بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین ادکلنهای مردانه هرمس

بهترین ادکلنهای مردانه هرمس

فروشگاه عطر الیسا که بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد و شما می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را از آن به صورت اینترنتی خریداری نمایید در این مقاله بهترین ادکلنهای مردانه هرمس را معرفی می نماید تا شما را در خرید ادکلن مردانه از این برند یاری رساند .

تیری هرمس در سال 1801 در آلمان متولد شد. او در بیست سالگی به فرانسه رفت و در آنجا شرکتی را که نام خانوادگی او را یدک می کشید ، تأسیس کرد. این برند در اصل زین و افسار اسب را تولید می کرد و آنها را به اشراف و  افراد متمول جهان عرضه می نمود. این شرکت خیلی زود به تولید کیف چرم ، لوازم جانبی ، جواهرات و عطر روی آورد. اولین عطر آن در سال 1951 عرضه شد. طراحی بسته بندی این عطر بسیارکلاسیک است.

مطلب پیشنهادی پر بازدید :آیا هدیه دادن عطر جدایی می آورد؟

هرمس یک تولید کننده اجناس لوکس در فرانسه است که در سال ١٨٣٧ میلادى تاسیس شده است و در زمینه تولید چرم، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل، عطر، جواهرات، ساعت، اکسسورى و پوشاک آماده فعالیت دارد. لوگوی کنونى هرمس از دهه ١٩٥٠ میلادى، به شکل یک کالسکه دوک با اسب مى باشد. به بیانی دیگر، هرمس نماد یک جهان لوکس محسوب می‌شود؛ زیرا ‌ترکیبی از یک میراث غنی خانوادگی، صنعت هنرمندانه، باریک‌بینی و موقعیت سطح بالا در دنیای رقابتی و بی‌رحم کالاهای لوکس امروزی است.

در ادامه به معرفی و بررسی مشخصات 6 عطر محبوب هرمس می پردازیم :

1- ادکلن هرمس تق هرمس پرفیوم  Hermes Terre d’Hermes

ادکلن هرمس تق هرمس یک عطرتلخ ، چوبی و تند مردانه است که در سال 2009 عرضه شد. عطار اصلی این عطر ژان کلود النا است. نت های ابتدایی شامل رایحه ی پرتقال و گریپ فروت هستند. نت میانی از رایحه سنگ چخماق تشکیل شده است و نت های پایه عبارتند از نت های چوبی، خزه بلوط و بنزوئین.

مطلب پیشنهادی :بهترین ادکلن های مردانه بولگاری

تق هرمس رابطه انسان و زمین و گفتگوی فروتنانه و هماهنگ او با عناصر طبیعت را روایت می کند. عطری است که انسان را به خاستگاهش، به منبع قدرت خلاقیتش متصل می کند.گرما و تراکم چوب همراه با نرمی بنزوئین و درخشش شیسو (گیاه معطر ژاپنی طعم دار که به عنوان چاشنی استفاده می شود)این عطر بی نظیر را شکل داده است.

تق هرمس رایحه ای گرم و حسی دارد و ساخت فرانسه است .مواد اولیه اصلی این ادکلن عبارتند از گریپ فروت، سرو و شیسو.

2- عطر تق هرمس ادوتویلت Hermes Terre d’hermes EDT

تق هرمس (Terre D’Hermes) ، در زبان فرانسوی به “زمین هرمس” ترجمه می شود نام این عطر بی نظیر است . ادوتویلت تق هرمس با رایحه ای چوبی تند و تلخ توسط ژان کلود النا طراحی و در سال 2006معرفی شد. نت های اولیه میوه ای و شامل پرتقال و گریپ فروت است. رایحه میانی ادویه و گل اضافه می کند و دانه فلفل ، نعناع هندی ، گل شمعدانی است. رایحه گرم پایه، شامل وتیور ، چوب اطلس سدر و صمغ بنزوئین و نعنا است . نشان تجاری اسب و کالسکه روی جعبه عطر به چشم می خورد و بطری شیشه ای شفاف آن ،نام عطر را در بر دارد.

شاید دوست داشته باشید :بهترین ادکلنهای مردانه دانهیل

این عطر برنده جایزه فی فی2007( FiFi Award Fragrance Of The Year Men`s Luxe  2007 ) شد.

تق هرمس استعاره ای از مواد است، ماتریسی که از قلمرو و همچنین ماده است و از زمین و ریشه صحبت می کند. این عطر با ساختار عمودی رایحه اش بر اساس کیمیاگری چوب بنا شده است. رایحه چوبی، ابتدا شادابی پرتقال، تلخی گریپ فروت و نشاط فلفل و ادویه های تازه را معرفی می کند. رایحه ی گیاهی آن با اثر معدنی سنگ چخماق و زبری وتیور معاشقه می کند. این عطر که تحت سلطه سدر است، با شیرینی رزین ها و هوس انگیزی غیر قابل لمس بنزوئین عمیق تر می شود.

3-عطر هرمس اچ 24 HERMES H24

 زمانی که در ابرها زندگی می کنید، آسمان حد شماست، به خصوص زمانی که از  عطر هرمس اچ 24  سبک و زیرک استفاده کرده اید. این عطر مردانه و نشاط آور تنها چند آکورد چوبی، فلزی و گیاهی را با هم ترکیب می کند تا رایحه ای جسورانه و جذاب ایجاد کند و می تواند به هر مرد امروزی احساس پادشاهی بدهد. عناصر مریم گلی و گل نرگس عطر را با رایحه ای گیاهی باز می کنند و فوراً رایحه ای خنک و طراوت عجیبی را ایجاد می کنند. در همین حال، ترکیبی از نت‌های فلزی برای لمس جسورانه‌تر وارد صحنه می‌شود و فضایی غنی از مواد معدنی ایجاد می‌نمایند که عمق و شخصیت به ترکیب می‌افزاید. نت باقی مانده از چوب رزوود پالیساندر دارای پایه ای نرم و کرمی است که همچنان بوی آن را تا آخرشب بر روی پوست و لباس خود احساس خواهید کرد.

مطلب پیشنهادی :بهترین ادکلنهای مردانه لالیک

عطر هرمس اچ 24 با رایحه سبز معطر مردانه ، عطری جدید است که پس از فرموله ماهرانه در سال 2021 توسط هرمس عرضه شد. عطار و سازنده این عطر کریستین ناگل است. اچ 24  ترکیبی از یک مریم گلی پوشاننده، یک رایحه ی نرگس ، یک چوب گل سرخ نیروبخش و یک نت گرم و فلزی از اسکلارن. عطری پر جنب و جوش، حسی و درخشان را در هرمس اچ 24 شکل داده است .

هرمس اچ 24 رایحه ای  تازه ، لطیف ، خنک و شیرین دارد که مناسب بهار و تابستان و پاییز است . مواد اولیه اصلی آن شامل رایحه ی مریم گلی کلاری، نرگس، گل سرخ، اسکلارن(یک ترکیب شیمیایی) است .

اچ 24 اولین عطری است که بیانگر انسان معاصری است که توسط هرمس دیده می شود.

شاید دوست داشته باشید :روش صحیح عطر زدن برای مردان و زنان

عطری پر جنب و جوش، حسی و درخشان که از ترکیب متهورانه طبیعت و تکنولوژی نشات می گیرد.شیشه عطر شکلی آیرودینامیکی دارد ؛ این عطردر شیشه ای به شکل الماس با رنگ طلایی روشن و دربی نقره ای ارائه شده است وبا تمام سادگی بسیار مدرن و پیچیده به نظر می رسد.

جعبه عطر 100% بازیافتی و قابل بازیافت است، که با رنگ لیمویی تزئین شده است.

4- ادکلن هرمس وویاژ پرفیوم  Hermes Voyage d’Hermes Parfum

ادکلن هرمس وویاژ پرفیوم  رایحه چوبی -مشکی -گلی دارد و  زنانه و مردانه می باشد . این عطردر سال 2012 عرضه شد. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی هل، لیمو، ادویه جات ترشی جات و درخت عرعر هستند. نت های میانی متشکل از رایحه ی چای، نت های سبز، رز، نت های گل و هدیون می باشند. نت های پایه آن عبارتند از نت های چوبی، مشک، عنبر و چوب صندل.

شاید دوست داشته باشید :بهترین ادکلنهای مردانه تام فورد

نسخه جدید این عطر رایحه ی قوی تری به ارمغان آورد و در سال 2010 به همان شکل مشکی رنگ به بازار ارائه شد و همچنین غلظت قوی تری نیز دارد(پارفوم). این ترکیب حول نت‌های فوق‌العاده هرمس وویاژ با نت‌های گل رز و عنبر گرم ساخته شده است. ترکیب لیمو، هل و ادویه جات را در نت های ابتدایی ارائه می دهد. قلب و نت میانی عطرحاوی رایحه ی  هدیون(مولکول مورد استفاده در عطرسازی با رایحه ای مشابه ماگنولیا، که فرومون های انسانی را فعال می کند) ، نت‌های گل‌دار با رایحه ی برجسته‌ترین گل رز، نت‌های سبز و نت‌های چای، با ردپایی قوی و نت پایه  متشکل از رایحه ی مشک همراه با رایحه چوب طلایی و کهربا گرم است.

ادکلن هرمس وویاژ پرفیوم در حجم های 35 و 100 میلی لیتری عرضه می شود .

5- ادکلن هرمس تق د هرمس او تقه فرش Terre d’Hermes Eau Tres Fraiche

ادکلن هرمس تق د هرمس او تقه فرش عطری چوبی و مردانه است که در سال 2014 وارد بازار شد. نت ابتدایی حاوی رایحه ی پرتقال ، آب و مرکبات و نت میانی متشکل از رایحه ی شمعدانی است. نت های پایه نیز عبارتند از نت های چوبی، سدر و نعناع هندی.

مطلب پیشنهادی پر بازدید :محبوب ترين ادکلن هاي ۲۰۲۱ معرفی شد

او تقه فرش رایحه ای تازه، لطیف  وسرد و یخی حاصل از آلدهیدها و رایحه ای تلخ نشات گرفته از پرتقال سویا دارد .روایح اصلی این ادکلن گریپ فروت، پرتقال تلخ و سدر می باشند .

6- ادکلن هرمس آن جاردین این مدیترانه Hermes Un Jardin En Mediterranee

با  ادکلن هرمس آن جاردین این مدیترانه ،رایحه ای مردانه را کشف کنید که شما را به باغی عجیب و غریب از لذت ها می برد.

این ادکلن رایحه گلی-آبزی زنانه و مردانه دارد که در سال 2003 روانه بازار شد. سازنده این عطر ژان کلود النا است. نت های اولیه آن متشکل از رایحه ی ترنج، لیمو و پرتقال ماندارین  و رایحه میانی حاوی رایحه شکوفه پرتقال و خرزهره نریم سفید است. نت های پایه نیز عبارتند ازرایحه ی  برگ انجیر، سرو، سرو قرمز، درخت عرعر، پسته و مشک.

شاید دوست داشته باشید :چرا وقتی ادکلن میزنم سر درد می گیرم؟

آن جاردین این مدیترانه به عنوان یک نقاشی آبرنگ توصیف شده است که به شکل عطر تفسیر شده است و با الهام از اشاره ای شاعرانه در باغ لیلا منچاری تونس (مدیر نمایش های هرمس) ساخته شده است. مانند یک ژورنال مسافرتی، آن جهان بهشت مانند سایه، آب و نور را تداعی می کند که بر اساس موضوع درخت انجیر در صبح و درخت مرکبات مدیترانه ای است.

این ترکیب آبی مردانه هرمس دارای اسانس مرکبات هیجان‌انگیز پرتقال ماندارین، ترنج و لیمو است. شکوفه پرتقال رایحه ای گلی هماهنگ می دهد و خرزهره نریم سفید کیفیتی اثیری و شبیه تالک دارد. این اثر هیجان‌انگیز هرمس که در سال 2003 عرضه شد، به فرار به آن جاردین در مدیترانه ، مکانی جادویی دور از کنوانسیون اشاره می‌کند.

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان و یاری رساندن آنان در انتخاب عطری مناسب و اصل می باشد. افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *