بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

مشخصات و تشخیص عطر کارولینا هررا گود گرل اصل

تشخیص گودگرل اصل

کارولینا هررا که طراح لباس ونزوئلایی – آمریکایی است در ونزوئلا متولد شد و در سنین کودکی با مادر و مادربزرگش در نمایش های مد همراه شد. او با تاسیس این برند که در ابتدا در زمینه لباس زنانه فعالیت داشت کم کم پا به عرصه های تولید دیگر ملزومات گذاشت.

فروشگاه عطر اليسا پرفيوم بزرگترين مرجع تخصصي خريد ادكلن اصل در ايران مي باشد كه مي توانيد با دريافت ضمانت،ادكلن اورجينال خود را به صورت اينترنتي خريداري نماييد.

خیلی طولانی نکشید که کارولینا خط تولید عطرهایش را راه اندازی کرد و اولین عطر او ، که به نام خودش نامگذاری شده بود ، در سال 1988 ، با نام “Carolina Herrera by Carolina Herrera” منتشر و وارد بازار شد. در زمانی بسیار کوتاه مجموعه عطرهای کارولینا محبوبیت خاصی را در میان طرفداران این برند به دست آورد و دقیقا مانند برش های زنانه و همیشگی که در لباس ها می بینیم ،عطرهای او هم بر پایه روایحی الهام گرفته و بیانگر زن لطیف ، زیبا ، قدرتمند ، مستقل و دوست داشتنی بودند. او به خاطر سبک های شیک خود که مورد پسند شیک پوشان در سراسر جهان است شناخته شده بود. در سال 2008 ، این خانه خط تولید خود را گسترش داد و شامل کالاهای خانگی و لوازم جانبی شد.  هررا در برندش از طراحی و تولید لباس و کیف و کفش گرفته تا تولید عطر و حتی لوازم خانگی فعالیت کرد.

مطلب پيشنهادي مرتبط:مشخصات و تشخیص ادکلن دیور جادور اصل

این خانه مد در سال 2016 عطر کارولینا هررا گود گرل را با با پیام “خیلی خوب است بد باشی “راه اندازی کرد.

عطر کارولینا هررا گود گرل از خانه مد آمریکایی کارولینا هررا ، عطری است که طبیعت متضاد زنان را جشن می گیرد، طبیعتی رازآلود و زنانه. این طبیعت متضاد الهام گرفته از زنی با ظاهری آرام اما سرکش که به فتح شهر بزرگ نیویورک می رود .عطر عمیق و غنی دانه های بو داده قهوه و بادام شیرین در این عطر، نت های برجسته ای هستند که حس شما را وسوسه می کنند و سپس جای خود را به نت های گلدار گل یاسمن و گل مریم خامه ای می دهند. رایحه پایه با رایحه دانه های تونکا و کاکائوی پر احساس ، کمی تلخ و شیرین است.

رایحه شیرین ، نفس گیر و جذاب یاسمن ،به  عطرگود گرل درخشندگی وزنانگی می بخشد که در ترکیب با رایحه ی کاکائوی معطر و غنی ، تونکای هیجان انگیز ، در حالی که بادام و نت های قهوه پر از جنب و جوش به آنها افزوده می شود ، رایحه ای بسیار جذاب و قوی و مسحور کننده را به ارمغان می آورند.

عطر گود گرل از دیدگاه منحصر به فرد کارولینا هررا از دوگانگی زن مدرن الهام گرفته است به بیانی دیگر جسورانه و سکسی ، زیبا و معمایی ، خوب و بد. گود گرل برای همیشه و بیشتر از حد مجاز ، حس مرموز عطری مدرن و در عین حال پیچیده را می سازد.

عطار این عطر لوئیز ترنر است. رایحه نت اولیه شامل بادام ، قهوه ، ترنج و لیمو است. نت های میانی عبارتند از گل مریم ، یاسمن سامباک ، شکوفه پرتقال ،  رز بلغاری ؛ نت پایه شامل دانه تونکا ، کاکائو ، وانیل ، پرالین ، چوب صندل ، مشک ، کهربا ، چوب کشمیر ، پچولی ، دارچین و سرو است.

گود گرل نوید ترکیبی نوآورانه و اعتیادآور از گل مریم و دانه تونکای بو داده را می دهد ، که نشان دهنده دوگانگی شخصیت زن است. موجی از گل یاس سفید و گل مریم در مقابل نت های مرموز و عمیق دانه تونکا و کاکائو قرار می گیرند. این عطر با الهام از شخصیت اغوا کننده زنان مدرن طراحی شده است .

کارولینا هر با شناخت هرچه بهترکیفیت ، زیبایی و شیک پوشی طرفداران بسیاری پیدا کرد و آثار وی توسط چهره های مشهور و سرشناس ، در دنیای مد ماندگار شدند.همان طور که می دانید عطرهای این برند جزو مشهورترین عطرهای زنانه هستند.

شايد دوست داشته باشيد :۱۲ عطر خنک زنانه با پخش بو و ماندگاری خوب

با توجه به محبوبیت و جذابیت عطرگود گرل در بین مصرف کنندگان،سود جویان بسیاری همواره به تولید و پخش نمونه تقلبی این عطر در بازار می نمایند ،از این رو فروشگاه اینترنتی عطر الیسا پرفیوم با سال‌ها سابقه در زمینه‌ی فروش عطرهای اورجینال و کسب رضایت مشتری ،با ارائه این مقاله و معرفی مشخصات ادکلن گود گرل اصل شما را در خریدی مطمئن تر یاری می رساند .

راه های تشخیص ادکلن کارولینا هررا گود گرل اصل

1-جعبه عطر گود گرل اصل

در مرحله اول و قبل از باز کردن جعبه عطر گود گرل باید به دقت به لوگو ،رنگ جعبه ،کیفیت جعبه ،نوشته و بار کد کف جعبه توجه کنید .جنس جعبه در نمونه اصل روغنی و بسیار با کیفیت است و اگر با جسم تیزی مانند پاشنه شیشه عطر روی آن بکشید روکش روغنی خراشیده می شود که در نمونه فیک چنین حالتی ایجاد نمی شود .همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ترتیب قرار گرفتن بار کد و QRکد و تایپ جملات در نمونه اصلی سمت راست متفاوت با نمونه تقلبی سمت چپ است و بچ کد به صورت برجسته سمت چپ حک شده است که در نمونه تقلبی وجود ندارد .

نوار روی جعبه ادکلن گود گرل اصل از سال 2021 از حالت مخملی در آمده و ساده شده است .

مطلب پيشنهادي پر بازديد :۱۵ ادکلن زنانه پسر کش

بعد از باز کردن درب جعبه عطر پشت درب جعبه نحوه ی اسپری کردن عطر با رنگ سفید چاپ شده است که معمولا برخی نمونه های تقلبی نیز دارای این چاپ می باشند .اگر به زبانه های کوچک درب عطر اصل در تصویر زیر مشاهده می کنید این زبانه در نمونه اصل سمت راست به رنگ سفید و با حاشیه ی طلایی است در صورتی که نمونه فیک سمت چپ به طور کامل طلایی می باشد .

درون جعبه ی نمونه اصل مقوای سیاه رنگی وجود دارد که برای فیت شدن کامل عطر درون جعبه وجلوگیری از تکان نخوردن اضافی دو دیواره کوچک برروی این مقوای مشکی تعبیه شده است که در نمونه فیک یا این دیواره های کوچک وجود ندارد و یا مانند نمونه فیک سمت چپ در تصویر زیر فقط یک دیواره وجود دارد .

2- شیشه عطر گود گرل اصل و مقایسه با نمونه فیک

با دقت در شیشه عطر به وضوح متوجه کیفیت برتر نمونه اصل و رنگ طلایی بسیار با کیفیت پاشنه طلایی آن خواهید شد . همان طور که در تصویر زیر مشاهده میکنید پاشنه در نمونه اصل سمت راست به رنگ طلایی براق است و نمونه فیک سمت چپ دارای این کیفیت نیست .

اگر به کف شیشه عطر اصل (کف کفش )توجه کنید در دورآن بار کد چاپ شده است که یا بارکد حک شده روی جعبه مطابقت دارد .

اما در نمونه تقلبی (تصویر زیر )بارکدفیک در جلوی برچسب و نه در دورش چاپ شده است همین طور  لوگو وساخت اسپانیا و …

اگر به لوگوی عطر گود گرل که به رنگ طلایی در جلوی شیشه عطر حک شده توجه کنید متوجه ظرافت و کیفیت برتر رنگ طلایی حک شده در نمونه اصل سمت راست خواهید شد . از آنجایی که در نمونه اصلی از رنگ کوره ا ی استفاده شده و این رنگ ها با الکل، بنزین و یا اتانول و تینر پاک نمی شوند اما در نمونه تقلبی به راحتی باحلال و جسم تیز پاک و یا خراشیده می شود !

تفاوت لوگوي عطر گودگرل اصل و فيك

3- والف عطر گود گرل اورجینال

اگر با دقت به والف عطر در تصویر زیر توجه کنید ،تفاوت والف در نمونه اصل سمت راست و والف بیرون آمده نمونه فیک سمت چپ خواهید شد .

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .امیدواریم این مقاله شما را در انتخاب  عطری اصل یاری کرده باشد .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان و یاری رساندن آنان در انتخاب عطری مناسب و اصل می باشد. افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

2 دیدگاه در “مشخصات و تشخیص عطر کارولینا هررا گود گرل اصل

  1. باران گفت:

    کاش درمورد دات دراما هم این نکات رو میگفتید
    که چجوری اصل و فیک رو نشخیص بدیم
    جعبه ی دات دراما هم زبانه های کوچک دربش سفید هست مانند گودگرل قدیمی؟؟ یا طلایی شده؟؟

    1. محیا اسلامی گفت:

      سلام دوست عزیز عطرها پلمپ هستند و متاسفانه نمونه ی باز از این عطر در فروشگاه نیست که فرمایشاتتون چک کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *