بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین ادکلن های مردانه زارا

بهترین ادکلنهای مردانه زارا

فروشگاه عطر الیسا که بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد و شما می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را از آن به صورت اینترنتی خریداری نمایید در این مقاله بهترین ادکلنهای مردانه زارا  را معرفی می کند تا با خواندن آن شما را در خرید ادکلن مردانه از این برند یاری رساند .

زارا یک برند اسپانیایی است که در سال ۱۹۴۱ توسط آمانسیو اورتگا تاسیس شد و یکی از اصلی ترین برندهای گروه ایندیتکس است . کمپانی ایندیتکس یک مجموعه بزرگ نساجی و طراحی اسپانیایی و بزرگترین گروه مد جهان است، که به غیر از زارا، مالک برندهای دیگری، مانند ماسیمو دوتی، پول اند بر، اویشو، اوترکه، استرادیواریوس و برشکا نیز هست. نام برند زارا در ابتدا برگرفته از فیلم زوربا به همین نام انتخاب شده بود ولی از شانس بد اورتگا، در نزدیکی او فروشگاهی به همین نام وجود داشت و با اعتراض صاحب آن فروشگاه آنها مجبور به تغییر نام شدند، اما به دلیل اینکه قالب حروف نام سردر مغازه را سفارش داده بودند در نهایت با جابه جا کردت حروف ،نام زارا  را انتخاب کردند.

مطلب پیشنهادی پر بازدید :آیا هدیه دادن عطر جدایی می آورد؟

برند زارا در ابتدا تنها یک مغازه پوشاک ارزان قیمت بود ولی بعد از  استقبال مردم  و کسب موفقیت ، آنها در سراسر اسپانیا فروشگاه‌های زارا را افتتاح کردند و اینگونه فصل جدیدی در تاریخچه برند زارا آغاز شد. برند زارا از سال ۱۹۸۰ وارد بازار جهانی شده و به مرور شعبه‌های خود در سراسر جهان را افتتاح نمود. بخش مهم محصولات برند زارا  عطر و ادکلن می‌ باشد. فعالیت زارا در زمینه عطر از سال ۱۹۹۹ شروع شد و تولید عطر را در این سال آغاز کرد. شرکت زارا در مدت ۸ سال فعالیت در زمینه پوشاک و  بعدها لوازم لوکس، کفش، محصولات زیبایی و عطر، تولیدات خود را کاملا با ذائقه اسپانیایی‌ها هماهنگ کرده و به شهرت خوبی دست یافته بود.

در حال حاضر زارا در ۸۸ کشور دنیا نزدیک به 2100 فروشگاه دارد . فروشگاه‌های زارا در تمام دنیا متعلق به شرکت اصلی هستند به جز نقاطی که قوانین محلی مانع کسب و کار خصوصی شرکت‌های خارجی است، در این موارد زارا امتیاز نمایندگی‌های خود را فرانشیز کرده‌است.

مطلب پیشنهادی :بهترین ادکلنهای مردانه تام فورد

تاریخچه زارا مملو از طراحان و ایده پردازان است، چون تیم مدیریتی این شرکت معتقد است که از گروه طراحان استفاده کند و همین هم باعث تسریع در روند تولید محصولات و همینطور افزایش کیفیت آن شده است. این شرکت ادعای مشهوری دارد، مبنی براینکه “برای تولید و توسعه و روانه بازار کردن یک محصول جدید، تنها به دو هفته زمان نیاز دارد “. اکنون نزدیک به بیست سال از اولین تولید عطر زارا گذشته و این برند نزدیک به ۴۰۰ مدل عطر تولید و به بازار عرضه کرده است.

در ادامه به معرفی و بیان مشخصات 6 عطر معروف و محبوب از برند زارا می پردازیم :

1-ادکلن زارا من بلو اسپریت Zara Man Blue Spirit

زارا من بلو اسپریت، عطری است مردانه و چوبی با رایحه ی تند که در سال 2017 به بازار عرضه شد. نت های ابتدایی آن شامل نت های دریایی، پرتقال ماندارین و فلفل و نت میانی یلانگ یلانگ، اسطوخودوس و جوز هندی هستند.

شاید دوست داشته باشید :محبوب ترين ادکلن هاي ۲۰۲۱ معرفی شد

نت های پایه عبارتند از نت های چوبی و چرم. این ادکلن معطر و خوشبو داری هرم بویایی شامل نت های فلفل، جوز هندی و چرم است. رایحه ای مدرن، شبانه و گرم.

2-ادکلن زارا نایت پور هوم 2 Zara Night Pour Homme II

ادکلن زارا نایت پور هوم 2 یک عطر آروماتیک فوژه مردانه است.این عطر در سال 2017 عرضه شده است . نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی ترنج و لیمو و نت میانی حاوی رایحه ی اسطوخودوس است و نت های پایه عبارتند از عنبر و سدر.

مطلب پیشنهادی :بهترین ادکلنهای مردانه لالیک

نت های برجسته در این عطرعبارتند از ترنج، اسطوخودوس و عنبر است . زارا نایت پور هوم 2 رایحه ای تازه، شیرین ،ماندگار و شبانه دارد.غلظت این عطر ادوپرفیوم است ومتعلق به گروه بویایی معطر سرخس گونه و مناسب روزهای بهاریست .

3-عطر زارا من سیلور ZARA Man Silver

زارا من سیلور یک عطر آروماتیک فوژه مردانه است. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی لیمو، اسطوخودوس و فلفل و نت میانی متشکل از رایحه ی نرولی و شکوفه پرتقال هستند. نت های پایه نیز عبارتند ازرایحه ی سدر و چوب صندل.

مطلب پیشنهادی :بهترین ادکلنهای مردانه دانهیل

زارا من سیلور دارای غلظت ادو تویلت است و رایحه ای تازه، خنک ،تند ،مدرن و روشن دارد و متعلق به گروه بویایی سرخس گونه ها است .هرم بویایی این عطر شامل نت های شکوفه نرولی، فلفل و چوب صندل است.

زارا من گلد  و زارا من سیلور به صورت ست دوتایی و دوقلو از برند زارا  عرضه شده است .

4- عطر زارا من گلد ZARA Man Gold

گلد بای زارا عطری است کهربایی، گرم و تند مردانه. این یک عطر جدید است. گلد در سال 2021 وارد بازار شد. نت بالایی پرالین است. نت میانی دارچین است؛ نت های پایه هل و نت های چوبی هستند.

شاید دوست داشته باشید :بهترین ادکلن های مردانه بولگاری

زارا من گلد دارای غلظت ادو تویلت است و هرم بویایی این عطر شامل نت های پرالین، دارچین و هل است.

زارا من گلد  و زارا من سیلور به صورت ست دوتایی از برند زارا  عرضه شده است و از بهترین انتخابها  برای بهار و تابستان می باشند .

5-ادکلن زارا ویبرانت لیدر Zara Vibrant Leather

عطر زارا ویبرانت لیدر یک عطر چرمی –چوبی مردانه است.این ادکلن در سال 2018 عرضه شد. عطار اصلی این عطر ژروم اپینت است. نت ابتدایی این عطر شامل رایحه ترنج و نت میانی حاوی رایحه بامبو است; نت پایه عبارت است از رایحه چرم.

شاید دوست داشته باشید :بهترین ادکلنهای مردانه هرمس

هرم بویایی زارا ویبرانت لیدر  شامل رایحه های ترنج، نت های چرمی و بامبو  است و غلظت  آن ادو پرفیوم است . ویبرانت لیدر عطری ماندگار، زیبا و منحصر به فرد است.

6- عطر زارا  اومو Zara Uomo

زارا  اومو ، عطری تند و معطر مردانه و جدید است. اومو در سال 2021 عرضه شد. نت بالایی آن شامل رایحه ی لیمو است. نت میانی از رایحه ی جوز هندی تشکیل شده است و نت پایه حاوی رایحه ی دارچین است.با رایحه ی گرم و تندش مناسب روزهای سرد سال است .

ادکلن زارا من گلد و اومو به صورت دوقلو توسط زارا عرضه شده اند .

7-ادکلن زارا رد وانیلا Zara Red Vanilla

ادکلن زارا رد وانیلا

ادکلن زارا رد وانیلا دارای یک رایحه گلی میوه ای مردانه -زنانه است که  در سال 2015 به بازار عرضه شد.

طبع این عطرگرم و رایحه اش شیرین است . ادکلن زارا رد وانیلا در گروه بویایی گلی میوه ای قرار دارد .پخش بو و ماندگاری این عطر زارا متوسط می باشد.

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان و یاری رساندن آنان در انتخاب عطری مناسب و اصل می باشد. افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *