر اولیویه پولگه است. نت های ابتدایی شامل رایحه ی  به و گریپ فروت و نت های میانی رز و یاس می باشند. نت پایه نیز  حاوی رایحه ی مشک سفید است.

این نسخه رایحه ی شدیدتر و فراگیرتر همراه با زنانگی درخشان و مطمئن را ارائه می دهد .نت میانی گلی، سرشار از رایحه ی گل یاس برجسته است که با اسانس گل رز غنی شده و اینگونه نور ملایمی در مرکز ترکیب می تابد و رایحه ای زنانه تر ازهمیشه  شکل می گیرد. این ترکیب گلی فقط با دوز مناسب از نت های مشک سفید صاف و خامه ای پوشانده شده است. ادو پرفیوم شنل چنس او تندر که فوراً توسط حرکت تند آکورد (گریپ فروت – به) روشن می شود، احساس لطافت مطلق را به ارمغان می آورد و رایحه ای ظریف و عمیقا شاعرانه ی آن، رایحه ی زنانه تری را تداعی کرده و شادی و درخشش درونی را به همراه می آورد و به رایحه ی عطر جذابیت فوری می بخشند.

قیمت 100 میل این ادکلن حدود ۴,۸۹۱,۰۰۰ تومان می باشد .

5-عطر شیسیدو زن زنانه

لذت آرامش درونی و آرامش معنوی را با عطر شیسیدو زن زنانه تجربه کنید. این عطر زیبا و ظریف زنانه ، که در سال 2007 منتشر شد ، طراوت و شیرینی ملایمی را در کنار حس آرامش بخشی با خود به همراه دارد.

شاید دوست داشته باشید :تشخيص ادكلن اصل با باركد و بچ كد (سريع و ساده )

نت های اولیه ی آن شامل رایحه گریپ فروت ، ترنج و پرتقال و آناناس شاداب و دلپذیر است .پس از مدتی نت های پایه گل رز آبی رایحه ی دلپذیر این عطر را تکمیل می کنند. گل‌هایی تازه ای که در لایه‌های آن کهربا و چوب قرار گرفته است ، شیرینی و زنانگی بی نظیر و جذاب با رایحه ای  جدید به همراه دارد . وقتی می خواهید با آرامش و سبک حرکت کنید ، از عطر شیسیدو زن استفاده نمایید.

قیمت 100 میل این ادکلن حدود ۱,۶۳۱,۰۰۰ تومان می باشد .

با تشکر از شما که تا پایان مقاله بهترین ادکلنهای زنانه برای تابستان با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان می باشد افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *