بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین ادکلن های مردانه بولگاری

بهترین ادکلنهای مردانه بولگاری

فروشگاه عطر الیسا که بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد و شما می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را از آن به صورت اینترنتی خریداری نمایید در این مقاله بهترین ادکلن های مردانه بولگاری را معرفی می کند تا شما با آشنایی بیشتر با این برند و ادکلنهای محبوبش به خرید ادکلن مردانه مطابق نیاز و سلیقه خود اقدام فرمایید.

سوتیریوس ولگاریس ، بومی یونانی، خانه کالاهای لوکس بولگاری را در ایتالیا در سال 1884 تأسیس کرد. این شرکت که در اصل به خاطر خلاقیت های خیره کننده و به دلیل ظرافت جواهرات خود مشهور بود ، فعالیتش را با یک فروشگاه جواهرفروشی در رم، ایتالیا آغاز کرد.

مطلب پیشنهادی پربازدید :آیا هدیه دادن عطر جدایی می آورد؟

 چندین دهه پس از تأسیس شرکت، این برند شروع به افتتاح فروشگاه های بین المللی نمود. با به رسمیت شناخته شدن در سراسر جهان، این شرکت شروع به ارائه محصولات بیشتری از جمله کیف های دستی، ساعت و لوازم جانبی مختلف به مصرف کنندگان کرد و در این زمینه ها خط تولید خود را راه انداخت.

در دهه 1990، برند بولگاری اولین عطر خود را معرفی نمود. از آن زمان، این شرکت با عطرسازان معروف همکاری کرده است تا ترکیباتی بسازد که به اندازه جواهراتی که این شرکت به خلق آن مشهور است خیره کننده باشد.حتی یک هتل به نام این برند وجود دارد. آنها در سال 1992 با معرفی ادکلن بولگاری او پارفومی او د ورت شروع به ساخت عطرهای عجیب و غریب ، خاص و بی نظیر خود کردند.

این شرکت زیر مجموعه ای از شرکت الوی‌اماچ می‌باشد.شرکت جواهرسازی بولگاری در کنار شرکت‌های تیفانی، کارتیه و هری وینستون، یکی از گران‌ترین و اشرافی‌ترین خانه‌های جواهر و از معروف‌ترین نام‌ها در بازار جواهر جهان است.

در ادامه به معرفی و بررسی مشخصات 8 عطر محبوب بولگاری می پردازیم :

1-عطر بولگاری آکوا پور هوم Bvlgari Aqva Pour Homme

ادکلن بولگاری آکوا پور هوم عطری مردانه و معطراست که در سال 2005 روانه بازار شد. سازنده این عطر ژاک کاوالیه است. نت‌های ابتدایی شامل رایحه ی نارنگی ماندارین، پرتقال و پتی‌گرن هستند. نت میانی متشکل از رایحه ی جلبک دریایی، اسطوخودوس و گل پنبه است و  نت های پایه عبارتند از سدر ویرجینیا، نت های چوبی، نعناع هندی، کلاری مریم گلی و عنبر.

مطلب پیشنهادی :بهترین ادکلنهای مردانه دانهیل

این عطر آبزی معطر با نت های دریایی خود به مردان انرژی و طراوت می بخشد. آکوا پور هوم با رایحه های تازه از دانه های کوچک و مرکبات شروع می شود. در قلب این عطر از جلبک دریایی پوسیدونیا اقیانوسیه تشکیل شده است. رایحه ی نت پایه به دلیل عنبر معدنی و نت های چوبی بسیار مردانه است.

به صورت 50 و 100 میلی لیتر EDT موجود است. ساخته شده در سال 2005.

2-بولگاری من بلک Bvlgari Man Black Cologne

ادکلن بولگاری من بلک دارای رایحه گلی کهربایی مردانه است که در سال 2016 به بازار عرضه شد. عطار و سازنده این عطر آلبرتو موریلاس است. نت‌های ابتدایی شامل رایحه ی رام، مرکبات و نت‌های سبز هستند و رایحه میانی متشکل از رایحه ی گل سل و شکوفه پرتقال است. نت های پایه نیز عبارتند از رایحه ی عنبر، بنزوئین، چوب صندل و مشک.

شاید دوست داشته باشید :بهترین ادکلنهای مردانه لالیک

در پایان آوریل 2016 بولگاری، ادکلن جدید من بلک، “رایحه آب سوزان” را توسط استاد عطرساز آلبرت موریلاس عرضه کرد. ترکیب جدید به طرز ماهرانه ای روی کنتراست ها بازی می کرد و ترکیبی غیرعادی از طراوت شدید و حس شرقی را ارائه می داد.رایحه ی این عطر مردانه، پیچیده و تازه است.

نسخه پیشین  یعنی بولگاری من این بلک که در سال 2014 ساخته شده بود  برخلاف ادکلن بولگاری من بلک ،در نت های بالایی خود رام، تنباکو و ادویه های مست کننده را ارائه می داد،در حالی که در این نسخه جدید تر رام را با طراوت سبزی و مرکبات درخشان ترکیب شده است و ماهیت ترکیب نیز کاملا متفاوت است. نسخه بولگاری من این بلک گرمای پودری زنبق و شیرینی مست کننده گل زنبق را با چرم ترکیب کرده است، در حالی که نسخه های جدید این عطر بر درخشندگی شکوفه پرتقال و شیرینی گل مریم تأکید می کند. خشکی هر دو عطر با گرمای چوب و امضای شرقی مشخص می‌شود و نسخه جدید کهربا، مشک و نت‌های چوبی چوب صندل را با هم ترکیب می‌کند، برخلاف نسخه قبلی که با آکوردهایی از چوب گایاک، تونکا و رزین بنزوئین شناخته می شود.

مطلب پیشنهادی :بهترین ادکلنهای مردانه تام فورد

ادکلن بولگاری من بلک درست مانند نسخه های قبلی مجموعه، در بطری مشکی مشخص موجود است. قسمت بالایی نقره ای فلزی آن با آرم برجسته بولگاری و کتیبه ی نقره این که نام برند را در خود جا داده است کمی متفاوت است. این عطر را می توان به عنوان ادوتویلت خریداری کرد.

3-عطر بولگاری من این بلک Bvlgari Man In Black

ادکلن بولگاری من این بلک دارای  رایحه گلی کهربایی مردانه است که در سال 2014 عرضه شد.عطار اصلی این عطر آلبرتو موریلاس است. نت های ابتدایی شامل رایحه ی ادویه، رام و تنباکو هستند. نت میانی نیز متشکل از رایحه ی چرم، زنبق و گل سرخ است. نت های پایه عبارتند از رایحه ی دانه تونکا، چوب گوایاک و بنزوئین است.

مطلب پیشنهادی :محبوب ترين ادکلن هاي ۲۰۲۱ معرفی شد

بولگاری 130 امین سال تاسیس خود را جشن گرفت و عطر جدید بولگاری من این بلک را به عنوان قسمتی از عطرمردانه اصلی بولگاری از سال 2010 روانه بازار کرد. این عطر به گونه ای تفسیر می شود که مناسب انسان امروزی می باشد.

بولگاری من این بلک ترکیبی شدید از کهربا، چرم، ادویه جات و چوب است و با آکوردهایی از رام طبیعی و ادویه های درخشان باز می شود. سل، زنبق ابسولوت و چرم هسته عطر را تشکیل می دهند که بر پایه بنزوئین، دانه تونکا و چوب گایاک قرار گرفته اند.

این ادو پرفیوم در حجم های 30، 60 و 100 میلی لیتری موجود است.

4-ادکلن بولگاری اونخ-اونک Bvlgari Onekh

ادکلن بولگاری اونخ  دارای رایحه چرمی مردانه است و در سال 2016 روانه بازار شد و بخشی از مجموعه Le Gemme  می باشد . سازنده و عطار این عطر ژاک کاوالیه است.

شاید دوست داشته باشید :عطر را کجا نگهداریم؟

اونخ ازیک کلمه باستانی لوانتین برای اونیکس سیاه نامگذاری شده است، بولگاری اونخ یک عطر چرمی مردانه است. این عطر با رایحه ی اغواگرخود  برای شب های گرم و ملاقات های نزدیک ساخته شده است و ترکیبی از روایح چرم، لبدانوم، عود، ادویه جات و عنبر است. از روایح شرقی آن لذت ببرید که رایحه ی چرم این عطر را به سادگی اغوا کننده و جذاب می کند. سیلاژ فوق العاده ی آن تضمین می کند که با استفاده از این عطر مورد توجه قرار خواهید گرفت. همچنین از آنجایی که ماندگاری بالایی دارد، می توانید  از آن در تمام روز و شب استفاده و لذت ببرید.

5- ادکلن بولگاری من وود اسنس  Bvlgari Man Wood Essence

ادکلن بولگاری من وود اسنس در سال 2018 به عنوان بخشی از یک مجموعه به بازار عرضه شد. عطار این عطر آلبرتو موریلاس است .این عطر چوبی و معطر برای مردان خودجوش و ماجراجو عالی است. نت های آغازین تازه برگ گشنیز و پوست لیمو مسئول باز شدن رایحه ی تازه این ادکلن هستند.

شاید دوست داشته باشید :روش صحیح عطر زدن برای مردان و زنان

نت های میانی شامل رایحه ی  سرو، خس خس و وتیور می باشند و ویژگی چوبی به ادکلن می بخشند. نت تند بنزوئین در نت پایه ادکلن گرمای رایحه را تشدید می کند.

ادکلن بولگاری من وود اسنس مناسب استفاده در چهار فصل سال است .

6- ادکلن بولگاری تایگار Bvlgari Tygar

عطر بولگاری تایگار یک عطر مردانه مرکباتی است که در سال 2016 روانه بازار شد. سازنده این عطر ژاک کاوالیه است.

شاید دوست داشته باشید :مقایسه دو ادکلن مردانه دیور ساواج و بلو شنل

چشم ببر طلایی قهوه ای درخشان که به عنوان سنگی که همه چیز را می بیند شناخته می شود وانرژی خود را از ارتعاشات زمین و خورشید می گیرد و به ادو پرفیوم قدرت و نیرو می بخشد. مانند نام عطر، این سنگ درخشان از گربه سانان با شکوه الهام گرفته شده است و شجاعت آتشین، عمل و قدرت ذهنی جنگجوی بزرگ هندی شیواجی را منتقل می کند.

این عطر از خانواده بویایی کهربا، مرکبات است و   هرم بویایی آن شامل  اسانس گریپ فروت، زنجبیل، آمبروکسان است .روایح اصلی در این ادکلن شامل رایحه ی گریپ فروت ، آمبروکسان ، روایح چوبی می باشند .

7- ادکلن بولگاری بی ال وی مردانه Bvlgari BLV Pour Homme

عطر مردانه بولگاری بی ال وی که در سال 2000 توسط خانه طراحی بولگاری و آلبرتو موریلاس خلق و به بازار عرضه شد، عطری جذاب، تند و خنک است که حواس را مجذوب و احساس مردانگی را القا می کند.

مطلب پیشنهادی :مقایسه ی عطر کرید اونتوس مردانه با مانسرا سدرات بویز

این رایحه فلفلی منحصربه‌فرد دارای نت‌های ابتدایی از ادویه‌های تازه است که با رایحه ی گلی کم رنگ ، رایحه های چوبی فرعی و پس افکت پودری ترکیب می‌شود و عطری تماشایی ایجاد می‌نماید که مطمئناً سرها را برمی‌گرداند و توجهات رابه شما معطوف می کند. نت اولیه ی آن شامل رایحه ی هل ، چوب صندل و نت میانی حاوی زنجبیل ، درخت عرعر و گالانگا است و در نت پایه شامل رایحه ی شکوفه تنباکو ، چوب درخت ساج و برگهای سبز است . این رایحه مردانه متمایز که برای لباس‌های غیررسمی ایده‌آل است، حس تجمل، اغواگری و استایل را القا می‌کند.

8- ادکلن بولگاری من BVLGARI MAN       

بولگاری من عطری مردانه است که در سال 2010 توسط خانه طراحی بولگاری وارد بازار شد. هرجا که با این عطر بولگاری می روید، با اعتماد به نفس و نشاط همراه خواهید بود. این عطر مردانه دارای نت آغازین متشکل از رایحه ی نیلوفر آبی و برگ بنفشه است و نت‌های میانی و پایینی آن شامل گلابی سفید، وتیور و ترنج است که با این ترکیب و رایحه‌ای پررنگ، رمانتیک است و مناسب برای استفاده در روز یا شب می باشد. قبل از اینکه یک روز را با دوستان خود بگذرانید یا یک شب را با شخص خاصی بگذرانید، حتما آن را اسپری کنید.

شاید دوست داشته باشید :تشخيص ادكلن اصل با باركد و بچ كد (سريع و ساده )

نت اولیه ی آن شامل رایحه ی  نیلوفر آبی ، ترنج،گلابی  و برگ بنفشه است و نت میانی حاوی رایحه ی  عنبر ، چوب صندل ، چوب کشمیری ، غلات هندی ، گیاه ناگارموتا و کهربا می باشد ونت پایه عبارتند از رایحه ی مشک ، بنزوئین ، لوبیا تونکا ، عسل سفید .

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان و یاری رساندن آنان در انتخاب عطری مناسب و اصل می باشد. افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *