بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

10 ادکلن شبیه عطر کرید اونتوس

بهترین مشابه عطر کرید اونتوس


در این مقاله به معرفی 10 عطر با بو و رایحه ای مشابه با رایحه ی کرید اونتوس می پردازیم.


عطر کرید اونتوس مردانهAVENTUS CREED عطر کرید اونتوس محبوب ترین عطری که تاکنون در تاریخ خانه کرید ساخنه شده است ، اونتوس عطری است مردانه که توسط زنان نیز مورد ستایش قرار می گیردو از استحکام ، قدرت ، رویا و موفقیت تجلیل می کند. کرید اونتوس که در سال 2010 معرفی شد ، الهام گرفته از زندگی دراماتیک یک امپراطور تاریخی است که با شرایط خود جنگ ، صلح و عاشقانه ها را آغاز کرد و سوار بر اسب بود تا به پیروزی برسد.

فروشگاه عطر الیسا بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد که می توانید با دریافت ضمانت، ادکلن اورجینال خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید .

پیشنهاد عطر الیسا : از صفحه ی عطر و ادکلن زنانه ی ما دیدن کنید .


کرید اونتوس عطری است مشکی برای مردان قوی و قدرتمندکه دوست دارند در میان جمعیت برجسته باشند. این عطر با نت اولیه ی انگور سیاه ، ترنج و سیب و آناناس و نت میانی شامل گل یاس ، گل رز و نعناع هندی و چوب درخت قان و نت پایه شامل وانیل ،خزه درخت بلوط ،عنبر و مشک که با هم ترکیب شده و رایحه ای جسورانه ، نوآورانه ،بی بدیل و نوظهور را ایجاد کردند، توانست یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین و پر مخاطب ترین عطرهای بازار عطر و ادکلن باشد. زمانیکه این عطر مست کننده را بپوشید ، هاله ای از اعتماد به نفس و قدرت به همراه خواهید داشت. حتما قبل از رفتن به کارهای مهم کسب و کار یا آماده شدن برای یک شب عاشقانه ، آن را روی لباس و یا نبضتان اسپری کنید.این عطر پس از عرضه به بازار به علت رایحه ای مسحورکننده و روح انگیز و منحصربه فردش با استقبال زیادی در جهان و در ایران مواجه شد .کلمهAventus که از لغات باستانی وام گرفته شده است و به معنای موفقیت است. اونتوس عطریست که زندگی ناپلئون بناپارت که یکی از فرماندهان نظامی برترِ تاریخ است را به تصویر می کشد . این عطر بیانگر مردیست جاه طلب و افسانه ای که نقش بسزایی در تاریخ اروپا
ایفا نموده است .زندگی ناپلئون شامل عروجش به قدرت، سقوطش از جالل و جبروت، تصمیم فاجعه بارش به حمله به روسیه ، شکست کاملش در واترلو، و به دنبال آن تبعید بود .


CREED AVENTUS 10TH ANNIVERSARY عطر کرید اونتوس 10 انیورساری

اونتوس برای دهمین سالگرد تاسیس خود ، از یک طرح کاملا جدید فلزی تزئین شده با نقوش تاریخی برخوردار شد. نقوش متر خیاطی ، که در این نسخه محدود وجود دارد ، به دانش فنی خانه به عنوان یک خیاط اصلی اشاره دارد.عطر کرید اونتوس 10 انیورساری مردانه در سال 2020 از برند فرانسوی کرید به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . نت های اولیه ی آن شامل بهترین کشمش سیاه ، ترنج ایتالیایی ، سیب فرانسوی و انبوهی از آناناس سلطنتی و نت میانی آن حاوی گل های رز نفیس، گل مریم ، یاس مراکشی ،چوب درخت قان، دانه سرو کوهی، خربزه، بهارنارنج ، به همراه نوعی نعناع هندی ونت های پایه شامل وانیل، خزه درخت بلوط، عنبر، مشک، آمبروکسان، سدر، چرم می باشد.

مطالب مرتبط و پر بازدید عطر الیسا : ۱۵ ادکلن زنانه پسر کش


در ادامه به معرفی 10 عطر با بویی مشابه رایحه ی کرید اونتوس می پردازیم.


1-ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس ARMAF CLUB DE NUIT INTENSE

زمانی که عطر کلاب د نویت اینتنس را استفاده می کنید یک هوای مغناطیسی مسحورکننده را طراحی می کنید. این ادکلن جسورانه ، که در سال 2015 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد ، سفری معطر از طریق رایحه های روشن، نرم و مردانه را شکل می دهد . نت های اولیه ترد و نشاط آور هستند که شامل آناناس دلچسب ، توت سیاه ، سیب ، ترنج و لیمومی باشد. این میوه های خوشمزه واقعاً نیروبخش می باشند. در ادامه این روایح با رایحه ی گل یاس و رز امتداد پیدا میکند و رایحه ی این گل های تازه باغ ،در یک دسته گل مست کننده با هم ترکیب می شوند و قلب شما را مجذوب خود می کنند. رایحه ی گلی و شیرین عطربا رایحه ی تند و تیز نعناع ، عنبر ، مشک و وانیل گرم می شود. از این ادکلن جذاب استفاده کنید تا فرد مورد علاقه خود را جذب کنید.
این عطر دارای یک بطری مکعبی با لبه تیز است که با کریستال های مجلل تزئین شده است. یک آویز فلزی با که نام آرماف روی آن حک شده در اطراف سر مکعبی آن ،آویزان است. ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه در نت اولیه شباهت کمی به کرید اونتوس دارد و بعد از گذشت چند دقیقه از اسپری اولیه شباهت زیادی بین نت های میانی و پایه آرماف و کرید اونتوس وجود دارد. از ماندگاری و پخش بوی خوبی برخوردار است و میتواند جایگزین مناسبی برای کرید اونتوس باشد.


2 -ادکلن مرسدس بنز سلکت MERCEDES BENZ SELECT


ادکلن دیگری که رایحه ای مشابه با کرید اونتوس دارد ادکلن مرسدس بنز سلکت است .رایحه ی میوه های تازه ، ادویه ها و مشک از مشخصه های ادکلن مرسدس بنز است که یک عطر با رایحه ی چوبی جذاب برای مردان می باشد . عطرساز زبردست فرانسوی الیویه کرسپ این عطر بی نظیر را با ترکیب برخی از رایحه های عالی و مجلل از دنیای طبیعی ارائه داده است. نت های اصلی شامل ترنج و توت سیاه با نت های میانی سیب سبز و نعناع مخلوط می شوند. این مواد محرک به نتهای پایه مشک ، آمبروکسان و پچولی می پیوندند. این شالوده گرم و ادویه ای ، لطافت و مردانگی را به این عطر می بخشد. اگر به دنبال یک ادکلن مغناطیسی طبیعی هستید که بتوانید از آن در طول سال و در مناسبت های شبانه روز ، استفاده کنید ، این عطر می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. ماندگاری طولانی و سیلاژ متوسط آن باعث می شود که بدون توجه به موقعیت ، ساعت ها از رایحه بی نظیر آن لذت ببرید. این عطر توسط مرسدس بنز در سال 2018 منتشر شد و عطر ساز آن اولیویه کرسپ فرانسوی است .


3 -عطر مانسرا سدرات بویز BOISE CEDRAT MANCERA

عطر مانسرا سدرات بویز عطری است پرشور که در سال 2011 به بازار عرضه شد ، یک عطر چوبی شیک با رایحه ی انفجاری از مرکبات است. نت ابتدایی آن با رایحه های تازه توت سیاه ، لیمو و ترنج که با رایحه ادویه آغاز می شود. نت های میانی با طعم های میوه ای شیرین و نت های آرام پچولی و یاس برجسته می شود. پس از خشک شدن ، نت پایه سرشار از رایحه های تند سدر و چرم همراه با رایحه های تند چوب صندل ، وانیل ، خزه بلوط و مشک است. این عطر با ماندگاری عالی و قدرت پخش متوسط ، برای افزودن طراوت به یک روز طولانی یا یک موقعیت خاص ایده آل است.

مطالب پر بازدید سایت عطر الیسا : ۱۰ ادکلن آبی رنگ پر طرفدار


پیر مانسرا پس از عاشق طعم های غنی شرقی شدن ، در سال 2008 همراه با دخترش شرکت نام آور خود را تأسیس کرد. این شرکت که هم اکنون در پاریس است ، به دلیل خوشبویی رایحه های خود که از مرغوب ترین مواد تشکیل دهنده است ، به شهرت رسیده است و در درخشان ترین سطح قرار گرفته شده است.


4 -ادکلن جانوین ادونچرADVENTURE JOHNWIN

ادکلن جانوین ادونچر رایحه ی مدیترانه ای -میوه ای مردانه دارد که با رایحه ای مشابه کرید اونتوس تولید و به بازار عرضه شده است و به دلیل کیفیت و رایحه خاص و منحصربه فردش توانسته است جایگزین خوب کرید اونتوس برای کسانیکه میل به خرید آن با قیمتی مناسبتردارند ، باشد. این محصول فوق العاده دارای رایحه تلخ و خنک است که شادابی و نشاط و روح رمانتیک برگرفته از جنگ و صلح را با الهام از زندگی امپراطور بزرگ ناپلئون سوار بر اسب که با شجاعت ،پیروزی را در اغوش میکشد به مصرف کننده هدیه می دهد .این ادکلن در تمامی فصول سال قابل استفاده است .نت اولیه ی جانوین ادونچر حاوی رایحه ی تازه آناناس ، ترنج ، انگورو نت میانی حاوی رایحه ی گل رز ، روایح چوبی ، نعناع هندی است که شیرینی همراه با گرما را برای شما به ارمغان می آورد . و نت پایه از
رایحه ی وانیل ، خزه درخت بلوط تشکیل شده است که حس شادابی ، نشاط ، گرم بودن را به آقایان منتقل می کند .

5- فراگرنس ورد بلک لدر FRAGRANCE WORLD BLACK LEATHER

شرکت اماراتی فراگرنس ورد در سال 2016 ادو پرفیوم مردانه بلک لدر را به بازار عطر و ادکلن عرضه کرد. ادو پرفیوم بلک لدر از ابتدا با رایحهای شیرین و خنکش و به دلیل شباهتی که با عطر بی بدیل و کم نظیرکرید اونتوس داشت با استقبال بی نظیری مواجه شد و از پرطرفدارترین محصوالت برند فراگرنس قرار گرفت. به محض اسپری کردن بلک لدر بر روی پوست و محل نبض خود، نتهای آغازین با رایحه ی با طراوت و شیرین و خنک نارنج، انگور سیاه، آناناس و سیب سبز از راه میرسند. پس از مدتی نتهای میانی با رایحه ی تلخ گیاه پاتچولی، گل رز و یاسمین تعادل خوبی را برقرار میسازند سپس نتهای مشک، عنبر، خزه درخت بلوط و وانیل تکمیل کننده ی این ترکیب می باشند که که تا مدت زیادی ماندگار خواهد بود.

مطالب پر بازدید عطر الیسا : ۱۵ عطر مردانه دختر کش


6- عطر مارک جوزف ماین پورهوم MARC JOSEPH MINE POUR HOMME


مارک جاکوبز نت های مرکباتی تازه و نت های چوبی تند را برای ایجاد ادکلنی شاداب ترکیب کرده است. نت های اولیه شامل لیمو ، گریپ فروت ، پرتقال و جوز هندی است. در تضاد با نت های مرکباتی اولیه درنت میانی این ترکیب ، نت های زنجبیل ، وتیور و فلفل صورتی وجود دارد. رایحه نت پایه از چوب صندل ، پچولی و مشک عطر تکمیل کننده رایحه ی بی نظیر این عطر است . این ترکیب ماندگار برای آقایان جسور و با اعتماد به نفس مناسب است و همچنین عطری بسیار مناسب برای استفاده ی روزمره می باشد. مارک جوزف توسط عطاری به همین نام در پاریس فرانسه تاسیس شد.

شاید خواندن این مقاله هم برای شما جذاب باشد : معرفی ۱۰ ادکلن خوشبو و پرطرفدار مردانه از برند دیور

جوزف از خانه خود در پاریس و عطرهای زیبا از تاریخ غنی پاریس الهام گرفت. بسیاری از رایحه های این برند از رایحه های کالسیک الهام گرفته شده اند اما جلوه های مدرن خاص خود را نیز دارا هستند. اگرچه این شرکت اولین عطر خود را در سال 2015 معرفی کرد ، اما این برند به دلیل رایحه های خالقانه و مدرن خود به سرعت مشهور شده است. Parfums Prestige شرکت مادر و اصلی این برند است و این برند تاکنون 19 ترکیب را به بازار عرضه کرده است.

7- عطر لووه اسنسیا پور هوم LOEWE ESENCIA POUR HOMME

عطر لووه اسنسیا پور هوم مردانه برای اولین بار در سال 1988 به بازار عرضه شد و عطری عالی برای هر رویداد ، هر فصل ، روز یا شب می باشد. نت ابتدایی ترکیبی از فلفل سیاه ، سرو کوهی ، اسطوخدوس است. سپس رایحه نت های میانی ریحان ، ترخون ، سدر اضافه می شوند . نت های پایه گرم و آرامش بخش هستند که حاوی وتیور ، پاچولی ، چوب صندل تسکین دهنده ، چرم فرسوده و دانه تونکا می باشد . رایحه ی این عطر بی نظیر تداعی کننده رایحه ی کرید اونتوس است .
این ادکلن با ماندگاری طولانی و سیلاژ متوسط ،در طول روز شما را همراهی می کند و بدون داشتن قدرت پخش خیلی زیاد ،دلچسب و لذت بخش است. این عطر توسط Loewe ، یک برند لباس اسپانیایی که در سال 1846 تاسیس شد و در مادرید مستقر است ، ایجاد شده است. این شرکت در سال 1905 به عنوان تامین کننده رسمی خانه سلطنتی اسپانیا نامگذاری شد و اولین عطر خود را در سال 1972 به بازار عرضه کرد.


8- عطر مونت بلنک اکسپلورر MONT BLANC EXPLORER

عطر مونت بلنک اکسپلورر که در فوریه 2019 معرفی شد ، یک ادکلن پویاست که برای آقایان ماجراجو بسیار مناسب است. این ترکیب همه کاره را می توان در طول سال هم عصر و هم روز استفاده کرد. نت های ابتدایی آن حاوی ترنج مرکبات ، مریم گلی خاکی و فلفل صورتی است که به ادکلن رایحه و آغازی شاداب می بخشد. به دنبال این نتهای هیجان انگیز، نتهای میانی چرم گرم ، وتیور چوبی وجود دارد.

یک مطلب جذاب در فروشگاه عطر الیسا : معرفی ۱۰ عطر لوکس برای مهمانی های مهم + قیمت و خرید آنلاین

این ترکیب روی نت پایه حاوی پچولی ، کاکائو ، آمبروکسان و چوب آکیگالا قرار دارد. مونت بلنک در اوایل دهه 1900 تاسیس شد و بیشتر به خاطر لوازم لوکس خود شهرت داشت. هنگامی که این شرکت برای اولین بار شروع به کار کرد ، بیشتر در فروش قلم خودنویس و سایر لوازم نوشتاری تمرکز داشت. با گذشت زمان ، این شرکت محصولات خود را گسترش داد و امروز کیف پول شخصی ، کوله پشتی و سایر موارد را ارائه می دهد. در سال 2001 ، این برند اولین عطر خود را معرفی کرد و از آن زمان تاکنون بیش از دوازده ترکیب دیگر را به بازار عرضه کرده است. تقریباً مانند سایر محصولات این شرکت ، عطرها یک تجربه لوکس را برای دارندگانشان هدیه می کنند.


9 -عطر ام میکالف رویال وینتیج M. MICALLEF ROYAL VINTAGE

عطر ام میکالف رویال وینتیج توسط میکالف در سال 2013 عرضه شد ، اما همه جذابیت رایحه مردانه وینتیج را دارد. آغازی ترش و شیرین و اندکی تلخ حاصل از ترکیب رایحه ترنج و برگ های درخت کاج سبب می شود که حسی مشابه رایحه کرید اونتوس را تا حد زیادی به مصرف کننده القا کند. نتهای پررنگ و شیک و غالب از سرو و چرم باعث می شود این رایحه متفاوت از همه ی رایحه ها باشد. نت های ترنج ، فلفل صورتی و مشک ، به این ترکیب دلپذیر، رایحه ی فلفل را اضافه می کند و ترکیبی چوبی و تند را می سازد میکالف به دلیل ایجاد عطرهای منحصر به فرد و جالب معروف است و رویال وینتیج تنها عطری است که به شما هاله ای از رمز و راز می بخشد.

10 – ادکلن رساسی رامز ال رساسی 9325 پور لویی Rasasi Rumz Al Rasasi 9325 Pour Lui

رساسی رامز ال رساسی با رایحه ی میوه ای مدیترانه ای در سال 2013 به بازار عرضه شد. نت های ابتدایی آن عبارتند از: آناناس ، لیموترش سبز ، لیمو ، ترنج ، فلفل سیاه ، آلو و گالبی. نت های میانی عبارتند از یاس ، فریزیا و گل برف ؛ نت های اصلی عبارتند از: عنبر ، سرو ، چرم ، مشک سفید ، خزه درخت بلوط و پاچولی.
“با الهام از لطف و سیلان گورخر ، رساسی رامز ال رساسی 9325 ، عطری است که قدرت و لطف گونه های نر را جشن می گیرد. اولین نسخه از مجموعه رامز ال رساسی 9325 که ابراز وتصریح عقاید وخصوصیات خود را از طریق رمزگذاری شخصیت منحصر به فرد خود با جزییات بیان می کند واز آزادی برخوردار می شود تا از طریق انتخاب ،منحصر به فرد باشد و نه دیکتاتور. این عطر در حال حاضر به یک سرود فرقه ای برای جوانان تبدیل شده است که خواهان ایستادگی هستند ، با نت های گلدار همراه با رایحه ی با چرم و مشک که به 9325 عطر و بویی منحصر به فرد می بخشد.
نت های اولیه آن شامل : ترنج ، ملون ، آناناس ، آلو ، گالبی ، فلفل سیاه ، لیمو، لیموترش و نت میانی شامل: گل برف ، فریزیا ، یاس و در اخر نت پایه حاوی : چرم ، عنبر،خزه درخت بلوط ،نعناع هندی ، مشک سفید می باشد .


با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان می باشد افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است

6 دیدگاه در “10 ادکلن شبیه عطر کرید اونتوس

  1. مهرداد گفت:

    کدام یک شباهت نزدیکتری دارند؟

    1. محیا اسلامی گفت:

      آرماف کلاب د نویت اینتنس

      1. محسن مظفری گفت:

        این ادکلن که شیرین در حالی که اونتوس خنک؟

        1. محیا اسلامی گفت:

          سلام بله شیرین و خنکه

    2. عمران رئیسی گفت:

      رمز رساسی عالیه

      1. یزدان رادپور گفت:

        آوانت از شرکت الحمرا از همه شبیه تر و بهتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *