بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

معروف ترین ادکلن های حدود یک میلیون تومان

بهترین ادکلن های بالای یک میلیون تومان

توجه به وضعیت فعلی نوسانات نرخ ارز و بسیاری از مسائلی که برای واردات عطر و ادکلن ها به وجود اومده خرید ادکلن و عطر برای مصرف کنندگان و دوستداران این کالا با مشکلاتی همراه شده است. در این شرایط مصرف عطر و ادکلن در میان هموطنان کشورمان با استقبال بالایی مواجه است. در این میان در نظر بگیرید مثلاً عطری را که ۲ سال پیش میشد با قیمت ۳۰۰ هزار تومان تهیه کرد الان بالای یک میلیون تومان قیمت دارد.در نتیجه باید در انتخاب عطر و ادکلن با وسواس و بررسی بیشتری به خرید عطری خوب و ارزشمند اقدام کنیم. شما می توانید با تماس با قسمت مشاوره تلفنی فروشگاه عطر الیسا و یا از طریق سیستم جستجوی پیشرفته ای که در سایت عطر الیسا تعبیه شده است اقدام به انتخاب عطر و ادکلن مناسب با بودجه و مشخصات رایحه ای که در نظر دارید دست یابید. در این مقاله قصد داریم عطر هایی را معرفی کنیم که قیمتی حدود یک میلیون تومان در فروردین ۹۹ دارند بپردازیم. در آن ها فاکتورهایی مانند ماندگاری خوب رایحه ای دلپذیر و پخش بوی مناسب، یا پارامترهایی مانند برندی خوش نام و معروف و شیشه ای جذاب را داشته باشند. البته در نظر داشته باشید که در فروشگاه عطر الیسا با هر بودجه و قیمت که شما نیاز داشته باشید می توانید عطر و ادکلن مناسب با سلیقه خود را انتخاب نمایید.در اینجا قصد داریم ۷ مورد از عطرهای زنانه و ۷ مورد از عطرهای مردانه ای که برای خرید فوق العاده اند و قیمتی حدود یک میلیون تومان دارند و ارزش خرید بالایی دارند را معرفی کنیم.

عطر تیری موگلر وومنیتی زنانه THIERRY MUGLER WOMANITY EDP

عطر تیری موگلر وومنیتی زنانه
عطر تیری موگلر وومنیتی زنانه

این محصول در سال ۲۰۱۰ توسط شرکت فرانسوی و نام آشنا موگلر تولید و عرضه شده است. بنا بر نظرات بسیاری از مصرف کنندگان، این عطر زنانه یکی از بهترین و پیچیده ترین عطرهای زنانه موجود در بازار می باشد. که از پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی بهره می برد و گزینه ای بسیار مناسب برای خانم هایی در شرایط سنی ۲۵ تا ۴۵ سال هست. به طور قطع میشه گفت ادکلن تری موگلر وومنیتی زنانه در هر شرایط آب و هوایی و یا هر جنس پوستی حداقل ۶ ساعت ماندگاری را برای شما به ارمغان خواهد آورد و نشر بوی این عطر فضای یک اتاق شش متری را مملو از رایحه خود خواهد نمود. ادوپرفیوم Womanity زنانه رایحه ای معتدل، شیرین، گس و خاکی داره که در مجموع رایحه خاویار در امتداد بویی این عطر برجسته تر است. عطر وومنیتی زنانه در گروه بویایی عطرهای Floral \ Fruity (گلی، میوه ای) قرار می گیرد. نتهای عطر وومنیتی زنانه از اسانسهای خاویار، انجیر، برگ درخت انجیر و آب دریا ساخته شده است. و انتخابی بسیار مناسب برای روزهای بهاری و تابستانی در محیط های ورزشی و محیط دانشگاه و یا محل کار و قرارهای رسمی هست و گزینه ای بسیار مناسب برای هدیه دادن به کسانی که می خواهید همیشه در یاد شما باشند. یکی دیگر از ویژگی های بارز عطر تیری موگلر وومنیتی زنانه بطری بسیار جذاب و زیبای آن است که نمادی از همبستگی روحیات خانم ها می باشد. که به زنجیر کشیده شده است و می تواند به تنهایی از آذین بخش میز آرایش هر خانم ساختار شکنی باشد.

برخی از مشخصات ادکلن موگلر ومنیتی زنانه

حجم: 80 میلی لیتر نوع غلظت: Eau de Parfum

آکوردهای اصلی: چوبی، میوه ای، حیوانی (انیمالیک)، آجیلی و آبنباتی

نت ها : انجیر سیاه ، خاویار ، برگ درخت انجیر ، درخت انجیر

برای اینکه بتونید اطلاعات دقیق تری کسب کنید و تصاویر بیشتری را مشاهده کنید و برای خرید اینترنتی این عطر با کلیک کردن بر روی دکمه به صفحه آن بروید.

عطر گوچی گیلتی ابسولوت زنانه GUCCI GUILTY ABSOLUTE POUR FEMME

عطر گوچی گیلتی ابسولوت زنانه
عطر گوچی گیلتی ابسولوت زنانه

عطر گوچی گیلتی ابسولوت زنانه عطری فوق العاده و شیک مناسب برای خانم های جوان و شیک پوش می باشد. این عطر بی نظیر در سال ۲۰۱۸ توسط برند لوکس ایتالیایی گوچی که در زمینه مد و فشن فعالیت می نماید معرفی و عرضه شده است. این عطر جادوی از طبیعت است که حس عاشقانه و آزادی را به شما القا می نماید. رایحه گیلتی ابسولوت زنانه ترکیبی از مخلوط میوه و چوب است در مسیر بویایی این عطر پر فراز و نشیب شما بوی توت سیاه و سرو و پچولی را حس خواهید نمود به طور کلی می توان گفت این عطر یونیک و خاص می باشد. که تا قبل از آن نظیر رایحه آن برای خانمها طراحی نشده است و مشابه بوی شبیه این عطر تا به حال طراحی نشده است. ادکلن گوچی از طلوع زنانه رایحه ای گرم و شیرین دارد و برای استفاده در تمام لحظات شبانه روز در قرارهای عاشقانه و یا ملاقات رسمی می تواند مورد استفاده قرار گیرد این عطر زنانه در گروه بویایی مدیترانه ای، میوه ای دسته بندی می شود. یکی دیگر از جذابیت‌های این عطر طراحی شیشه و بطری آن است که رنگی یک دست زرشکی دارد و در لحظه اول پس از دیدن آن شما را علاقمند خود مینماید.

برخی دیگر از مشخصات عطر زنانه گوچی ابسولوت

حجم: 90 میلی لیتر نوع غلظت: Eau de Parfum

آکوردهای اصلی: چوبی، میوه‌ای، گل سرخ، آروماتیک، پچولی، آبنباتی

نت اولیه : ترنج، توت سیاه، فلفل صورتی نت میانی : رز، روایح چوبی، سرو نت پایه : کهربا، نعناع هندی

برای اینکه بتونید اطلاعات دقیق تری کسب کنید و تصاویر بیشتری را مشاهده کنید و برای خرید اینترنتی این عطر با کلیک کردن بر روی دکمه به صفحه آن بروید.

عطر نارسیس رودریگز فورهر پرفیوم NARCISO RODRIGUEZ FOR HER ED

عطر نارسیس رودریگز فورهر پرفیوم عطری شگفت انگیز و خوب است که در سال ۲۰۰۶ توسط برند آمریکایی نارسیسو رودریگز که این برند یکی از زیر مجموعه‌های شرکت شیسیدو است طراحی و تولید شده است. رایحه عطر نارسیس رودریگز ادو پرفیوم دقیقا معنای زنانگی را تعریف می کند و ترکیب نت های گل رز و مشک به آن لطافت و نرمی می دهد. این عطر مناسب برای لحظات صمیمی است ، اما فکر می کنم NR برای هر مناسبت یا فصلی از باشد. این ادکلن زنانه می تواند گزینه خوبی برای رایحه امضای شما باشد زیرا این عطر واقعا بی انتهاست. از دیگر ویژگی‌های این اثر این است که سبک رایحه اش بطوریست که تمامی سنیین می توانند از آن استفاده نمایند و برای پیر و جوان گزینه ای بسیار مناسب است. این ادو پرفیوم زنانه رایحه ای معتدل و شیرین دارند و از پخش بو و ماندگاری نسبتا خوبی نیز بهره می برد این عطر زنانه در گروه بویایی چوبی، مشک، گل دسته بندی می شود.

برخی دیگر از مشخصات عطر زنانه نارسیسو رودریگز فور هر پرفیوم

حجم: 100 میلی لیتر نوع غلظت: Eau de Parfum

آکوردهای اصلی: مُشکی، رزی، پودری، چوبی و پچولی (نعنا هندی)

نت اولیه : رز، هلو نت میانی : کهربا، مشک نت پایه : چوب صندل سفید، نعناع هندی

برای اینکه بتونید اطلاعات دقیق تری کسب کنید و تصاویر بیشتری را مشاهده کنید و برای خرید اینترنتی این عطر با کلیک کردن بر روی دکمه به صفحه آن بروید.

عطر گرلن مون زنانه GUERLAIN MON

عطر گرلن مون زنانه در سال ۲۰۱۷ توسط خانه عطر سازی و افسانه‌ای گرلن که برندی فرانسوی است طراحی و تولید شده است. این عطر نماد احساسات و رویاهای یک زن مدرن است که به رویاهای بانوان معنا می بخشد. در رایحه این ادو پرفیوم زنانه نت اسطوخودوس نقش بیشتری را ایفا می کند که می تواند آرامش بخش باشد و شما را از هیجانات و اتفاقات اطرافتان دور کند.ادکلن گرلن مون ادو پرفیوم رایحه ای گرم و شیرین دارد و برای استفاده در فصول سرد سال توصیه می شود و می توانید از آن در مهمانی های شبانه و یا محل کار و دانشگاه استفاده نمایید و گاهی می تواند این عطر به عنوان عطر امضای شما باشد. این عطر زنانه از ماندگاری و پخش بوی خوبی برخوردار است نسبت به قیمتی که پرداخت می‌کنید با توجه به برند بسیار معتبر و رایحه دل انگیزش مطمئناً ارزش خرید را دارد. پس از تولید و استقبال موفق ادکلن گرلن مون شرکت گرلن نمونه های دیگری از این عطر با نام های مختلف و تم بویایی مختلفی را تولید نمود، که با جستجو در فروشگاه عطر الیسا می توانید نسخه های دیگر آن را نیز بررسی نمایید.

برخی دیگر از مشخصات عطر زنانه گرلن مون ادو پرفیوم

حجم: 100 میلی لیتر نوع غلظت: Eau de Parfum

آکوردهای اصلی: آروماتیک، وانیل، بالزامیک، چوبی و گُلی

نت اوليه : ترنج، اسطوخدوس

نت مياني : زنبق، گل یاس

نت پایه : وانیل، چوب صندل، دانه تونکا

برای اینکه بتونید اطلاعات دقیق تری کسب کنید و تصاویر بیشتری را مشاهده کنید و برای خرید اینترنتی این عطر با کلیک کردن بر روی دکمه به صفحه آن بروید.

عطر ژان پل گوتیه اسکندل JEAN PAUL GAULTIER SCANDAL

عطر ژان پل گوتیه اسکندل

عطر ژان پل گوتیه اسکندل در سال ۲۰۱۷ توسط برند فرانسوی ژان پل گوتیه معرفی و عرضه شد. در دنیای عطر و ادکلن برند ژان پل گوتیه به ساختار شکنی معروف بوده است و همیشه در طراحی بطری و رایحه‌ خلاقانه عمل نموده است و به تنهایی پرچمدار نوآوری و خلاقیت در این صنعت می باشد. عطر اسکاندال زنانه رایحه ای شبیه به ترکیب عسل و کارامل را می دهد ایی عسل حس می کنید ، اما این یک عسلی شیرین با پاتولی و کارامل است به همین دلیل این عطر رایحه ای گرم و بسیار شیرین دارد و برای خانم هایی که در جستجوی عطری شیرین هستند توصیه می‌شود. همان طور که گفتیم این برند فرانسوی در طراحی بطری ها و شیشه های خود خلاقیت بسیاری به کار می برد در طراحی بطری اسکاندل نیز برخی این رویه ادامه داشته است. درب بطری به صورت پای بانوان طراحی شده است و این نماد بر زیبایی این عطر افزوده است این عطر نیز به دلیل قدرت رایحه بسیار بالا و شیشه زیبا همچنین برند معروفش ارزش خرید بالایی دارد. این عطر زنانه در گروه بویایی مدیترانه ای، گلی دسته بندی می شود و برای استفاده در فصول سرد سال توصیه می شود.

برخی دیگر از مشخصات عطر زنانه ژان پل گوتیه اسکندل

حجم: 80 میلی لیتر نوع غلظت: Eau de Parfum

آکوردهای اصلی: عسل، آبنباتی، گل سفید، مرکبات، پچولی

نت اولیه : پرتقال خونی، نارنگی ماندارین نت میانی : یاس، عسل، گاردنیای یاسمنی، هلو، شکوفه پرتقال

نت پایه : شیرین بیان، موم عسل، کارامل، نعناع هندی

برای اینکه بتونید اطلاعات دقیق تری کسب کنید و تصاویر بیشتری را مشاهده کنید و برای خرید اینترنتی این عطر با کلیک کردن بر روی دکمه به صفحه آن بروید.

عطر ایوسن لورن مانیفستو زنانه Yves Saint Laurent Manifesto

عطر ایوسن لورن مانیفستو زنانه
عطر ایوسن لورن مانیفستو زنانه

عطر مانیفستو زنانه عطری فوق العاده خوشبو و لذتبخش است که در سال ۲۰۱۲ توسط برند فرانسوی و معروف ysl معرفی و عرضه شد. این عطر زنانه با دقت و حساسیت بسیار بالایی تولید شده است پس از عرضه با استقبال بسیاری از طرف دوستداران عطر و ادکلن مواجه شد و به همین دلیل پس از آن نسخه های دیگری مانند منیفستو اکلت و منیفستو الکسیر طراحی و تولید شد. ادکلن منیفستو زنانه انتقال میتواند نماد تعهد بی بدیل ، عشق مطلق و جسارت زنانه باشد که بانوان همیشه در جستجوی آنند و با استفاده از این عطر می توانند این معیارها را در خود تداعی کنند. عطر زنانه منیفستو در گروه بویایی گلی دسته بندی می شود و رایحه گرم و شیرین دارد و برای استفاده در فصل های زمستان و پاییز و روزهای سرد سال توصیه می گردد برای اینکه بیشترین بازخورد را داشته باشی می توانید از این عطر در قرارهای عاشقانه و مجالس رسمی استفاده نمایید. همچنین ادوپرفیوم از ماندگاری بسیار خوبی بهره می برد و پخش بوی آن نیز حالتی متوسط دارد.

برخی دیگر از مشخصات عطر زنانه ایوسن لورن مانیفستو

حجم: 80 میلی لیتر نوع غلظت: Eau de Parfum

آکوردهای اصلی: بالزامیک، وانیل، چوبی، آروماتیک، پودری، گلی نت اولیه: گیاهان سبز، ترنج، انگور سیاه

نت میانی: یاسمن، لیلی نت پایه: دانه تونکا، وانیل، چوب صندل، سدر

برای اینکه بتونید اطلاعات دقیق تری کسب کنید و تصاویر بیشتری را مشاهده کنید و برای خرید اینترنتی این عطر با کلیک کردن بر روی دکمه به صفحه آن بروید.

عطر لانکوم لانویت ترزور Lancome La Nuit Tresor

عطر لانکوم لانویت ترزور
عطر لانکوم لانویت ترزور

عطر زنانه لانکوم لانویت تروزر یکی از موفق ترین و پرفروش ترین عطرهای برند لانکوم می باشد که در سالیان اخیر در بین بانوان محبوبیت ویژه‌ای داشته است. این عطر زنانه در سال ۲۰۱۵ توسط برند لاکچری و مشهور لانکوم معرفی و عرضه شده است. ادکلن لانویت تروزر زنانه رایحه ای گرم و شیرین دارد و می توان آن را معجون عاشقانه نامید زیرا طراح و عطار این عطر سعی کرده است قسمت های تاریک گل رز را به تصویر بکشد. مطمئن باشید رایحه این عطر می تواند شریک شما را به مرز دیوانگی ببرد پس به شدت این عطر برای کسانی که دوست دارند مورد توجه قرار بگیرند توصیه می شود. عطر لانویت ترزور لانکوم در گروه بویایی شرقی وانیلی دسته بندی می شود در ساختار نت های آن سعی شده از ترکیبات اسانس های خوشمزه و گل ها استفاده شود.این ادو پرفیوم زنانه از طول عمر و ماندگاری نسبتاً خوبی برخوردار است و می توان گفت پراکندگی و پخش بوی خوبی نیز دارد. استفاده از این عطر برای روزهای سرد سال برای خانم هایی بین سنین ۲۵ تا ۵۰ سال توصیه می شود.

برخی دیگر از مشخصات عطر زنانه لانکوم لانویت ترزور

حجم: 75 میلی لیتر نوع غلظت: Eau de Parfum

آکوردهای اصلی: آبنبات، میوه ای، بالزامیک، ادویه جات گرم، کارامل و چوب

نت اولیه : نارنگی، گلابی، ترنج

نت میانی : توت فرنگی، رز، ارکیده، میوه گل ساعت نت پایه : سرخالو، نعناع هندی، روایح دودی، شیرین بیان، پرالین، وانیل، کومارین، کارامل، پاپیروس

برای اینکه بتونید اطلاعات دقیق تری کسب کنید و تصاویر بیشتری را مشاهده کنید و برای خرید اینترنتی این عطر با کلیک کردن بر روی دکمه به صفحه آن بروید.

و حالا نوبت به معرفی ۷ عطر مردانه ای که قیمتی حدود یک میلیون تومان و ارزش خرید بالایی دارند می‌رسد.

عطر تق هرمس ادوتویلت HERMES TERRE D’HERMES EDT

عطر تق هرمس ادوتویلت
عطر تق هرمس ادوتویلت

امکان ندارد مردی خوش پوش باشید ولی تا به حال اسم عطر تق هرمس مردانه را نشنیده باشید همین دلیل باعث شده است که این عطر طرفداران بسیاری در بین آقایان داشته باشد. ادکلن مردانه تق هرمس ادو تویلت در سال ۲۰۰۶ توسط برند مشهور و معتبر هرمس معرفی و عرضه شده است توجه داشته باشید که تق هرمس با ۲ غلظت مختلف عرضه شده است که یک نسخه ادوتویلت و یک نسخه ادو پرفیوم دارد. ادکلن تق هرمس رایحه ای بسیار دلپذیر دارد به مانند یک پرتقال آبدار ، کمی شیرین و کمی تند با تخته های چوبی بویی بسیار طبیعی و کمی عجیب و غریب.این عطر مردانه بی نظیر است به همین دلیل در سالیان گذشته بسیاری از برندها سعی کرده اند رایحه ای مشابه به تق هرمس تولید نمایند همچنین نسخه های فیک و کپی بسیاری از روی دست این عطر ساخته شده است که در اینجا توصیه می شود این عطر را از فروشگاههای معتبر خریداری نمایید. عطر تق هرمس مردانه در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای دسته بندی می شود و رایحه ای ملایم و تلخ دارد به همین دلیل عطری چهار فصل محسوب می شود. استفاده از این ادکلن مردانه برای آقایان بالای ۲۰ سال گزینه ای شایسته به نظر می رسد.

برخی دیگر از مشخصات ادکلن مردانه تق هرمس ادو تویلت

حجم: 100 میلی لیتر نوع غلظت: Eau de toilette

آکوردهای اصلی: چوبی، مرکبات, ادویه جات تند و تازه، آروماتیک، ادویه جات گرم و خاک

نت اولیه: گریپ فروت، پرتقال نت میانی: شمعدانی، فلفل نت پایه: سدر، نعنا هندی، بنزوئین، خس خس

برای اینکه بتونید اطلاعات دقیق تری کسب کنید و تصاویر بیشتری را مشاهده کنید و برای خرید اینترنتی این عطر با کلیک کردن بر روی دکمه به صفحه آن بروید.

ادکلن گوچی گیلتی پورهوم GUCCI GUILTY POUR HOMME

ادکلن گوچی گیلتی پورهوم
ادکلن گوچی گیلتی پورهوم

عطر گوچی گیلتی پور هوم مردانه عطری کلاسیک و خوشبو که در سال ۲۰۱۱ توسط شرکت ایتالیایی گوچی که در زمینه مد و فشن فعالیت می کند عرضه و تولید شده است.این عطر مردانه برای آقایانی طراحی شده است که می دانند دقیقاً چه می خواهند و این عطر دقیقاً نقشه یک آهنربا را برای جذب خانم ها ایفا می کند به عبارتی رایحه این عطر طوری طراحی شده است که به شدت تحریک آمیز و اغوا کننده است. بطری این عطر شبیه به یک زره طراحی شده است و هنرمندانه از ترکیب شیشه و فلز جلوه ای زیبا از مردانگی و تجملات را به تصویر می کشد و در وسط این بطری نام تجاری گوچی خودنمایی می کند.عطر گوچی پور هوم مردانه در ردیف عطر های چوبی آروماتیک دسته بندی می شود و رایحه ای خنک و تند دارد که برای استفاده در روزهای گرم سال بسیار مناسب است.این عطر مردانه از ماندگاری و پخش بوی نسبتا متوسطی برخوردار است.

برخی دیگر از مشخصات ادکلن مردانه گوچی گیلتی پورهوم

حجم: 100 میلی لیتر نوع غلظت: Eau de toilette

آکوردهای اصلی: آروماتیک، مرکبات، چوبی، گل های سفید و ادویه جات تازه

نت اولیه: اسطوخدوس، لیموترش نت میانی: شکوفه پرتقال نت پایه: سدر، نعناع هندی، مُشک

برای اینکه بتونید اطلاعات دقیق تری کسب کنید و تصاویر بیشتری را مشاهده کنید و برای خرید اینترنتی این عطر با کلیک کردن بر روی دکمه به صفحه آن بروید.

ادکلن دیزل بد DIESEL BAD

ادکلن دیزل بد
ادکلن دیزل بد

ادکلن دیزل بعد مردانه در سال ۲۰۱۶ توسط برند ایتالیایی و بسیار موفق دیزل که در عرصه تولید محصولات مد و زیبایی فعالیت می‌کند معرفی و عرضه شد. همانطور که از نام این عطر مشخص است کمپانی دیزل با طراحی و تولید این عطر است قصد داشته است که ساختار شکنی و جسارت را با این عطر معنی کند. حتی وقتی بطری عطر را در دست خود می گیرید، متوجه این موضوع خواهید شد. شیشه ای باکیفیت که دارای بافتی مات و شبیه چرم است. بوی گیاهی که در هنگام ترکیب با رایحه فلزی خاویار ، فضای بی نظیری ایجاد می کند. اما ضعف این عطر این است که نام آن خیلی مناسب نیست وقتی نام “بد” را میشنوید به دنبال عطری خشن، وحشی تر و مردانه تر می گردیم که در دیزل بد این اتفاق نیفتاده است.این عطر رایحه ای ملایم و تند و تلخ دارد که نسبتاً شبیه به عطر پاکو رابان اینویکتوس میباشد که در آن ترکیبی از رایحه اسطوخودوس و خاویار و تنباکو حسی شهوانی و تحریک آمیز را به مخاطب شما منتقل می کند. عطر دیزل بد مردانه در گروه بویایی چوبی آروماتیک دسته بندی می شود و از طول عمر و ماندگاری نسبتاً خوب و نشر بوی متوسطی برخوردار است.

برخی دیگر از مشخصات ادکلن مردانه دیزل بد

حجم: 125 میلی لیتر نوع غلظت: Eau de toilette

آکوردهای اصلی: آروماتیک, چوبی، ادویه جات تازه، گلی، مرکبات، ادویه جات گرم

نت اولیه: ترنج، اسطوخودوس، هل نت میانی: خاویار نت پایه: ریشه زنبق، روایح چوبی، تنباکو

برای اینکه بتونید اطلاعات دقیق تری کسب کنید و تصاویر بیشتری را مشاهده کنید و برای خرید اینترنتی این عطر با کلیک کردن بر روی دکمه به صفحه آن بروید.

ادکلن پرادا لهوم ادو تویلت مردانه Prada L’Homme EDT

ادکلن پرادا لهوم ادو تویلت مردانه
ادکلن پرادا لهوم ادو تویلت مردانه

عطر مردانه پرادا لهوم در سال ۲۰۱۶ معرفی و عرضه شده است. این عطر دقیقاً نقش یک عطر مدرن را برای شما بازی خواهد کرد اگر به دنبال یک عطر پر کاربرد و تر تمیز هستید به شدت توصیه می گردد که ادکلن مردانه پرادا لهوم ادوتویلت را تست کنید. در مسیر بویایی این ادکلن مردانه شما رایحه کهربا و زنبق را به خوبی حس خواهید کرد در کل می توان گفت این محصول یک عطر قدرتمند و خاص است که بانوان به آن به خوبی واکنش نشان می دهند. با توجه به سبک بو و ترکیباتی که در این عطر به کار گرفته شده است پرادا لهوم در گروه بویایی چوبی ، مدیترانه ای دسته بندی می شود و رایحه ای معتدل و تلخ دارد که برای استفاده در تمام روزهای سال بسیار مناسب است. از این اتفاق می‌توانید در تمامی مکان هایی که در طول روز حضور دارید استفاده کنید و به خوبی نقش یک عطر دم دستی و همه کاره را برای شما ایفا می کند این عطر مردانه از ماندگاری و نشر بوی نسبتا خوبی نیز برخوردار است.

برخی دیگر از مشخصات ادکلن مردانه پرادا لهوم ادو تویلت

حجم: 100 میلی لیتر نوع غلظت: Eau de toilette

آکوردهای اصلی: پودری، چوبی، گلدار، ادویه جات تازه و کهربا

نت اولیه: بهارنارنج ، فلفل سیاه ، نرولی نت میانی: بنفشه، زنبق ، شمعدانی ، ماته نت پایه: سدر، نعناع هندی ، عنبر ، چوب صندل

برای اینکه بتونید اطلاعات دقیق تری کسب کنید و تصاویر بیشتری را مشاهده کنید و برای خرید اینترنتی این عطر با کلیک کردن بر روی دکمه به صفحه آن بروید.

عطر دولچه گابانا دوان ادوپرفیوم مردانه DOLCE&GABBANA THE ONE FOR MEN EDP

عطر دولچه گابانا دوان ادوپرفیوم مردانه
عطر دولچه گابانا دوان ادوپرفیوم مردانه

عطر دلچه گابانا دوان ادو پرفیوم یکی از شیک ترین و زیباترین عطرهای مردانه ای است که تا به حال تولید شده است این عطر مردانه در سال ۲۰۱۵ در ادامه تولید نسخه ادوتویلت آن معرفی و عرضه شد تا به امروز از این عطر می توان به عنوان یکی از شیک ترین و خاص ترین رایحه های مردانه موجود در مارکت نام برد. با پوشیدن این عطر می توانید بازخورد بسیار خوبی در اجتماع و محیط اطراف تان دریافت کنید به صورتی که بسیاری از کسانی که اطراف شما هستند کنجکاو خواهند شد که بدانند اسم ادکلن شما چیست. ادکلن دی اند جی دوان پرفیوم یک عطر درجه یک و قوی برای مردان است که مناسب برای ظاهری آراسته با کت و شلوار و کراوات شیک می توان در نظر گرفت که رایحه ای اغوا کننده و محصور کننده دارد تنها ضعف عملکرد این عطر ماندگاری آن است ولی نسبت به قیمت و کیفیت رایحه ارزش خرید بالایی دارد. عطر د وان ادو پرفیوم در ردیف عطرهایی با گروه بویایی چوبی ادویه ای دسته بندی می شود و رایحه ای گرم و شیرین و تند دارد و برای استفاده در فصول سرد سال در قرارهای رسمی و مهمانی‌های دوستانه توصیه می شود.

برخی دیگر از مشخصات ادکلن مردانه دولچه گابانا دوان ادوپرفیوم

حجم: 100 میلی لیتر نوع غلظت: Eau de Parfum

آکوردهای اصلی: کهربا، ادویه جات گرم، تنباکو، آروماتیک، مرکبات و آبنباتی

نت اولیه: گشنیز، گریپ فروت، ریحان نت میانی: زنجبیل، شکوفه پرتقال، هل نت پایه: تنباکو، سدر، کهربا

برای اینکه بتونید اطلاعات دقیق تری کسب کنید و تصاویر بیشتری را مشاهده کنید و برای خرید اینترنتی این عطر با کلیک کردن بر روی دکمه به صفحه آن بروید.

عطر رالف لورن سافاری مردانه RALPH LAUREN SAFARI FOR MEN

عطر رالف لورن سافاری مردانه
عطر رالف لورن سافاری مردانه

عطر رالف لورن سافاری یکی از عطرهای قدیمی که در سال 1992 تولید شده است. به دلیل نتهای زیاد به کار رفته در سافاری در ذات این عطر مردانه چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد. اما وقتی اسپری می کنید همه چیز اتفاق می افتد! آغازی بسیار دلپذیر و تازه ، با آنچه بوی یونجه را به بهترین معنای ممکن توصیف میشود کرد بطوری که انگار در چمن های آفتاب زده مخفی شده اید.پس از خشک شدن بیشتر به سمت بو ، فلفل حرکت می کند. این عطر در گروه بویایی چوبی آروماتیک دسته بندی می شود و رایحه ای ملایم و تند و شیرین دارد بویی تمیز و صاف و شاد را برای شما به ارمغان خواهد آورد و برای استفاده در تمامی روز های سال چه در هوای سرد و چه در هوای گرم مناسب است. بسیاری از مردم این عطر را به دلیل نوستالژی بودن و خاطره انگیز بودن آن تهیه می کنند که به همین دلیل ارزش خرید بالایی را دارد.

برخی دیگر از مشخصات ادکلن مردانه رالف لورن سافاری

حجم: 125 میلی لیتر نوع غلظت: Eau de toilette

آکوردهای اصلی: معطر (آروماتیک)، چوبی، گل دار، ادویه جات تازه، ادویه جات گرم و مرکبات

برای اینکه بتونید اطلاعات دقیق تری کسب کنید و تصاویر بیشتری را مشاهده کنید و برای خرید اینترنتی این عطر با کلیک کردن بر روی دکمه به صفحه آن بروید.

ادکلن ایو سن لورن وای ادو پرفیوم Yves Saint Laurent Y Eau de Parfum

ادکلن ایو سن لورن وای ادو پرفیوم
ادکلن ایو سن لورن وای ادو پرفیوم

ادکلن ایو سن لورن وای پرفیوم در سال ۲۰۱۸ توسط خانه مد YSL طراحی و عرضه شد تقریباً یک سال قبل از آن نسخه ادو‌تویلت این عطر دقیقا با همین نام ولی با غلظت تویلت معرفی شده بود در ادامه همان، نسخه ادوپرفیوم برای دوستداران این رایحه طراحی شد. وای پرفیوم یک عطر خوشبو و شیک و لاکچری است که بوی فوق العاده دوست داشتنی دارد و میتوانید آنرا در هر زمان و هر مکان بپوشید و به طوری می توان گفت این عطر می تواند نقش عطر امضای شما را داشته باشد. این عطر مردانه مرموز یا اغوا کننده نیست ولی به شدت اعتیاد آور است و می توانید بازخورد بسیار خوبی را پس از پوشیدن وای پرفیوم دریافت کنید. عطر ایو سن لورن وای ادو پرفیوم قیمتی بیش از یک میلیون تومان دارد ولی در این مقاله به دلیل ارزشمند بودن آن آورده شده است. در مسیر بویایی این عطر رایحه سیب سبز و زنجبیل نقش اصلی را تا انتهای از بین رفتن بو ایفا خواهند کرد ولی همین دو عنصر باعث جذابیت و درخشانی این عطر شده است. ادکلن وای ادو پرفیوم رایحه خنک و تند و شیرین دارد که در گروه بویایی آروماتیک (معطر)، فورژه (سرخس گونه) دسته بندی می شود و لزومی ندارد که حتما در روزهای گرم سال فقط بتوانید آن را بپوشید و هیچ مانعی ندارد که در روزهای سرد نیز بتوانید از آن استفاده کنید این عطر از پخش رو و ماندگاری نسبتاً خوبی برخوردار است و نسبت به قیمتش ارزش خرید بالایی دارد.

برخی دیگر از مشخصات ادکلن مردانه ایو سن لورن وای ادو پرفیوم

حجم: 100 میلی لیتر نوع غلظت: Eau de Parfum

آکوردهای اصلی: آروماتیک، چوبی، تازه و تند، میوه ای، ادویه جات گرم

برای اینکه بتونید اطلاعات دقیق تری کسب کنید و تصاویر بیشتری را مشاهده کنید و برای خرید اینترنتی این عطر با کلیک کردن بر روی دکمه به صفحه آن بروید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *