بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

تشخیص اصل بودن ادکلن کوکو مادمازل شنل

تشخیص کوکو مادمازل اصل

فروشگاه عطر الیسا که بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد و شما می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را از آن به صورت اینترنتی خریداری نمایید در این مقاله به معرفی مشخصات شنل کوکو مادمازل می پردازد تا شما را در خرید مطمعن تر و تشخیص اصل بودن ادکلن کوکو مادمازل شنل یاری رساند .

CHANEL شنل (چنل یا شانل) یک نام تجاری لوکس فرانسوی است که توسط گابریل شنل (که دوستان آن را “کوکو” می نامند) و در ابتدا با نام گابریل بونهور شنل شناخته می شد ، در سال 1910 تاسیس شد. این مارک به دلیل سبک زیبا ، ساده و نفیسش معروف است.

شاید این عطر را شما هم دوست داشته باشید :شنل کو کو مادمازل

در حقیقت ، در دهه 1940 شنل یکی از برندهایی بود که با موفقیت لباس های زنانه “پیچیده” را به طراحی ساده تر و راحت تر کشانید. شنل با مدهای ساده و زیبا و جذابیت جاودانه خود انقلابی واقعی در دنیای مد ایجاد کرد. او یکی از اولین طراحانی بود که شلوارهای زنانه را معرفی کرد و به طور گسترده ای به عنوان خالق اصلی مد “لباس مشکی کوچک” شناخته می شود. خانم شانل کنترل خلاقانه شرکت طراحی را تا زمان مرگش در سال 1971 حفظ کرد.

مطلب پیشنهادی پر بازدید :محبوب ترين ادکلن هاي ۲۰۲۱ معرفی شد

شنل انقلاب مشابهی را در دنیای عطر با اولین عطر خود، Chanel N°5 که برای اولین بار در سال 1921 معرفی شد بر پا کرد.

برند معروف ، محبوب و لوکس شنل دارای 133 عطر در این رایحه پایه است.شنل یک خانه عطر قدیمی است که اولین نسخه اش در سال 1921 ایجاد شد و جدیدترین آن مربوط به سال 2022 است.

هر عطر Chanel به کاربران کمک می کند تا بهترین های خود را در مقابل دیگران نشان دهند. بسته بندی، بو،کیفیت  عطرهای شانل به کمال رسیده اند و طرفداران بسیاری را در دنیا به خود جذب کرده اند. ظرافت در کنار  پیچیدگی جاودانه محصولات شنل، آن را به سفیر منحصر به فرد فرهنگ فرانسه در سراسر جهان تبدیل کرده است.

مطلب پیشنهادی :۵عطر زنانه عالی ۴ فصل و شیرین

اما CHANEL همچنین داستان موفقیت باورنکردنی یک زن فرانسوی مستقل است که دائماً از زمان خود جلوتر بود. در حالی که گابریل شانل در زمانی به دنیا آمد که زنان حتی حق رای نداشتند، او موفق شد امپراتوری بسازد که همواره رشد می کند.

کوکو شانل به سرعت عطرهای منحصربه‌فردی را خلق کرد و با خلاقیت‌های معروفش با «اوت کوتور» هماهنگ گردید.  عطرهای مردانه شانل خیلی زود به نمادی از مدرنیته و مردانگی قوی تبدیل شد.

یکی از محبوب ترین وپرفروش ترین ادکلنهای زنانه از برند شنل ،ادکلن شنل کوکو مادمازل می باشد .

شنل کوکو مادمازل به طرز مقاومت ناپذیری احساسی ، اغواگر و سرزنده است . عطری با رایحه ی درخشان و جسورانه و چوبی گلدار است که یک جوان شجاع و جسور را تداعی می کند. یک ترکیب کاملاً مدرن با شخصیتی قوی و در عین حال شگفت آور و تازه است .

شاید دوست داشته باشید :آیا هدیه دادن عطر جدایی می آورد؟

ادو پرفیوم شنل کوکو مادمازل كه در سال 2001 روانه بازار شد به طوری که با رایحه ی خود یک جوان شجاع و جسور را تداعی می کند و دارای یک ترکیب کاملاً مدرن با کاراکتری قوی و در عین حال شگفت آور و تازه است .

روایح  پرتقال تازه و ترنج و شکوفه پرتقال پر جنب و جوش بلافاصله پس از اسپری کردن این عطرحس بویایی را بیدار می کنند. نت میانی شامل رایحه ی  شفاف و حساس دست گلي خوشبو و مجلل شامل یاسمن و گل رز و یلانگ‌یلانگ  است که کاملا رمانتیک مي باشد و نت پایه روایح جذاب نعناع هندی ، وتیور، لوبیا تونکا ، وانیل ، مشک سفيد و اوک‌ موس را در بر دارد. رايحه ي نت پایه شامل مشک سفید رایحه را با رنگ و بويي خاکی و پودری که لطیف و پیچیده است کامل می کند. این عطر برنده جایزه في في سال 2008 شد . این عطر برای لباس شب ساخته شده است  ، برای بیرون رفتن در شب و بيشتر برای استفاده روی پوست فرد قبل از خواب. رايحه ي ملايمي كه دارد آن را برای استفاده روی پوست و براي هر چهار فصل سال ایده آل کرده است.

مطلب پیشنهادی :تشخيص ادكلن اصل با باركد و بچ كد (سريع و ساده )

رايحه ي کوکو مادمازل بیشتر از هر عطر دیگری به عطر گلی میوه ای نزدیک است. در واقع، این رايحه ترکیبی از مرکبات، نرولی، یاس، گل رز و یلانگ یلانگ است که به اوج خود می رسد. مشک آنقدرها هم سنگین نیست، اما دارای رايحه ي مشخصي از نعناع هندی است.

رایحه ی کوکو مادمازل قوی شروع می‌شود، قبل از تبدیل شدن به یک رايحه ي ملايم و متعادل ، برای مدتی طولانی در همین حالت باقی می‌ماند. ازکوکو مادمازل می توان در تمام طول سال استفاده كرد و  لذت برد و این عطر برای زندگی روزمره و مناسبت‌های رسمی‌تر و غیره عالیست و مناسب هر شرايط آب و هوايي می باشد .

با توجه به محبوبیت و جذابیت ادکلن شنل کوکو مادمازل اصل، عطری درخشان با رايحه ي جسورانه وگلي- کهربايي در بین مصرف کنندگان،سود جویان بسیاری همواره به تولید و پخش نمونه تقلبی این عطر در بازار می نمایند ،از این رو فروشگاه اینترنتی عطر الیسا با ارائه این مقاله و معرفی مشخصات ادکلن شنل کوکو مادمازل اصل شما را در خریدی مطمئن تر یاری می رساند .

شاید دوست داشته باشید :بهترین ادکلن های زنانه ایرانی

هر دو نمونه اصل و فیک دارای سلفون هستند اما سلفون در نمونه اورجینال با دقت و ظرافت حرارت دیده اندو پلمپ شده اند .

هر دوی جعبه نمونه فیک و اصل تقریبا شبیه هم هستند. با این حال، برخی از تفاوت ها و سرنخ های کلی وجود دارد. بسته بندی جعلی دارای چاپ و فونت هایی است که ضخیم تر بوده و کیفیت پایین تری دارد و تفاوتهای ظریفی مثل مواد تشکیل دهنده به چشم می خورد. اما در کل تشخیص اصل بودن ادکلن از روی شیشه عطر راحت تر است .

مطلب پیشنهادی :مشخصات و تشخیص ادکلن ورساچه برایت کریستال (ورساچه صورتی) اصل

جعبه عطر کوکو مادمازل به رنگ سفید و بسیار با کیفیت است و نوار باریک طلایی دورتا دور آن وجود دارد و در وسط جعبه عطر کادر طلایی به دور نام عطر و برند شنل به صورت برجسته وجود دارد که این نوار ها در نمونه اصل ضخیم تر وبرجسته تر و در نمونه فیک کمی باریک تر است . نوشته ها ی نام عطر و برند در نمونه فیک برجسته نمی باشد .اما تشخیص اصل بودن از این مشخصه کمی سخت است زیرا نمونه فیک و اصل باید در کنار هم مقایسه شوند .

اگر پشت جعبه ادکلن های فیک و اصل را بررسی کنید تفاوت های بسیار زیادی در موقعیت و ضخامت حروف (ضخیم تر روی جعلی) وجود دارد.

حتی گاهی تفاوت در مواد تشکیل دهنده مشاهده می شود، اشتباهات املایی، خط های مختلف شکسته در نمونه فیک به چشم می خورد .

روی درب جعبه عطر اصل علامت برند شنل به صورت برجسته و بسیار با کیفیت به رنگ طلایی حک شده است اما در نمونه فیک (سمت چپ)این علامت بی کیفیت تربوده و برجسته نمی باشد .

بعد از باز کردن درب جعبه مشاهده خواهید کرد در نمونه اصل لوگوی معروف شنل پشت درب جعبه نیز مشخص و نمایان است در حالیکه در نمونه فیک رد لوگو از پشت درب جعبه اصلا مشخص نیست .

در کف جعبه بارکد و بچ کد ادکلن مشاهده می شود در برخی نمونه های تقلبی بچ کد حک نشده و در برخی دیگر مانند نمونه تقلبی در تصویر زیر(ادکلن پایینی) بچ کد کف جعبه حک شده است اما مشابه  بچ کد کف شیشه ادکلن نمی باشد .

برچسب روی شیشه عطر با کادری طلایی و بسیار با کیفیت روی نمونه اصل (سمت راست) چسبانده شده و همان طور که در تصویر مشاهده می نمایید برچسب در برخی نمونه فیک بی کیفیت و رنگ طلایی در برخی نقاط کمرنگ می باشد .اگر با انگشت روی برچسب نمونه اصلی بکشید متوجه خواهید شدکه بافت برچسب اصلی کمی خشن است اما اگر برروی برچسب نمونه فیک بکشید و آنرا لمس کنید متوجه نرمی بافت آن خواهید شد .

نی ادکلن اصل بلند است و تا پایین شیشه ادامه دارد ولی برخی نمونه های فیک مانند تصویر سمت چپ نی کوتاه و برخی دیگر نی بلند دارند.

اما در نمونه اصل کوکو مادمازل نی تقریبا واضح دیده می شود در حالی که در نمونه فیک (نمونه سمت چپ )نی بسیار واضح مشاهده می شود .

ضخامت شیشه نسخه تقلبی خصوصا در قسمت کف ، بسیار بیشتر از نسخه اصلی عطر (سمت راست) است و شیشه نمونه اصل از ظرافت بیشتری برخوردار است .

شاید دوست داشته باشید :۲۰ ادکلن زنانه پسر کش

پایه ضخیم و ساختار (نسبتا) خشن تر در نمونه فیک قابل مشاهده است. باز هم، بدون داشتن یک بطری واقعی مقایسه نمونه از نظر اصل بودن دشوار است ، اما وقتی نمونه اصل را در اختیار دارید تفاوت بسیار واضح است. به یاد داشته باشید، همه چیز در شنل بر پایه پیچیدگی و ظرافت طراحی شده است، نه بطری های درشت و چاپ مشکوک.

درب در نمونه اورجينال عطر كوكو مادمازل شنل از جنس شيشه و سنگین وزن می باشد. اما در نمونه تقلبى جنس درب از پلاستيك و یا شیشه ای با وزن كمتر نسبت به نمونه اورجينال است . لوگوی کوکو شنل) دو c (برروی نواری طلایی رنگ  با کیفیت در نسخه اصل(سمت راست) دقیقا در قسمت مرکز گردن درب قرار می گیرد. در حالی که در نسخه فیک این مطلب اکثرا رعایت نمی شود .همچنین تفاوت هایی در قسمت برآمدگی روی گردن درب به وضوح مشاهده می شود .برخی نمونه های فیک فاقد لوگو روی گردن بطری هستند .

محل رسیدن دوطرف برچسب طلایی دور گردن درب بهم در پشت آن در نمونه فیک (سمت چپ )به وضوح مشخص است و گاها بالا و پایین قرار می گیرد ولی در نمونه اصل این نقطه اتصال اصلا مشخص نمی باشد .

برروی گردن بطری لوگو در نمونه اصل کاملا در وسط درب قرار دارد اما در بیشتر نمونه های تقلبی این موضوع رعایت نمی شود .

قسمت داخلی درب عطر در نمونه فیک (سمت چپ)دارای برامدگی های عمودی برجسته و ضخیم است در حالی که در نمونه اصل این برآمدگی ها وجود ندارد .

افشانه در نمونه اصل و فیک از جنس فلز اما با ابعاد متفاوت ساخته شده است همان طور که در تصویر مشاهده می نمایید افشانه در نمونه اصل(سمت راست ) کوتاه تر از نمونه فیک است . دو نکته در نازل اسپری وجود دارد، رنگ و شکل قسمت داخل بطری.

مطلب پیشنهادی :تشخیص اصل بودن ادکلن شنل چنس

برخی از بطری‌های تقلبی دارای قسمت‌های نازل مشکی هستند (سوراخ کوچکی که عطر از آن بیرون می‌ریزد)، اما برخی نمونه های تقلبی سفید است اما در مقایسه با نمونه واقعی، در واقع یک رنگ سفید شفاف تر دارد.

رنگ نازل نمونه اصلی سمت راست به رنگ سفید است در حالیکه در برخی نمونه های فیک مانند نمونه سمت چپی تصویر زیر رنگ نازل تیره تر می باشد .

داخل نازل نمونه اصل (سمت راست ) و فیک با هم تفاوت دارند .

پمپ عطر با جدا كردن افشانه از روى شيشه قابل مشاهده مى باشد. پمپ در نمونه اورجينال از جنس فلز است و شکل آن کاملا با نمونه فیک (سمت چپ )متفاوت و ارتفاع آن کوتاه تر است .

برچسب ته شیشه در نمونه اصل(نمونه پایینی ) بسیار با دقت طراحی شده اما در نمونه فیک بی دقت و بی کیفیت طراحی گردیده است و همان طور که مشاهده می کنید برخی نوشته ها مانند (100 ml )در لبه ها قرار می گیرند . باید توجه داشته باشید اگر نمونه ای که در اختیار دارید برچسب کف شیشه نداشته باشد نمونه 100% فیک است .

اخرین نکته تطبیق دادن بچ کد کف جعبه با کد روی بطری عطر (قسمت پایین پشت شیشه )می باشد . به این صورت که اگر ادکلن خریداری شده کد نداشت یا کد آن با کد جعبه آن مطابقت نداشت به این معنی است که محصول اورجینال نمی باشد.در این نمونه فیک نیز شماره بچ کد روی جعبه با بچ کد روی شیشه مطابقت نداشته و یکی نیست که کاملا گویای فیک بودن ادکلن است .حتما باید توجه فرمایید که اگر بچ کد روی شیشه عطر با جسم تیز به راحتی خراشیده و پاک گردد نمونه فیک را در اختیار دارید زیرا در نمونه اصل بچ کد حک شده و با جسم تیز قابل پاک شدن نیست .

اگر قبلاً کوکو مادمازل اصل را دیده باشید ، می‌دانید که مایعی صورتی رنگ دارد در صورتی که رنگ محتویات برخی نمونه های فیک و تقلبی زرد/قهوه ای است. این اولین زنگ خطر واقعی خواهد بود.

مورد دیگر همان طور که انتظار می رود بوی ادکلن است. کوکوشنل ادو پرفیوم است . ادو پرفیوم تا 8 ساعت ماندگاری دارد. در حالی که نمونه تقلبی ماندگاری بسیار پایین تری دارد.

با استفاده از این عطر بی نظیر از برند محبوب و لوکس شنل در یک ترکیب تحریک آمیز و اغواگر و با رد بوی بی همتا توجهات را به سمت خود جلب کنید .

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله تشخیص اصل بودن ادکلن کوکو مادمازل شنل با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان می باشد افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *