بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

مقایسه عطر های موفق شنل کوکو مادمازل با میس دیور

مقایسه شنل کوکو مادمازل و میس دیور

در این مقاله به مقایسه عطر شنل کوکو مادمازل و میس دیور ،دو عطر موفق و محبوب زنانه می پردازیم :

دو برند بزرگ و سرشناس فرانسوی، دیور و شنل، عطرهای بسیار محبوبی برای خانم‌ها دارند که تا حدودی بهم شباهت دارند: کوکو مادمازل در مقابل میس دیور .

اين سوال براي خيلي افراد مطرح مي شود كه کدام یک از این عطرها بوی بهتری دارد؟ کدام عملکرد بهتری دارد؟ خرید کدام  يك بهتر است؟ در این پست، من از اليسا پرفيوم اين دو عطررا مقایسه می کنم تا به تصمیم گیری شما براي خريد يكي از اين دو عطر برجسته و اغواگر کمک کنم.

فروشگاه عطر الیسا بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد که می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید .

ادو پرفیوم شنل کوکو مادمازل- CHANEL Coco Mademoiselle EDP

ادو پرفیوم شنل کوکو مادمازل كه در سال 2001 روانه بازار شد عطری درخشان با رايحه ي جسورانه وگلي- کهربايي است که یک جوان شجاع و جسور را تداعی می کند و دارای یک ترکیب کاملاً مدرن با کاراکتری قوی و در عین حال شگفت آور و تازه است .

مطلب پیشنهادی پربازدید :مقایسه جذاب عطر ایفوریا کالوین کلین با ورساچه کریستال نویر

روایح  پرتقال تازه و ترنج و شکوفه پرتقال پر جنب و جوش بلافاصله پس از اسپری کردن این عطرحس بویایی را بیدار می کنند. نت میانی شامل رایحه ی  شفاف و حساس دست گلي خوشبو و مجلل شامل یاسمن و گل رز و یلانگ‌یلانگ  است که کاملا رمانتیک مي باشد و نت پایه روایح جذاب نعناع هندی ، وتیور، لوبیا تونکا ، وانیل ، مشک سفيد و اوک‌ موس را در بر دارد.

رايحه ي نت پایه شامل مشک سفید رایحه را با رنگ و بويي خاکی و پودری که لطیف و پیچیده است کامل می کند. این عطر برنده جایزه في في سال 2008 شد . جوایز فی‌فی: (FiFi Awards) یک نشست سالانه است که توسط بنیاد عطر برگزار می‌شود و به افتخارات خلاقانه صنعت عطر احترام می‌گذارد. این جوایز به اسکار صنعت عطر معروف است . این عطر برای استفاده در مجالس و میهمانی ها ساخته شده است  ، برای بیرون رفتن در شب و بيشتر برای استفاده روی پوست فرد قبل از خواب. رايحه ي ملايمي كه دارد آن را برای استفاده روی پوست و براي هر چهار فصل سال ایده آل کرده است.

ادکلن میس دیور پرفیوم  Dior Miss Dior

ادکلن میس دیور از یک انگیزه وحشی متولد شد که در آن میل شدید برای مسحور کردن آقايان توسط زنان و یک بار دیگر باز کردن چشمان آنها به رنگ های درخشان عشق، احساس می شد.

پس از یک دوره تیره و تار، در آن زمان این رایحه برای کریستین دیور مترادف با شادی، شعف و هماهنگی دوباره بود. میس دیور فتنه می‌کند، هیجان‌زده می‌کند و ما را به شگفتی عشق و تمام زیبایی‌های دنیا دعوت می‌نمايد.

مطلب پیشنهادی :۵عطر زنانه عالی ۴ فصل و شیرین

ادو پرفیوم میس دیور، با یک پاپیون آراسته شده است( يك ربان نقره اي چند سانتی‌متري دور گردن بطری بسته شده است).

ادو پرفیوم میس دیور جدید اکنون دارای یک پاپیون سرزنده و نوک تیز و با مجموعه ای واقعا منحصر به فرد از گل ها است. این عطر برای “زن جوان شیک و با روحیه عاشق” ساخته شده است.

رايحه ي عاشقانه میس دیور ، عشقی شدید و بازیگوش را القا می کند. او شادی بي اختيار زنان جوان امروزی را به تصویر می کشد. این عطر نشان دهنده آزادی واغواگري است که با جذابیت آنی و فریبنده ،مشخص می شود.

از جذابیت تیز یک رايحه ي آغازين تازه، میوه‌ای و مرکباتی به نت‌های گل‌های شکوفه و سپس به ظرافت نجیب پاتچولی می‌رسد، قبل از اینکه در نهایت با رايحه ي مشک، آخرین ردی از خاطره ،به پایان برسد.

نت اولیه نارنگي ماندارین ایتالیایی. نت مياني: یاس مصری مطلق و گل رز. نت پایه: نعناع هندی و مشک.

مقايسه رايحه آغازين عطر كوكو مادمازل و ميس ديور

رايحه ي کوکو مادمازل بیشتر از هر عطر دیگری به عطر گلی میوه ای نزدیک است. در واقع، این رايحه ترکیبی از مرکبات، نرولی، یاس، گل رز و یلانگ یلانگ است که به اوج خود می رسد. مشک آنقدرها هم سنگین نیست، اما دارای رايحه ي مشخصي از نعناع هندی است.

میس دیور کار خود را با رايحه ي مرکبات، نعناع هندی و گل رز آغاز می کند. این در اصل ترکیبی از پرتقال و لیمو، با نعناع هندی و کمی گل رز است. نت رز در این مرحله در هیچ یک از این عطرها خیلی قوی نیست.پس از حدود 15 دقیقه، گل رز واقعاً شروع به تسخیر رايحه ي عطر می کند و نعناع هندی کنار آن قرار می گیرد. نت های مرکبات شروع به محو شدن در پس زمینه می کنند.

شاید دوست داشته باشید :تشخيص ادكلن اصل با باركد و بچ كد (سريع و ساده )

اگر بپرسيد از رايحه ي آغازين و باز شدن کدام عطر بیشتر لذت می برم؟ بايد بگويم آنها در واقع در مراحل اولیه بسیار شبیه هستند، بنابراین انتخاب بر اساس آن می تواند یکم سخت باشد. بین این دو، من کوکو مادمازل را در مقابل عطر دیور ترجیح می دهم. من فکر می کنم ترکیب مرکبات/گل متعادل تر و در کل کمی بهتر است.

مقايسه ي پخش بوي كوكو مادمازل و ميس ديور

برای من، ادوپرفيوم ميس ديور در کل بسیار متوسط است. ضعیف نیست، اما هرگز به عنوان یک عطر برجسته و قوي عمل نمی کند.

کوکو مادمازل قوی‌تر شروع می‌کند، قبل از تبدیل شدن به یک رايحه ي ملايم و متعادل برای مدتی طولانی در همین حالت باقی می‌ماند. عطر شنل برنده این رقابت است.

مقايسه ي ماندگاري كوكو مادمازل و ميس ديور

میس دیور، حدود 8 ساعت روی پوست دوام مي آورد. عملكرد  بسیار خوبی دارد و اصلا ناامید کننده نیست. با این حال، کوکو مادمازل، ماندگاري بسیار طولانی تري دارد.من بیش از 10 ساعت از رايحه اش لذت مي برم، قبل از اینکه از بین برود. هر دو عطر ماندگاري خوبي دارد، اما كوكو مادمازل بهتر است.

تطبیق پذیری كوكو مادمازل و ميس ديور

عطر میس دیور در دماهای سردتر، تا متوسط عملكرد بهتري دارد و در دمای بالا نبايد استفاده شود. اما از کوکو مادمازل می توان در تمام طول سال استفاده كرد و  لذت برد. این عطر تابستانی نیست، اما بهتر از دیور ماندگاری دارد.

مطلب پیشنهادی :۱۵ ادکلن زنانه پسر کش

خارج از آن، هر دوی آنها عطر‌های عالی برای زندگی روزمره و مناسبت‌های رسمی‌تر و غیره هستند اما كوكو مادمازل مناسب هر شرايط آب و هوايي هست  پس در تطبيق پذيري نيز برنده كوكومادمازل است .

بوی کلی كوكو مادمازل و ميس ديور

تقریباً  رايحه ي کوکو مادمازل ملايم است و شیرینی تمیزی دارد، درست است؟ من تصميم ندارم از ارزش هاي ادوپرفيوم ميس ديور بكاهم زيرا عطر بسیار خوبی است فقط ميخواهم بگويم كه به سطح كوكو مادمازل نمی رسد.

شاید دوست داشته باشید :۱۲ عطر خنک زنانه با پخش بو و ماندگاری خوب

در این مسابقه، من طرفدار کوکو مادمازل هستم. آنها شبیه به هم هستند، اما  كوكو مادمازل هر کاری را که ميس دیور انجام می دهد، کمی بیشتر انجام می دهد. این فقط یک رایحه بهتر و گران تر است، اما ارزش آن را دارد. پس برنده در رايحه ي كلي كوكو مادمازل است .

قيمت كوكو مادمازل و ميس ديور

قيمت عطر شنل کوکو مادمازل زنانه با حجم ۱۰۰ میلی لیتر۴,۴۹۴,۰۰۰ تومان است و قيمت ادوپرفیوم میس دیور با حجم ۱۰۰ میل حدود ۳,۶۷۳,۰۰۰ تومان است .ادكلن شنل كوكو مادمازل عطر گرانتريست اما واقعا ارزش خريد بالاتري هم دارد .

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .امیدواریم این مقاله شما را در انتخاب  عطری مناسب تر یاری کرده باشد .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان و یاری رساندن آنان در انتخاب عطری مناسب و اصل می باشد. افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *