بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

مشخصات و تشخیص ادکلن دیور جادور اصل

تشخیص ادکلن دیور جادور اصل

مشخصات و تشخیص ادکلن دیور جادور اصل را در این مقاله با عطر الیسا می توانید دنبال کنید.

خرید ادکلن اصل دیور جادور

عطر دیور جادور اصل از برند معروف کریستین دیورعطری زنانه و شکوهمند ومظهر لطافت زنانه است و در آن از طیف گسترده ای از انواع مختلف روایح الهام گرفته شده است. نسخه اصلی DIOR J’ADORE که در سال 1999 توسط عطر ساز معروف و چیره دست کالیک بکر طراحی و ساخته شد و خط تولید آن توسط برند سلطنتی فرانسوی دیور راه اندازی گردید . خرید ادکلن اصل دیور جادور را با فروشگاه تخصصی عطر و ادکلن الیسا تجربه کنید .

این عطر بی نظیر که از  موفقیت  و محبوبیت خیره کننده ای در بین خانم های مدرن و شیک پوش امروزی برخوردار است ، تفسیری نفیس از ترکیب گل و میوه ارائه می دهد وهمانند دسته گلی بی نظیر از زیباترین گل های سراسر جهان جلوه می نماید . فرانسوا دماچی از عطر دیور جادور به عنوان عطری خارق العاده یاد می کند ، زیرا در عین داشتن امضای اصلی خود و خاص و منحصربه فرد بودنش دارای قدرت اغوا کنندگی بی نظیری است

خرید ادکلن دیور جادور اصل

ترکیب روایح در این عطر اتحاد تضادها را به تصویر می کشد و نت های گلدار نمادین را به مجموعه ای جذاب ، بی سابقه و مرموز تبدیل می کند. فرانسوا دماچی ادعا می کند “جادور گلی را اختراع می کند که وجود خارجی ندارد. “

پس از اولین اسپری ، مگنولیا با رایحه ی مست کننده ی خود همراه با رایحه ی ترش ترنج ، گلابی ترد ، هلو و خربزه خوش طعم ، جذابیت پر زرق و برق خالق عطر جادور را در فرم رایحه ای زیبا به تصویر می کشد.

سپس اسانس یلانگ یلانگ(دارای رایحه‌ای گرم و شیرین و دارای بویی شبیه به عطر گل یاس یا موز کال ) در ترکیب با نت های گلدار و عصاره گل رز دمشقی از ترکیه در ترکیب با دو گونه نادر از یاسمن گراندی فلوروم از گراس و یاسمن سامباک هندی و  روایح میوه ای ،رایحه ی بی نظیری را در عطر جادور به وجود می آورد . پس از گذشت مدتی طولانی، نت ظریفی از مشک، وانیل، و توت سیاه نمایان می شود.

ادکلن دیور جادور اصل یک عطر فوق العاده و بی نظیر

عطر جادور عطری ایده آل و جذاب برای خانم های حرفه ای ، شیک، مدرن و امروزی است. با توجه به ترکیبات فوق العاده و همچنین کیفیت بالای اسانس های به کار رفته در این ادکلن از پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی نیز برخوردار است .

شیشه بسیار زیبای ادکلن جادور هم کاملا هماهنگ با ظرافت های زنانه طراحی شده‌ است و به راحتی توجه خانم های شیک را به خود جلب می کند.درب بطری با منحنی ها و قوس هایی طلایی همانند گردنبندی زیبا ، بی نظیر و افسانه ای  که بر گردنی زنانه ، خود نمایی می کند ،تزیین شده است و کریستالی شفاف و زیبا که در بالای آن قرار دارد زیبایی دو چندانی به آن می دهد . بطری ادکلن دیور جادور از آمفورای یونانی (خمره سفالی) الهام گرفته شده است.

با توجه به پر طرفدار بودن عطر دیور جادور نمونه های تقلبی آن به وفور در بازار یافت می شوند . در ادامه به بیان تفاوتها و مشخصات نمونه های تقلبی و اصل عطر دیور جادور می پردازیم تا شمارا در خریدی مطمئن تر یاری رسانیم .

ویژگی های درب دیور جادور اصل

  • درمرحله ی اول به درب بطری عطر دیور جادور توجه کنید . در رنگ و جنس و قالب گیری نمونه اصل و تقلبی بسیار با هم تفاوت دارند . رنگ نمونه اصلی طلایی بسیار زیبا و با کیفیت و شفاف است در حالی که نمونه تقلبی از در بی بسیار بی کیفیت برخوردار است . بر روی درب نمونه تقلبی خط درز عمودی از بالا به پایین وجود دارد که در نمونه اصل به هیچ عنوان همچنین خطی دیده نمی شود و حلقه ها با ظرافت و بسیار زیبا تر از آلومینیوم تقلبی  به دور گردن عطر پیچیده شده اند .
  • از وزن درب هم به راحتی می توان به تقلبی بودن و بی کیفیت بودن آن پی برد .نکته ی دیگر در مورد درب عطر آن است که در نمونه اصلی ، درب با کلیک و بسیار خوب برروی شیشه چفت می شود و حتی اگر عطر را از روی در ، در دست بگیرید . درب از شیشه جدا نمی شود در حالی که در نمونه تقلبی درب گاها لق میزند و کلیکی ندارد وبه راحتی باز و بسته می شود و با برگرداندن شیشه ی عطر درب آن شل شده و می افتد .
فرق ادکلن دیور جادور اصل با فیک
  • حباب کریستال مانند روی درب شیشه عطر در نمونه اصلی بسیار شفاف ،روشن و صاف است ولی نمونه تقلبی بی کیفیت و کدرتر است و خط قالب گیری نیز درآن کاملا مشخص است .
خرید اینترنتی ادکلن دیور جادور اصل
  • در نمونه اصلی نام عطر جادور زیر حباب حک شده است در صورتی که در نمونه تقلبی کاغذی چاپ شده با نام جادور زیر حباب قرار گرفته است .
  • کریستین دیور بسیار با ظرافت کاری کرده  تا لوله پخش کننده عطر(نی) تقریباً نامرئی دیده شود.در نمونه اصل نی به سختی در وسط شیشه ی عطر دیده می شود در حالی که در نمونه تقلبی نی به وضوح دیده می شود .

لیبل ادکلن دیور جادور اصل

  • لیبل پشت شیشه عطر در نمونه اصلی بسیار با کیفیت ودر مرکز قرار دارد در حالی که در نمونه تقلبی لیبل دارای کیفیت پایین از نظر چاپ و جنس می باشد .
  • جنس افشانه در نمونه اورجينال و تقلبى از فلز می باشد و در نمونه اصلی دارای لوگوی برند کریستین دیور CD است در حالی که نمونه تقلبی دارای لوگو نمی باشد.
  • پمپ عطر نیز در نمونه اورجينال از جنس پلاستیک می باشد و در نمونه تقلبی از پمپ های بی کیفیت آلومینیومی استفاده شده است.
  • و در اخر از رایحه ی عطر می توان به اصل و تقلبی بودن آن پی ببرید . نمونه تقلبی به محض اسپری کردن دارای رایحه ی الکلی و بسیار بی کیفیت ودارای بوی ماندگیست در صورتی که نمونه ی اصلی رایحه ای بسیار باکیفیت و تازه دارد .
تشخیص ادکلن جادور اصل

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .امیدواریم مطالب فوق شما را در خرید ادکلنی اصل و با کیفیت یاری کند .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر وادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان می باشد افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *