بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین ادکلن های زنانه ایرانی

بهترین ادکلنهای زنانه ایرانی

در سالهای اخیر ادکلنهای زنانه ایرانی که روایحی مشابه ادکلن های تحسین شده و پرطرفدار و برتر دنیا دارند با نام بازیگرانی همچون نوید محمدزاده، لیلا حاتمی، هدیه تهرانی و مهران مدیری  که از جمله بازیگران مطرح ایرانی هستند و در بسته بندی لوکس اما ساده و با قیمت نسبتا مناسب وارد بازار ایران شده اند .

فروشگاه عطر الیسا بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد که می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید .

با وجود کپی و تکراری بودن روایح این ادکلن ها ، ازماندگاری و پخش بوی قابل قبولی بر خوردارند.

مطلب پیشنهادی پربازدید :۱۵ ادکلن زنانه پسر کش

در ادامه الیسا پرفیوم به معرفی و بررسی مشخصات بهترین ادکلن های زنانه ایرانی می پردازد .

ادکلن زنانه لومانی هدیه تهرانی

ادکلن زنانه لومانی هدیه تهرانی با رایحه ی گلی – میوه ای و طبع خنک و شیرین ،توسط شرکت فرانسوی لومانی ( که از سال ۱۹۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده و امروزه در بیش از ۷۰ کشور محصولات خود را عرضه می کند و بیش از ۲۶ عطر و ادکلن در کارنامه خود دارد.)در سال 2014به بازار عطر و ادکلن معرفی و عرضه شد.

این ادکلن زنانه از سیلاژ و ماندگاری قابل قبولی برخوردار است و برای استفاده در فصول گرم سال انتخاب مناسبی به شمار می آید.

مطلب پیشنهادی مرتبط :۱۲ عطر خنک زنانه با پخش بو و ماندگاری خوب

در نت ابتدایی این ادکلن ، رایحه ی گل پرتقال آفریقایی و ترنج به مشام می رسد و سپس در نت میانی رایحه ی گل صدتومانی ،مگنولیا و نیلوفر آبی و در نت پایانی روایح پچولی، مشک و خزه‌ی اوک‌موس وچوب خود نمایی می کنند .

عطر زنانه کلوز آپ مهران مدیری

پس از بازیگرانی چون لیلا حاتمی، هدیه تهرانی ، نوید محمدزاده و  …، مهران مدیری نیز در سال 1399 دو محصول زنانه از کلکسیون عطر های مهران مدیری را به نام کلوز آپ و پلان که بر گرفته از اصطلاحات سینمایی است وارد بازار عطر ایران کرد . در معرفی عطر مهران مدیری در رسانه ها اینگونه ذکر شده است که:

عطر مهران مدیری تعاملی است میان دو هنر برجسته؛ فیلم و عطر. دنیایی از احساسات در تصویر و رایحه، رابطه ای میان چشم و بینی، جهانی از خاطرات که در هر لحظه با دیدن یک تصویر یا استشمام یک رایحه زنده می شود. فیلم و عطر هر دو لحظات را ثبت و ضبط می کنند و خاطرات و تجربیات گذشته را دوباره زنده می کنند.

بماند به یادگار، لحظاتی شاد که با یک رایحه در ذهن ثبت می شود.

بماند به یادگار، احساس شور و عشقی که با یک رایحه خوش همراه می شود.

بماند به یادگار، رایحه خوش عطری که بر خاطرات نقش بسته است.

شاید دوست داشته باشید :مشخصات و تشخیص ادکلن دیور جادور اصل

رایحه ی ادکلن کلوز آپ  که ادکلنی میوه ای و وانیلی با رایحه ی شیرین است در آغاز با رایحه های جذاب ترنج و چوب سرخ (یک زیرخانواده از تیره سرویان است)خود نمایی می کند ، سپس رایحه ی انار،پرالین (یکی از مواد مورد استفاده در صنعت شیرینی‌سازی است و به عطر رایحه شیرینی و مطبوعی می دهد )و رایحه ی شیرین وانیل به مشام می رسند . در اخررایحه ی کهربا، چوب صندل و مشک بر جذابیت این عطر می افزاید .این عطر مناسب خانم های شیک پوش ومدرن امروزیست.شما با استفاده از این ادکلن همان طور که از نامش مشخص است در جمعی که حضور دارید مورد توجه قرار خواهید گرفت و ازشما خاطره ای بانویی جذاب و محبوب برای دیگران به جای می ماند . کلوز آپ عطری معتدل و مناسب استفاده در تمام فصول سال است .رایحه این ادکلن زنانه شباهت به رایحه ی ادو پرفیوم زنانه فلاور بمب ویکتور اند رالف دارد .

ادکلن زنانه پلان مهران مدیری

معنی لغوی نما یا پلان یا شات از نظر فنی عبارت است از تصویر یا تصاویری که در یک زمان ممتد کار دوربین یعنی از زمان به کار افتادن دوربین تا متوقف شدن آن روی نوار فیلم ثبت می شود.حال با استفاده از عطر زنانه پلان مهران مدیری که نام خود را از پلان صنعت فیلم سازی وام گرفته است ،تصویری زیبا و مسحور کننده از شما را بر ذهن اطرافیان وافراد حاضر در مجلس نقش میبندد.

مطلب پیشنهادی پر بازدید :مشخصات و تشخیص عطر کارولینا هررا گود گرل اصل

رایحه جذاب عطر پلان مهران مدیری با روایح میوه ای تازه لیمو ، گاردنیا و رایحه ی شیرین وجذاب هلو که با رایحه ی مخملی  خود به  نت  اولیه این عطر که حاوی مرکبات  است هماهنگی بویایی می افزاید،آغاز می شود .در ادامه نت میانی ادکلن شامل رایحه ی گل یاس که یکی از آرامش‌بخش‌ترین و خوش‌بوترین نت‌هایی است که در صنعت عطرسازی به کار می‌رود ورایحه ی  گشنیز که ذهن را تسکین داده و رایحه ی شیرین عطر را متعادل می کند ، حس هیجان و سرزندگی را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد و در آخر رایحه ی نعنا هندی و وانیل رایحه ی عطر رابه تعادل رسانده و بر جذابیت این عطر می افزاید . این عطر رایحه ی شیرینی دارد که  معتدل است و مناسب استفاده روزانه در تمام طول سال است .

ادو پرفیوم زنانه مینور مهران مدیری

مهران مدیری در سال 2021 ادکلن های مردانه خود را با نام های برگرفته از نت های موسیقی به نام ماژور و رماژور و ادکلنهای زنانه خود را به نام مینور و ر مینور وارد بازار کرد .حال این نام ها به چه معنا هستند ؟ گام  (scale) از صداهای اصلی سازنده ی یک قطعه موسیقی که زیر و بم‌هائی متفاوت دارند و به ترتیب از بم به زیر یا از زیر به بم مرتب شده‌اند ساخته شده است. در دوره‌های مختلف و در فرهنگ‌های گوناگون، گام‌های متنوع و متعددی به‌کار گرفته شده‌اند. گام‌های اساسی موسیقی غرب از آغاز سده ی هفدهم تا آغاز سدهی بیستم گام‌های ماژور و مینور (minor) بوده‌اند . تفاوت میان گام های مینور و ماژور در جنس نت های تولید شده می باشد. نت های ماژور روشن ، شفاف و شاد و نت های مینور رسمی می باشند.از انجا که عطر با کیفیت و با اصالت نیز ساختاری مشابه نت های اصیل موسیقی دارند ،مهران مدیری نیز نام عطرهای زنانه و مردانه خود را با تفاوت نت های تشکیل دهنده شان از این نت های موسیقی گرفته است .

رایحه ی ادکلن زنانه مینور شیرین ، خوراکی، مرکباتی،میوه ای، گلی و ملایم و شیرین است .

شاید دوست داشته باشید :مشخصات و تشخیص ادکلن ورساچه برایت کریستال (ورساچه صورتی) اصل

بطری ادکلن زنانه مینور و رمینور بسیار نزدیک به بطری عطرهای سری پلان و کلوز آپ ، اما کمی لوکس تر و جذاب تر ساخته شده است.نت آغازین این ادکلن خاص با روایح تازه لیمو ،هلو و گلهای سفید و معطر گاردنیا  شروع می شود وبا رایحه ی یاسمن و گیشنیز(عطر دانه آن معمولا خوشایند، گرم، تند شبیه پوست نارنج است ،بعضی بوی برگ ها را ناخوشایند مانند صابون و یا لاستیک سوخته و برخی به عنوان رایحه ای تازه و حتی مانند مرکبات توصیف می کنند رایحه ی آن باعث رفع خستگی و تسکین ذهن  می شود ) ادامه می یابد و با نت پایه ی بی نظیر شامل رایحه ی شیرین وانیل و رایحه ی تند نعناهندی کامل می شود . رنگ محتوی عطر مینور مهران مدیری قهوه ای می باشد.این ادکلن از پخش بو و ماندگاری قابل قبولی برخوردارست .

ادو پرفیوم زنانه رِ مینور مهران مدیری

بعد از موفقیت ادکلن های زنانه پلان و کلوز آپ از برند مهران مدیری وپیداکردن جایگاه خوبی در بازار ایران ، در سال 2021دو عطر جدید زنانه از این برند محبوب به بازار عطر و ادکلن ایران وارد شدند. این ادکلن های زنانه به نام های مینور و رِ مینور هستند که تلفیقی از عطر ، فیلم و موسیقی می باشند.این  ادکلن زنانه رِ مینور مهران مدیری با قیمت نسبتا مناسب به بازار عرضه شد. رنگ محتوی عطر ر مینور مهران مدیری آبی می باشد.رایحه ی این ادکلن جذاب با رایحه ی تازه لیمو و یاس بنفش آغاز می شود وبا رایحه ی شکوفه هلو(که دارای خاصیت ضد افسردگی و رفع اضطراب است )،گل صد تومانی وچای سبز ادامه می یابد و با نت پایه قدرتمند شامل عنبر، مشک سفید و نت های چوبی (چوب سرو) به کمال می رسد و حس سرزندگی و نشاط را با خود به همراه می آورد .

مطلب پیشنهادی مرتبط :بهترین و مقرون به صرفه ترین عطرهای زنانه برای مصارف روزانه

ادو پرفیوم زنانه نوید محمدزاده

نوید محمد زاده در سال 2020 دو ادوپرفیوم زنانه و مردانه خود راکه برروی هرکدام تصویر نیمه صورت ببر ایرانی با رنگ های متفاوت آبی و صورتی و به صورت قرینه و کامل کننده همدیگر حک شده است  به بازار عرضه کرد .

ادوپرفیوم زنانه نوید محمد زاده دارای رایحه ای میوه ای-گلی ،لطیف و مدرن است . رایحه ی این عطر با روایح  مرکباتی –میوه ای  نارنج ،لیمو ترش و سیب سبز آغاز می شود . در ادامه رایحه ای گلی و شاداب متشکل از نت‌های گل صد تومانی ،گل رز و پرالین به ارمغان می آورد. در پایان و نت پایه رایحه ی عطر به سمت نت‌های چوبی (چوب سدر) و مشک برده می‌شود. این عطر از ماندگاری و پخش بوی قابل قبولی برخورداراست .رایحه عطر همانند صاحب نامش ،نوید محمد زاده خاص و دوست داشتنی و دلنشین است .

ادکلن زنانه تهران لیلا حاتمی

لیلا حاتمی بازیگر و کارگردان سرشناس ایرانی در سال 2019 عطر زنانه خود به نام تهران لیلا حاتمی را با همکاری شرکتی فرانسوی به بازار بین المللی عرضه کرد .فرانسه قلب صنعت عطرسازی است. بهترین عطرهای جهان،از  برندهای عطر فرانسوی مانند کریستین دیور، چنل (شنل) و لویی‌ویتون و… هستند. فرانسه یکی از مهم‌ترین پیشتازان در صنایع مد و عطرسازی است. در فرانسه نیز هم‌اکنون پاریس به عنوان مرکز صنعت عطر شناخته می‌شود اما در گذشته عطرهایی بسیار خوشبو در شهر کوچک گرس (در فرانسه) ساخته می‌شده است. وجود گیاهان خوشبویی مانند گل یاس، رز و اسطوخودوس در فرانسه، به پیشرفت و شهرت صنعت عطرسازی در فرانسه کمک بسیاری کرده است.

مطلب پیشنهادی پر بازدید :تشخيص ادكلن اصل با باركد و بچ كد (سريع و ساده )

فرانسه در صنعت عطرسازی بسیار پیشتاز بوده و شرکت‌های مشهوری در این حوزه در فرانسه فعالیت می‌کنند در تپه های گراس، شرکتی به نام پارفم Parfum وجود دارد که محصولات عطر بدون الکل تولید می کند. لیلا حاتمی هنرپیشه سرشناس ایرانی که سال های کودکی خود را در فرانسه گذرانده، حالا با این شرکت وارد بازار کار شده. عطر ‘Téhéran’ لیلا حاتمی توسط این شرکت تولید شده است.

عطر زنانه تهران لیلا حاتمی که در سال 2019 میلادی به بازار عطر جهان عرضه شد دارای رایحه ای اغواگر ، شرقی- گلی ،شیرین و گرم است که در شما احساس شادابی و سرزندگی می کند و دارای ماندگاری خوبی نیز می باشد . در ابتدا و در نت اولیه این عطرجذاب رایحه ی تازه ترنج، گریپ فروت ورایحه ی مخملی هلو حس می شود .با گذشت زمان  در نت میانی رایحه ی گلی برگرفته از گل بنفشه ،گل یاس و شکلات حس می شود و در اخر در نت پایه رایحه ی خزه ،وانیل ،کارامل و نعناع هندی به مشام می رسد . این ادکلن با رایحه شیرین و گرمی که دارد مناسب استفاده در روزهای سرد سال در فصول پاییز و زمستان است.

رایحه ی ادکلن زنانه تهران لیلا حاتمی نزدیک به رایحه ی عطرهای معروف و پرطرفدار لانکوم لاویه است بل و میس دیور بلومینگ و مون پاریس است.

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .امیدواریم مطالب فوق شما را در خرید ادکلن با کیفیت زنانه ایرانی یاری کند .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر وادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان می باشد افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *