بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

محبوب ترين ادکلن هاي 2021 معرفی شد

محبوب ترين ادکلن هاي 2021

فروشگاه عطر الیسا که بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد و شما می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را به صورت اینترنتی از آن خریداری نمایید، محبوب ترین ادکلنهای زنانه و مردانه را با توجه به رای گیری انجام شده در سایت fragrantica ،در این مقاله معرفی می نماید .

سايت فرگرنتيكا (fragrantica)بهترين عطر و ادكلنهاي برتر و محبوب سال 2021 را معرفي كرد.در زير به معرفي و بررسي مشخصات 16 ادکلن از اين بهترين ادكلنهاي مردانه و زنانه  مي پردازيم .

بهترین ادکلنهای زنانه 2021

با راي مردم بهترين ادكلنهاي زنانه توسط سايت فرگرنتيكا معرفي شدند .در ادامه به معرفي 8 عدد از اين ادكلنهاي محبوب زنانه مي پردازيم .

1-عطر ایو سن لورن لیبره اینتنس زنانه YVES SAINT LAURENT LIBRE INTENSE

ایو سن لورن لیبره اینتنس ،عطری زنانه ،کهربایی ، فوژه و جدید است که در سال 2020 توسط آن فلیپو و کارلوس بنایم طراحی و روانه بازار شد. نت های ابتدایی آن حاوی رایحه ی اسطوخودوس، نارنگی ماندارین و ترنج هستند. رایحه میانی اسطوخودوس، شکوفه پرتقال تونس، یاس سامباک و ارکیده را در بر دارد . نت های پایه هم  عبارتند از وانیل ماداگاسکار، دانه تونکا از ونزوئلا، عنبر و وتیور.

مطلب پیشنهادی پر بازدید :عطر را کجا نگهداریم؟

ایو سن لورن لیبره اینتنس نسخه جدید ، قوی تر،مدرن و فوژه از عطر لیبره است. عطری است مناسب “زنی قوی که با آزادی خروشان زندگی می کند و از غرایز خود پیروی می نماید” .این عطر در آگوست 2020 منتشر گردید .

لیبره اینتنس سایه رایحه ی جدیدی را که بین آتش و طلا توصیف می شود، به نمایش می گذارد. “امضای مردانه” او به شیوه “زنانه” انجام شده است. “رایحه ای مانند فریاد آزادی ، آزادی برای زندگی کردن همه چیز همراه با افراط.”

بطری لیبره مانند یک شبح هندسی در لباس تاکسیدو( تاکسیدو نیز یک لباس رسمی به سبک نسبتا کلاسیک است که بیشتر در مهمانی های رسمی مورد استفاده قرار می گیرد) با یک مونوگرام (مونوگرام به طراحی حرف اول کلمات گفته میشود )خانه بزرگ ساخته شده است. چهره این عطر خواننده دوآ لیپا است. این عطر در 30، 50 و 90 میلی لیتر موجود است.

2-ادکلن ادو پرفیوم آنجلز شیر بای کیلیان  Angels’ Share by Kilian

آنجلز شیر بای کیلیان عطری است کهربایی وانیلی زنانه و مردانه. این یک عطر جدید است. آنجلز شیر در سال 2020 به بازارعرضه شد. عطار این عطر بنویست لاپوزا است. نت آغازین این عطر کنیاک است. نت های میانی دارچین، دانه تونکا و بلوط ونت پایه شامل رایحه پرالین، وانیل می باشد .

مطلب پیشنهادی :روش صحیح عطر زدن برای مردان و زنان

آنجلز شیر بای کیلیان یک عطر ادویه ای ، شیرین و گرم که برای استفاده در هوای سرد ایده آل است، دارای رایحه ای چوبی و دربرگیرنده کهربای وانیلی با پخش بو و ماندگاری قوی و عالی است. این ترکیب با عصاره ای صاف از کنیاک لطیف همراه با ادویه های گرم دارچین سیلان آغاز می شود. رایحه های چوبی‌تر با ته نشین شدن این رایحه به منصه ظهور می‌رسند و رایحه ی کنیاک را با آکوردهای ثابتی از رایحه ی چوب بلوط و دانه تونکا هماهنگ می‌کنند. چوب صندل مخملی نرم، وانیل و رایحه شیرین پرالین در پایه، ردپایی جذاب را به جای می گذارند که زود فراموش و کمرنگ نمی شود .این عطر توسط برند پاریسی کیلیان در سال 2020 به عنوان بخشی از مجموعه Liquors منتشر شد.

3- عطر جیونچی له اینتردیت ادو پرفیوم رژ Givenchy L’Interdit EDP Rouge

ژیوانشی یا جیونچی ، شرکت کالای لوکس فرانسوی است، که برندی شناخته‌شده در زمینه تولید پوشاک، عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی محسوب می‌شود.

خانه مد ژیوانشی، در سال ۱۹۵۲ توسط طراح فرانسوی؛ اوبر دو ژیوانشی تأسیس شد. برند ژیوانشی هم‌اکنون متعلق شرکت ال و ام هاش می‌باشد و پس از شرکت کریستین دیور اس.آ.، رتبه پرفروش‌ترین زیرمجموعه کمپانی ال و ام هاش را به خود اختصاص داده‌است.

جیونچی له اینتردیت ادو پرفیوم رژ عطری جدید، کهربایی، گلی و زنانه است . که  در سال 2021 عرضه شد. این عطر توسط دومینیک روپیون، آن فلیپو و فانی بال طراحی وساخته شده است و رایحه ای شرقی گلی و طبعی گرم و شیرین دارد. نت های ابتدایی شامل رایحه ی زنجبیل و پرتقال خونی هستند. نت‌های میانی از رایحه ی گل سرخ، یاس و برگ پیمنتو تشکیل شده اند و نت های پایه شامل چوب صندل، نعناع هندی و وتیور هستند.

4- ادکلن ژان پل گوتیه لا بل له پرفیوم Jean Paul Gaultier La Belle Le Parfum

ژان پل گوتیه لا بل له پرفیوم عطری شرقی، کهربایی وانیلی زنانه وجدید است که توسط کوئنتین بیش و سونیا کنستانت طراحی و ساخته شد و در سال 2021 به بازار عرضه گردید . نت ابتدایی آن حاوی رایحه ی گلابی و نت های میانی شامل دانه تونکا و یاس می باشند. نت پایه ی آن حاوی رایحه ی وانیل است. رایحه ی ژان پل گوتیه لا بل له پرفیوم کاملاً شگفت‌انگیز ،متعادل، گرم وشیرین است و مناسب فصول سرد سال می باشد با اینکه  بیشتر یک عطر شبانه است و برای شب قرار ملاقات  یا بیرون رفتن برای شام بسیار مناسب می باشد  اما می توانید در طول روز نیز با استفاده از رایحه ی این عطر، جذاب باشید! در ابتدا که این عطر را اسپری می کنید ممکن است با رایحه ای تند مواجه شوید  اما این رایحه فوراً ناپدید می‌شود وسپس یک رایحه ی نرم با بوی وانیل دلپذیر دریافت می‌کنید که مدتی باقی می‌ماند .در نهایت یک رایحه ی گلابی شیرین وانیلی بسیار منحصر به فرد باقی خواهد ماند.

5- عطر ایو سن لورن بلک اوپیوم اکستریم YVES SAINT LAURENT Black Opium Extreme

ایو سن لورن نمادی از منحصر به فرد بودن، خلاقیت و تجمل است، هم در مد و هم در دنیای لوازم آرایشی و عطر.

ایو سن لوران یکی از تاثیرگذارترین و معتبرترین طراحان مد قرن بیستم بود. او در طول فعالیت حرفه ای خود که بیش از 40 سال به طول انجامید، روند مد را شکل داد وبه نوعی در آن تغییر ایجاد کرد و معتقد بود که زیبایی بیان مطلق شخصیت است.

ایو سن لورن در 25 سالگی رهبری خانه مد دیور را بر عهده گرفت و به جوانترین کارگردان هنری در دنیای مد لباس های بالا تبدیل شد. او در سال 1961 برند خود را به دنیا معرفی کرد.

ایو سن لورن بلک اوپیوم اکستریم عطری کهربایی وانیلی با رایحه ای گرم و شرین و  زنانه است . بلک اوپیوم اکستریم در سال 2021 به بازار عرضه شد. نت های اولیه شامل  رایحه ی قهوه و کاکائو هستند. نت های میانی عبارتند از یاس سامباک و شکوفه پرتقال. نت های پایه متشکل از رایحه ی وانیل بوربون و نعناع هندی هستند.

شاید دوست داشته باشید :چرا وقتی ادکلن میزنم سر درد می گیرم؟

رایحه ای نزدیک به بلک اوپیوم  اصلی اما کمی عمیق تر ،منحصر به فرد تر و همراه  با شیرینی کاکائویی اضافه شده دارد. با توجه به رایحه ی گرم و شیرینش مناسب استفاده در روزهای سرد سال است و استفاده از آن در طول شب مناسب تر از روز می باشد .

این عطر نه تنها رایحه ای بسیار اعتیاد آور دارد، بلکه بطری آن به شما اجازه نمی دهد که چشم از نگاه کردن بر دارید. این بطری که از سر تا پا با رنگ مشکی پوشانده شده است، برخلاف نمونه های قبلی خود کاملاً مات است و خرقه و لباسی مشکی براق ظاهرآن را تکمیل می کند و شخصیت عطر را به خوبی به تصویر می کشد. ترکیب رنگی آن بازی نور و تاریکی است که در آن نور روشن تر و تاریکی عمیق تر از همیشه است.

6- عطر ایوسن لورن لیبره ادوتویلت زنانه Yves Saint Laurent Libre Eau de Toilette

ادکلن لیبره از ایو سن لوران عطری است گلی و زنانه که در سال 2021 عرضه شد. عطر ایوسن لورن لیبره ادوتویلت زنانه توسط آن فلیپو و کارلوس بنایم طراحی وساخته شده است. نت های ابتدایی شامل اسطوخودوس، ترنج و نارنگی ماندارین هستند و نت های میانی عبارتند از: چای یاس، شکوفه پرتقال و گل یاس. نت های پایه نیز حاوی رایحه ی مشک، وانیل و عنبر هستند.

رایحه ی عطر ایوسن لورن لیبره ادوتویلت برداشتی سبک تر و تازه تر از رایحه ی عطر اصلیست .  ترکیب اصلی شامل اسطوخودوس و شکوفه پرتقال با چای سفید.

ساختار ترکیب اصلی لیبره تنش مشخص موجود در همه عطرهای YSL را تجلیل می کند: تنش بین اسطوخودوس معطر فرانسوی و شکوفه پرتقال حسی از مراکش. در این فصل  از داستان Libre، با دوگانگی بین گرما و سرما، این رایحه به سطح دیگری می رود . شکوفه پرتقال در حال سوختن با آکورد چای سفید سردتر ترکیب شده است و عطری مدرن و روشن پر از حس را به نمایش می گذارد.این عطر جدید به صورت ادو تویلت 50 و 90 میلی‌لیتری عرضه می‌شود.

7- عطر دیور میس دیور ادوپرفیوم2021 دیور Miss Dior Eau de Parfum (2021) Dior

عطر ادکلن میس دیور (2021) عطری است زنانه با رایحه ای گل کهربایی.ادو پرفیوم میس دیور (2021) در سال 2021 عرضه شد. عطار اصلی این عطر فرانسوا دماچی است. نت های ابتدایی شامل رایحه ی زنبق، گل صد تومانی و زنبق دره هستند. نت میانی حاوی رایحه ی زردآلو، رز و هلو است و نت های پایه عبارتند از وانیل، دانه تونکا، مشک، بنزوئین و چوب صندل.

عطر میس دیور از خانه دیور تناسخ های زیادی را تجربه کرده است. عطر جدید میس دیور در سپتامبر 2021 به بازار آمد و به عنوان تولد دوباره این عطر پر از عشق و امید اعلام شد.

عطر جدید میس دیور بر اساس نت گل رز سنتیفولیا با رایحه های عسلی و فلفلی آن ساخته شده است که بر قلب مخملی فوق العاده خامه ای حاکم است. با گل زنبق تازه، گل صد تومانی و نت پودری زنبق گلدوزی شده است. پایه دارای رایحه های چوبی، خاکی و وانیلی است. این عطر جدید مانند یک “millefiori” (هزاران گل )بویایی است که به نظر می رسد گل های بی شماری را در رنگ های بی پایان با خود حمل می کند.

این اثر توسط عطرساز داخلی دیور، فرانسوا دماشی امضا شده است. اوهمچنین گفته است که رایحه ی گل رز در این نسخه کمی تندتر است و رایحه میوه ای زردآلو و هلو را نیز به آن اضافه کرده است .ناتالی پورتمن بازیگر زن بار دیگر به عنوان سفیر این خط عطر انتخاب شده است.

ادو پرفیوم میس دیور با یک پاپیون جدید زیبا ساخته شده از پارچه پونیارد تزئین شده است. زیر بطری، نقش نمادین برند میس دیور روی شیشه حک شده است.

“همه حواس ما با شهوانی بودن رایحه ی دسته گل ادو پرفیوم میس دیور جدید بیدار می شوندو حضور گل رزهای مخملی و جذاب را که توسط یک زنبق دره تازه و گل صد تومانی تقویت شده است و توسط یک زنبق پودری پوشانده شده است را جشن می گیردند.” فرانسوا دماشی

8- ادکلن جیونچی له اینتردیت ادو پرفیوم اینتنس زنانه Givenchy L’Interdit EDP Intense for women

ادکلن جیونچی له اینتردیت ادو پرفیوم اینتنس عطری گلی کهربایی جدید و زنانه است که توسط دومینیک روپیون، آن فلیپو و فانی بال طراحی و ساخته و در سال 2020 عرضه شده است. نت ابتدایی این عطر شامل رایحه ی فلفل سیاه و نت‌های میانی متشکل از گل سرخ، کنجد و شکوفه پرتقال می باشد و نت های پایه این عطر عبارتند از وانیل ماداگاسکار، نعناع هندی و وتیور. جیونچی له اینتردیت ادو پرفیوم اینتنس رایحه ی یک گل زیبا همراه با وانیل چرمی مشکی را در بر دارد . وتیور و نعناع هندی ترکیبی از نت‌های چوبی تیره و عمیق خود را به ادوپرفیوم می‌بخشند تا یک اشاره ظریف از پیچیدگی را به همراه داشته باشند.این عطر رایحه ای اعتیاد آور ، مست کننده، شدید و مجلل دارد.

مطلب پیشنهادی پر بازدید :روش صحیح عطر زدن برای مردان و زنان

ادکلن جیونچی له اینتردیت ادو پرفیوم اینتنس شما را عمیق‌تر به دنیای ممنوعه می‌برد. در رایحه ی این عطرتسلیم شدن در برابر هوس ها پنهان شده است. با آن هیجان درونی خود را هدایت کنید و عمیق ترین خواسته های خود را تقویت نمایید.

بهترین ادکلنهای مردانه 2021

با راي مردم بهترين ادكلنهاي مردانه توسط سايت فرگرنتيكا معرفي شدند .در ادامه به معرفي 8 عدد از اين ادكلنهاي محبوب مردانه مي پردازيم .

1- عطر دیور ساواج الکسیر Dior SAUVAGE Elixir 

ادکلن ساواج الکسیر از برند دیور عطری مردانه و معطرو جدید است كه رايحه اي معتدل و شيرين دارد . ساواج الکسیر در سال 2021 روانه بازار شد. عطار این عطر فرانسوا دماشی است. نت های ابتدایی عبارتند از: دارچین، جوز هندی، هل و گریپ فروت و نت میانی حاوي رايحه ي اسطوخودوس است. نت های پایه عبارتند از شیرین بیان، چوب صندل، عنبر، نعناع هندی و وتیور هائیتی.

اين عطر رايحه ي ادویه‌ای در نت آغازین دارد و سپس به نسخه‌ای غنی‌تر و گرم‌تر از ساواج کلاسیک تبدیل مي شود .ساواج الکسیر عطری غلیظ و فوق‌العاده است كه غرق در طراوت نمادین ساواژ است و با قلبی مست کننده از رايحه ي ادویه جات، اسانس اسطوخودوس “ساخت شده” و ترکیبی از چوبهای غنی است که نشانه اثر قدرتمند، مجلل و فریبنده ي آن است.

فرانسوا دماچی، خالق عطر هاي برند دیور، عطر ساواج الکسیر را مانند یک لیکور (مشروب الکلی قوی و شیرین و غلیظ )خوب ساخته شده از مواد استثنایی ، خلق کرد. این غلظت به دلیل کیفیت استثنایی مواد اولیه ممکن شد. ساواج الکسیر :عطری است كه به اندازه یک ماه قرمز در آسمان شب منحصر به فرد و کمیاب مي باشد.

مطلب پیشنهادی :۲۰ ادکلن نوستالژی مردانه و زنانه

ساواج الکسیر تمام قدرت خود را در یک بطری شیشه ای لاکی آبی نیمه شب در اندازه منحصر به فرد 60 میلی لیتر متمرکز می کند. این بطری گرانبها، به شکل یک ویال، دارای چندین طرح پیچیده است: نام جادویی عطر با نقره ای براق روی برچسبی درست روی شیشه حک شده است. لوگوی برند ديور (CD) روي مقطع پاییني گنبدی شکل شيشه عطر حکاکی شده است .

2- عطر ژان پل گوتیه له میل له پرفیوم JEAN PAUL GAULTIER Le Male Le Parfum

له میل له پرفیوم از خانه مد فرانسوی ژان پل گوتیه ،عطری کهربايي مردانه و جدید با رايحه ي گرم و شيرين و شرقي است. این شرکت فرانسوي بیش از 130 عطر منحصر به فرد تحت نام خود دارد، از جمله عطر هایی مانند کلاسیک (1993) و کوکوریکو (2011).

 له میل له پرفیوم توسط کوئنتین بیش و ناتالی گراسیا سیتو طراحي و در سال 2020 به بازار عرضه شد. نت ابتدايي آن حاوي رايحه ي هل است. نت میانی از رايحه ي اسطوخودوس و زنبق تشكيل  است و نت های پایه عبارتند از وانیل، نت های شرقی و نت های چوبی.

با ظرافت ژان پل گوتیه له میل له پرفیوم شب را به آتش بكشيدو اغواگر و جذاب جلوه كنيد . این عطر مردانه اغواگر با ترکیبی از آکوردهای گلی، معطر، چوبی و تند، رایحه‌ای شاداب و فریبنده دارد که توجه تمام افراد  در سراسر مجلسي كه حضور داريد را با جذابیت خود به شما جلب مي كند . اسانس هل با جذابیت عجیب و غریب خود راه را از نت بالايي روشن می کند، در حالی که رايحه ي جوان کننده اسطوخودوس و زنبق، اثري ظریف و در عین حال مرموز را به جا می گذارند. نت های پایه شامل رايحه ي چوبي آرامش بخش ، نت های شرقی و کمی وانیل خامه ای پایانی ملایم و حسی ايجاد مي كنند همانند حسي که پس از ریختن آخرین کوکتل روی فرد باقی می ماند.

3- عطر ایوسن لورن لا نویت دی الهوم بلو الکتریک YVES SAINT LAURENT La Nuit de L’Homme Bleu Électrique

ایو سن لورن در سال 1936 در الجزایر فرانسه به دنیا آمد. در جوانی برای خواهران و مادرش لباس طراحی می کرد. او قبل از راه اندازی برند خود در سال 1961 برای کریستین دیور کار می کرد. این برند اولین عطر خود را در سال 1964 معرفی کرد.

ایوسن لورن لا نویت دی الهوم بلو الکتریک عطری معطر ،تند،تلخ ،مردانه و جدید است. كه در سال 2021 به بازار عرضه شد. ایوسن لورن لا نویت دی الهوم بلو الکتریک توسط دومینیک روپیون و IFF خلق  شد. نت های ابتدایی آن حاوي رايحه ي هل، زنجبیل و ترنج هستند. نت میانی  شامل اسطوخودوس و شمعدانی و نت های پایه از سدر و وتیور تشكيل شده است .با توجه به معتدل بودن رايحه اين عطر در تمام سال قابل استفاده است .

شاید دوست داشته باشید :تشخيص ادكلن اصل با باركد و بچ كد (سريع و ساده )

ایوسن لورن لا نویت دی الهوم بلو الکتریک یک نسخه هيجاني تر از ادوتويلت اينتنس است. فلاش و نوري از ادویه‌های خنک و نت‌های معطر، پرتوی خیره‌کننده از نور آبی را در شب می‌تاباند. برداشتی تازه تر و شدیدتر از ادو تویلت بر اساس ترکیبی با ولتاژ بالا از هل، زنجبیل، شمعدانی و اسطوخودوس مي باشد . با لا نویت دی الهوم بلو الکتریک، شوک هیجان‌انگیز یک آکورد مرکباتی فوق‌العاده تازه را تجربه کنید که درخشش دلپذیر هل سبز و رايحه ي سرد زنجبیل و رايحه ي گل شمعدانی و اسطوخودوس را برجسته می‌کند. درنت مياني اين عطر از اسطوخودوس دیوا که به طور اختصاصي برای برند ایوسن لورن توليد شده ،استفاده گرديده است تا تازه ترین و گلی ترین جنبه های آن را برجسته کند و امضای منحصر به فرد خود را به عطر ببخشد.

بطری لا نویت دی الهوم بلو الکتریک داراي رنگی چشم نواز آبی روشن تقویت شده است به طوري كه نور نئون غیرقانونی یک مهمانی زیرزمینی را تداعی می کند.

4- ادکلن دیور هوم اورجینال Dior Homme Original

ادکلن دیور هوم اورجینال عطری معطر مردانه جدید است كه در سال 2021 روانه بازار شد. خالق این عطر فرانسوا دماشی است. نت ابتدايي آن شامل رايحه ي زنبق توسکانی و نت میانی حاوي هل گواتمالایی است ونت پایه از وتیور تشكيل شده است. دیور هوم اورجینال شامل رايحه ي زنبق مردانه است. یک رايحه ي جذاب که با نت‌های چوبی مردانه برای یک پیچیدگی غیرمعمول ظریف اما تقویت شده استفاده شده است. ادکلن دیور هوم اورجینال با رايحه ي گرم و شيرينش همانطور که یک کت و شلوار شیک و مدرن می را مي پوشید ،قابل استفاده است. اين عطر یک رد بویایی از آن رایحه چوبی و تند بر جاي مي گذارد كه نشانه اي از یک سبک متمایز است که فوراً قابل تشخیص مي باشد.

5- عطر تام فورد آمبر لدر پارفوم TOM FORD Ombre Leather Parfum

عطر ادکلن تام فورد آمبر لدر پارفوم یک عطر چرمی گلدار جديد برای زنان و مردان است كه در سال 2021 روانه بازار شد. خالق این عطر سونیا کنستانت است. نت های ابتدایی آن شامل رايحه ي برگ بنفشه و سدر و نت های میانی عبارتند از: یاس سامباک و انگور و نت های پایه اش شامل رايحه ي چرم، نت های چوبی و تنباکو مي باشند.

“ادکلن تام فورد آمبر لدر پارفوم داراي یک رایحه عمیق است که که شما را با یک حس لامسه تحت تاثیر قرار می دهد وباعث می شود که انسان احساس متفاوت، زیبا و مطلوب داشته باشد.” – تام فورد

مطلب پیشنهادی :بهترین ادکلنهای اصل فرانسه

عطر تام فورد آمبر لدر در یک بطري مشکی مات با پلاک چرم مصنوعی سفيد با رنگي متضاد با رنگ بطري بسته بندی شده است. اين عطر لوكس در نسخه های 50 و 100 میلی لیتری موجود است.

“برخی از عطرها به وضوح جنبه های واقعی زندگی من را به تصویر می کشند. به عنوان مثال، هر نت آمبر لدر پارفوم به غرب آمریکای دوران کودکی من متصل است. عطر بر روی حس وحشی و لجام گسیخته رایحه اصلی ساخته می شود… این یک بیان قوی است.” تام فورد

6- عطر گرلن لهوم آیدیل اکستریم مردانه L’Homme Idéal Extrême Guerlain for men

عطر گرلن لهوم آیدیل اکستریم عطری کهربايي چوبي مردانه و جدید با رايحه اي گرم و شيرين است كه در سال 2020 به بازارعرضه شد. عطار اصلی این عطر تیری واسر است. نت های ابتدایی شامل رايحه ي بادام، فلفل صورتی و ترنج و نت های میانی حاوي رايحه ي آلو، دارچین و هلیوتروپ هستند. نت های پایه نيز عبارتند از رايحه ي تنباکو، چرم، نعناع هندی و سدر.

گرلن لهوم آیدیل اکستریم یک افسانه و رايحه ي آن یک واقعیت است.

اين عطر با رایحه ی چوبی شرقی و گرم و شيرينش به شما این امکان را می دهد تا مردی باشید که در همه چیز استعداد بالایی دارد.

بطری آیدیل اکستریم مردانه، ظریف و جسور است. یک بطری مربعي، وجه دار و ناب. برچسب روي شيشه عطر عمق شدید خود را از قرمز به عاریت گرفته است. كلاهكي سنگین، مات و شدید، کاملاً مردانه دارد که جزئیات گیلویش(طرحی که در آن دو یا چند خط قوس دار به هم تابیده )را از دنیای ساعت سازی به عاریت گرفته است.

7- عطر جورجیو آرمانی اکوا دی جیو پروفوندو Giorgio Armani Acqua di Giò Profondo

عطر جورجیو آرمانی اکوا دی جیو پروفوندو یک عطر آروماتیک فوژه مردانه و جديد است كه در سال 2020 عرضه شد. این عطر توسط آلبرتو موریلاس استاد عطرساز فرموله شده است.

وقتی از عطر مردانه عطر جورجیو آرمانی اکوا دی جیو پروفوندو استفاده می کنید، هر روز معمولی در ساحل را به یک روز شیک و زیبا تبدیل خواهيد كرد. این ادکلن جسورانه دارای آکوردهای دریایی، مرکباتي، سبز و پودری است  كه رايحه اي اغواگر، جذاب وبا طراوت ايجاد مي كنند. پیشروترین نت‌های آن حاوي رايحه ي نارنگی ماندين سبز ، ترنج، آب دريا و نت‌های دریایی مختلف هستند که عطر را با شدت درخشانی معرفی می‌کنند. در همین حال، نت های مياني حاوي رايحه ي ماستیک، سرو، اسطوخودوس و رزماری عنصری از تجدید حیات را اضافه می کنند که بسیار خالص و جذاب است. در نهایت، نت‌های پایه با رايحه ي مشک، نعناع هندی، عنبر و نت‌های معدنی مختلف، فضایی سرسبز و حسی را برای گرم کردن عامل خنک قبلی ایجاد می‌کنند و ادکلنی متعادل به وجود مي آورند که برای جنتلمن‌های مدرن امروزی عالی است.

این اکسیر جورجیو آرمانی 2020 که در یک بطری خاکستری مایل به آبی تیره با نوشته هاي براق و نقره‌ای عرضه شده است.

8- ادکلن آمواج اینترلود بلک ایریس مردانه Amouage Interlude Black Iris Man

با جذابیت قدرتمند، شوخ طبعی بی دردسر و شخصیت غیرقابل انکار خود كه تنها با استفاده از ادکلن آمواج اینترلود بلک ایریس مردانه پررنگ شده است، دیگران را تحت تأثیر قرار دهید. این عطر مردانه و جسورانه رایحه‌های چوبی، تند، گیاهی و معطر را با هم ترکیب می‌کند و رایحه‌ای شاداب و تحریک‌آمیز به وجود مي آورد که اصلا سنگين و اذيت كننده نيست. نت های ابتدایی با رايحه ي رزماری، برگ بنفشه و ترنج رایحه عطررا به آرامی با انرژی و طعمی ملایم باز می کنند، اما با ورود وانیل، پونه کوهی، لابدانیوم، صمغ درختچه مر، صمغ کندر، کهربا در مرکز، فوراً تقویت می شود. این معجون عجیب و غریب و بسیار جذاب با نت های پایه چوب آگار، چرم، نعناع هندی، چوب صندل و سدر تقویت شده است تا یک تجربه بویایی باشکوه را در کنار هم تجربه کنید.

ادکلن آمواج اینترلود بلک ایریس با رايحه ي شرقي چوبيش توسط پیر نگرین خلق و در سال 2020 از طریق خانه عطر لوکس آمواج عرضه شد. این محصول در رنگ آبی تیره و مشکی با رویه نقره ای سلطنتی عرضه می شود که جذابیت پیچیده خود را از طریق ارائه بصری و رایحه منحصر به فرد خود به نمایش می گذارد.

بهترین ادکلنهای یونیسکس و نیش 2021 نیز توسط سایت فرگرنتیکا معرفی گردید و الیسا پرفیوم تحت عنوان 2 مقاله زیر چندی از این بهترین عطر ها را با ذکر مشخصات به شما معرفی می نماید :

بهترین ادکلن های یونیسکس ۲۰۲۱

و

بهترین ادکلن های نیش ۲۰۲۱

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان می باشد افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *