بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

تشخیص اصل بودن عطر لالیک لامور

عطر لالیک لامور

فروشگاه عطر الیسا که بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد و شما می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را از آن به صورت اینترنتی خریداری نمایید در این مقاله تشخیص اصل بودن عطر لالیک لامور به بیان مشخصات وتشخیص اصل بودن این عطر می پردازد .

لالیک یک مرکز فرانسوی طراحی شیشه و شیشه سازی بود که در سال 1888 توسط شیشه ساز و جواهر ساز معروف آقای رنه لالیک تأسیس شد.در اوایل قرن بیستم ، لالیک به بهترین تولیدکننده محصولات شیشه ای اعم از شیشه عطر ، گلدان ، تندیس و جواهرات تبدیل گردید.

این عطر از پر فروش ترین عطرهای زنانه است : کارولینا گود گرل

خرید ادکلن لالیک زنانه از طریق صفحه این محصول برای شما میسر شده است . با خرید اینترنتی ادکلن لامور اصل زنانه از فروشگاه تخصصی عطر الیسا ، این محصول را به صورت رایگان در مکان مورد نظر خود تحویل خواهید گرفت و ضمانت یک ماهه اصالت کالا همراه با فاکتور برای شما ارسال خواهد شد .

در دهه ۱۹۲۰ او به سبک هنری دکو گرایش پیدا کرد که طراحی دیوارها و ستونهای شیشه ای ظریف و براق را برای اماکن خاص انجام می داد. در سال ۱۹۰۸ فرانسوا کوتی ، لالیک را به طراحی و تولید عطر و ادکلن واداشت تا اولین عطر خود را طراحی و معرفی کند و به این ترتیب بود که این دو یک انقلاب در صنعت عطر و ادکلن به وجود آوردند.

مطلب پیشنهادی پربازدید :تشخیص اصل بودن ادکلن کوکو مادمازل شنل

پس از مرگ رنه ، مارک لالیک فرزند رنه مدیریت شرکت در بر گرفت که در اوایل دهه ۱۹۵۰ به تولید کریستال روی آورد تا سال ۲۰۱۰ لالیک متعلق به یک شرکت سوئیسی به نام هنر و رایحه بود.

امروزه لالیک محصولات لوکس خود را در پنج دسته اصلی تولید می کند: جواهرات ، لوازم تزئینی ، طراحی داخلی ، عطر و هنر.از اواسط قرن بیستم لالیک با تولید آثار هنری کریستالی شناخته می شد. علاوه بر عطر (در سال ۱۹۹۲)، هنرهای تزئینی غیر شیشه ای از سال ۲۰۱۱ به خط تولید لالیک اضافه گردید. امروزه، لالیک مجموعه‌های انحصاری، کریستال‌های نسخه محدود و عطرهای خانگی را علاوه بر خط تولید مردانه و زنانه ارائه می‌کند.

مطلب پیشنهادی :تشخیص اصل بودن ادکلن شنل چنس

ویژگی خاص عطر لالیک در موفقیت آن در تولید رایحه ای است که از ذهن فراتر می رود و به دورترین مکان در ذهن شما دسترسی پیدا می کند و آن را برای عملکرد خود تغییر می دهد. امروزه لالیک یکی از پر فروش ترین برندهای عطر و ادکلن در جهان به شمار می آید.

عطر لالیک لامور یک عطر زنانه با رایحه گلی -چوبی – مشکی از این برند است. لامور در سال 2013 عرضه شد. عطار اصلی این عطر ناتالی لرسون است. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی نرولی، ترنج و رز هستند. نت های میانی عبارتند از: یاس، گاردنیا و گل سرخ. نت های پایه نیز متشکل از رایحه ی  مشک، سدر و چوب صندل هستندمی باشند.

لالیک لامور از عشق ابدی الهام گرفته شده است. درست مانند خود عشق، این عطر شیرین، دلربا و اعتیادآور است.

شاهزاده ژاپنی آساکا یاسوهیکو به هنرمند فرانسوی رنه لالیک دستور داد تا چهار درب شیشه ای بزرگ برای کاخ خود در توکیو بسازد. لالیک این کار را با ظرافت انجام داد و جواهرات هنری شگفت‌انگیزی را طراحی کرد که در آن شبح‌هایی از زنان با بال‌های باز دیده می‌شد.

در دهه 1980، این کاخ به موزه متروپولیتن توکیو تبدیل شد که در آن می‌توانید شاهکارهای لالیک را حتی اکنون تحسین کنید. این درهای شیشه‌ای بودند که الهام‌بخش بطری لالیک لامور بودند که به عنوان ادای احترام به عشق لالیک به همه زنان و همچنین به گل‌ها ایجاد شد.

شاید دوست داشته باشید :مشخصات و تشخیص ادکلن ورساچه برایت کریستال (ورساچه صورتی) اصل

بیان حس بویایی عشق در لالیک لامور از طریق طراوت ترنج آشکار می شود و به دنبال آن با لطافت ظریف برگاموت و نرولی ادامه می یابد. نت‌های قلبی عطر را با دسته‌ای از گل‌های سفید غنی می‌کنند: گل سرخ، گاردنیا و یاس. در زمان خشک شدن، رایحه ی چوب سرو گرم و خشک و چوب صندل صاف روی بستری از مشک های اعتیادآور می نشینند.

با رایحه لذت بخش لالیک لامور صحنه ای گلی شیرین به نمایش گذاشته می شود ، عطر خیره کننده ای که مخصوص خانم هایی است که به زنانگی خود اطمینان دارند. این عطر که در سال 2013 توسط صنعتگران متخصص عطر در لالیک عرضه شد، رایحه ای شاداب با کیفیت ستاره ای است که به آرامی در هنگام خروج از اتاق باقی می ماند. نت‌های گل‌دار ملایم نرولی و ترنج با نت‌های باشکوه گل رز شیرین، یاس استوایی و گل سرخ در این عطر مجلل ترکیب می‌شوند. ترکیب زیبای گل روی پایه ای از چوب صندل خامه ای، سدر و مشک صاف و ظریف استوار شده است. این عطر دسته گلی فریبنده و درخشان را به زنان ارائه می دهد. معجون عشقی برای اغوای مطلق که بر روی غنچه رز، گاردنیا، سدر و چوب صندل ساخته شده است.

شاید دوست داشته باشید :مشخصات و تشخیص عطر کارولینا هررا گود گرل اصل

رایحه ای شیرین، تازه و پر زرق و برق این عطر بی نظیر با ترکیبی از نت های بسیار جذاب، هاله ای حسی را به شما می دهد که خود باشکوه شما را تحسین می کند. این بطری فوق العاده ظریف و فریبنده ای دارد که بسیار زیبا است. عطر لالیک لامور با رایحه ی احساسی و رمانتیکش مناسب زنانی است که از ابراز عشق خود به زندگی هراسی ندارند. از ابتدا تا انتها با انرژی و نشاط منفجر می شود، روز شما را روشن و آن را با شادی همراه می کند. نت‌های ابتدایی نرولی و ترنج به‌طور فریبنده‌ای روی پوست شما می‌رقصند و سابقه‌ای هیجان‌انگیز را برای نت‌های ملایم گل رز، یاس و گل سرخ ایجاد می‌کنند.

مطلب پیشنهادی :آیا هدیه دادن عطر جدایی می آورد؟

 لالیک لامور عطری است که برای زنان با احساس ساخته شده است و با رایحه ی خنک و شیرینش مناسب فصول گرم سال (بهار و تابستان )می باشد . لالیک لامور از ماندگاری و پخش بوی متوسطی نیز برخوردار است .

به دلیل وجود نسخه های تقلبی و عدم شناخت و اطلاعات کافی کاربران در مورد شناسایی عطر و ادکلن های اورجینال در ادامه به بیان مشخصات ادکلن لالیک لامور اصل می پردازیم تا شما را در خرید ادکلن اصل یاری رسانیم .

شاید دوست داشته باشید :مشخصات و تشخیص ادکلن دیور جادور اصل

ادکلن اصل شامل سلفون با وکیوم و مهر و موم بسیار با کیفیت در بالا و پایین جعبه می باشد .

جعبه ادکلن لالیک لامور در 4 طرف سطوح جانبی با یک طرح  دیده می شود ویک  نوار طلایی رنگ در وسط و دور تا دور این سطوح جانبی جعبه مشاهده می شود که روی آن به صورت برجسته و به رنگ مشکی نوشته شده لامور لالیک لامور .

 در یک سطح ، در پایین لالیک و در پایین تر آن ادوپرفیوم و در آخر حجم ادکلن نوشته شده است .

سطح بالایی جعبه عطر به رنگ طلایی بسیار زیبا و با کیفیت می باشد ونشان برند لالیک به صورت برجسته روی آن حک گردیده است.

سطح زیری به رنگ صورتی و حاوی بارکد و بچ کد و مشخصات و توضیحات مربوط به ادکلن به چند زبان است .

پس از بازکردن در جعبه در پشت درب از داخل نیز نشان برند لالیک به رنگ طلایی قابل مشاهده است .ادکلن از داخل درون یک نگهدارنده مقوایی سفید رنگ قرار دارد که مانع از تکان خوردن ادکلن درون جعبه و محافظت از شیشه ادکلن می کند .

بدیهی است که لالیک در خلق بطری‌های نفیس ادکلن عالی است، لالیک لامور در یک شیشه کریستالی خیره کننده قرار گرفته است که به نظر می رسد می تواند روی میز آرایش خانواده سلطنتی قرار داشته باشد، طراحی جذاب بطری در واقع با شیشه های رنگی انجام شده است. نسخه‌های محدود لالیک همیشه نفس‌گیر هستند  اما واقعاً  به نظر می رسد این بار آنها از خودشان پیشی گرفته‌اندو شما در حالی که لحظه‌ای به رویای قصری که می‌خواهید این عطر را در آن نگه دارید، می‌گذرانید، می توانید از رایحه ی آن نیز  لذت ببرید…

شیشه ادکلن بسیار سنگین است و از رنگ صورتی ملایمی برخوردار است  .کف شیشه برچسب مشخصاتی وجود دارد که نام برند لالیک به رنگ طلایی ملایم و  بچ کد با رنگ سفید روی آن حک شده است .

بچ کد کف شیشه ادکلن اصل کاملا با بچ کد کف جعبه مطابقت دارد .که این مطابقت در ادکلنهای فیک وجود ندارد.

سطح بالایی شیشه ادکلن حالتی آیینه ای بسیار زیبایی دارد .

منگوله ای مشکی زیبا دور افشانه یا گردن شیشه ادکلن قرار گرفته است  و به آن ظاهری بسیار لوکس داده است .

افشانه به رنگ طلایی می باشد . درب ادکلن ظاهری کریستال مانند و بسیار زیبا دارد که در وسط و دور افشانه رنگ طلایی قابل مشاهده است و از زیر و درون درب قسمت وسط به رنگ نقره ای است .

رنگ نازل ادکلن اصل لالیک لامور نیز به رنگ مشکی می باشد .

با تشکر از شما که تا پایان مقاله تشخیص اصل بودن عطر لالیک لامور با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان می باشد افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *