بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

جنگ بین ادوپرفیوم الین موگلر وادوپرفیوم دیور ادیکت

دیور ادیکت یا تری موگلر

در این مقاله به بیان مشخصات و مقایسه دو عطر زنانه الین موگلر و دیور ادیکت می پردازیم زیرا انتخاب بین این دو عطر گرم و شیرین زنانه که از دو برند مطرح عطر و ادکلن می باشند و طرفداران بسیاری دارند برای برخی مصرف کنندگان دشوار است .

فروشگاه عطر الیسا بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد که می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید .

عطر تیری موگلر الین زنانه Thierry Mugler Alien edp

تیری موگلریک عکاس و طراح مد فرانسوی است که در سال 1948 در شهر استراسبورگ فرانسه به دنیا آمد.تیری موگلر اولین عطر خود را در سال 1992 به نام انجل به بازار عرضه کرد و نامزد دریافت جایزه  فی فی شد .او در سال 2007 موفق به دریافت این جایزه گردید. عطر انجل یکی از بهترین و پرطرفدارترین عطرهای این مجموعه است.

مطلب پیشنهادی پربازدید :مقایسه عطر های موفق شنل کوکو مادمازل با میس

عطر تیری موگلر الین ،عطری است کهربایی -چوبی که توسط دومینیک روپیون و لوران برویرطراحی و در سال 2005 روانه بازار شد. نت ابتدایی آن شامل رایحه یاسمین است وبه بیانی دیگر شکوفایی  و آغازی دراماتیک حاصل از رایحه ی  یاس هندی با طبیعت شدیدا گرمش در تیری موگلر جریان دارد.  نت میانی حاوی نت های چوبی ونت پایه ازکهربا تشکیل شده است. این عطر ماندگاری بالایی دارد و با رایحه ی شیرین و گلی خود مناسب روزهای سرد زمستانیست .

الین رایحه ای ای را منتشر کرد و حق انجام آن را با نام خود ثبت نمود . سیزده سال پس از موفقیت عظیم آنجل، تیری موگلر بار دیگر با این عطر بی نظیر دنیای عطرسازی را به چالش کشید و طرفداران بسیاری در دنیا پیدا کرد .

تیری موگلر یک اکسیر جادویی است که در یک بطری ارغوانی عمیق و مرموز به شکل طلسم طراحی شده است، که یادآور سنگ فلسفی یا یک شیء جنگی است.

طراحان تیری موگلر با ترکیب نت های کهربای گرم و سفید در پایه، نت های چوبی در قلب خود، و یاس هندی آفتابی درنت اولیه یک اکسیر اصلی را تولید کرده اندکه در منحصربه‌فردترین بطری بنفش با رنگ‌های طلایی در کلاهک محصور شده است. عطر تیری موگلر الین از بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی زیاد است.

ادکلن دیور ادیکت  Dior Addict EDP

نام شرکت دیور، از نام طراح معروف کریستین دیور گرفته شده است، که امپراتوری طراحی لباس زنانه خود را در سال ۱۹۴۶ پایه‌ریزی کرد. خیاطی زنانه‌دوزی کریستین دیور، تنها بخشی از خانه دیور است، که لوازم مختلفی شامل: لباس زنانه، وسایل لوکس، لباس‌های مردانه و جواهرات را تولید می‌نماید. امروزه دیور ۱۶۰ بوتیک در سراسر دنیا را، اداره می‌نماید.

مطلب پیشنهادی :مقایسه جذاب عطر ایفوریا کالوین کلین با ورساچه کریستال نویر

این شرکت تولید عطر و ادکلن خود را از اوایل سال 1947 آغاز کرد و شامل بیش از 200 عطر در بسیاری از فروشگاه های بزرگ و آنلاین در سراسر جهان است . که طرفداران بسیاری از سراسر جهان دارد .

ادکلن دیور ادیکت عطری کهربایی -گلی غنی، احساسی، زنانه است که شما را به اقدامات جسورانه و بی پرده تشویق می کند، به شما احساس آزادی و انرژی می دهد. این عطر توسط تیری واسر و کریستین دوسولیه  طراحی و ساخته شد و در سال 2002 روانه بازار گردید و در سال ۲۰۱4 مجددا توسط فرانسوا دماکی و با ظاهری جدیدتر و با ساختاری غلیظ تر از نسخه ی اصلی طراحی وانتشار یافت.

دیور ادیکت با ترکیب رایحه ی برگ ماندارین با شکوفه پرتقال تونس نت‌های آغازین تازه و جذابی را ایجاد کرده است .  رایحه ی قدرتمند یاس سامباک مطلق نت میانی قدرتمند و پر جنب و جوشی را ایجاد می کند که با زنانگی و حسی ملایم شکوفا می شود و در آخر نت پایه در گرمای عمیق و نفیس وانیل بوربون باز می شود. رایحه ی دیور ادیکت مسیری نرم و فریبنده همراه با نور را طی می کند.

شاید دوست داشته باشید :۵عطر زنانه عالی ۴ فصل و شیرین

نت های ابتدایی دیور ادیکت  شامل شاه توت و برگ ماندارین هستند و نت های میانی عبارتند از: گل یاس، گل سرئوس (کاکتوس ملکه شب )، شکوفه پرتقال وگل رز بلغاری و  نت های پایه متشکل است از وانیل بوربون ، دانه تونکا و چوب صندل.

مقایسه ادوپرفیوم الین موگلر وادوپرفیوم دیور ادیکت

تری موگلر رایحه ای سنگین ، اغوا کننده و جسورانه ای دارد . رایحه ی خوش گل یاسمن همراه با رایحه ی چوبی و مشک ترکیبی عالی و جذابی را شکل داده است که طرفداران و منتقدانی دارد .توصیه می شود حتما قبل از خرید این عطر ،آن را تست کنید . از این عطر می توانید در تمام طول سال استفاده نمایید (فقط در تابستان بیش از حد اسپری نکنید) یا بهتر است بگویم این عطر همه کاره تر است و اگر آن را به درستی مصرف کنید، در تمام طول سال در طول روز/شب می توانید از آن استفاده نمایید .

اما با توجه به رایحه ی گرمش برای مهمانی/کلوب/شب/زمستان مناسب تر می باشد. در مقابل ادیکت ازکریستین دیور دارای رایحه ی وانیلی سنگین و بسیار اغوا کننده و مجلل همراه با گل های سفید است و من این عطر را برای هوای سردتر توصیه می کنم. من بوی خمیر شیرینی با بوی وانیل، تراشه پوست لیمو با کمی دود ازاین عطر حس می کنم.

به طور کلی به نظرم  عطر خوبی است اما رایحه ای سنگین دارد . با وجود رایحه ی وانیلی ، پررنگ بودن رایحه ی گلهای سفید باعث شده است تا رایحه اش کمی تند و سنگین باشد و من شخصا نمی توانم به این عطر برچسب عطر وانیلی بزنم  اما حتما طرفداران وانیل و گل های سفید از آن لذت خواهند برد . من از بین این دوعطر، بی شک تری موگلر را انتخاب خواهم کرد .

مطلب پیشنهادی :بهترین ادکلن های زنانه ایرانی

قیمت عطر تیری موگلر الین زنانه ادوپرفیوم ۹۰ میل حدودا ۳,۴۵۸,۰۰۰ تومان می باشد و قیمت عطر دیور ادیکت ادوپرفیوم زنانه با حجم ۱۰۰ میل اصل۴,۱۰۷,۰۰۰  تومان است و می توان گفت اگر حجم هر دو را 100 میل تصور کنیم قیمت تیری موگلر الین ارزان تر است و به نظرم تری موگلر با توجه به رایحه و عملکرد و ماندگاری و پخش بوی عالیش ارزش خرید بالاتری دارد .

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید . امیدواریم این مقاله شما را در انتخاب  عطری اصل و مطابق سلیقه شما یاری کرده باشد .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان و یاری رساندن آنان در انتخاب عطری مناسب و اصل می باشد. افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *