بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین ادکلنهای مردانه لالیک

بهترین ادکلنهای مردانه لالیک

فروشگاه عطر الیسا که بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد و شما می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را از آن به صورت اینترنتی از آن خریداری نمایید در این مقاله بهترین ادکلنهای مردانه لالیک را معرفی می کند تا شما را در خرید ادکلن مردانه از این برند پرفروش یاری رساند .

لالیک یک مرکز فرانسوی طراحی شیشه و شیشه سازی بود که در سال 1888 توسط شیشه ساز و جواهر ساز معروف آقای رنه لالیک تأسیس شد.در اوایل قرن بیستم ، لالیک به بهترین تولیدکننده محصولات شیشه ای اعم از شیشه عطر ، گلدان ، تندیس و جواهرات تبدیل گردید. در دهه ۱۹۲۰ او به سبک هنری دکو گرایش پیدا کرد که طراحی دیوارها و ستونهای شیشه ای ظریف و براق را برای اماکن خاص انجام می داد. در سال ۱۹۰۸ فرانسوا کوتی ، لالیک را به طراحی و تولید عطر و ادکلن واداشت تا اولین عطر خود را طراحی و معرفی کند و به این ترتیب بود که این دو یک انقلابی در صنعت عطر و ادکلن به وجود آوردند.

مطلب پیشنهادی پربازدید :آیا هدیه دادن عطر جدایی می آورد؟

پس از مرگ رنه ، مارک لالیک فرزند رنه مدیریت شرکت در بر گرفت که در اوایل دهه ۱۹۵۰ به تولید کریستال روی آورد تا سال ۲۰۱۰ لالیک متعلق به یک شرکت سوئیسی به نام هنر و رایحه بود.

امروزه لالیک محصولات لوکس خود را در پنج دسته اصلی تولید کرد: جواهرات ، لوازم تزئینی ، طراحی داخلی ، عطر و هنر.از اواسط قرن بیستم لالیک با تولید آثار هنری کریستالی شناخته می شد. علاوه بر عطر (در سال ۱۹۹۲)، هنرهای تزئینی غیر شیشه ای از سال ۲۰۱۱ به خط تولید لالیک اضافه گردید.

ویژگی خاص عطر لالیک در موفقیت آن در تولید رایحه ای است که از ذهن فراتر می رود و به دورترین مکان در ذهن شما دسترسی پیدا می کند و آن را برای عملکرد خود تغییر می دهد. امروزه لالیک یکی از پر فروش ترین برندهای عطر و ادکلن در جهان به شمار می آید.

در ادامه به معرفی و بررسی مشخصات 6 عطر برجسته از برند لالیک می پردازیم .

1-ادکلن لالیک انکر نویر (لالیک مشکی) Lalique Encre Noire

قبل از قرارهای عاشقانه یا جلسات و مهمانی های شبانه ، کمی عطر انکر نویر از برند لالیک که به لالیک مشکی معروف است را روی پوست و یا محل نبض خود ، اسپری کنید و با بوی چوب سرو و چوب کشمیری  خود را برای یک شب فریبنده و ماجراجویانه آماده کنید.

مطلب پیشنهادی :محبوب ترين ادکلن هاي ۲۰۲۱ معرفی شد

این عطر جذاب ، هاله ای از رمز و راز را ایجاد می کند و هنگامی که می خواهید جنبه های احساسی خود را به رخ بکشانید ، خرید ادکلن مردانه لالیک مشکی انتخابی عالی بر شما خواهد بود. این عطرتوسط لالیک در سال 2006 منتشرشد و یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین عطرهای مردانه است . عطر انکر نویر به معنای جوهر سیاه است  که علت این نامگذاری رنگ سیاه عطرمی باشد و با نگاه اولیه به شیشه عطر ،شیشه جوهر خوشنویسی برایتان تداعی می شود .لالیک انکر نویر دارای نت هایی از سرو چوبی و وتیور هائیتی است که با مشک طبیعی همراه شده و کیفیتی فوق العاده مردانه دارد. یک اشاره از رایحه ی گرم و جذاب وکاملا مشهود چوب کشمیری در نت پایانی، جلوه ای مجلل را ارائه می دهد و مناسب کسانیست که روایح تلخ را می پسندند .

2-ادکلن لالیک وایت (لالیک سفید) Lalique White

لالیک وایت عطری مردانه مرکباتی آروماتیک  و ترش و خنک است که در سال 2008 روانه بازار شد. عطار و طراح این عطر کریستین ناگل است. نت های ابتدایی متشکل از برگ لیمو، ترنج، تمرهندی و المی هستند. نت میانی حاوی رایحه ی فلفل سفید، جوز هندی، هل و بنفشه است و نت های پایه عبارتند از سدر، مشک، خزه بلوط و عنبر.

شاید دوست داشته باشید :بهترین ادکلنهای مردانه تام فورد

چه کسی می‌خواهد بخشی از گذشته باشد وقتی می‌تواند برای همیشه در ذهن بی‌سابقه‌ترین افراد بماند؟ لالیک سفید یکی از مدرن ترین عطرهای مجموعه برند لالیک فرانسوی است.

این عطر در کل منحصر به فرد است و نشان دهنده بخشی از جامعه جدید است، حتی می توان گفت یک مدرنیسم معاصر برای شماست. این عطر حاوی همه چیزهایی است که قرار است بیاید، مانند یک حمام یخی در تابستان.

ادکلن لالیک سفید از رایحه ای تازه برخوردار است، اما به دلیل نت هایی مانند مشک، کهربا، سدر و خزه بلوط تمایل به سردی دارد. دوام  و ماندگاری قابل توجهی دارد و اثر آن بسیار قوی و زیاد است .

3- عطر لالیک پور هوم -لالیک شیر Lalique Pour Homme EDP

عطر لالیک پور هوم ،عطری مردانه و چوبی است که در سال 1997 روانه بازار شد. این عطر درخشش رنه لالیک را احیا می کند مانند  درخشش او در زیورآلات ،کلاه و درپوش های قدیمی .عطار این عطر موریس روسل می باشد. نت اولیه شامل رایحه ی اسطوخودوس، رزماری، گریپ فروت، ترنج، پوملو، پرتقال ماندارین و نارنگی است. نت های میانی عبارتند از سدر، زنبق، زنبق دره و یاس. نت های پایه عبارتند از: خزه بلوط، چوب صندل، وانیل، نعناع هندی و عنبر. رایحه ی این عطر ترکیبی از نت‌های ابتدایی با طراوت و غیرمنتظره با نت‌های پایه پیچیده و آرامش‌بخش است. پیوند نت‌های ابتدایی و نت‌های پایه با هم، آکوردی تمیز از گل و چوب است.

مطلب پیشنهادی :۷ ادکلن مردانه تند و خنک

رایحه مردانه لالیک به طرز ماهرانه ای نت های گلی زنبق، یاس و زنبق دره را با نت های مرکباتی مانند پرتقال ماندارین، گریپ فروت و نارنگی ترکیب می کند و رایحه ای پررنگ ایجاد می کند که برای استفاده روزمره و روزانه ایده آل است. نت های پایه، از جمله وانیل و سدر، ته رنگی خاکی ایجاد می کنند که از نت های عمیق به نت های روشن تر هدایت می شوند. این عطر ماندگار در طول روز و تا بعد از ظهر با شما خواهد ماند.

4- ادکلن لالیک انکر نویر ای ال اکستریم lalique Encre Noire A L Extreme

به ادکلن لالیک انکر نویر ای ال اکستریم برای داشتن رایحه ای قدرتمند و گرم و تند که احساس مردانگی را در شما ایجاد کند، نیاز دارید. انکر نویر ای ال اکستریم عطری مردانه و چوبی است که در سال 2015 عرضه شد. عطار اصلی این عطر ناتالی لرسون است. نت های ابتدایی سرو، رزین المی و ترنج هستند. نت‌های میانی عبارتند از وتیور هائیتی، خس خس، بخور دادن و زنبق و نت پایه شامل رایحه ی بنزوئین، چوب صندل و نعناع هندی می باشد.

شاید دوست داشته باشید :مقایسه ی دیور هوم اینتنس و ولنتینو اومو اینتنس

به عنوان جانشین جدید عطر لالیک انکر نویر که در سال 2006 ارائه شد، بازار از انکر نویر ای ال اکستریم استقبال کرد، یک نسخه مردانه شدید و قدرتمند که از اکتبر 2015 در دسترس بود. لرسون با طراحی خود و نسخه جدید ، ما را به یاد عطر معروف Encrier می اندازد که توسط  اوطراحی شده است. شدت خاصی در این ادکلن وجود دارد که از استفاده هر روز آن لذت خواهید برد. نت هایی که قرار است در این عطر بیابید و حس کنید عبارتند از وتیور، سرو، چوب صندل، بخور، ترنج و نعناع هندی. این نت ها  با هم ترکیب می شوند تا رایحه ای منحصر به فرد و فراموش نشدنی خلق کنند.

لالیک از قرن نوزدهم یک شرکت برتر جواهرات فرانسوی بوده است. در دهه 1930 بود که این برند شروع به تولید عطر کرد. برای دستیابی به رایحه ی بی نظیرو توسعه این ترکیب  خاص در انکر نویر ای ال اکستریم برند لالیک ، ناتالی لرسون را استخدام کرد. لورسون در گراس به دنیا آمد و یک شیمیدان بزرگ شد. او در طول سال ها برای شرکت های متعددی کار کرده است و از سال 2000 استعدادهای خود را برای فیرمنیچ به کار می گیرد.

5- ادکلن لالیک انکر نویر اسپرت Lalique Encre Noire Sport  

         

عطر انکر نویر اسپورت لالیک یک عطر چوبی آبی مردانه است که در سال 2013 عرضه شد. عطار و سازنده این عطر ناتالی لرسون است. نت های اولیه ی آن گریپ فروت، ترنج و جوز هندی  و نت های میانی سرو، نت های آبی و اسطوخودوس هستند. نت های پایه عبارتند از وتیور بوربون، وتیور هائیتی، چوب کشمیر و مشک.

مطلب پیشنهادی :مقایسه ی عطر کرید اونتوس مردانه با مانسرا سدرات بویز

ورزشکاران با استفاده از این عطر که یک عطر شیک مردانه است  و می تواند هم در روز و هم در شب استفاده شود، قهرمان می شوند. این رایحه مردانه که در سال 2013 توسط طراحان مشهور لالیک خلق شده است، دارای ترکیبی از نت های جسورانه ای شامل رایحه ی ترنج و گریپ فروت برای آغازی مرکباتی و رایحه ی میانی خاکی جوز هندی است که به صورت آبشاری به رایحه ی اسطوخودوس و سرو تبدیل می شودو می توانید روی آن حساب کنید. مهم نیست چقدر سخت بازی می کنید با عطر انکر نویر اسپورت پیروز میدان خواهید شد !

6- ادکلن لالیک له اینسومیس (لینسومیس) Lalique L’Insoumis

لالیک له اینسومیس عطری مردانه  وچوبی است که در سال 2016 به بازار عرضه شد. عطار و سازنده این عطر فابریس پلگرین است. نت های ابتدایی این عطر شامل رایحه ی ریحان، رام و ترنج و  نت های میانی شامل مریم گلی، اسطوخودوس و فلفل سیاه هستند. نت های پایه عبارتند از رایحه ی چوبی، وتیور هائیتی، خزه و نعناع هندی.

شاید دوست داشته باشید :مقایسه دو ادکلن مردانه دیور ساواج و بلو شنل

لالیک عطر جدید مردانه اینسومیس را به بنیانگذار خانه رنه لالیک و روحیه هنری او تقدیم کرده است. مردی که از آن استفاده می کند فردی کاریزماتیک، ظریف و معتبر است که از مد پیروی نمی کند بلکه آنها را خلق می کند. او یک رویاپرداز و یک ماجراجوی امروزی است.

این ترکیب متعلق به گروه فوژه های چوبی معطر است که با مواد غنی و با کیفیت تولید شده است. ترکیبی معطر شدید از ترنج، رام و ریحان مقدمه ای برای قلب کلاسیک مردانه اسطوخودوس، فلفل سیاه و مریم گلی است. وتیور هائیتی، خزه، نعناع هندی و روایح چوبی به ترکیب خاتمه می دهند.

طراحی معاصر بطری ،آرت دکو با نقش برجسته‌ای از سرخس تزئین شده است، نقشی که برای اولین بار در گلدان نمادین Tourbillons لالیک در سال 1926 استفاده شد. سرخس نمادی از روح آزاد است که عطر سعی در انتقال آن دارد.

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .امیدواریم این مقاله شما را در انتخاب  عطری مناسب یاری کند .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان و یاری رساندن آنان در انتخاب عطری مناسب و اصل می باشد. افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *