بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

مقایسه ی عطر کرید اونتوس مردانه با مانسرا سدرات بویز

مقایسه کرید اونتوس وسدرات بویز

در این مقاله به مقایسه ادکلن کرید اونتوس مردانه و مانسرا سدرات بویز که رایحه ای شبیه به آن دارد می پردازیم :

به علت استقبال بی نظیر از ادکلن کرید اونتوس مسحورکننده ،اغواگر و محبوب که به راحتی خانم ها را جذب خود می کند و سرها رابه سمت کسی که از آن استفاده کرده برمی گرداند و جذب هواداران بسیاری در دنیا برندهای بسیاری در تلاشند عطرهای با رایحه ی مشابه کرید اونتوس و البته با قیمتی پایین تر به بازار عرضه کنند .

فروشگاه عطر الیسا بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد که می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید .

اما تنها برخی از این محصولات مشابه توانستند موفق باشند .یکی از این برندهای موفق برند مانسرا از فرانسه است که ادکلن مانسرا سدرات بویز را با رایحه ای مشابه به کرید اونتوس روانه بازار کرد .در زیر به بیان مشخصات و مقایسه ی دو عطر می پردازیم .

عطر کرید اونتوس مردانه

اونتوس عطریست که زندگی ناپلئون بناپارت که یکی از فرماندهان نظامی برترِ تاریخ است را به تصویر می کشد . این عطر بیانگر مردیست جاه طلب و  افسانه ای که نقش بسزایی در تاریخ اروپا ایفا نموده است .زندگی ناپلئون شامل عروجش به قدرت، سقوطش از جلال و جبروت، تصمیم فاجعه‌بارش به حمله به روسیه ، شکست کاملش در واترلو، و به دنبال آن تبعید بود . ادکلن مردانهکرید اونتوس که در گروه بویایی مدیترانه‌ای میوه‌ای قرار دارد در سال 2010 معرفی شد ، این عطر الهام گرفته از زندگی دراماتیک این امپراطور تاریخی است که با شرایط خود جنگ ، صلح و عاشقانه ها را آغاز کرد و سوار بر اسب بود تا به پیروزی برسد .  خالقان این عطر آقایان اُلیویه کرید  و اِروین کرید بوده اند .

مطلب پیشنهادی پربازدید :مشخصات و تشخیص ادکلن کرید اونتوس اصل

عطر کرید اونتوس محبوب ترین عطری که تاکنون در تاریخ خانه کرید ساخته شده است ،توسط زنان نیز مورد ستایش و توجه قرار می گیرد و از استحکام ، قدرت ، رویا و موفقیت تجلیل می کند. کرید اونتوس عطری است مشکی برای مردان قوی و قدرتمندکه که تمایل به متمایز بودن و خاص بودن در یک جمع را دارند. در این عطر با ترکیب نت اولیه ی انگور سیاه ، ترنج و سیب و آناناس و نت میانی شامل گل یاس مراکشی، گل رز و نعناع هندی و چوب درخت قان و نت پایه شامل وانیل ،خزه درخت بلوط ،عنبر و مشک ، رایحه ای تند ، کمی شیرین ، جسورانه ، نوآورانه ،بی بدیل و  نوظهور ایجاد گردید و توانست یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین و پر مخاطب ترین عطرهای بازار عطر و ادکلن باشد. زمانیکه این عطر مست کننده را روی نبض یا لباستان اسپری می کنید ، هاله ای از اعتماد به نفس و قدرت به همراه خواهید داشت. حتما قبل از رفتن به کارهای مهم تجاری وکسب و کار خود یا آماده شدن برای یک شب عاشقانه ، از این عطر بسیار خاص استفاده کنید.این عطر پس از عرضه به بازار به علت رایحه ای مسحورکننده و روح انگیز و منحصربه فردش با استقبال زیادی در جهان و در ایران مواجه شد . کرید اونتوس بی شک یکی از موفق ترین ، بهترین و محبوب ترین عطرهای همه دوران است .این عطر با الهام از زندگی و نبردهای چشمگیر حاکمان سابق ، به منظور ادای احترام به رهبران شاخص از جمله اسکندر مقدونی و ناپلئون بناپارت طراحی شده است.

مطلب پیشنهادی مرتبط:۱۰ ادکلن شبیه عطر کرید اونتوس

این محصول دارای نت های آناناس و توس است که با رایحه چوبی و دودی شاداب همراه شده و روند جدیدی را در عطرهای میوه ای برای مردان ایجاد کرده است. بوی بسیار مردانه ، محکم و آرامی دارد ، بدون هیچ اشاره ای به سبک سری ، مناسب مردان با تجربه و قاطع است که داستانهای زیادی دارند.

 

عطر مانسرا سدرات بویز MANCERA CEDRAT BOISE

مانسرا سدرات بویز عطری با رایحه ی سرزنده و درخشان که با نت‌هایی از مرکبات، انگور فرنگی سیاه و ادویه‌ها باز می‌شود و بر قلب حسی از یاس و برگ‌های پاتچولی قرار می‌گیرد. سیلاژ طولانی مدت آن شما را مجذوب نت های چوبی، وانیلی، چرمی و مشک می کند. ادو پرفیوم مانسرا سدرات بویز رایحه مرکبات، چوب و چرم را در ترکیب تابستانی با طراوت ترکیب می کند و دارای یک رایحه مرکبات ماندگار و نشاط آور و آفتابی است .عطری بی دغدغه برای روزهای گرم سال . این محصول از مواد لوکس کمیاب و با الهام از زیبایی آرت دکو ساخته شده است و بهترین سبک غربی و شرقی را ترکیب می کند.

شاید دوست داشته باشید:مقایسه دو ادکلن مردانه دیور ساواج و بلو شنل

آرت دکو، یک سبک و جنبش هنری در معماری، هنرهای تجسمی و طراحی است که برای نخستین بار در فرانسه پیش از جنگ جهانی اول ظاهر شد. واژه آرت دکو کوتاه شده ی عبارت «آر دکوراتیف» برگرفته از «نمایشگاه بین‌المللی هنرهای تزئینی و  صنعتی مدرن» است که در سال ۱۹۲۵ در پاریس برگزار شد.شناسهی این سبک به‌کارگیری اشکال هندسی دقیق و جسورانه و رنگ‌های روشن است و آمیخته‌ای است از نوگرایی و طراحی‌های زینتی و گران‌بهاست.

مانسرا سدرات بویز عطری با رایحه ای  پیچیده برگرفته از رایحه ای میوه‌های تازه، گل‌های اغواکننده و در کل عطری مجلل و پرشور است که در سال 2011 به بازار عرضه شد ، یک عطر چوبی شیک با رایحه ی انفجاری از مرکبات است. نت ابتدایی آن شامل رایحه های تازه توت سیاه ، لیمو و ترنج است و با رایحه ادویه آغاز می شود. نت های میانی با طعم و بوی میوه ای شیرین و نت های آرام پچولی و یاس برجسته می شود. پس از خشک شدن ، نت پایه سرشار از رایحه های تند سدر و چرم  همراه با رایحه های تند چوب صندل ، وانیل ، خزه بلوط و مشک است. این عطر با ماندگاری عالی و قدرت پخش متوسط ، برای افزودن طراوت به یک روز طولانی یا یک موقعیت خاص ایده آل است.

پیر مانسرا پس از عاشق طعم های غنی شرقی شدن ، در سال 2008 همراه با دخترش شركت نام آور خود را تأسیس كرد. این شركت كه هم اكنون در پاریس واقع است ، به دلیل خوشبویی رایحه های خود كه از مرغوب ترین مواد تشکیل دهنده حاصل شده است ، به شهرت رسیده و در درخشان ترین سطح قرار  دارد.

مقایسه عطر کرید اونتوس مردانه با مانسرا سدرات بویز

رایحه مانسرا سدرات بویز به خودی خود بسیار جذاب و باطراوت است و به دلیل حضور روایح میوه های تازه حتی از کرید اونتوس تازه تر و شاداب تر و کمی مرکباتی تر می باشد و همانند کرید اونتوس در بهار و تابستان عملکرد خوبی دارد. اگرچه آنها به نوعی شبیه هستند اما تفاوت‌های زیادی بین کرید اونتوس و مانسرا سدرات بویز وجود دارد .

مطلب پیشنهادی پر بازدید :۱۵ عطر مردانه دختر کش

آنها حال و هوای مشابهی دارند اما هر کدام از رایحه ی خاص خود برخوردارند. کرید اونتوس رایحه ای بسیار جذاب و اغواگر مدیترانه ای –میوه ای دارد که کمتر عطری کاملا مشابه آن است و سدرات بویز نیز ترکیب چوبی مرکباتی دارد که هرگز از مد نمی افتد وتا حدودی رایحه ی شبیه به کرید اونتوس دارد.اما کرید اونتوس عملکرد بسیار بهتری دارد .ماندگاری ، سیلاژ و پخش بوی کرید اونتوس بسیار بهتر از سدرات بویز است هرچند سدرات بویز نیز از ماندگاری قابل قبولی برخوردار است .

کرید اونتوس  رایحه ای خنک و تلخ و مانسرا سدرات بویز رایحه ای خنک و شیرین دارد .کرید اونتوس رایحه ای مردانه دارد اما سدرات بویز دارای رایحه یونیسکس زنانه – مردانه است که روی آقایان بهتر عمل می کند.

اگر رایحه ی مرکبات چوبی تازه را دوست دارید، رایحه ی سدرات بویز برایتان حتما خوشایند خواهد بود .

قیمت عطر کرید اونتوس مردانه ۱۲۰و ۱۰۰ میلی لیتر به ترتیب 32.000.000 تومان و 15.700.000 تومان در حالی که قیمت عطر مانسرا سدرات بویز مردانه ۱۲۰ میلی لیتر حدود 4.200.000 تومان است .

اگر از طرفداران رایحه ی کم نظیر کرید اونتوس هستید ولی قیمت آن برایتان زیاد است می توانید از رایحه ی سدرات بویز با قیمتی به مراتب پایین تر لذت ببرید .

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان می باشد افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *