بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین و مقرون به صرفه ترین عطرهای زنانه برای مصارف روزانه

بهترین و مقرون به صرفه ترین عطرهای زنانه برای مصارف روزانه

اکثر افراد تمایل دارند برای مصارف روزانه و قرارهای ملاقات دوستانه از رایحه های مناسب استفاده کنند تا محبوبیت خود را در بین اطرافیان بیشتر و بیشتر کنند .انتخاب عطر مناسب بعد از انتخاب لباس یکی از کارهایی است که تمام افراد برای جذابیت بیشتر خود انجام می دهند.

همه انسان ها دوست دارند که محبوبیت زیادی را در بین افراد داشته باشند به خصوص خانم ها که ترجیح می دهند با رایحه های جذاب و دلنشین در بین اطرافیان شناخته شوند .

در این مقاله بررسی بهترین و ارزانترین عطرهای زنانه می پردازیم تا به شما بگوییم که حتی با صرف هزینه اندک می توان در میان جمع همچون ستاره ای درخشان خود را نشان دهید :

۱. ادکلن بنتون کلد BENETTON COLD

ادکلن بنتون کلد BENETTON COLD


ادکلن بنتون کلد یکی از عطرهایی است که برای استفاده روزمره خانم ها و آقایان بسیار دلتنگ می باشد این عطر یونیسکس رایحه جذاب و دلنشین و قیمت مناسب توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب می نماید
این عطر یونیسکس معادل 100 حجم دارد و با غلظت ادوتویلت و پخش بو و ماندگاری متوسط می تواند یک انتخاب مناسب برای استفاده روزمره و قرارهای ملاقات دوستانه باشد .
ادکلن بنتون کلد زنانه و مردانه در سال 1997 توسط برند ایتالیایی Benetton طراحی و معرفی شد. خرید ادکلن اصل کلد مردانه-زنانه با توجه به رایحه خوشبو و قیمت به صرفه اش میتواند گزینه ای مناسب برای خانمها و آقایان جوان و شیک پوش باشد.

ادکلن بنتون کلد مردانه زنانه Benetton Cold

ادکلن بنتون کلد زنانه و مردانه در سال 1997 توسط برند ایتالیایی Benetton طراحی و معرفی شد. خرید ادکلن اصل کلد مردانه-زنانه با توجه به رایحه خوشبو و قیمت به صرفه اش میتواند گزینه ای مناسب برای خانمها و آقایان جوان و شیک پوش باشد.

نت های تشکیل دهنده عطر ادکلن زنانه مردانه Benetton Cold

وقتی که عطر ادکلن مردانه زنانه Benetton Cold بر روی پوست یا لباستان اسپری مینمایید ، سریعا متوجه رایحه ی ترنج ، آلدهید ، زیره خواهید شد. این ترکیبات خاص نشاط و انرژی فراوانی را به شما منتقل میکنند. پس از مدتی، متوجه جایگزینی نت‌ های میانی به‌ جای نت‌ های آغازین خواهید بود. نت‌ های میانی از گشنیز ، اسطوخودوس ، شمعدانی تشکیل‌ شده‌اند. این ترکیب گلی حس اعتماد به‌ نفس و تمرکز را به شما هدیه می‌کند. با گذشت مدتی، نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. این نت‌ها از پاچولی ، وتیور ، مشک سفید ساخته شده‌اند.

نت ابتدایی : ترنج ، آلدهید ، زیره

نت میانی : گشنیز ، اسطوخودوس ، شمعدانی

نت پایانی : پاتچولی ، وتیور ، مشک سفید

۲.عطر فراگرنس ورد اکلت لا ویولت FRAGRANCE WORLD ECLAT LA VIOLETTE

عطر فراگرنس ورد اکلت لا ویولت


این عطر زنانه در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد و از همان روزهای اول به دلیل شباهت به عصر لانوین اکلت با استقبال بی نظیر مردم روبرو شد . اکلت لاویولت معادل ۱۰۰ میل حجم دارد و غلظت آن ادوپرفیوم می باشد که سبب پخش بو و ماندگاری نسبتاً بالای این عطر می شود.

رایحه خنک و شیرین این عطر آن را برای استفاده در فصول بهار و تابستان مناسب کرده است. همچنین شیشه جذاب و شیک آن توجه هر بیننده ای را به سمت خود جلب می کند تا جایی که می توان این عطر را هدیه ای مناسب برای خانم های شیک پوش معرفی کرد.
عطر فراگرنس ورد اکلت لا ویولت زنانه عطری خنک و گلی

به‌محض اولین اسپری از ECLAT La Violette روی پوست و محل نبضتان، متوجه بوی برگ چای و شکوفه‌ی درخت هلو خواهید شد. این ترکیب، به‌سرعت در فضا پخش شده و توجه اطرافیانتان را به سمت شما جلب خواهد کرد. با گذشت زمان، نت‌های میانی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب پونه، مشک و ویستریا تشکیل‌شده‌اند. با استشمام این نت‌ها، استرس و اضطراب از شما دور شده و آرامش و اعتمادبه‌نفس را به شما هدیه میدهد. پس از مدتی طولانی، متوجه تغییر مسیر خط بویایی ECLAT La Violette می‌شوید. نت‌های پایانی که از چوب درخت سدر، گیاه اوسمانتوس و عنبر تشکیل‌شده‌اند، به‌خوبی جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. شیرینی و تندی این نت‌ها، باعث رفع استرس‌های روزمره‌ی زندگی شهری، خواهد شد . ادو پرفیوم زنانه‌ی ECLAT La Violette با بوی شیرین و خنکش، برای روزهای بهاری و تابستانی مناسب است

نت های تشکیل دهنده عطر Fragrance World ECLAT La Violette

نت اولیه : شکوفه هلو ، چای

نت میانی : گل ویستریا ، پونه کوهی ، مشک

نت پایه : گل اوسمانتوس ، عنبر ، سدر

۳. ادکلن اجمل رین دراپس AJMAL RAINDROPS

ادکلن اجمل رین دراپس

اجمل رین دراپس یکی از عطرهایی است که با رایحه معتدل و شیرین خود و گروه بویایی گلی میوه ای توجه بسیاری از خانمها را به سمت خود جلب کرده است این عطر علاوه بر رایحه دلپذیر از قیمت مناسبی نیز برخوردار است که سبب می شود اکثر اقشار جامعه بتوانند از این عطر خریداری نمایند . از نظر مصرف کنندگان رایحه این عطر مشابه با عطر محبوب کوکو شنل مادمازل می باشدو با توجه به قیمت بالای این محصول بیشتر خانم ها ترجیح میدهند با هزینه ای خیلی کمتر از رین دراپس استفاده کنند .
خرید ادکلن زنانه اجمل رین دراپس با توجه به رایحه بسیار خوشبو و ماندگاری خوب میتواند انتخاب و خریدی هوشمندانه و مناسب باشد.

عطر Ajmal Raindrops از نت های زیر تشکیل شده است:

نت های گلی، نوعی از چوب،میوه های معطر، عنبر

۴. عطر ایودی سیستل ساندرلینگ YVES DE SISTELLE SANDERLING

عطر زنانه ساندرلینگ با حجم ۱۰۰ میل غلظت ادوپرفیوم و همچنین قیمت مقرون به صرفه یکی از عطرهایی که خانم ها از آن برای استفاده روزمره بهره می برند.

نت های تشکیل دهنده ادکلن زنانه Yves De Sistelle Sanderling

وقتی ادکلن زنانه Yves De Sistelle Sanderling را بر روی پوست و یا لباستان اسپری می‌کنید، متوجه بوی نت های ترنج , گل جعفری , رایحه های سبز خواهید شد. این ترکیبات خنکی و طراوت، شادی و هیجان را برای شما به ارمغان خواهند آورد. پس از مدتی متوجه تغییر مسیر نت‌های اولیه به سمت نت‌های میانی خواهید شد، نت‌های میانی از ترکیبات یاس بنفش، یاسمن , گل رز  تشکیل‌ شده‌اند. این ترکیبات گلی، اعتمادبه‌نفس و انرژی مثبت مضاعفی را در شما و اطرافیانتان به ارمغان می آورند. پس از مدتی طولانی، این نت‌ها جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. نت‌های پایانی از ترکیب مشک ، نت های چوبی , وانیل تشکیل‌شده‌اند.

نت اولیه : ترنج , گل جعفری , رایحه های سبز

نت میانی : یاس بنفش، یاسمن , گل رز

نت پایه : مشک ، نت های چوبی , وانیل

۵. ادکلن رساسی ایموشن زنانه RASASI EMOTION FOR WOMEN

ادکلن رساسی ایموشن زنانه احساساتی برای انسان بی نظیر است . خرید ادکلن اصل ادکلن رساسی ایموشن زنانه با رایحه ی معتدل و خنک برای فصول گرم سال پیشنهاد میشود .رایحه ی این عطر زنانه منسجم ، محافظ ، آسیب پذیر ، رومانتیک است. یک شلاق تمام چیزی است که شما را به سمت امواج احساسات می اندازد… بستن گرم دستان زیر یک آسمان ماه. نجوای نرم توسط نسیم مناقصه انجام می شود. درخشش سرسخت در دیدار چشم ها ، اجازه می دهد عطر Emotions طلسم جادوی خالص را بپوشد. 

نت های تشکیل دهنده عطر Rasasi Emotion for women عبارتند از :

نت اولیه : پرتقال ماندارین ، لیمو ، ترنج ، پرتقال

نت میانی : کیوی ، اناناس ، گل یاس ، کشمش سیاه بیدانه ، یک جور گل پیازدار ، سوسن آبی

نت پایه : مشک ، چوب صندل ، سدر ، وانیل

۶. ادکلن رساسی سکرت RASASI SECRET

ادکلن رساسی سکرت زنانه در سال 2000 توسط برند اماراتی Rasasi به بازار عطر و ادکلن زنانه معرفی و عرضه شد.خرید ادکلن اصل سکرت زنانه با توجه به رایحه ی دلپذیر و قیمت مناسب برای خانم هایی که به دنبال عطری شیک و جذاب با قیمتی مناسب هستند میتواند انتخابی شایسته باشد.
ادکلن رساسی رومنس زنانه رایحه ای ملایم و شیرین دارد و با توجه به ساختار بویاییش در گروه بویایی گلی و میوه ای دسته بندی میشود همچنین در هرم بویایی این عطر زنانه روایح گلی ، مرکبات ، گل رز ، گلهای سفید و میوه ای قرار دارند.
عطر ادکلن زنانه Rasasi Secret از نت های زیر تشکیل شده است:

پس از اسپری عطر ادکلن زنانه Rasasi Secret بر روی پوست و یا لباستان ، بلا فاصله متوجه رایحه ی  گل کاملیا ، برگ بنفشه ، شکوفه سیب ، هلو ، پرتقال خواهید شد. این ترکیبات گلی و میوه ای خاص در شما حس اعتماد به نفس و هیجان زیادی را ایجاد می‌کنند.

با گذشت مدتی، متوجه جانشینی نت میانی به‌جای نت‌ ابتدایی خواهید شد. این نتها از نارنگی ماندارین ، گل برف ، گل رز ، یاس تشکیل شده‌ اند. این ترکیبات احساسات شما را تحریک میکند و انرژی زیادی در شما ایجاد می‌کند. سپس نت پایانی با مشک , ، سدر , چوب صندل ، پیچ امین الدوله جای نت‌ میانی را خواهند گرفت.

نت ابتدایی : گل کاملیا ، برگ بنفشه ، شکوفه سیب ، هلو ، پرتقال

نت میانی : نارنگی ماندارین ، گل برف ، گل رز ، یاس

نت پایه : مشک , ، سدر , چوب صندل ، پیچ امین الدوله

۷. ادکلن زنانه آپولوژی APOLOGY BY PARIS BLEU PARFUMS

ادکلن زنانه آپولوژی

ادکلن زنانه آپولوژی مناسب برای خانم ها می باشد. رایحه ی این ادکلن ملایم و شیرین می باشد که برای تمامی فصل های سال مناسب می باشد .  رایحه این عطر بسیار پرنشاط و شاداب می باشند و می توان آن را عطری مناسب برای خانمهای جوان و شیک پوش دانست.
ادکلن Apology دارای پراکندگی بالایی است به گونه ای که هر کسی را به سمت خود می کشد. ادکلن زنانه آپولوژی برای بانوانی طراحی شده که به آراستگی خود بیش از سایرین اهمیت می دهند. ادکلن زنانه آپولوژی مناسب برای استفاده در مجالس و میهمانی های رسمی می باشد .

نت های تشکیل دهنده ادکلن زنانه آپولوژی Apology by Paris Bleu Parfums عبارتند از :

نت اولیه : گریپ فروت

نت میانی : میوه های شیرین

نت پایانی : عنبر و چوب سفیده پیچیده شده در مشک

۸. امپر اوربان زنانه EMPER URBAN WOMAN

امپر اوربان زنانه EMPER URBAN WOMAN

این عطر زنانه با رایحه ی معتدل و شیرین و غلظت ادوپرفیوم و حجم ۱۰۰ میل یکی از عطرهای خوشبو و به صرفه می باشد که توجه هر بانویی را به سمت خود جلب میکند .

این ادکلن با ترکیبی استثنایی که رایحه ی ترنج ، ریشه ی زنبق زرد و گل یاس بیشتر از بقیه مواد در آن به مشام می رسد ، محصولی هوس انگیز ، لطیف و نشاط آوری است . این عطر که نت های آن دارای هارمونی خاص و دلنشینی هستند برای مصرف در روزها و شب های فصول گرم سال پیشنهاد می شود . از مشخصه های این محصول بسته بندی و کیف صورتی رنگ و کوچک آن است  که نظر هر بانوی جوانی را جلب خود می کند .

ترکیبات عطر زنانه Urban Woman Emper for women

نت اولیه : ترنج – مویز
نت میانی : گل رز – چوب صندل – ریشه زنبق زرد

نت پایه : مشک – توت سیاه

۹. ادکلن امپر چیفون EMPER CHIFON

ادکلن امپر چیفون EMPER CHIFON

ادکلن امپر چیفون زنانه از برند اماراتی امپر Emper به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . خرید ادکلن زنانه اصل امپر چیفون با رایحه ای گرم و شیرین که آن را غالبا از  ریشه ی زنبق زرد ، مشک و گل یاس بکار رفته در ترکیباتش حاصل می کند ، برای مصرف در روزهای پاییزی پیشنهاد خوبی می باشد .
ادکلن امپر چیفون زنانه عطری است دوست داشتنی با بطری صورتی رنگ خود که توسط ربانی گلدار بر گردن مزین شده ، دارای پراکنندگی خوبی بوده از این رو برای مصرف در میهمانی های مهم نیز پیشنهاد می شود .
ادکلن امپر چیفون زنانه با رایحه ی چوبی مشک گلی

آکوردهای اصلی این عطر زنانه شامل اکوردهای مرکباتی ، پودری ، گلی ، مشکی و گلهای سفید می شود . نت های تشکیل دهنده عطر Emper Chifon عبارتند از :

نت اولیه : ماندارین، ترنج

نت میانی : یاسمن، چوب صندل، رز، زنبق زرد

نت پایه : مشک سفید، وانیل

۱۰.ادکلن رمی مارکز شالیز زنانه REMY MARQUIS SHALIS WOMEN

ادکلن رمی مارکز شالیز زنانه

ادکلن رمی مارکز شالیز زنانه محصول کشور فرانسه با بوی دلپذیر ، قیمت مناسب و برند شناخته شده اش عطری مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد .
بسته بندی این عطر بسیار خاص است به صورتی که در درون یک غلاف فلزی قرمز رنگ قرار دارد و شیشه آن به زیبایی طراحی شده است و با توجه به شیشه جم وجورش میتوانید به راحتی در درون کیف خود قرار دهید.


نت های تشکیل دهنده عطر Remy Marquis Shalis women

وقتی عطر شالیز زنانه Remy Marquis Shalis women را بر روی پوست و محل نبضتان اسپری می‌کنید، متوجه بوی نت های میوه ای،گل سیکلامن و اسطوخودوس خواهید شد. این ترکیبات شیرین و با طراوت، شادی و هیجان را برای شما به ارمغان خواهند آورد. پس از مدتی متوجه تغییر مسیر نت‌های اولیه به سمت نت‌های میانی خواهید شد، نت‌های میانی از ترکیبات مگنولیا، گل رز و گل صد تومانی تشکیل‌ شده‌اند. این ترکیبات گلی، اعتمادبه‌نفس و انرژی مثبت را در شما و اطرافیانتان به ارمغان می آورند. پس از مدتی طولانی، این نت‌ها جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. نت‌های پایانی از ترکیب نعناع هندی، عنبر و مشک تشکیل‌شده‌اند.

نت ابتدایی ‏:‏ نت های میوه ای،گل سیکلامن و اسطوخودوس

نت میانی ‏:‏ مگنولیا، گل رز و گل صد تومانی

نت پایه ‏:‏ نعناع هندی، عنبر و مشک

خرید اینترنتی عطر رمی مارکز شالیز زنانه با رایحه ی گلی میوه ای و پخش بو ماندگاری خوب رضایت صد در صد شما را بر می انگیزد .

جدیدترین مقالات دنیای عطر و ادکلن را با فروشگاه اینترنتی عطر الیسا دنبال کنید و با ضمانت یکماهه اصالت کالا و قیمت های مناسب ، خریدی لذت بخش و آسان را تجربه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *