بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

معرفی ۱۰ عطر لوکس برای مهمانی های مهم + قیمت و خرید آنلاین

عطر لوکس برای مهمانی

بسیاری از افراد برای مهمانی ها بعد از انتخاب لباس ، کیف و کفش به انتخاب عطر خود فکر می‌کنند و این موضوع ذهن آنها را به خود مشغول می‌کند . شاید برای شما جالب باشد که بدانید چه عطرهایی برای چه مجالسی مناسب می باشد .

مجله الیسا پرفیوم روزانه با مقالات و راهنما های جدیدی در خصوص خرید ادکلن اصل همراه شماست. باعث افتخار ماست که شما هم به همراهان ما بپیوندید.

به طور مثال عطرهایی با رایحه شاداب و نشاط آور برای مجالس دوستانه مناسب می باشد و از عطرهای با رایحه ی سنگین و پخش بو و ماندگاری بسیار بالا برای مجالس و مهمانی های رسمی میتوان استفاده کرد.

دسته ای از افراد تمایل دارند که از یک عطر مشخص و ثابت برای مجالس و میهمانی ها استفاده کنند تا همیشه با آن رایحه شناخته شوند . بهتر است از روایح شیرین ، تلخ ، گرم و تند و سنگین برای مجالس و مهمانی ها بیشتر استفاده کرد.
و همچنین برای مجلس دوستانه و دورهمی های ساده استفاده از روایح معتدل و خنک با رایحه شاداب و پر انرژی پیشنهاد می‌شود .


برای انتخاب عطر در مجالس و مهمانی ها فاکتورهای زیادی را باید در نظر گرفت یکی از این فاکتورها فصل و مکانی است که قرار است در آن حضور داشته باشید .
برای مثال از عطرهای گرم ، شیرین ، تند و تلخ برای استفاده در مجالس و میهمانی های رسمی در فصل زمستان و پاییز و از روایح خنک ، ترش و شیرین و معتدل برای فصول بهار و تابستان می توان استفاده کرد.
در این مقاله میخواهیم چند عطر لوکس و لاکچری برای میهمانی ها را به شما عزیزان و همراهان عطر الیسا معرفی کنیم :

۱- عطر رنس 1795 الیزه RANCE 1795 ELISE

عطر رنس 1795 الیزه RANCE 1795 ELISE

عطر رنس الیزه یکی از عطرهای زنانه ای است که با استفاده از آن میتوانید همچون ستاره ای در میان جمع بدرخشید .
این عطر با رایحه خنک و شیرین و گروه بویایی گلی مدیترانه‌ای یک عطر جذاب و بی نظیر برای خانم های شیک پوش به شمار می آید .
عطر الیزه ، منعکس کننده ماهیت مصرف کننده با رایحه ی تازه برای زنان جوان ، خوش بین و شاد است . رایحه ای عاشقانه و حسی که جذابیت شما را دو چندان خواهد کرد.
بطری عطر الیزه با ربان آبی و نارنجی تزیین شده است.ظاهر زیبای شیشه این عطر آن را برای یک هدیه بسیار مناسب ساخته است .
آکوردهای اصلی این عطر زنانه شامل آکوردهای چوبی ، مرکباتی ، پاتچولی ، آروماتیک ، مشک و
رز می شود.

نت های تشکیل دهنده عطر Rance 1795 Elise عبارتند از :

نت اولیه : ماندارین ، بهار نارنج، آب دریا

نت میانی : گل رز، اوکالیپتوس

نت پایه : وانیل، نعنا هندی، کهربا، مشک

۲- عطر زرجوف (زرژاف) کازاموراتی بوکت آیدل زنانه Xerjoff Casamorati Bouquet Ideale

عطر زرجوف (زرژاف) کازاموراتی بوکت آیدل زنانه

یکی دیگر از عطرهای لوکس زنانه ای که برای استفاده در مجالس و میهمانی ها پیشنهاد می شود عطر زرجوف (زرژاف) کازاموراتی بوکت آیدل زنانه Xerjoff Casamorati Bouquet Ideale است .

خرید ادکلن اصل کازاموراتی بوکت آیدل زنانه برای خانم های شیک و جذابی که به دنبال عطری منحصر به فرد و سلطنتی هستند می تواند انتخابی مناسب باشد. این عطر با رایحه ی گرم ، شیرین و تند و گروه بویایی شرقی چوبی و پخش بو و ماندگاری بسیار خوب برای استفاده در مجالس و میهمانی های رسمی مناسب خواهد بود.
رایحه ای گرم و اغوا کننده ، Bouquet Ideale از یک ترکیب زیبا و پودری کشمیر با لمس های مرموز وانیل و پاپیروس تشکیل شده است.

نت های دارچین و جوز هندی قلب تند را به شما می دهد در حالی که ترکیبی حسی از گل تنباکو ، وانیل ، کومارین و مشک ها پایه این عطر مسحور کننده را تشکیل می دهند.

این ارکستر نت ، روح شما را در آغوش می گیرد و آن را به یک جزیره دورافتاده مدیترانه منتقل می کند ، جایی که بادها از جنوب ، عطر و بوی گل ها و ادویه ها را حمل می کنند.

Bouquet Ideale دسته گل ایده آل یک رویا فراموش نشدنی در یک شب عاشقانه آوریل است. بطری و بسته بندی این عطر بسیار زیبا و فریبنده صورت پذیرفته است،شیشه این عطر قرمز رنگ است و بر روی شیشه تصویر صورت یک خانم به چشم میخورد بر روی افشانه ی این عطر منگوله ای قرمز رنگ از جنس نخ وجود دارد،در پوش فلزی و طلایی رنگی بر روی بطری سوار شده است که بر جذابیت این عطر افزوده است.بطری کازاموراتی بوکت آیدل زنانه از لحاظ شکل ظاهری به مانند سایر محصولات لاین Casamorati طراحی شده است.


ساختار نت های عطر ادکلن زنانه Xerjoff Casamorati Bouquet Ideale :

نت اولیه : دارچین ، دانه جوز هندی

نت میانی : چوب گایاک ، چوب صندل ، پاپیروس ، سدر

نت پایه : وانیل ، مشک ، لادن ، دانه تونکا

۳- عطر فرانسیس کرکجان باکارات رژ 540 MAISON FRANCIS KURKDJIAN BACCARAT ROUGE 540

ادکلن فرانسیس کرکجان باکارات رژ

یکی از عطرهای یونیسکسی است که با پخش بو و ماندگاری بالای خود شما را در مهمانی ها از سایرین متمایز می کند . عطر باکارات رژ 540 از برند فرانسوی Maison Francis Kurkdjian در سال 2015 به بازار عطرهای نیش و لاکچری عرضه شد.

در سالگرد دویست و پنجاهمين سال شرکت سازنده کریستال های لوکس باکارات این محصول لانچ شد.

بوی این عطر بسیار مسحور کننده است ترکیبی از بوی شیشه گداخته شده و قند سوخته شده که رایحه بینظیری را به مشام شما می رساند.

مصرف این ادو پرفیوم مردانه زنانه با توجه به رایحه گرم و شیرینش انتخابی بسیار شایسته برای مجالس و مهمانیهای رسمی می باشد و برای فصول سرد سال توصیه می شود.

عطر Baccarat Rouge 540 از رایحه های زیر تشکیل شده است:


به محض اسپری عطر باکارات رژ 540 Baccarat Rouge 540 بر روی پوست و یا لباس خود ابتدا نتهای ابتدایی گل یاس , زعفران در شما احساس شادی و هیجان ایجاد میکنند و سپس پس از مدتی رایحه نت میانی یعنی چوب عنبر بر مشام شما میرسد و در انتها نتهای پایه جای نت میانی را با رایحه صمغ درخت صنوبر ، سرو میگیرد.

نت اولیه: گل یاس ، زعفران

نت میانی: چوب عنبر

نت پایه: صمغ درخت صنوبر ، سرو

۴- پارفومز د مارلی کالان PARFUMS DE MARLY KALAN

عطر PARFUMS DE MARLY KALAN

یکی از عطرهای یونیسکسی است که برای استفاده در مجالس و میهمانیهای رسمی پیشنهاد می شود .
این عطر ادویه ای شرقی برای استفاده ی خانم ها و آقایان مناسب است. Kalan در سال 2019 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. نت های برتر این عطر جذاب پرتقال خونی ، فلفل سیاه و ادویه جات ترشی جات است. نتهای میانی گلهای اسطوخودوس و نارنجی است.

نت های پایه عبارتند از چوب صندل سفید ، خزه ، نت های چوبی ، کهربا و لوبیای تونکا.
این عطر مردانه زنانه دارای پخش بو و ماندگاری بسیار خوب است و با حجم ۱۲۵ میل و غلظت ادوپرفیوم می تواند تجربه ی یک خرید هیجان انگیز و جذاب را برای شما به یادگار بگذارد .
آکوردهای اصلی عطر پارفومز د مارلی کالان شامل آکوردهای چوبی ، ادویه جات گرم و تازه ، مرکبات و رایحه های آروماتیک می شود. عطر پارفومز دی مارلی کالان، پخش بوی بسیار عالی و ماندگاری بالایی دارد که عطر و بوی خوش آن تا ساعت ها همراه شما خواهد بود و اطرافیان از شما نام عطرتان را سوال خواهند کرد .


نت های تشکیل دهنده عطر Parfums de Marly Kalan عبارتند از :

نت اولیه :  ادویه جات معطر ، پرتقال خونی ، فلفل

نت میانی : اسطوخودوس ، شکوفه پرتقال

نت پایه :  دانه تونکا ، روایح چوبی ، خزه درخت بلوط ، چوب صندل سفید ، کهربا

۵- عطر ممو ایتالین لدر Memo Italian Leather

عطر لاکچری ممو ایتالین لدر

عطر ممو ایتالین لدر مردانه زنانه محصولی نیش و بی نظیر از برند فرانسوی MEMO PARIS که در سال 2013 معرفی و عرضه شد. 

خرید ادکلن اصل ایتالین لدر مردانه زنانه با توجه به برند لوکس و رایحه ی فوق العاده اش میتواند گزینه ای مناسب برای آقایان و خانم های لاکچری و خاص باشد.
عطر ممو ایتالین لدر مردانه ، زنانه رایحه ای ملایم  و شیرین دارد و برای استفاده در تمامی فصول سال در جلسات و یا مهمانی های شبانه گزینه ای جذاب به شمار می آید.
آکوردهای اصلی این عطر یونیسکس شامل آکوردهای بالزامیک ، آروماتیک ، سبز ، چرمی ، وانیلی می شود .
عطر ممو ایتالین لدر مردانه زنانه محصولی نیش و بی نظیر از برند فرانسوی MEMO PARIS که در سال 2013 معرفی و عرضه شد. خرید ادکلن اصل ایتالین لدر مردانه زنانه با توجه به برند لوکس و رایحه ی فوق العاده اش میتواند گزینه ای مناسب برای آقایان و خانم های لاکچری و خاص باشد.

عطر ادکلن ایتالین لدر عطری حیرت انگیز

بوی چرم در فرهنگ ایتالیایی نمایان است ، از لباس ژاکت تا زره پوش روم باستان. اما برای نسخه ایتالیایی سری Cuirs Nomades، MEMO الیونر مسنت طراح و عطر ساز این عطر تصویر نهایی بلا ویتا ایتالیایی را انتخاب کرده است.

شبیه به یک پک چرمی بسته بندی شده از یک کابریول بالا به پایین که منحنی های یک بزرگراه ساحلی را می پوشاند، عشق بازان جوان بر روی یک کروک که موهایشان به مانند شلاق در باد می رقصد، بادبادک عجیب و غریب، یک پیک نیک بی نظیر بسته بندی شده در یک سبد در صندلی عقب.

اولین جلوه های چرم ایتالیایی تازه و سبز است: برگ های گوجه فرنگی نرم، وانیل گیاهی به آرامی همراه با یک چرم تیز و تازه  به مشام می رسد. همانطور که چرم قدیمی و مخلوط با ریشه اسطوخودوس و صمغ گالبانیوم، ویژگی های گرم و تند از خارج منزل، اشاره به روغن موتور و هوای ساحلی! ما را در یک لحظه آرام و هیجان زده می کند.

همانطور که ایتالیایی ها می گویند، فرانسوی ها در خلق و خوی خوب هستند عطر ممو ایتالین لدر مجبور است شما را در خلق و خوی خوب خود قرار دهد.

عطر ممو ایتالین لدر مردانه-زنانه رایحه ای ملایم  و شیرین دارد و برای استفاده در تمامی فصول سال در جلسات و یا مهمانی های شبانه گزینه ای جذاب به شمار می آید.
عطر ممو ایتالین لدر با توجه سبک بویی که دارد در گروه بویایی چرمی دسته بندی میشود و در هرم بویایی این ادکلن آکوردهای آروماتیک ، بالزامیک ، نتهای سبز و علفی ، چرم و وانیلی قرار دارند.

نت های تشکیل دهنده عطر ادکلن زنانه مردانه Memo Italian Leather

پس از اسپری نمودن عطر ادکلن زنانه مردانه Memo Italian Leather بر روی لباس و محل نبضتان سریعا متوجه رایحه ی چرم ، وانیل ، برگ گوجه فرنگی خواهید شد.

این ترکیبات در هر زمان و مکانی که هستید، انرژی فراوانی را به شما منتقل میکنند. پس از مدتی، متوجه جایگزینی نت‌ های میانی به‌جای نت‌های آغازی خواهید بود. نت‌های میانی از برگ گوجه فرنگی ، پونه کوهی ، لادن ، سالویا اسکلاریا ، صمغ گالبانیوم تشکیل‌ شده‌اند.

این ترکیبات حس اعتمادبه‌نفس و ماجراجویی را به شما هدیه می‌کند. با گذشت زمان، نت‌های میانی جای خود را به نت‌ های پایانی خواهند داد. این نت‌ها از چوب صندل ،  لوبان ، مشک ، وانیل ، بلسان کلمبیایی ، اوپوپوناکس ، رزین درختچه مر ، چرم تشکیل‌شده‌اند.

۶- عطر لوکس آمواج اپیک AMOUAGE EPIC

عطر لوکس آمواج اپیک AMOUAGE EPIC


یکی دیگر از عطرهای مردانه ی لوکس و لاکچری که برای استفاده در مجالس و میهمانیها مناسب است عطر آمواج اپیک AMOUAGE EPIC است . اپیک به‌طور ویژه‌ای لوکس و خاص طراحی شده است.

وقتی به شیشه‌ی این ادو پرفیوم نگاه می‌کنید، اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می‌کند، رنگ سبز آن و نشان تجاری آموژ که با رنگ طلایی روی آن حک شده خواهد بود.

بعد از آن در سلطنتی بطری با رنگ طلایی و نوشته‌ای که مدل اپیک را نشان می‌دهد به همراه نگین سبزرنگ کوچکی که در پیشانی در قرار گرفته نگاه هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. رایحه ی گرم و تلخ و پخش بو و ماندگاری عالی این عطر سبب شده است که انتخاب مشکل پسندان برای مجالس باشد .

آکوردهای اصلی این عطر شامل آکوردهای بالزامیک ، ادویه جات گرم و تازه، روایح دودی،چرمی و چوبی می شود .
در نت اولیه ی رایحه ی این عطر ، فلفل صورتی ، زعفران ، جوز و هل به شما عزیزان ارائه میگردد .

در قلب و در میانه ی راه ضربانی از مر و گل شمعدانی با شامه ی مصرف کننده برخورد داشته و در نت پایانی و انتهای مسیر عنصر گرانبهای عود به همراه بخور دان ، چرم و نعناع هندی این رایحه را پایدار میسازد.

۷-عطر اتکینسونز (اتکینسون) هر مجستی د عود زنانه ATKINSONS HER MAJESTY THE OUD

ATKINSONS HER MAJESTY THE OUD

از عطرهایی است که خانم های شیک پوش برای استفاده در مجالس به آن روی می آورند .  با همکاری PerfumeHolding دو عطر جدید از مجموعه The Oud را روانه بازار کرد .

این مجموعه به عود اختصاص داده شده است و بیانگر فصل بت پرستی و زمانی است که دو تمدن بزرگ و قدرتمند ، انگلیس و مشرق زمین کاملاً در هم تنیده شده بودند. عطرهای این مجموعه با الهام از فتنه های عاشقانه کویری ، شاهان و همچنین انواع نادر و گرانبهای عود است .


عطر اتکینسونز (اتکینسون) هر مجستی د عود زنانه رایحه ای گل شرقی برای زنان معاصر است . رایحه ی این عطر غنی ، شیرین ، تند ، خامه ای و همچنین وسوسه انگیز است . استفاده از این عطر برای قرارهای عصرانه و یا روزهای سرد سال بسیار دلچسب و دلنشین خواهد بود .
عطر Atkinsons Her Majesty The Oud بهترین نتهای گلهای رز ، مربا و Assam-Oud را با هم جمع می کند.


نت های تشکیل دهنده عطر Atkinsons Her Majesty The Oud عبارتند از :

نت اولیه : نمونه های میوه ای ، پنبه کوهی

نت میانی : زعفران ، زنبق ، گل سرخ بلغاری

نت پایه : وانیل ، چرم ، عود

۸- عطر اتکینسونز (اتکینسون) هیز مجستی د عود مردانه ATKINSONS HIS MAJESTY THE OUD

۸- عطر اتکینسونز (اتکینسون) هیز مجستی د عود مردانه


جفت مردانه این عطر که عطر اتکینسونز (اتکینسون) هیز مجستی د عود مردانه ATKINSONS HIS MAJESTY THE OUD نام دارد یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید عطر لوکس و لاکچری می باشد .
هیز مجستی د عود مردانه می تواند روزهای سرد سال را برای شما دلنشین و خاطره انگیز تر کند . رایحه ی این عطر به عنوان رایحه ای حماسی توصیف می شود .
این ادکلن را برای شبهای خاص و یا قرارهای عاشقانه ی خود استفاده کنید تا جذابیت خود را به رخ بکشید .
عطر ادکلن اتکینسونز  هیز مجستی د عود اصل را با خیال راحت از فروشگاه تخصصی عطر الیسا تهیه نمایید.
ارسال عطر مردانه اتکینسونز تا درب منزل رایگان است.

نت های تشکیل دهنده عطر Atkinsons His Majesty The Oud عبارتند از :

نت اولیه : میخک ، چای سیاه

نت میانی: چرم ، سرو ، چوب صندل

نت پایه: جوهر عود لائوس ، وانیل

۹- ادکلن لوکس مردانه تام فورد گری وتیور مردانه Tom Ford grey vetiver

ادکلن لوکس Tom Ford grey vetiver

یکی دیگر از عطرهای لاکچری مناسب برای مجالس و میهمانی ها است . ادکلن مردانه تام فورد گری وتیور با رایحه ای تند و تلخ مخصوص آقایانی است که به ظاهر خود اهمیت داده و دوست دارند از محصولاتی با ماندگاری بالا و مدرن استفاده کنند . 

عطر ادکلن مردانه تام فورد گری وتیور حسی شبیه به قدم زدن در جنگلی پر از درختان زیبا با رایحه ای از چوب های مختلف را برای مصرف کننده ی خود تداعی می کند .
این عطر با آکوردهای اصلی چوبی، آروماتیک، زمینی ، مرکباتی و ادویه جات تازه از عطرهای منتخب مردان شیک پوش است.
در نت ابتدایی عطر ادکلن مردانه تام فورد گری وتیور ، سیج ، شکوفه پرتقال و گریپ فروت و در نت میانی اش جوز هندی ، ریشه زنبق و فلفل شیرین و در نت پایانی اش خس خس ، یادداشت های چوبی ، کهربا و خزه درخت بلوط را دارا میباشد.

۱۰- عطر لوکس کرید گرین ایریش توید CREED GREEN IRISH TWEED

عطر لوکس کرید گرین ایریش توید CREED GREEN IRISH TWEED

اين ادكلن از مجموعه محصولات فوق كلاسيك اين برند به شمار مي رود كه مورد توجه خيلي از شاهزادگان قرار گرفته است.
این عطر غنی ، تازه ، اسپرت و فراموش نشدنی است و به طرز زیبایی طراوت چوبی و مردانگی خالص را با هم ترکیب می کند ، به همان اندازه برای یک قدم زدن در حومه ایرلند و فرش قرمز مناسب است.

گرین آیریش یکی از بهترین و پرفروش عطرهای Creed است.
عطر کرید گرین آیریش (Creed Green Irish Tweed)، در سال ۱۹۸۵ معرفی شده است و ادکلن مورد علاقه پرنس چارلز و مایکل داگلاس بازیگر هالیوود است .


رایحه عطر کرید گرین ایریش توید

زمانی که کرید مردانه را روی لباس یا محل نبض خود اسپری میکنید ، بوی گل زنبق و به‌ لیمو در فضای اطراف شما به خوبی پخش می‌شود. خنکی این ترکیب انرژی و نشاط را به شما و اطرافیانتان می‌بخشد .

پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند . نت‌ میانی از برگ گل بنفشه تشکیل شده است. با گذشت زمان متوجه تغییر مسیر نت‌های میانی به سوی نت‌های انتهایی خواهید شد. چوب صندل و عنبر با گرمای خود رایحه ی چوبی و تلخ را  به رایحه ی پایانی این عطر هدیه می‌کنند.

نت های تشکیل دهنده عطر Creed Green Irish Tweed عبارتند از :

نت اولیه : به لیمو ، زنبق

نت میانی : برگ بنفشه

نت پایه : چوب صندل سفید ، کهربا

در این مقاله با ده عطر لوکس و لاکچری آشنا شدید که می توانید اطلاعات بیشتر هر عطر را در فروشگاه اینترنتی عطر الیسا دنبال کنید عطر مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت ، ارسال سریع و رایگان تهیه نمایید تا خاطره خوش از خرید این عطر برای شما به یادگار بماند.

فروشگاه عطر الیسا تمام محصولات خود را به مدت یک ماه ضمانت می کند پس با خیال راحت تجربه یک خرید ایمن و راحت را داشته باشید. به زودی با جدیدترین مقالات دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود لطفاً نظرات خود را در مورد این ده عطر لوکس و لاکچری در قالب کامنت با ما در میان بگذارید.

1 دیدگاه در “معرفی ۱۰ عطر لوکس برای مهمانی های مهم + قیمت و خرید آنلاین

  1. علی گفت:

    ایتالین لدر یه پشنهاد فوق العاده و بی نظیره👌👌👌👌 رایحه ی جذاب و باکلاس ، ماندگاری بی نظیر این عطر از بقیه ی عطرا متمایز می کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *