بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

10 مورد از بهترین ادکلن های برند کلوین کلین (مردانه و زنانه )

ادکلن کلوین کلین

Calvin Klein  یک نام تجاری جهانی در سبک زندگی است که نمونه ای از آرمان های جسورانه ، مترقی و زیبایی شناختی اغوا کننده و اغلب مینیمال است. در حالی که این برنداز تصاویر تحریک آمیز و طراحی های چشمگیر برای شعله ور کردن حواس استفاده می کند ، مخاطب خود را هیجان زده و تحریک می کند.

عطر الیسا بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن در ایران می باشد که تضمین 100% اصالت کالا به مشتریان خود ارائه می دهد.

با شروع زندگی خود به عنوان یک خانه مد ، کالوین کلاین در دهه 1960 درهای خود را باز کرد و به نام بنیانگذار آن ، طراح آمریکایی کالوین ریچارد کلاین نامگذاری شد. این برند تجاری شاخص در سال 1968 توسط Calvin Klein و شریک تجاری او Barry Schwartz تاسیس شد و از طریق طراحی زیبا و زیبایی نوآورانه شهرت خود را به عنوان پیشرو در مد آمریکایی ایجاد کرد.

در واقع در ابتدای راه اندازی شلوار جین ، طراح این برند را درست هم زمان  با حک کردن نام خود بر روی جیب عقب شلوارها یش ،در دهه 1970 معروف کرد.او کار خود را فقط با کتهای مخصوص زنان آغاز کرد. اما امروزه ، آنها به خاطر لباس زیر ، شلوار جین ، لباس و لوازم جانبی مد مانند عینک آفتابی و به خصوص عطر Calvin Klein معروف هستند.

سادگی و سبک کژوال – شیک ،هسته اصلی برند Calvin Klein است. امروزه ، مارک CK به دلیل محبوبیت افراد مشهور شناخته شده است و در لباس ها ، لباس زیر و لوازم جانبی یک برند مورد احترام است.

Calvin Klein که به سبک مینیمالیستی شهرت دارد ، یکی از شاخص ترین مارک های عطر و لباس لوکس در جهان است.  عطرهای زنانه Calvin Klein ، بسیار شیک و الگانت و مطابق مد روز وهمچنین  با طراوت و کاملاً زنانه ،وابسته به مدی که در دهه 1990 رواج داشت ، هستند.

اما Calvin Klein بدون شک زمانی که  به برندی در زمینه لباس زیر و عطر تبدیل شد ، به یک نام مشهور تبدیل گردید.معرفی عطر Calvin Klein Obsession در سال 1985 بود که همه چیز را تغییر داد. این برند در اواسط دهه 1980 و 1990 بر بازار عطر تسلط پیدا کرد وبه تقاضای عطرهای مردانه ، زنانه و تک جنسیتی که هم مدرن و هم تازه و شیک بودند ، دامن زد.

فروش جهانی کالاهای تجاری کالوین کلاین در سال 2017 از 9 میلیارد دلار فراتر رفت و در بیش از 110 کشور جهان توزیع شد. کالوین کلاین بیش از 10 هزار همکار در سطح جهان استخدام کرده است. که در سال 2003 توسط شرکت PVH خریداری شد. در سال 2005 حق مالکیت عطرهای کالوین کلین توسط غول لوازم آرایشی جهان یعنی Coty خریداری شد .

وقتی عطر CK را انتخاب می کنید ، در حال انتخاب عطری از یک برند هستید که برای رواج دادن مد معروف است و هدف شما  از این انتخاب فقط دنبال کردن آنها نیست.

در زیر برترین انتخاب های عطر Calvin Klein از کلاسیک هایی مانند Obsession و Eternity گرفته تا آخرین نسخه ها ، شامل 5 تا از بهترین عطرهای Calvin Klein برای خانم ها و 5 تا عطرهای بینظیر برای آقایان  و برای سهولت بیشتر شما در انتخاب عطر مناسب بررسی می کنیم که شایسته توجه شما می باشد .

5 عطر زنانه موفق و محبوب کلوین کلاین

1-عطر کالوین کلین ایفوریا زنانه CALVIN KLEIN EUPHORIA

عطر کالوین کلین ایفوریا زنانه

ایفوریا دارای رایحه ای چوبی و شرقی است که دارای نت هایی از انار ، بنفشه سیاه ، ارکیده سیاه و چوب ماهون است. شکوفه های ظریف نیلوفر آبی و خرمالو لایه دیگری از عمق و رمز و راز عجیب و غریب را به ایفوریا اضافه می کنند. بطری آن به همان اندازه عطر و بوی عجیب و غریبش ، ابتکاری است که باعث می شود عطر ایفوریا یک زیبایی دوچندانی به میز آرایش دهد. اگر در حال خرید هدیه هستید ، این رایحه ای است که می توانید برای خانمی انتخاب کنید که عاشق رایحه های اغوا کننده و سرگرم کننده است. در نت ابتدایی انار ، در نت میانی رایحه ی لوتوس و ارکیده و در نت پایانی این عطر خوشبو ، مشک ، عنبر ، چوب ماهون و گل بنفشه را می توان احساس کرد .

این عطر بی نظیر با رایحه ی گلی – میوه ای و رایحه پایه چوبی ، در میان زنان در هر سنی طرفداران زیادی را به خود جلب می کند. هنگام پوشیدن ایفوریا ، زنان معمولاً متوجه می شوند که یک عطر و بوی اولیه قوی و با اعتماد به نفس جای خود را به رایحه ای سبک تر و لطیف تر و کرمی و عجیب و غریب می دهد.

پیشنهاد عطر الیسا : برای دیدن عطر و ادکلن زنانه وارد صفحه ادکلن زنانه شوید .

هنگامی که در سال 2005 به بازار عرضه شد ، به سرعت مورد توجه منتقدان قرار گرفت و در چند سال اول محبوبیت خود ،چندین جایزه را به دست آورد . امروزه ، ایفوریا بیش از یک دهه پس از معرفی خود ، همچنان مورد علاقه بانوان شیک پوش است. کلمه “ایفوریا” به سعادت یا شادکامی اشاره دارد. تاریخچه این کلمه را می توان در یونانیان جستجو کرد ، که از آن برای توصیف احساس احیا شده سلامتی پس از بیماری استفاده می کنند. به همین ترتیب ، عطر ایفوریا ،یک هیجان احیا کننده و اغواکننده  را به ارمغان می آورد. 

2- ادکلن سی کی این تویو زنانه CK IN2U FOR WOMEN

ادکلن سی کی این تویو زنانه

عطراین تو یو  توسط  کلوین کلاین  برای یک نسل جوان مخصوص نسل جوان  و مدرن طراحی شده است ، دارای عطر و بویی جسورانه  برای خانم ها است که مطمئناً توجه شما را جلب می کند. این رایحه خنک و شیرین در سال 2007 توسط خانه طراح Calvin Klein ارائه شده است و ترکیبی آرامش بخش از ترنج سیسیلی ، کاکتوس ، عنبر گرم ، وانیل و ارکیده معطر است که با ایجاد عطر فریبنده ای از همان لحظه اسپری کردن عطر، به مشام می رسد . این عطر را می توانید در هنگام رفتن روزمره به کلاس ، دفتر و یا هنگام رفتن به ساحل بپوشید و بیشتر مناسب استفاده ی بانوان در فصل تابستان می باشد .این تو یو  یک ادکلن فرش و تازه است که مطمئناً حواس شما را برمی انگیزد و در طول روز حس وبوی شگفت انگیزی را برای شما ایجاد می کند.

3- عطر کالوین کلین بیوتی (سی کی بیوتی) CALVIN KLEIN BEAUTY

عطر سی کی بیوتی

عطر بیوتی توسط کلوین کلاین در سال 2010 معرفی شد ، عطر و بویی مناسب برای یک بانوی حرفه ای است که موفقیت او را به اندازه زیبایی درونی و جسمی اش جشن می گیرد. نت های ساخته شده توسط استاد عطر ، سوفیا لبه ، از رایحه مشک ، سدر ، یاس و زنبق به زیبایی ترکیب شده اند و رایحه ای گلی را در کلاس بی نظیر و با عطر و بوی عالی ارائه می دهد. امروز این رایحه را امتحان کنید و  از سختگیری های اداری صبح زود تا یک شب بیرون رفتن با آن شخص خاص ، رهایی یابید .بیوتی  با رایحه ی گلدار و شیرین خود ، مناسب استفاده ی بانوان در فصل بهار می باشد .

4- کالوین کلین شیر بیوتی زنانه Calvin Klein – Sheer Beauty

کالوین کلین شیر بیوتی زنانه

با عطر شیر بیوتی هر روز احساس خنکی همراه با اعتماد به نفس کنید. این رایحه با شکوه و ظرافت در سال 2010 معرفی شده است. نت های عالی و میوه ای ترنج ، توت قرمز و هلو در هم تنیده و با رایحه گل های گل صد تومانی و گل سوسن صورتی ،دسته گل زیبایی را ارائه می دهد که با رایحه ی  میوه‌ای-گلی خود  باعث تقویت روحیه شما و حس اعتماد به نفس شما می شود. این رایحه جهت مجالس رسمی و غیر رسمی مناسب است ، بنابراین می توانید آن را برای یک جلسه کاری با مشتری ، سفر، رفتن به بازار با دوستان خود یا قرار ملاقات شام با شخص خاصی بپوشید.

5- عطر کالوین کلین اترنیتی زنانه (سی کی اترنتی) CALVIN KLEIN ETERNITY FOR WOMEN

عطر کالوین کلین اترنیتی زنانه

با عطر اترنیتی  زنانه که ذات عاشقانه های بی انتها را به تصویر می کشد ، شور وشوق را  دوباره کشف کنید .اترنیتی ،یک ساخته کلاسیک کالوین کلاین است که در سال 1988 منتشر شده است. در این آفرینش و ساخته محبوب ، نت های زنده سبز و خاصیت مرکبات تازه پرتقال ماندرین  ،نارنگی با گل سرخ و فریزیای مست کننده لایه لایه شده اند. مریم گلی رایحه ای  غیرمنتظره به مشخصه ی میوه ای و گلی این عطر می دهد.اترنیتی کالوین کلاین دارای جذابیت صمیمی واکسسوری مناسب برای هر مناسبتی است و با رایحه ای گلدار، تند  و خنکی که دارد مناسب استفاده ی بانوان در فصل بهار می باشد .

همچنین اگر به دنبال یک ادکلن زنانه خوب هستید و غیر از کلوین کلین هم می تواند به مورد های دیگر فکر کنید، پیشنهاد می کنم ویترین بهترین عطر های زنانه را ببینید چه شاید توجه تان به یکی دیگر از عطر ها هم جذب شود.

5 عطرمردانه ، موفق و محبوب کلوین کلاین

1- ادکلن کالوین کلین ایفوریا مردانه CALVIN KLEIN EUPHORIA FOR MEN

ادکلن کالوین کلین ایفوریا مردانه

عطری است مردانه ،چوبی و آروماتیک. ایفوریا در سال 2006 توسط کارلوس بنایم ، لوک دونگ و ژان مارک شیلان ساخته شد. نت های برترآن زنجبیل و فلفل هستند. نت های میانی ریحان سیاه ، مریم گلی و سدر می باشد و نت های اصلی عبارتند از: کهربا ، جیر ، چوب سرخ برزیلی و نعنای هندی.

این عطر در دسته ی گروه بویایی شرقی و تند قرار دارد .در لحظه اول اسپری ایفوریا روی لباس یا محل نبضتان، بوی زنجبیل و فلفل فضا را پر می کند. سپس با گذشت زمان، بوی گیاه ریحان، گل مریم و چوب درخت سرو جای نت‌های ابتدایی را می‌گیرند. تلخی این ترکیب سه‌تایی برای آقایان بسیار مناسب است. این عطربی نظیر را برای انعکاس تصویرشیک و شخصیت پیچیده مردانه خود بپوشید.

2-ایفوریا اینتنس Euphoria Intense Cologne

ادکلن کلوین کلین ایفوریا اینتنس

با استفاده از این عطر بی نظیر در یک ترکیب تحریک آمیز از مجموعه محبوب Euphoria توسط Calvin Klein لذت ببرید. Euphoria Intense مردانه که ، با فرمول چوبی ، شرقی ، تند، مست کننده و اغوا کننده ،در سال 2008 منتشر شد.  نت های جذاب ادویه جات ، زنجبیل ، فلفل و ریحان سیاه خوش طعم با عنبر گرم  وصمغی و نت چوبی همیشه سبز سدر متعادل می شوند و رایحه ای از ابعاد و رنگ و بوی قابل توجهی به دست می آورند. شما با پوشیدن این معجون هیجان انگیز هاله ای پویا را تابش داده و به نمایش می گذارید .ایفوریا اینتنس با رایحه ای  ملایم و تلخ انتخاب  مناسبی برای مصارف روزانه در هر چهار فصل سال  می باشد .

3-سی کی اترنیتی مردانه Eternity By CALVIN KLEIN FOR MEN

ادکلن سی کی اترنیتی مردانه

اگر از برخی رایحه های جذاب مردانه خسته شده اید ، رایحه های تازه و ملایم Eternity را که یکی از رایحه های کلاسیک مردانه در سری قوی کالوین کلاین است ، امتحان کنید. این عطر جذاب توسط کارلوس بنیام ساخته و در سال 1990 آغاز به فروش کرد . Eternity ترکیبی جالبی از اسطوخودوس ، گشنیز ، لیمو ، نارنج و پرتقال ماندارین است و شیرین و کمی تند می باشد. با استفاده از این عطر تنها تک نفره از آن لذت نمی برید  ،بلکه  کسانی که کنار آنها  راه می روید نیز قطعاً از این رایحه لذت خواهند برد. اترنیتی با بوی شیرین و خنکش برای روزهای بهاری و تابستانی پیشنهاد می‌شود . این رایحه ی  شیرین و چوبی، آرامشی عمیق را به شما هدیه می‌کند .

4-سی کی آبسشن مردانه  CK Obsession EDT

سی کی آبسشن مردانه

استفاده از آبسشن مانند آن است که با یکی از قابل تشخیص ترین رایحه های جهان ،جمله ای شیک بیان کنید. آبسشن مردانه  توسط باب اسلاتر خلق شده و توسط کلوین کلاین  در سال 1986 به بازار عرضه شده است ، عطری است پیشگام که نسبت به بقیه عطرها سر بلند تر است و در سال 1987 برنده ی جایزه FiFi گردید. این رایحه گرم و تلخ پرفروش ،ترکیبی از عنبر شیرین در کنار نت های سنتی مردانه اسطوخودوس ، ادویه و چوب است. و هر زمان که نیاز به  احساس خوبی داشتید تنها در بطری عطر را باز کنید و بو بکشید. رایحه اولیه این عطر : گشنیز ، اسطوخودوس ، ماندارین ، لیموترش ، گریپ فوروت ، ترنج ، دارچین
 ورایحه میانی : جوز ، میخک ، گل یاس ، سیگ ، چوب قرمز برزیلی ، نوعی صمغ ، توت قرمز ، درخت صنوبر  ورایحه پایه : عنبر ، چوب صندل ، نعناع هندی ، مشک ، وانیل ، خس خس می باشد .

5-سی کی این تو یو مردانه Ck In 2U

ادکلن کلوین کلین این تو یو مردانه

سی کی این تو یو ،ادکلن مناسب مردی است که دوست دارد برای استراحت وقت بگذراند. خواه برای باربیکیوبا یک دوست یا یک ماجراجویی در فضای باز . Ck In2U عطر و بویی مناسب برای فعالیت های غیر رسمی مورد علاقه شما است. کالوین کلین سی کی این تو یو ،عطری خنک و شیرین مناسب فصول گرم برای آقایان است که که شامل نت های معطر لیمو ، جین فیز ، برگ های گریپ فروت ، فلفل فرنگی شیرین، نارنگی ، دانه کاکائو ، سدر سفید و مشک برای تشکیل ادکلنی کاملاً متعادل می باشد که توسط کارلوس بنایم ، برونو جووانوویچ ، لوک دونگ و ژان مارک شیلان ایجاد شده است. رایحه اولیه آن : لیمو ، برگ گوجه فرنگی ورایحه میانی : دانه کاکائو ورایحه پایه : خس خس ، مشک ، عنبر است .

Ck In2u یک ادکلن تازه و سرزنده است که مطمئناً حواس شما را برمی انگیزد و با بوییدند آن در طول روز حس خوب و شگفت انگیزی را برای شما ایجاد می کند.

همچنین پیشنهاد می کنیم در صورت تمایل همانند عطر های زنانه، به صفحه بهترین ادکلن های مردانه هم سر بزنید که شاید انتخابی مناسب تر هم بتوانید در آن صفحه داشته باشید.

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان می باشد افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *