بلاگ, دسته‌بندی نشده, مجله خبری عطر و ادکلن

عطرهای جذاب با بطری های زیبا و خیره کننده

عطرهای جذاب با بطری های زیبا و خیره کننده

عطرها با بسته بندی های جذاب و مشتری پسند وارد بازار عطر و ادکلن می شوند . در این بین عطرهایی هستند که زیبایی خیره کننده آن ها مصرف کننده را ترغیب به خرید عطر می کند. بسیار دیده شده که حتی بدون بوییدن رایحه تنها به خاطر بطری آن ، عطر مورد نظر خود را خریداری کرده‌اند.

بطری عطر می‌تواند برای شما یک ارزش افزوده به حساب آید و علاوه بر رایحه جذاب از مواردی است که شما را به خرید عطر ترغیب می‌کند . شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از اینکه از عطر خود استفاده کردید از بطری آن برای تزیین میز توالت و یا حتی سرویس های بهداشتی استفاده کنید .

شیشه های عطر و ادکلن تنها یک محفظه برای نگهداری محتویلت آنها نیست و گاهی داستان روایت یک عطر را بیان می کند و تا حدودی از روی شیشه ممکن است بتوانید در مورد محتویات داخل شیشه نیز نظر بدهید . به طور مثال بسیاری از روایح گلی دارای بطری هایی به شکل گلی هستند و حتی از روی شیشه های بسیار مجلل می توان به رسمی بودن رایحه ی آن عطر پی برد . عطرهایی که برای استفاده روزمره مناسب هستند معمولاً بطری های ساده تری دارند رنگ مایع آن ها ملایم تر است .

پیشنهاد عطر الیسا : بازدید از صفحه خرید ادکلن زنانه


رنگ های آبی و سفید مایع عطر نشان دهنده ی خنک و ملایم بودن محتویات داخل شیشه می باشد، همچنین عطر هایی با رنگ تیره نمایانگر رایحه ی سنگین و مناسب بودن آن در مجالس رسمی می باشد .

عطر کارولینا هررا گود گرل

عطر کارولینا هررا گود گرل زیبا

اولین عطر زنانه که شاید شما به ذهن شما هم رسیده باشد سری عطرهای گود گرل از برند کارولینا هررا می باشد . این عطر در ورژن های مختلف با رنگ های قرمز ، آبی ، طلایی و صورتی می باشد . سری عطر های گودگرل از جمله عطرهایی هستند که علاوه برای جذابیت رایحه ای که دارند ، هر خانومی دوست دارد از آن ها برای تزیین میز آرایش خود استفاده کند
از جدیدترین تولیدات برند کارولینا هررا عطر گود گرل فنتستیک پینک می باشد . این عطر زنانه مانند نسخه سابق گود گرل از ۸۰ میل حجم و غلظت ادوپرفیوم برخوردار است رایحه آن شرقی گلی می باشد که استفاده از آن برای فصول سرد سال پیشنهاد می‌شود.

این محصول سال ۲۰۲۰ توسط عطر ساز Louise Turner امضا شده است . تنها با یک اسپری از این کفش صورتی جذاب ، نت های لیمو ترش ، ترنج ، بادام و قهوه فضای اطراف شما را پر خواهد کرد زمان زیادی طول نخواهد کشید که رز، گل مریم، یاس، پونه کوهی، شکوفه پرتقال جایگزین رایحه ی اولیه خواهند شد و در انتها پایان بخش این عطر ترکیبی از نت های وانیل، دانه تونکا، پرالین، دارچین، کاکائو، چوب صندل سفید، مشک، کهربا، سدر، نعناع هندی، چوب کشمیر می باشد.

2. عطر ژان پل گوتیر اولترا میل اینتنس JEAN PAUL GAULTIER ULTRA MALE INTENSE

ادکلن JEAN PAUL GAULTIER ULTRA MALE INTENSE

این عطر مردانه در سال ۲۰۱۵ تولید شده است . بطری آن به حدی جذاب و خیره کننده است که توجه آقایان را در نگاه اول به سمت خود جلب می کند .
این عطر انتخاب یک مرد شیک پوش و جسور است که می‌خواهد منحصر به فرد به نظر آید .
به لطف طول عمر و ماندگاری خوب و فوق العاده این عطر شما میتوانید از اولترا میل اینتنس در مهمانی های شبانه و لحظات عاشقانه بیشترین بهره را ببرید و لذتی بسیار از این محصول ببرید . هر چند که هیچ محدودیت سنی برای انتخاب عطر وجود ندارد اما گروه سنی ۲۵ تا ۴۰ سال از این عطر بیشتر استقبال کرده اند .
نت های تشکیل دهنده این عطر جذاب و شیک شامل نت های زیر می شود :

نت اولیه : لیمو ترش ، گلابی ، اسطوخودوس سیاه ، نعناع

نت میانی : زیره ، دارچین ، مریم گلی ، گل سیاه آزتک

نت پایه : وانیل سیاه ، کهربا ، چوب سدر ، پاتچولی

3. ادکلن دیزل اسپیریت آف د بریو DIESEL SPIRIT OF THE BRAVE

ادکلن DIESEL SPIRIT OF THE BRAVE

یکی دیگر از عطرهای مردانه ای است که بطری آن بسیار جذاب و خیره کننده است . یک مشت مشکی با یک نشان شیر طلایی بر روی آن .
ادکلن دیزل اسپیریت آف د بریو مردانه معادل ۱۲۵ میل حجم دارد و غلظت آن ادوتویلت می باشد . رایحه ی گرم و تند این عطر استفاده ی آن را برای همه فصول محدود کرده و تنها در فصول سرد سال قابل استفاده است .
 ستاره فوتبال نیمار جونیور . علاوه بر شرکت در ایجاد و انتخاب آهنگسازی ، نیمار جونیور چهره تبلیغاتی جدیدترین کمپین و سفیر عطر است. این عطر برای استفاده ی آقایان با اعتماد به نفس و انرژی بالا پیشنهاد می شود . نت های تشکیل دهنده عطر Diesel Spirit Of The Brave عبارتند از :

نت اولیه : ترنج ، صمغ گالبانیوم

نت میانی : انجیر ، سرو

نت پایه : دانه تونکا ، لابدانیوم
عطر ریحانا ربل فلور زنانه یکی از عطر هایی است که درعین حال که بطری نسبتاً ساده‌ای دارند اما جذابیت خیره کننده ای را با خود به همراه دارد این عطر زنانه برای خانم های شیک پوش و علاقمند به روایح میوه‌ای به شدت توصیه می شود . حجم ۱۰۰ میل و غلظت ادوپرفیوم خرید این عطر را مقرون به صرفه نشان می دهد . پخش بو و ماندگاری نسبتاً خوب این عطر تا حدود زیادی رضایت بخش است .

طراحی بطری این عطر زنانه بسیار زیبا و چشم نواز صورت گرفته است که حس ظرافت زنانه و مدرن بودن را به خوبی منتقل میکند شیشه این عطر شکلی جذاب دارد و رنگی شفاف دارد و مایع طلایی رنگ آن به خوبی قابل مشاهده است. نواری سیاه رنگ به دور شیشه تنیده شده است و بر روی آن درپوشی مشکی رنگ با حلقه ای طلایی رنگ به زیبایی قرار گرفته است.
نت های تشکیل دهنده این عطر جذاب شامل نت های زیر می شود :
نت اولیه : آلو ، دانه های قرمز ، هلو

نت میانی : گل بامیه ، بنفشه ، گل مریم ، نارگیل

نت پایه : وانیل ، نعناع هندی ، کهربا ، مشک

4. عطر پلیس تو بی POLICE TO BE

ادکلن POLICE TO BE

این عطر مردانه با شیشه ای به شکل اسکلت از جذابیت ویژه ای برای آقایان برخوردار است . حجم این عطر ۱۲۵ میل و غلظت آن ادوتویلت می باشد .این عطر مردانه با رایحه ی معتدل برای استفاده در تمام فصول سال پیشنهاد می شود .
مایع آبی رنگ داخل بطری به راحتی از روی شیشه ی شفاف به چشم می خورد . نت های تشکیل دهنده این عطر پرفروش و جذاب شامل نت های زیر می شود :

نت  اولیه : فلفل ، گریپ فروت
نت میانی : برگ بنفشه
نت پایه : کهربا ، سدر ، نعناع هندی

5. عطر دلچه گابانا کی DOLCE & GABBANA K

ادکلن DOLCE & GABBANA K

عطر مردانه دلچه گابانا کی با بطری و شیشه بسیار زیبا و رایحه ی با شکوهش می تواند گزینه ای مناسب برای آقایان جنتلمن و جذاب باشد. درب این عطر زیبا به شکل تاج سلطنتی طراحی شده است که با بدنه ی ساده و شفاف آن همخوانی جالبی دارد .

نت های تشکیل دهنده این عطر معتدل و شیرین عبارتند از :

نت اولیه : پرتقال خونی ، لیمو سیسیل ، توت ، دانه های سرو کوهی

نت میانی : فلفل ، رز ماری ، اسطوخودوس ، شمعدانی

نت پایه : نعناع هندی (پچولی) ، سدر ، وتیور (خس خس)

این عطر مردانه با حجم ۱۰۰ میل ، غلظت ادوتویلت و گروه بویایی چوبی آروماتیک یک انتخاب مناسب برای آقایان شیک پوش و خوش لباس به شمار می آید.

6. ادکلن نینا ریچی لونا NINA RICCI LUNA

ادکلن NINA RICCI LUNA

عطر زنانه نینا ریچی لونا با طرح سیب مانند خود همچنان از شیشه های محبوب خانم ها می باشد . با این تفاوت که این بار رنگ بطری آبی آرامش خاصی را به مصرف کننده هدیه می کند . برگهای طلایی این عطر را تا حدودی تجملاتی جلوه می دهد .
این عطر زنانه معادل ۸۰ میل حجم دارد و غلظت آن ادوتویلت می باشد . نینا ریچی لونا با گروه بویایی شرقی وانیلی توانست محبوبیت زیادی را بین خانمهای جوان به دست آورد .
نت های تشکیل دهنده نینا ریچی لونا عبارتند از :
نت اولیه : لیمو ترش سبز ، میوه های جنگلی ، شکوفه پرتقال ، نارنگی

نت میانی : گلابی ، یاس ، گل جاوید ، کارامل

نت پایه : وانیل ، شیرین بیان ، چوب صندل سفید ، مشک

7. عطر ویکتور اند رولف اسپایس بمب اکستریم VIKTOR & ROLF SPICEBOMB EXTREME

ادکلن VIKTOR & ROLF SPICEBOMB EXTREME

عطر مردانه اسپایس بمب اکستریم شبیه به یک نارنجک مشکی رنگ طراحی شده که به همراه یک حلقه مسی توجه بیننده را به خود جلب خواهد کرد 
این عطر مردانه معادل ۹۰ میل حجم دارد و غلظت آن ادوپرفیوم می باشد که پخش بو و ماندگاری خوب این عطر را به دنبال دارد .

نت های تشکیل دهنده عطر Viktor & Rolf Spicebomb Extreme عبارتند از : اسطوخودوس ، وانیل ، فلفل ، تنباکو ، زیره

عطر اسپایس بمب اکستریم یک انتخاب بی نظیر برای آقایان جوان و هیجان طلب می باشد .

8. عطر شوپارد ویش زنانه CHOPARD WISH EDP

ادکلن CHOPARD WISH EDP

عطر زنانه شوپارد ویش مانند الماسی درخشان با شیشه ی شفاف طراحی شده است و مایع آبی رنگ درون بطری جذابیت ظاهری این محصول را دو چندان کرده است . طراحی بطری این محصول مانند نگینی درخشانی بر روی میز آرایش خانم ها است . این عطر زنانه با حجم ۷۵ میل ، غلظت ادوپرفیوم و گروه بویایی شرقی وانیلی تا حد زیادی رضایت خانم های شیکپوش را جلب کرده است . قیمت مناسب این عطر در کنار شیشه ی جذابش از عوامل فروش بالای این الماس درخشان است . نت های تشکیل دهنده عطر شوپارد ویش شامل نت های زیر می شود:
نت اولیه : توت فرنگی ، اقاقیای برزیلی ، اقاقیای سیاه ، پیچ امین الدوله ، شکوفه پرتقال

نت میانی : برگ بنفشه ، زنبق ، عسل

نت پایه : روایح دودی ، چوب صندل سفید ، شکلات ، کهربا ، نعناع هندی ، وانیل

9. عطر ورساچه یلو دیاموند VERSACE YELLOW DIAMOND

ادکلن VERSACE YELLOW DIAMOND

بطری ورساچه یلو دایموند درست مانند یک الماس تراشیده شده در نور می‌درخشد و توجه هر بیننده‌ای را به خودش جلب می‌کند. روی بطری، نشان تجاری ورساچه و در پایین آن نام yellow diamond دیده می‌شود. مایع درون بطری به رنگ طلایی بوده و هارمونی عجیبی بین در و بدنه بطری وجود دارد که توجه هرکسی را به خود جلب میکند . این الماس شفاف میتواند زینت بخش میز آرایش خانم های زیبا پسند باشد . تنها با یک اسپری از یلو دایموند ترکیبی شاداب و پر انرژی از نت های ترنج ، بهارنارنج ، گلابی ، لیموترش فضای اطراف شما را پر خواهد کرد . بعد از گذشت مدت زمان اندکی شکوفه پرتقال ، فریزیا ، گل ابریشم ، نیلوفر آبی جایگزین نت های اولیه می شود و در انتها پایه و پایان بخش این عطر نت های چوب گایاک ، کهربا ، مشک می باشد . این عطر زنانه با حجم ۹۰ میل ، غلظت ادوتویلت ، و گروه بویایی گلی میوه ای لبخند رضایت را بر لب های شما هدیه خواهد کرد.

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید . اگر تاکنون عطری را از روی ظاهر خریداری کرده‌اید و نام آن را در کامنت برای ما مطرح کنید و بیان کنید که آیا از خرید آن راضی بوده اید یا خیر .

به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان می باشد افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *