بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

تشخیص ادکلن اصل با تکان دادن شیشه عطر

تشخیص ادکلن اصل با تکان دادن !!!! آیا به نظر شما این روش مطمئن و درست است ؟ در این مقاله این مطلب را بررسی خواهیم کرد .

در ابتدا به مشکلات و مضرات استفاده از ادکلن های تقلبی می پردازیم .یکی از مشکلاتی که علاوه بر زیان مالی با خرید عطر تقلبی ممکن است با آن روبه رو شوید ایجاد حساسیت پوستی به علت استفاده از روغنهای نامرغوب وغیر استاندارد و مواد ترکیبی مضر دراینگونه عطرهاست .معمولا به علت پایداری کمتر عطر های تقلبی و استفاده و اسپری بیشتر این عطر ها توسط مصرف کننده برروی پوست موجب افزایش احتمال حساسیت و لکه های پوستی ، تورم و… خواهد شد .

فروشگاه عطر الیسا بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد که می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید .

بیشتر عطرهای تقلبی گاها تا 50٪از آب تشکیل شده اند  ، علاوه بر آن از اتانول صنعتی یا بی کیفیت به عنوان حلال در آنها استفاده می شود. برخی شامل دی اتیلن گلیکول ، که یک ماده سمی است و در محصولات آرایشی و بهداشتی جز در مقادیر کمی مجاز نیست. مقدار کمی از مواد اولیه عطر مانند ژرانیول یا سیترول می تواند فرمول را مخفی کرده و مصرف کنندگان را فریب دهد. محصولات تقلبی حاوی فیلترهای UV نیز نیستند ، بنابراین ممکن است در زیر نور خورشید تجزیه شده و موادی تولید کنند که برای سلامتی مضرند.اکثر عطرهای تقلبی حاوی ترکیبات بسیار متفاوتی هستند و ممکن است شامل حلال های صنعتی یا اجزای سمی یا ممنوعه باشند که اگر در تماس چند ساعته با پوست باشند بسیار خطرناک هستند.

مطالب مرتبط پر بازدید :مشخصات و تشخیص ادکلن دیور ساواج اصل

با توجه به بالارفتن قیمت ارز و افزایش قیمت ادکلن اصل در بازار ایران ،متاسفانه میزان فروش عطر های تقلبی و بازیافتی بسیار زیاد شده است .شیشه عطر های تمام شده که مردم به سطل اشغال می اندازند متاسفانه با پر شدن از اسانس ها و عطرهای تقلبی دوباره سر از چرخه  مصرف درآورده و باتوجه به بدون جعبه بودن این عطر ها تحت عنوان عطرهای اصل بدون جعبه ، عطرهای تاریخ گذشته ، عطرهای آن باکس شده ، تستر ، عطر استوک از اروپا و امریکا،با قیمتی پایین تر یه فروش می رسد .

شاید دوست داشته باشید:مشخصات و تشخیص ادکلن ورساچه برایت کریستال (ورساچه صورتی) اصل

از آنجایی که اکثر این شیشه ها از سطل های زباله بیرون آمده امکان هر نوع آلودگی روی این شیشه ها وجود دارد مانند آلودگی های ویروسی ، قارچ ها ، کپک های بسیار مضرو سرطانزا مثل آفلاتوکسین که ممكن است علاوه بر ضرر مادی ،خطرات بسیار جدی برای سلامتی شما به همراه داشته باشد .

از این رو تشخیص ادکلن اصل روش هایی دارد که تحت مقاله ای با عنوان فوت و فن تشخیص ادکلن های اصل با راهنمای عطر الیسا پرفیوم قبلا منتشر شده است .

یکی از روش هایی که ادعا می شود راهی برای تشخیص ادکلن اصل از ادکلن فیک است تکان دادن شیشه عطر و مشاهده و مقایسه حباب تشکیل شده و زمان برطرف شدن این حباب ها می باشد .

اعتقاد برخی مصرف کنندگان و یا فروشندگان عطر بر این است که یکی از راه های تشخیص عطراصل از تقلبی استفاده از تست تکان دادن و تشکیل حباب یا کف برروی سطح مایع عطر است. برای انجام این کار ، بطری را تکان می دهند و زمان ناپدید شدن حباب ها روی سطح مایع را اندازه می گیرند .آنان اعتقاد دارند در عطرهای اصلی حبابها در عرض 10 تا 15 ثانیه ذوب می شوند ، در حالی که در مورد عطرهای فیک و تقلبی ،حباب هافوراً ناپدید می شوند.

مطلب مرتبط:مشخصات و تشخیص ادکلن جوپ قرمز اصل

آیا این ادعا تشخیص ادکلن اصل با تکان دادن شیشه عطر می تواند درست باشد ؟

خیر به نظر می رسد این تست با توجه به مواد تشکیل دهنده ی متفاوت در عطر های مختلف نتایج متفاوتی داشته باشدو شما تنها زمانی از تست تکان دادن می توانید استفاده کنید که این تست را در مورد  عطری که قبلا در اختیار داشتید و از اصل بودن آن کاملا آگاه بودید،  انجام داده و از نتیجه تست آگاه باشید . حال برای خرید دوباره همان عطر خاص می توانید از نتیجه آن تست استفاده کنید ولی در کل پیشنهاد فروشگاه الیسا پرفیوم به دوستداران عطر عدم استفاده از این تست ( تکان دادن شیشه عطر وبررسی زمان ماندگاری حباب های تشکیل شده)، برای شناسایی عطر اصل از تقلبیست .الیسا پرفیوم استفاده از تکان دادن شیشه عطر برای تشخیص اصل بودن را کاری بی فایده و بی اساس می داند .با مطالعه مقالات بسیار مفیدی که قبلا در الیسا پرفیوم درباره شناسایی ادکلن اصل انتشار یافته است می توانید به راحتی با مشخصات بسته بندی ،شیشه عطر،لیبل ها ،درب عطر ،مشخصات والف ،رنگ محتوا ،لیبل ها و … عطر اصل را از عطر فیک تمیز داده و انتخابی مطمعن تر داشته باشد .

شاید دوست داشته باشید :مشخصات و تشخیص ادکلن کرید اونتوس اصل

نکته دیگری که می توانددر انتخاب ادکلن اصل  به شما کمک کند مشاهده حباب هوا در لوله اسپری عطر است این بدان معنی است که در این لوله به دنبال حباب باشید. حباب نشان می دهد که عطری که در اختیار دارید  هرگز اسپری نشده است. برخی از فروشندگان یک بطری بزرگ عطر می گیرند و آن را در بطری های کوچکتر می ریزند که به آن دکانتینگ می گویند. اغلب می توانید اینگونه عطر ها را تشخیص دهید زیرا در لوله اسپری این ادکلن ها ، حباب هوا وجود  ندارد.

مطلب مرتبط :مشخصات و تشخیص عطر کارولینا هررا گود گرل اصل

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .امیدواریم این مقاله توانسته باشد شما را در انتخاب عطر اصل یاری کند .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود. هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان و یاری رساندن آنان در انتخاب عطری مناسب و اصل می باشد. افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *