بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین ادکلن های مردانه ایرانی

بهترین ادکلنهای مردانه ایرانی

بهترین ادکلن های مردانه ایرانی را در این مقاله با عطر الیسا بررسی خواهیم کرد :

در سالهای اخیر ادکلن های ایرانی در بازار عطر و ادکلن حضور بسیار بیشتر ی نسبت به گذشته داشته اند . اکثر این ادکلن ها رایحه ای مشابه با عطر های محبوب از برندهای معتبر دنیا دارند و به گونه ای کپی برداری شده ی ادکلن های موفق هستند واما تولید کنندگان آنها  به صراحت به کپی بودن رایحه ادکلن هایشان اشاره نمی کنند و با تولید این عطر ها گویی روح رایحه های پرطرفدارترین عطرهای جهان در کالبدی جدید دمیده شده است .

فروشگاه عطر الیسا بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد که می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید .

اکثر این برند های ایرانی کپی قابل قبولی از عطرهای معتبر و محبوب ارائه کرده اند و عطرهایشان را که کپی عطرهای گران قیمت و لوکس دنیا هستند در بسته بندی لوکس و در عین حال به دور از تجملات کلیشه ای و با قیمتی بسیار ارزان تر به بازار عرضه کرده اند و احتمالا این عطرهای ایرانی به سرعت جای خود را در بازار عطر ایران باز خواهند کرد. با نگاهی منصفانه کیفیت رایحه‌ی اکثر این عطرهای ایرانی تا حد قابل قبولی به نسخه اصلی نزدیک هستند در ضمن اینکه ازماندگاری و پخش بوی قابل قبولی نیز بر خوردارند.بازیگرانی همچون نوید محمدزاده، لیلا حاتمی، هدیه تهرانی و مهران مدیری از جمله بازیگران مطرح ایرانی هستند که عطرهایشان را با نام خود وارد بازار کرده اند .در ادامه الیسا پرفیوم به معرفی چند نمونه از بهترین ادکلنهای ایرانی می پردازد .

ادو پرفیوم مردانه نوید محمدزاده

ادو پرفیوم مردانه نوید محمدزاده در سال 2020 با رایحه ای جذاب و باطراوت وارد بازار عطر ایران شد .این عطر رایحه ای خنک وادویه ای و تند دارد و آرامش و جذابیت را با خود به مصرف کننده هدیه می دهد  .

مطلب پیشنهادی پربازدید:بهترین ادکلنهای اصل فرانسه

با استفاده از این عطر با ورودتان به هر مجلسی خنکای لطیف و دلنشینی تمام فضا را پر می‌کند .علاوه بر برازنده کردنتان ،شما را سرشار از اعتماد به نفس می نماید .رایحه ی این عطر با روایح  مرکباتی و گیاهی ترنج، ریحان و برگ بنفشه آغاز می شود . در ادامه رایحه ای ادویه‌ای متشکل از نت‌های جوز هندی و فلفل صورتی به ارمغان می آورد. در پایان رایحه ی عطر به سمت نت‌های چوبی وتیور، نعناع هندی برده می‌شود. این عطر به دلیل حضور نت وتیور و پچولی از ماندگاری و پخش بوی قابل قبول برخورداراست .رایحه عطر همانند صاحب نامش ،نوید محمد زاده خاص و دوست داشتنی و دلنشین است .

ادکلن مردانه پلان مهران مدیری

پس از بازیگرانی چون نوید محمدزاده، لیلا حاتمی، هدیه تهرانی و …، مهران مدیری نیز در سال 1399 دو محصول مردانه از کلکسیون عطر های مهران مدیری را به نام کلوز آپ و پلان که بر گرفته از اصطلاحات سینمایی هستند وارد بازار عطر ایران کرد . در معرفی عطر مهران مدیری در رسانه ها اینگونه ذکر شده است که:

مطلب پیشنهادی :۱۵ عطر مردانه دختر کش

عطر مهران مدیری تعاملی است میان دو هنر برجسته؛ فیلم و عطر. دنیایی از احساسات در تصویر و رایحه، رابطه ای میان چشم و بینی، جهانی از خاطرات که در هر لحظه با دیدن یک تصویر یا استشمام یک رایحه زنده می شود. فیلم و عطر هر دو لحظات را ثبت و ضبط می کنند و خاطرات و تجربیات گذشته را دوباره زنده می کنند.

بماند به یادگار، لحظاتی شاد که با یک رایحه در ذهن ثبت می شود.

بماند به یادگار، احساس شور و عشقی که با یک رایحه خوش همراه می شود.

بماند به یادگار، رایحه خوش عطری که بر خاطرات نقش بسته است.

رایحه جذاب عطر پلان مهران مدیری با روایح میوه ای تازه و جذاب پرتقال و ترنج و سیب آغاز می شود .در ادامه رایحه ی نعناع هندی، فلفل سیاه و چوب سدر و گل یاس حس هیجان و سرزندگی را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد و در آخر رایحه ی مشک و عنبر و چرم و وانیل رایحه ی عطر رابه تعادل رسانده و بر جذابیت و مردانگی این عطر می افزاید . این عطر رایحه ی ترش و تلخی دارد که  معتدل رو به خنک است و مناسب استفاده روزانه در تمام طول سال و به خصوص بهار و تابستان است .

عطر مردانه کلوز آپ مهران مدیری

همان طور که در بالا هم ذکر شد این ادکلن در سال 1399(2021) وارد بازار عطر ایران شد .

شاید دوست داشته باشید :۱۰ ادکلن شبیه عطر کرید اونتوس

رایحه ی ادکلن کلوز آپ در آغاز با رایحه های قوی و جذاب سدر، چوب گایاک و صمغ لادن خود نمایی می کند ، سپس رایحه ی تند نعناع هندی و نت های چوبی چوب کشمیر و چوب صندل به مشام می رسند . در اخررایحه ی کهربا، عود و مشک بر جذابیت این عطر می افزاید .این عطر مناسب آقایان شیک پوش و قدرتمند است .شما با استفاده از این ادکلن همان طور که از نامش مشخص است در جمعی که حضور دارید مورد توجه قرار خواهید گرفت و ازشما خاطره ای مردی جذاب و محبوب برای دیگران به جای می ماند . کلوز آپ عطری معتدل و مناسب استفاده در تمام فصول سال است .

ادو پرفیوم مردانه ر ماژور پور هوم مهران مدیری

بعد از موفقیت ادکلن پلان و کلوز آپ از برند مهران مدیری وپیداکردن جایگاه خوبی در بازار ایران ، در سال 2021دو عطر جدید مردانه از این برند محبوب به بازار عطر و ادکلن ایران وارد شدند. این ادکلن های مردانه به نام های ماژور و رِ ماژور هستند که تلفیقی از عطر ، فیلم و موسیقی می باشند.این  ادکلن مردانه ر ماژور مهران مدیری با قیمت نسبتا معقول و مناسب به بازار عرضه شد.

مطلب پیشنهادی پربازدید :مشخصات و تشخیص ادکلن کرید اونتوس اصل

رنگ محتوی عطر ر ماژور مهران مدیری قهوه ای می باشد.رایحه ی این ادکلن جذاب با رایحه ی تازه ترنج و پرتقال آغاز می شود وبا رایحه ی شمعدانی و اسطوخودوس ادامه می یابد و با نت پایه قدرتمند شامل عنبر، کومارین، خزه بلوط و نت های چوبی به کمال می رسد و حس سرزندگی و نشاط را با خود به همراه می آورد .از آنجایی که ادکلن رِ ماژور دارای طبع گرم و رایحه تلخ است بهترین زمان استفاده از آن روزهای سرد سال همچون روزهای پاییز و زمستان می باشد .

ادو پرفیوم مردانه ماژور پور هوم مهران مدیری

رایحه ی ادکلن مردانه ماژور شیرین ، خوراکی، مرکباتی، چوبی  ، تلخ  و ترش است .

شاید دوست داشته باشید :۱۰ مورد از بهترین ادکلن های برند کلوین کلین (مردانه و زنانه )

بطری ادکلن مردانه ماژور و رِ ماژور بسیار نزدیک به بطری عطرهای سری پلان و کلوز آپ، اما کمی لوکس تر و جذاب تر ساخته شده است.نت آغازین این ادکلن خاص با روایح تازه ترنج و پرتقال تلخ و نارنگی شروع می شود وبا رایحه ی نعناهندی و روایح چوبی چون چوب سرو ادامه می یابد و با نت پایه بی نظیر شامل عنبر ، خزه بلوط و مشک سفید کامل می شود . رنگ محتوی عطر ماژور مهران مدیری آبی می باشد.این ادکلن از پخش بو و ماندگاری متوسطی برخوردارست .

ادو پرفیوم مردانه ایمورتالیتی آلکمیستو

ادو پرفیوم مردانه ایمورتالیتی آلکمیستو ادکلنی از برند ایرانی آلکمیستو است که در سال 2021 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد .معنی لغوی ALCHEMISTO به معنی کیمیاگر است و معنی لغوی immortality به معنی جاودانگیست .جاودانگی عبارت است از زندگی ابدی، معاف بودن از مرگ؛ وجود بی پایان. مفهوم جاودانگی به دوران اساطیری بازمی‌گردد که مردم خدایان خود را بی‌مرگ می‌دانستند . ترس از مرگ، چون کابوسی وحشتناک، همیشه لذت و آرامش بشر را مکدر و خواب خوش وی را پریشان کرده است و شاید بتوان از آن به عنوان کهن ترین ترس بشر یاد کرد که خود منشأ پیدایش دیدگاه های فلسفی و اسطوره ای فراوانی در طول تاریخ بشریت شده است. از جمله تلاش های مهم، اما گذرای انسان در طول تاریخ برای کاستن از تلخی این حقیقت مهلک، پردازش داستان هایی بوده است که امروزه از آن به عنوان اساطیر جاودانگی نام می بریم .

مطلب پیشنهادی :مشخصات و تشخیص ادکلن دیور ساواج اصل

حال این ادکلن با کیمیاگری برایتان جاودانگی در میان جمع را به ارمغان می آورد به بیانی دیگر با رایحه ی جاودانه خود یاد شما را همیشه زنده نگه می دارد .ادکلن ایمورتالیتی آلکمیستو رایحه ی تلخ وآکواتیک دارد و رایحه خاصش با نت اولیه ترنج و آکواتیک آغاز می شود و سپس با رایحه ی  جوزهندی، گرانیوم و رزماری در نت میانی ادامه می یابد  و در آخربا نت پایه که شامل رایحه نعناع هندی ، مشک و عنبراست کامل می شود .

ادکلن مردانه تهران لیلا حاتمی

لیلا حاتمی بازیگر و کارگردان سرشناس ایرانی در سال 2019 عطر مردانه خود به نام تهران لیلا حاتمی را با همکاری شرکتی فرانسوی به بازار بین المللی عرضه کرد .فرانسه قلب صنعت عطرسازی است. بهترین عطرهای جهان،از  برندهای عطر فرانسوی مانند کریستین دیور، چنل (شنل) و لویی‌ویتون و… هستند. فرانسه یکی از مهم‌ترین پیشتازان در صنایع مد و عطرسازی است. در فرانسه نیز هم‌اکنون پاریس به عنوان مرکز صنعت عطر شناخته می‌شود اما در گذشته عطرهایی بسیار خوشبو در شهر کوچک گراس (در فرانسه) ساخته می‌شده است. وجود گیاهان خوشبویی مانند گل یاس، رز و اسطوخودوس در فرانسه، به پیشرفت و شهرت صنعت عطرسازی در فرانسه کمک بسیاری کرده است.

فرانسه در صنعت عطرسازی بسیار پیشتاز بوده و شرکت‌های مشهوری در این حوزه در فرانسه فعالیت می‌کنند در تپه های گراس، شرکتی به نام پارفم Parfum وجود دارد که محصولات عطر بدون الکل تولید می کند. لیلا حاتمی هنرپیشه سرشناس ایرانی که سال های کودکی خود را در فرانسه گذرانده، حالا با این شرکت وارد بازار کار شده. عطر ‘Téhéran’ لیلا حاتمی توسط این شرکت تولید شده است.

عطر مردانه تهران لیلا حاتمی در شما احساس شادابی و سرزندگی می کند و دارای ماندگاری خوبی می باشد .این ادکلن مردانه دارای رایحه ی گرم و تلخ است. در ابتدا و در نت اولیه این عطر رایحه ی تازه ترنج، فلفل سیاه، هل حس می شود .با گذشت زمان  در نت میانی این ادکلن رایحه ی میوه های تازه شامل انگور سیاه، سیب سبز در کنار رایحه ی تند نعناع هندی حس می شود و در اخر در نت پایه رایحه ی خزه و بامبو به مشام می رسد . این ادکلن با رایحه تلخ و ملایمی که دارد مناسب استفاده در تمامی فصول سال است .

تیم روبرت با شعار “طبیعی همیشه طبیعی است” با این هنرمند همکاری کرده است. این شرکت در محصولات خود از ریشه های طبیعی استفاده می کند و همچنان اصالت خود را حفظ کرده است.

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .امیدواریم مطالب فوق شما را در خرید ادکلنی ایرانی و با کیفیت یاری کند .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر وادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان می باشد افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *