بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

مشخصات و تشخیص ادکلن دیور ساواج اصل

مشخصات ادکلن دیور ساواج اصل

مشخصات و تشخیص ادکلن دیور ساواج اصل

تشخیص ادکلن دیور ساواج اصل را در این مقاله برای شما مورد بررسی قرار دادیم . شما می توانید ادکلن اصل دیور ساواج را در غلظت های ادوتویلت ، ادوپرفیوم ، پارفوم و الکسیر از فروشگاه تخصصی عطر الیسا تهیه نمایید و یک خرید بی نظیر و با کیفیت را تجربه کنید . ادکلن دیور ساواج اصل را در غلظت های مختلف برای شما معرفی کردیم تا با انواع دیور ساواج اصل آشنا شوید :

1- عطر دیور ساواج الکسیر DIOR SAUVAGE ELIXIR

2- عطر دیور ساواج پارفوم DIOR SAUVAGE PARFUM

3 – عطر دیور ساواج DIOR SAUVAGE

4 – عطر دیور ساواج ادو پرفیوم DIOR SAUVAGE EAU DE PARFUM

5 – ادکلن دیور ساواج وری کول اسپری DIOR SAUVAGE VERY COOL SPRAY

مشخصات ادکلن دیور ساواج اصل
مشخصات ادکلن دیور ساواج اصل

عطر دیور برگرفته از نام خواهر دیور است که سباستین دیور موسس و طراح ارشد برند دیور ، نام آن را به افتخار و احترام و یاد خواهرش ، کاترین دیور، عطر میس دیور ( Miss Dior)  نام گذاری کرد. رایحۀ این عطر ، یادآور عطر گل هاست و این به زمانی بازمی گردد که آن ها روزگارشان را در جنوب فرانسه ، شهر گراس، دیار گل ها،  سپری می کردند.

دیور معتقد بود که عطر برای کامل کردن یک لباس شیک لازم است و هر فرد شیکپوش و جذابی باید عطر مخصوص خود را داشته باشد .

یکی از عطرهای منحصر به فرد و مردانه این برند ادکلن دیور ساواج است .این عطر بی نظیر برای هر مردی که بخواهد جنبه وحشی خود را آزاد کند مناسب است. اگرچه این عطر در سال 2015 توسط عطرساز مشهور فرانسوا دماچی ساخته و توسط برند دیور منتشر شد ، اما این عطر برگرفته از عطری بسیار قدیمی است که در دهه 1960 منتشر شد.

ادکلن دیور ساواج از ایده دویدن در یک فضای باز و آسمان آبی شفاف بالای سر شما الهام گرفته شده است. این محصول دارای رایحه ای بسیار مردانه با نت های برتر ترنج و فلفل کالابری است.نت اصلی آن برگاموت یا ترنج است. نت های میانی فلفل سیچوان ، اسطوخودوس ، انیسون ستاره ای( بادیان ختایی)  و جوز هندی هستند و نت های پایه آمبروکسان و وانیل می باشند.

ادکلن دیور ساواج اورجینال

این  ترکیب با وجوه شرقی و وانیلی به عنوان پوشش دهنده ، مبهم ، مرموز و نفسانی توصیف شده است و  برخی از نت ها را مانند ترنج ، فلفل سیچوان ، اسطوخودوس و آمبروکسان حفظ می کند و آنها را با ادویه جات ترشی جات و تن گرم و شرقی انیسون ستاره ای( بادیان ختایی  )، جوز هندی و وانیل پاپوآ غنی می کند. رایحه ای شیرین، تند وخنک دارد و از قدرت پخش بو و ماندگاری بالایی برخوردار است .

ادکلن دیور ساواج اصل عطری چهار فصل و جذاب

در کمپین تبلیغاتی جدید آن ، بازیگر جانی دپ نیز به عنوان چهره معروف حضور دارد.فرانسوا دماشی این عطر را همچون قصیده ای از طبیعت خلق کردو در آن به زیبایی از مواد اولیه ای کمیاب و بسیار مرغوب که در شرایط خاص کشت می شوند ، استفاده کرد.

پچولی که در ادکلن دیور ساواج استفاده شده ،در جنگل های دور افتاده اندونزی کشت و فرآوری می شود. اسانس آن چندین بار باز تقطیر می گردد تا اسانسی بسیار با کیفیت و خالص تولید شود.

این بخش پچولی جدا از نت های خاکی و کافوری ، تا آنجا که ممکن است به پچولی ایده آل نزدیک می شود. به همین ترتیب ، ترنج کالابری ، در میان سایر مواد ، دارای ویژگی های منحصر به فردی است. خاک قابل توجه آن ، که توسط باد گرم فرا گرفته شده است ، همراه با روش های سنتی رشد و استخراج ، با هم ترکیب می شوند تا تفاوت های ظریف و قابل توجهی به آن بدهند. این تکنیک قدیمی همراه با تخصص اجرا می شود که به شما امکان می دهد یک برگاموت منحصر به فرد ساخته شود  و  به عنوان یک امضای “ساخته شده سفارشی” برای خانه Dior به کار برود .

این عطر منحصر به فرد دارای طبیعت ملایم و معتدل و طعم شیرین و کمی ترش انتخابی بسیار مناسب برای استفاده در فصل بهار و تابستان می‌باشد.

با توجه به پر طرفدار بودن عطر دیور ساواج نمونه های تقلبی آن به وفور در بازار یافت می شوند . در ادامه به بیان تفاوتها و مشخصات نمونه های تقلبی و اصل عطر دیور ساواج می پردازیم تا شمارا در خریدی مطمئن تر یاری رسانیم .

تشخیص ادکلن ساواج اصل

ویژگی های ادکلن ساواج اصل و مقایسه با نمونه فیک

  • اولین نکته ای که قبل از باز کردن بسته بندی عطر باید توجه کنید نحوه ی سلفون کشیدن عطر است در نمونه اصل برش سلفون و وکیوم به صورت منظم از وسط بالا تا وسط پایین جعبه کشیده شده است ولی در نمونه تقلبی از وسط شروع می شود و کج و نامنظم به سمت پایین کشیده می شود .جنس سلفون در نمونه تقلبی نازک تر و نامرغوب است و اگر توجه کنید خط و خش های بسیاری روی سلفون تقلبی افتاده است .
  • دومین نکته توجه به جعبه عطر است که رنگ جعبه معمولا با نمونه اصلی متفاوت است .در بیشتر موارد و نه در همه نمونه های تقلبی وزن عطر متفاوت و کمی پایین تر از نمونه ی اصلیست .
  • اگر عطر را از جعبه خارج کنید و به ته جعبه توجه کنید در نمونه اصلی مشابه عکس زیر یک دیواره اضافی کوچک وجود دارد که شیشه عطر بسیار فیت در آن قرار می گیرد و شیشه عطر داخل جعبه لق نمی زند و با تکان دادن جعبه حاوی شیشه عطر، صدای لق زدن شنیده نمی شود .اما در بسیاری از عطرهای تقلبی این دیواره وجود ندارد و با تکان دادن جعبه با برخورد شیشه عطر به دیواره صدای تکان خوردن شیشه به وضوح شنیده می شود .

باید توجه کنید که بعضی از عطرهای تقلبی آنقدر دقیق مشابه اصل ساخته شده که حتی این دیواره هم در جعبه عطر وجود دارد

  • نکته مهم دیگر توجه به شیشه عطر است .در نمونه تقلبی خط اتصال از بالا تا پایین روی شیشه وجود دارد مانند نمونه اصلی اما با لمس کردن این خط در نمونه تقلبی برجستگی زیادی در برخی نقاط آن حس می شود مانند شکل زیر در صورتیکه در نمونه اصلی این خط به سختی حس می شود .
  • درب ادکلن ساواج اورجینال در نمونه اصلی آهنرباییست و با رهاکردن آن به علت مغناطیسی بودن درب خودش به راحتی روی شیشه قرار می گیرد و در هنگام بستن آن ، فقط در جهت های خاصی روی شیشه جفت می شود و یک حالت گرایش آهنربایی بین درب و افشانه به وجود می آید و مغناطیس درب را از دست شما می رباید و سر جای خود قرار می گیرد.
  • در حالی که در بیشتر نمونه های تقلبی این خاصیت آهنربایی وجود ندارد . درمعدود نمونه های تقلبی که خاصیت آهنربایی وجود دارد با تکان دادن درب عطر صدای آهنربای قرار گرفته داخل درب و حرکت قطعه آهنربا به راحتی شنیده می شود در حالی که در نمونه اصلی با تکان دادن درب هیچ صدایی به گوش نمی رسد و در نمونه اصلی با چرخاندن درب ،به راحتی از شیشه بلند می شود ولی در نمونه تقلبی با چرخاندن درب بلند نمی شود .
  • نحوه ی سلفون و قرار گرفتن برچسب کریستین دیور بر روی جعبه از نکاتی است که باید به آن توجه کرد .
  • بر روی درب بطری عطر ساواج اصل نام برند این کمپانی به اختصار به صورت CD که مخفف Christian Dior با کیفیت بالایی حک شده است در حالی که در برخی از نمونه های فیک دیده شده است که این عبارت بسیار بزرگ و بی کیفیت است درحالی که این عبارت در نسخه ی اورجینال باریک و با کیفیت است. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید برروی افشانه عطر نیز مخفف نام برند کریستن دیور CDدر نمونه اصلی (سمت راست ) بسیار ظریف تر و پیوسته تر حک شده .
  • کریستین دیور بسیار با ظرافت کاری کرده  تا لوله پخش کننده عطر(نی) تقریباً نامرئی دیده شود.در نمونه اصل نی به سختی در وسط شیشه ی عطر دیده می شود در حالی که در نمونه تقلبی نی به وضوح دیده می شود.
  • در کف شیشه ادکلن ساواج  نام برند کریستن دیور CDدر نمونه اصلی (سمت راست ) بسیار ظریف تر حک شده .در حالی که در برخی از نمونه های تقلبی عبارت CD  با ظرافت کمتری حک شده ودر نمونه های تقلبی با کیفیت بسیار پایین تر از برچسب استفاده شده است و زیر ادکلن دقیقا چسبیده به لبه های شیشه، به شکل نیم دایره توضیحات مربوط به دیور ساواج معرفی شده است. در نسخه اصل ساواج بطری عطر با لیزر تراشیده شده است و  با لمس بطری کاملا حس می شود .
  • بر روی بطری استوانه ای شکل ساواج نام برند SAUVAGE با چاپ با کیفیت و با رنگ استاتیک  درج شده است و با ناخن و یا یک شی فلزی به راحتی خراشیده نمی شود در حالیکه در نمونه های تقلبی به راحتی پاک و خراشیده می شود .
  • والف عطر در نسخه ی اورجینال ادکلن سوج دیور بصورت دو تکه تعبیه شده است که در بین قسمت اول و دوم یک فلز بسیار کوچک قرار دارد .
  • پمپ عطر با جدا كردن افشانه از روى شيشه قابل مشاهده مى باشد. در نمونه اورجينال از یک پمپ فلزی استفاده شده است. در نمونه تقلبى نیز از پمپ هاى رايج آلومينيومى استفاده شده كه بى كيفيت هستند و به سرعت دچار نشت مى شوند.
  • اخرین نکته تطبیق دادن بچ کد کف جعبه با کد کف بطری عطر می باشد . به این صورت که اگر ادکلن خریداری شده کد نداشت یا کد آن با کد جعبه آن مطابقت نداشت به این معنی باشد که محصول اورجینال نمی باشد.

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید . امیدواریم مطالب فوق شما را در خرید ادکلنی اصل و با کیفیت یاری کند . به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر وادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان می باشد افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است

5 دیدگاه در “مشخصات و تشخیص ادکلن دیور ساواج اصل

  1. ماشاالله گفت:

    سلام خیلی دقیق وعالی. ممنون

  2. محمد جهانگیری گفت:

    سلام ممنون از اطلاعات دقیق و کامل در بسیاری از عطر ها این اختلافات بین اصلی و فیک وجود دارد

  3. احمد گفت:

    شما تشریف ببرید بانه ادکلن فیک میدن که اصلا نمیشه تشخیص داد که تقلبی هست حتی شرکت سازنده هم نمیتونه تشخیص بده فقط باید از جای مطمئن با ضمانت خرید کرد

  4. Talaa گفت:

    کاربردی بود واقعا
    ممنون

  5. K.g.rad گفت:

    ممنون،کاملا کاربردی و مفید بود،متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *