بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

15 ادکلن آبی رنگ پر طرفدار

ادکلن های آبی

رنگ آبی یکی از رنگ های مورد علاقه اکثر مردم است . این رنگ جز رنگ های اصلی و در دسته ی رنگ های سرد طبقه بندی می شود . رنگ آبی بیشتر یک رنگ مردانه به حساب می آید و این رنگ بین مردان بسیار محبوب است . این رنگ آرامش بخش نماد اعتماد ، صداقت ، آرامش، جوانی و وفاداری است . افرادی که از رنگ آبی استفاده می کنند از نظر روانشناسی افراد قابل اعتنادی هستند . افرادی که به رنگ آبی علاقه مند هستند، عناصر آب و طبیعت را دوست دارند . در صنعت عطر سازی از رنگ آبی در ساخت بطری ها و مایع درون عطر ها استفاده می شود . این عطرها اکثرا عطرهای خنک و دریایی هستند که با خود رایحه ی اقیانوس و دریاها را تداعی می کنند .
امروز براتون یه مقاله ی جدید آماده کردیم و میخوایم بهتون عطرهایی با بطری آبی رنگ رو معرفی کنیم :

اما قبل از اون میخوام فروشگاه عطر الیسا رو بشناسید که میتونید با ارزان ترین قیمت عطر های اورجینال و اصلی رو با تضمیمن بازگشت محصول خریداری کنید.

اولین عطری که میخوایم خدمتتون معرفی کنیم از برند آمواج هستش که در دو ورژن زنونه و مردونه به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . آمواج اینترلوده به پخش بو و ماندگاری بسیار بالا شهرت داره و از جمله کارهای درخشان برند آمواج هستش .

آمواج اینترلوده زنانه AMOUAGE INTERLUDE FOR WOMEN

آمواج اینترلوده زنانه

آمواج اینترلوده زنانه با حجم ۱۰۰ میل و غلظت ادوپرفیوم و گروه بویایی گلی مدیترانه ای در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر آمواج اینترلوده زنانه نسبت به جفت مردانه ی خود از رایحه ای گرم تر و شیرین تر برخوردار بوده و از نظر ظاهری ، کمی کوتاه تر و پهن تر از نسخه ی مردانه ی خود می باشد .
نت های تشکیل دهنده عطر زنانه آمواج اینترلوده عبارتند از :
نت اولیه : گریپ فروت، ترنج، زنجبیل، گل جعفری
نت میانی : کیوی، گردو، رز، شکوفه پرتقال، یاس، روایح دودی، چوب صندل سفید، قهوه، گل جاوید، عسل، اوپوپوناکس
نت پایه : وانیل، دانه تونکا، خزه درخت بلوط، چوب صندل

پیشنهاد عطر الیسا : مشاهده و انتخاب عطر از صفحه ی عطر زنانه

عطر آمواج اینترلوده مردانه AMOUAGE INTERLUDE FOR MEN

عطر آمواج اینترلوده مردانه

عطر آمواج اینترلوده مردانه با حجم 100 میل ، غلظت ادوپرفیوم و رایحه گرم و تند شرقی در سال ۲۰۱۲ از برند سلطنتی آمواج به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . این عطر بی نظیر به آقایانی که دنبال پخش بو و ماندگاری بالا هستند پیشنهاد می شود . نت های تشکیل دهنده ادکلن آمواج اینترلود عبارتند از :
نت اولیه : پونه کوهی، فلفل، ترنج
نت میانی : اوپوپوناکس، روایح دودی، کهربا، لابدانیوم
نت پایه : چرم، چوب صندل سفید، عود، نعناع هندی

ادکلن ورساچه پورهوم VERSACE POUR HOMME

ادکلن ورساچه پورهوم

ادکلن ورساچه پورهوم مردانه با حجم 100 میل و غلظت ادو تویلت و گروه بویایی معطر گونه های سرخسی در سال ۲۰۰۸ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . بطری ادکلن ورساچه پورهوم همچون الماسی تراش خورده می باشدکه به نقش و نگار برجسته ی سر اسطوره ی یونانی عجوزه ی مارموی – Medusa – مزین شده است. مایع درون بطری آبی روشن است و از روی شفاف آن به راحتی می توان مایع آبی رنگ داخل شیشه را مشاهده کرد .

نت های تشکیل دهنده Versace Pour Homme عبارتند از:

نت اولیه : گل رز مه، ترنج، شکوفه نرولی، لیمو

نت میانی : گل سنبل، گل شمعدانی، کلاری مریم گلی، سدر

نت پایه : عنبر سائل، مشک، دانه تونکا

ادکلن ورساچه اروس مردانه VERSACE EROS POUR HOMME

ادکلن ورساچه اروس مردانه

ادکلن ورساچه اروس مردانه با حجم 100، 200 میل ، غلظت ادوتویلت و رایحه ای مشابه به شنل الورهوم اسپرت اکستریم در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . ادکلن ورساچه اروس رایحه ای از گیاهان معطر را به شما عرضه می کند .  رایحه چوبی و شرقی ، ماندگاری و پخش بوی بالا ، این ادکلن را به محصولی قابل اعتماد برای استفاده چهار فصل سال تبدیل کرده است.
نت های تشکیل دهنده Versace Eros Pour Homme عبارتند از:

نت اولیه : لیمو ترش ، نعناع ، سیب

نت میانی : شمعدانی ، دانه تونکا

نت پایه : وانیل ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، سدر

عطر دولچه گابانا لایت بلو زنانه DOLCE&GABBANA LIGHT BLUE FOR WOMEN

عطر دولچه گابانا لایت بلو زنانه

عطر دولچه گابانا لایت بلو زنانه اورجینال ، ادوتویلت با حجم 100 میل ، خنک و ترش و گروه بویایی گلی میوه ای در سال ۲۰۰۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . لایت بلو زنانه یادآور روزهای گرم و سوزان تابستانی می باشد . رایحه ی این محصول که عصاره ای از مرکبات ترش و خنک می باشد ، مناسب روزهای گرم و آفتابی تابستان است .

نت های تشکیل دهنده عطر Dolce&Gabbana Light Blue for Women عبارتند از :

نت اولیه : سدر ، سیب ، گل استکانی ، لیموترش

نت میانی : رز ، چوب خیزران ، یاس

نت پایه : چوب صندل سفید ، کهربا ، مشک

آرماند باسی این بلو ARMAND BASI IN BLUE

آرماند باسی این بلو

ادکلن مردانه آرماند باسی این بلو با حجم ۱۰۰ میل ، غلظت ادوتویلت و گروه بویایی چوبی تند در سال ۲۰۰۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . ادکلن مردانه آرماند باسی با رایحه ی خنک برای مصرف در روزهای بهار و تابستان پیشنهاد می شود . نت های تشکیل دهنده عطر آرماند باسی این بلو عبارتند از :

نت اولیه: ترنج ، گشنیز ، ماندارین ، گریپ فروت
نت میانی: فلفل ، بهار نارنج ، نیلوفر آبی ، توت سیاه
نت پایه: نعناع هندی ، گلسنگ ، نمونه های چوبی

عطر روشاس آکوا وومن ROCHAS AQUAWOMAN

عطر روشاس آکوا وومن

عطر روشاس آکوا وومن زنانه با حجم 100میل و غلظت ادو تویلت با گروه بویایی گلی دریایی و پخش بو و ماندگاری خوب از عطرهای پرفروش زنانه به شمار می آید . عطر آکوا وومن زنانه از برند فرانسوی Rochas که در سال 2002 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . این عطر زنانه رایحه ی اقیانوس ها با پس زمینه ی گلی را تداعی می کند و حس خاصی را به شما منتقل می نماید.
نت های تشکیل دهنده عطر ادکلن زنانه Rochas Aquawoman

نت اولیه : برگاموت (ترنج) ، گل رز ، آب دریا

نت میانی : گل رز ، گل ختمی ، گل سوسن (لیلیوم)

نت پایه : مشک ، کهربا ، انبه

ادکلن لانوین اکسیژن زنانه LANVIN OXYGENE FOR WOMEN

ادکلن لانوین اکسیژن زنانه

ادکلن لنوین اکسیژن زنانه با حجم 75 میل و غلظت ادوپرفیوم ، با رایحه ی گلی دریایی در سال ۲۰۰۰ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . خرید ادکلن زنانه لانوین اکسیژن با رایحه ی خنک برای استفاده در بهار و تابستان پیشنهاد می شود . این محصول خنک حس نفس کشیدن در هوای پاک و جنگل را تداعی می کند . نت های تشکیل دهنده عطر Lanvin Oxygene for Women  عبارتند از :

نت اولیه : ترنج، فلفل

نت میانی : رز، گاردنیای یاسمنی، شیر

نت پایه : چوب صندل سفید، زنبق، مشک

عطر لانوین اکسیژن مردانه LANVIN OXYGENE HOMME

عطر لانوین اکسیژن مردانه

عطر لانوین اکسیژن مردانه با حجم 100 میل و غلظت ادوتویلت ، گروه بویایی چوبی معطر در سال ۲۰۰۱ از برند فرانسوی لنوین به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر لنوین اکسیژن مردانه نشاط و شادابی یکروز شما را تامین می کند .

نت های تشکیل دهنده عطر Lanvin Oxygene Homme عبارتند از :

نت اولیه : رزین ، سرو ، درمنه

نت میانی : سرو کوهی

نت پایه : مشک ، سرو

ادکلن آزارو کروم AZZARO CHROME

ادکلن آزارو کروم

ادکلن آزارو کروم مردانه با حجم 100 ، 200 میل و غلظت ادوتویلت با گروه بویایی چوبی معطر در سال ۱۹۹۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . ادکلن آزارو کروم مردانه با رایحه ی خنک برای استفاده در روزهای بهار و تابستان پیشنهاد می شود . ادکلن آزارو کروم مردانه دارای بطری ساده و در عین حال شیک می باشد . نت های تشکیل دهنده عطر Azzaro Chrome عبارتند از :

نت اولیه : رزماری ، آناناس ، بهارنارنج ، ترنج ، لیمو

نت میانی : پنجه مریم ، گشنیز ، گل یاس ، گلسنگرایحه پایه : چوب صندل ، حبوبات تونکا ، مشک ، خزه ، سدر ، چوب بلسان بنفش برزیل ، هل

نت پایه : چوب صندل ، حبوبات تونکا ، مشک ، خزه ، سدر ، چوب بلسان بنفش برزیل ، هل

عطر بولگاری آکوا پور هوم BVLGARI AQVA POUR HOMME

عطر بولگاری آکوا پور هوم

عطر بولگاری آکوا پور هوم مردانه ی 100 میل ، غلظت ادوتویلت با رایحه ی خنک و دریایی ،محصول سال 2005 از پرفروشترین عطرهای مردانه در سراسر جهان می باشد . عطر مردانه آکوا بولگاری پور هوم رایحه ی دریا و اقیانوس را در ذهن شما تداعی می کند . فروش ادکلن مردانه بولگاری پور هوم با تحویل کمتر از یک روز در تهران و کل کشور با سریعترین خدمات دسترسی در فروشگاه تخصصی عطر الیسا امکان پذیر است .
رایحه ی ادکلن آکوا بولگاری Bvlgari Aqva Pour Homme عبارتند از :

نت اولیه : پرتقال ، نارنگی ماندارین ، برگ درخت نارنج
نت میانی: اسطوخدوس ، گل پنبه ، جلبک دریایی
نت پایه: کهربا ، عنبر سائل ، یادداشت چوبی ، نعناع هندی ، سدر ویرجینیا

ادکلن جوپ هوم آیس JOOP HOMME ICE

ادکلن جوپ هوم آیس مردانه در سال ۲۰۲۰ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . ترکیب این عطر به گونه ای طراحی شده است که یخ را به آرامی بر روی پوست شما ذوب می کند. این یک خلاقیت مبتنی بر تضادهاست. طراوت یخی در برابر گرمای حسی عمیق ، با شیرینی میوه ای.

طراوت یخی JOOP! HOMME ICE در رنگ آبی یخی بطری منعکس شده است و یک بطری شیشه ای با کیفیت بالا و یک کلاه مشکی مات مردانه را نشان می دهد. آکوردهای اصلی این عطر مردانه شامل آکوردهای  مرکباتی ، میوه ای ، معطر و شیرین ، چوبی ، تند و گرم ، گل های سفید، تنباکو و پودری می شود .
نت های تشکیل دهنده عطر جوپ هوم آیس عبارتند از : 

نت اولیه : آلو، گریپ فروت، ترنج، سالویا اسکلاریا
نت میانی : هل، تنباکو، شکوفه پرتقال
نت پایه : چوب صندل سفید

ادکلن دانهیل سنچری بلو DUNHILL CENTURY BLUE

ادکلن دانهیل سنچری بلو مردانه در سال 2019 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد .

بطری CENTURY BLUE تجسم مدرن از طراحی نمادین دانهیل را از طریق تداخل شکل ، شیشه ، مایع آبی و نور ، و بازتاب هایی از طریق شکل های مقعر و محدب ایجاد می کند. این عطر ترکیبی از نت های چوبی و پاتچولی با مرکبات و رایحه های معطر است.
 قلب عطر یک نت ملایم از بهارنارنج، زنبق با رنگ های چرمی است که همه با یک تکه زنجبیل ترکیب شده اند. پایه ی عطر ، طراوت میوه ای تازه ای را به همراه روایح شور ، گرم و چوبی-کهربایی حفظ می کند.
آکوردهای اصلی DUNHILL CENTURY BLUE شامل آکوردهای مرکباتی ، چوبی ، کهربا ، پودری ، ادویه جات گرم و ادویه جات تازه می شود . نت های تشکیل دهنده عطر دانهیل سنچری بلو عبارتند از :

نت اولیه : ترنج ،‌ فلفل ، نارنگی ماندارین
نت میانی : بهارنارنج ، زنبق ، زنجبیل ، بوته وحشی جاوی
نت پایه :  خزه درخت بلوط ، آمبروکسان ، نعناع هندی ، نمک

ادکلن دانهیل سنچری بلو مردانه یک عطر بی نظیر و جذاب برای آقایان شیکپوش و خوش لباس است . به خصوص فصول گرم سال بهترین زمان استفاده از این عطر بی نظیر است . 

ادکلن دانهیل دیزایر بلو DUNHILL DESIRE BLUE

ادکلن دانهیل دیزایر بلو محصول سال 2002 است که با گذشت زمان حتی اندکی از محبوبیت آن کم نشده است . رایحه ی خنک و ترش این عطر شادابی و نشاط ویژه ای را به مصرف کننده و اطرافیانش هدیه می کند .

این عطر با توجه به قیمت منطقی و حجم 100 میل ، غلظت ادوتویلت یک هدیه ی جذاب برای اطرافیان می باشد . از این ادکلن مردانه می توان در جمع های دوستانه اسنفاده کرد و شادابی و نشاط خود را به دیگران نیز هدیه کرد .

نت های تشکیل دهنده عطر دیزایر بلو شامل نت های زیر می شود :

  • نت اولیه : لیچی، ترنج، نارنگی،کنار
  • نت میانی : آب دریا، پرتقال، اقاقیا
  • نت پایه : دانه تونکا، عنبر سائل، لوبان، مشک

ادکلن دانهیل دیزایر بلو اصل را با فروشگاه عطر الیسا با خود به خانه ببرید و از رایحه ی دوست داشتنی و جذاب آن لذت ببرید .

ادکلن آرماف ترس نویت ARMAF TRES NUIT

ادکلن آرماف ترس نویت در سال 2014 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . این عطر خنک برای استفاده در روزهای گرم سال پیشنهاد می شود و تا حدود زیادی رایحه ی عطر کرید گرین آیریش را در ذهن شما تداعی می کند .

این ادکلن مردانه معادل 100 میل حجم دارد و غلظت ان ادوتویلت می باشد . آکوردهای اصلی آرماف ترس نویت شامل آکوردهای مرکباتی ، پودری ، بنفش، اسطوخودوس ، معطر، چوبی، زنبق ، کهربا ، گیاهی و گلدار می شود .

نت های تشکیل دهنده عطر آرماف ترس نویت شامل نت های زیر می شود :

  • نت اولیه : عنبر سائل ، چوب صندل
  • نت میانی : اسطوخودوس ، عصاره های تند، گل بنفشه
  • نت پایه : لیمو، گل شاه پسند، زنبق و سوسن

عطر اکوا دی جیو پروفوندو ACQUA DI GIÒ PROFONDO

عطر اکوا دی جیو پروفوندو مردانه یک نسخه ی بینظیر از عطر جیو از برند جیورجیو آرمانی است که در سال 2020 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . Alberto Morillas عطار مطرح و موفق این عطر را خلق کرد .

عطر اکوا دی جیو پروفوندو مردانه تفسیر دریایی شدید Acqua di Gio است. پروفوندو بیش از یک عطر ، غوطه ور شدن عمیق در اعماق روح است. این عطر مردانه بدون شک یک عطر قوی و جذاب است ، برای مردی که احساس آزادی می کند و محدودیت ها را نمی بیند ، اما در عوض در هر کاری فرصت می بیند. این ادکلن آبزی برای مردان ترکیبی از عناصر طبیعی است تا مردانگی غریزی و چند وجهی را با شدت طولانی مدت برجسته کند.

نت های تشکیل دهنده عطر ACQUA DI GIÒ PROFONDO عبارتند از : 

نت اولیه : ترنج، آب دریا، نارنگی ماندارین ، نت های دریایی
نت میانی : اسطوخودوس، رزماری، سرو، صمغ درخت مصطکی
نت پایه : مشک، کهربا، نعناع هندی، روایح معدنی
فروشگاه عطر الیسا فروشگاه تخصصی عطر و ادکلن است که امکاناتی چون ارسال رایگان و سریع ، کادوپیچ رایگان در صورت تمایل شما ، پرداخت در محل برای شهر تهران را برای شما فراهم کرده است تا بی دغدغه و خیلی راحت از خرید ادکلن اصل لذت ببرید . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *