بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین ادکلنهای مردانه دانهیل

بهترین ادکلنهای مردانه دانهیل

فروشگاه عطر الیسا که بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد و شما می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را از آن به صورت اینترنتی خریداری نمایید در این مقاله بهترین ادکلنهای مردانه دانهیل را معرفی می نماید .

مطلب پیشنهادی پر بازدید :محبوب ترين ادکلن هاي ۲۰۲۱ معرفی شد

آلفرد دانهیل یک برند انگلیسی است که بیش از یک قرن از عمر آن می گذرد. سابقه طولانی در مد دارد و دراین بازه زمانی عطرهای باکیفیتی را برای مردان و زنان تولید کرده است.

خانه آلفرد دانهیل یک خانه مد بریتانیایی است که در زمینه کالاهای لوکس مردانه تخصص دارد. این برند در سال 1893 زمانی که آلفرد دانهیل جوان شرکت زین سازی بریتانیایی پدرش را به دست گرفت، تأسیس شد و در اواخر قرن نوزدهم و در اوایل قرن بیستم به یک فروشگاه لوازم خودرو تبدیل گردید که در ابتدا قطعات خودرو و لوازم جانبی خودرو را برای رانندگان می فروخت این اتفاق در زمانی افتاد که خودرو یک فناوری جدید و نامطمئن و دانهیل یک مبتکر آینده‌نگر بود که پتانسیل آن را درک می کرد وبا توجه به نیازی که برای لوازم جانبی رانندگی پیش‌بینی می‌نمود در این زمینه سرمایه‌گذاری و تمرکز کرد.

در سال 1907، این شرکت به نوبه خود شروع به کاشت ریشه های خود در صنعت تنباکو نمود. با گذشت زمان، برند آلفرد دانهیل شروع به تمرکز بر روی کالاهای لوکس برای مردان کرد. بعدها این شرکت هدف خود را تغییر داده و فندک‌ها، پیپ‌ها و تنباکوهای لوکس را به بازار عرضه نمود که تا به امروز به تولید آنها ادامه می‌دهد. این برند همچنین دارای فروشگاه های زنجیره ای برای مشتریان مرد خود است. آنها در این فروشگاها لباس و لوازم جانبی را با بالاترین نرخ می فروشند. در سال 2005، این برند تجاری  با معرفی محصولات لوکس به نسل جدیدی از مشتریان ، خود را احیا نمود.

مطلب پیشنهادی :آیا هدیه دادن عطر جدایی می آورد؟

آلفرد دانهیل همچنین عطرهای عالی را با قیمت های عالی ارائه می دهد. برخی از خانه های عطر شبیه به دانهیل عبارتند از زارا، جوپ و کالوین کلین!

خانه آلفرد دانهیل اولین عطر خود را در سال 1934 به نام Dunhill For Men ایجاد کرد. با گذشت زمان، این عطر به بیش از 30 عطر مختلف تبدیل شده است که 4 مجموعه مختلف را در بر می گیرد. شاید محبوب ترین مجموعه، مجموعه آیکون دانهیل باشد، با این حال، این برند چیزهای بیشتری برای ارائه دارد. در زیر تعدادی از بهترین عطرهای مردانه آلفرد دانهیل بدون ترتیب خاصی آورده شده است.

1-ادو تویلت آلفرد دانهیل دیزایر (دانهیل دیزایر قرمز) dunhill – Dunhill Desire

ادو تویلت آلفرد دانهیل دیزایر رایحه مردانه ، گرم ، تند و چوبی شرقی دارد که در سال 2000 و در آغاز هزاره جدید ساخته و به بازار عرضه شد.رایحه ی این عطر از ترکیبی با طراوت از سیب تازه، شکوفه پرتقال مرکباتی، ترنج شیرین، رز مست کننده و چوب درخت ساج غنی با مشک و وانیل تشکیل شده است. این عطر مردانه ساعت ها در مطب و حتی تمرینات شدید در باشگاه بدون محو شدن ماندگاری دارد. این ترکیب با الهام از شرق برای لباس های اداری و لباس شب توصیه می شود. با خرید ادکلن مردانه دانهیل دیزایر ، این رایحه قوی را خودتان تجربه کنید و حس بویایی خود را با آن تقویت نمایید.

شاید دوست داشته باشید :بهترین ادکلنهای مردانه لالیک

عطار اصلی این عطر میشل آلمیراک است. نت های ابتدایی شامل رایحه ی سیب، لیمو، نرولی و ترنج تازه و شیرین و نت های میانی حاوی رایحه ی رز، چوب ساج و نعناع هندی هستند. نت های پایه نیز متشکل از رایحه ی وانیل و مشک و لبدانوم می باشند.

مخاطب آن مردانی است که اعتماد به نفس دارند و می خواهند در مرکز توجه باشند. دانهیل دیزایر با طراحی جذاب و مدرن خود از شیشه قرمز یاقوتی ساخته شده است که با ترکیب چوبی- شرقی خود تسخیر شده است.

2-ادکلن دانهیل آیکون dunhill Icon

آلفرد دانهیل مخترع، طراح و کارآفرین اهل بریتانیا بود، که در سال ۱۸۹۳ شرکت آلفرد دانهیل را در شهر لندن تأسیس نمود. دانهیل یک خانه طراحی انگلیسی است که اقلام لوکس مردانه از جمله لباس های با کیفیت، لوازم جانبی و عطر را به فروش می رساند. آنها صاحب یک فروشگاه زنجیره ای به نام Homes” “هستند. برخی از محصولات پرفروش دیگر آنها پیپ، فندک و تنباکو می باشد . دفتر مرکزی این شرکت در شهر لندن قرار دارد .

مطلب پیشنهادی :بهترین ادکلنهای مردانه تام فورد

ادکلن دانهیل آیکون ازبرند آلفرد دانهیل است و مانند سایر ادکلن های سری آلفرد دانهیل، برای مردان مدرن و پیشرفته ساخته شده است.رایحه ی این ادکلن تند ، تلخ و خنک است و  با رایحه ی پرطرفدار شكوفه پرتقال ، فلفل سیاه، نرولی و ترنج ایتالیایی شروع می‌شود تا آن را هیجان انگیز کند. سپس این نت‌ها از بین می‌روند و ترکیبی عالی از نت‌های میانی از جمله هل با رایحه‌های چندگانه، مریم گلی، توت درخت عرعر همیشه سبز و اسطوخودوس صاف پروانسالی به دست می‌آیند. نت پایه ای آن  متشکل از رایحه ی چرم، وتیور خاکی، عود مجلل، زنبق و خزه بلوط است. این ادکلن همه کاره برای تمام روز و هر روز خوب عمل می کند.

دانهیل آیکون توسط کارلوس بنایم طراحی و در سال 2015 معرفی شد، این ادکلن جذاب در یک بطری فلزی میخ دار و سنگین عرضه شده است که مردانگی را در درون خود نشان می دهد.

3- ادکلن دانهیل دیزایر اکستریم dunhill Desire Extreme

ادکلن دانهیل دیزایر اکستریم عطر چرمی مردانه است که در سال 2017 به بازار عرضه شد. نت های اولیه شامل پرتقال خونی، زعفران و ترنج  و نت های میانی حاوی سرو و مریم گلی هستند و نت های پایه عبارتند از چرم، عنبر، نعناع هندی و وتیور.

شاید دوست داشته باشید :روش صحیح عطر زدن برای مردان و زنان

چیزی پرشور و اشتیاق در مورد رنگ قرمزدر این عطر وجود دارد، خامی محرکی که نوید یک فتح هیجان انگیز را می دهد. وقتی از ادکلن دانهیل دیزایر اکستریم ، عطر مردانه آلفرد دانهیل (Alfred Dunhill) استفاده می کنید، همه احساسات را تحریک می کنید. نت‌های ابتدایی این عطر بی نظیر حاوی رایحه ی ترنج شاداب، زعفران چرمی و در عین حال نرم و پرتقال خونی است که باعث ایجاد حس شادابی می‌شوند. این عطر نهایتا به رایحه ای پرانرژی تبدیل می گردد که ریشه در رایحه ی مریم گلی و سرو دارد. عناصر خاکی گرم و خزه‌ای از وتیور، کهربا و نعناع هندی به نت‌های چرم می‌پیوندند تا ظاهری قوی داشته باشند. این عطر ماندگاری طولانی دارد و می تواند به راحتی شما را از یک روز در دفتر تا یک شب بیرون از خانه همراهی کند.

این عطر در سال 2017 به بازار عرضه شد. خانه طراحی بریتانیایی که مسئول این رایحه است، متخصص در کالاهای لوکس مردانه است و از دهه 1930 عطر تولید کرده است.

4- عطر دانهیل آیکون ابسولوت dunhill Icon Absolute

عطر دانهیل آیکون ابسولوت اثر آلفرد دانهیل با رایحه ی تلخ و تند و چوبی ادویه ایش نسخه قوی‌تری از نسخه اصلی و اولیه است که از نظررایحه ی ادویه سنگین‌تر است. درنت های ابتدایی ادکلن رایحه های تند ترنج و فلفل سیاه دیده می شود. قلب عطر ترکیبی از گل‌های زعفران، یاس مصری و رز سیاه را در خود جای داده است. نت پایانی این عطر کاملاً تند با رایحه‌های معطر غلیظ و عمیق چوب آگار (عود)، برگ‌های تنباکو و چرم توسکانی است که پایانی کامل و به یاد ماندنی را رقم می زند.

شاید دوست داشته باشید :عطر را کجا نگهداریم؟

خانه طراحی دانهیل ، عطر دانهیل آیکون ابسولوت را در سال 2015 منتشر کرد. آیکون ابسولوت در یک ظرف فلزی طلایی رنگ با الگوی میخی که نمادی از شکوه آن است، پر شده است.

5- ادکلن دانهیل آیکون ریسینگ Dunhill Icon Racing

ادکلن دانهیل آیکون ریسینگ  ازآلفرد دانهیل عطری خنک ،تند و چوبی است که اولین بار در سال 2017 عرضه شد و ماندگاری بالایی دارد. این عطر از مجموعه آیکون ،از سرعت، رنگ و تاریخچه اتومبیلرانی بریتانیا الهام گرفته شده است و نماد جدید آدرنالین و هیجان رانندگی یک ماشین مسابقه می باشد و همچنین ادای احترام به رنگ مسابقات اتومبیل رانی بین المللی بریتانیا به نام Racing Green است. بطری آن به رنگ سبز تیره کلاسیک است که در طراحی آن از موتور های دانهیل و امضای این برند الهام گرفته شده و لوگوی دانهیل بر درب بطری به چشم می خورد . آیکون ریسینگ   رایحه ای واقعا مردانه داردنت‌های ابتدایی آن تازه و تند هستند و ترنج مرکباتی و گریپ فروت در کنار هل رزینی قرار گرفته‌اند.

شاید دوست داشته باشید :مقایسه ی عطر کرید اونتوس مردانه با مانسرا سدرات بویز

رایحه میانی معطر شامل شکوفه پرتقال و اسطوخودوس است که با مقداری فلفل گرم شده است. نت های پایه چوبی، با چوب گایاک دودی و خس خس کپک زده همراه با رایحه ی مشک است.

6- ادکلن دانهیل سنچری Dunhill Century

ادکلن دانهیل سنچری یک ادکلن معطر ،خنک ، تند و مناسب استفاده در بهار و تابستان است که نت‌های ترد مرکبات و سبز را روی پس‌زمینه‌ای از جنگل کاج قرار می‌دهد.رایحه ی آغازین این عطر، ترکیبی با طراوت و تند از نارنگی ماندارین شیرین وترش، گریپ فروت و ترنج است. سپس رایحه ی گل‌های لطیف و تمیز ادویه و رزین ظاهر می‌شوند ورایحه ی نرولی روشن و الیبانوم را با رایحه‌های شیرین هل معطر مخلوط می‌کنند. رایحه ی خشک شدن نهایی یک رایحه ی خاکی و چوبی از روغن سیپریول، چوب صندل غنی و مشک است که ردی شدید و رضایت‌بخش به جای می‌گذارد.

شاید دوست داشته باشید :۸ ادکلن مردانه زمستانی عالی با رایحه ی شیرین

ادکلن دانهیل سنچری توسط کارلوس بنیم عطرساز از برند بریتانیایی آلفرد دانهیل ساخته شد و در سال 2018 منتشر گردید.

7- ادکلن دانهیل دیزایر بلو Dunhill Desire Blue

ادکلن دانهیل دیزایر بلو با الهام از خودآگاهی یک مرد توجهات و تحسین ها را به خود جلب می کند. این عطر مردانه خاص که توسط خانه طراحی آلفرد دانهیل در سال 2002 به بازار عرضه شد، نت های عمیق ترنج و پرتقال با نیلوفر آبی، نارنگی ماندارین و لیچی را گرد هم می آورد. نت اولیه این عطر از رایحه ی لیچی،ترنج،نارنگی،کنار ونت میانیش از آب دریا،پرتقال،اقاقیا تشکیل شده است ونت پایه عبارت است از رایحه ی دانه تونکا،عنبر سائل،لوبان ومشک.

 دیزایر بلو با رایحه ای  فوق العاده صاف، تازه و تمیز به خوبی به عنوان یک رایحه روزانه عمل می کند. قبل از بیرون رفتن در صبح از آن اسپری کنید تا در تمام طول روز از عطر بدیع آن لذت ببرید. همچنین برای موقعیت های خاص عالی می باشد.

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان و یاری رساندن آنان در انتخاب عطری مناسب و اصل می باشد. افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *