مجله خبری عطر و ادکلن

معرفی چند عطر زنانه با پخش بو، ماندگاری خوب و قیمت مناسب:

چند عطر زنانه با پخش بو، ماندگاری خوب و قیمت مناسب

سلام . امروز میخوایم برای خانمای عزیز سایت چند تا عطر معرفی کنیم که فروش بالایی داره و پخش بو و ماندگاری خوبش در کنار قیمت مناسبی که داره باعث شده تا خانم های زیادی این عطر هارو تهیه کنند و از استفاده از اون لذت ببرند .

الیسا پرفیوم بزرگ ترین فروشگاه تخصصی ادکلن اصل تو ایران هستش که می تونید با خیال راحت نسبت به خرید هر یک از مورد های زیر اقدام کنید.

خوب بریم تا با این عطرها آشنا بشیم:

LALIQUE LE PARFUM

LALIQUE-LE-PARFUM

عطر لالیک لو‌پارفوم زنانه محصول سال ۲۰۰۵ زیبا ، غنی و بسیار گیرا است ، این عطر زنانه توسط Dominique Ropion طراحی و عرضه شد .

یک تم کلاسیک بی انتها و مجلل است که از طرح های René Lalique استفاده می کند. بطری Eau de Parfum شکل یک مکعب شیشه ای مجلل است که با درپوش ترکیبی از شیشه سیاه و روشن ترکیب شده است و دارای نقوش معروف “Masque de Femme” است .

این عطر زنانه دارای گروه بویایی شرقی می باشد. نتهای اولیه ، ترنج و فلفل صورتی هستند. نت های میانی یاس ، هلیوتروپ و بادام است.

نت های پایه و خاتمه دهنده ی این رایحه چوب صندل ، لوبیا تونکا ، پاتچولی و وانیل است. این عطر با حجم ۱۰۰میل و غلظت ادوپرفیوم مناسب خانم های خوش سلیقه و شرقی پسند برای فصول سرد سال می باشد.

212 Sexy

By Carolina Herrera For Women

212-Sexy

عطر ۲۱۲ سکسی جوهر زنانگی ، عطری اغواگر و جذاب ، با رایحه ی دوست داشتنی و‌جذاب است. بطری رنگی مات با درپوش فلزی مات نمادی از هماهنگی بین شور و حساسیت است. این عطر طراوت ترنج را با فلفل صورتی گرم و هیجان انگیز متحد می کند.

در قلب این عطر شمعدانی دیده می شود . در رایحه ی پایه حسی دلپذیر و گیرا شمارا فرا میگیرد و اثری طولانی و حسی از کارامل ، وانیل ، چوب صندل و مشک را داراست.
212 سکسی در سال 2004 به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد.عطار این عطر Rosendo Mateu است.
این عطر مناسب برای خانم های لطیف و با احساس می باشد و استفاده از آن در تمام فصول سال بخصوص روزهای سرد پاییز و زمستان پیشنهاد می شود.

Calvin klein Sheer Beauty

Calvin-klein-Sheer-Beauty

کالوین کلاین نسخه جدیدی از رایحه ی بیوتی را که در سال 2010 تولید شده بود با نام Sheer Beauty منتشر کرد. نسخه اصلی زیبایی و ظرافت بی مرز را تداعی می کند ، در حالی که نسخه جدید مخصوص زنان جوان می باشد و بر طبیعی بودن ، اعتماد به نفس و جذابیت تأکید می کند. هسته اصلی این عطر شامل گل صد تومانی ، لیلی صورتی و گل یاس است.

این پایه به دلیل دارا بودن چوب صندل ، مشک و شکوفه وانیل ، مخملی است. چهره تبلیغاتی این عطر مدل Daphne Groeneveld است.

این عطر زنانه در ژانویه 2012 در حجم 100 میلی لیتر و غلظت Eau de Toilette به بازار عرضه شد .این عطر برای استفاده ی روزمره و همچنین مجالس و میهمانیها مناسب می باشد.

Versace Crystal Noir

Versace-Crystal-Noir

این عطر توسط Antoine Lie در سال 2004 ساخته شد.

عطر زنانه ورساچه کریستال نویر عطری برای زنان واقعی . او بی دردسر ، جذاب ، اغواگر ، با اعتماد به نفس است و عاشق مد . این عطر یک عطر جادویی ، بی نظیر و حسی همزمان است.

رایحه ای از گل-شرقی ، کاملاً زنانه ، ملایم است و جلوه ای ماندگار از خود به جا می گذارد.این عطر دارای حجم ۹۰میل باشد و‌در دو‌غلظت ادوتویلت و ادوپرفیوم به بازار عطر و ادکلن عرضه شده است.

Premier Jour Perfume by Nina Ricci

Premier-Jour-Perfume-by-Nina-Ricci

رایحه خوشبو و میوه ای Premier Jour Nina Ricci Eau De Parfum Spray ، عطری جوان و دلپذیر برای خانم ها است که این عطر در سال 2001 معرفی شد ، این عطر با یک کوکتل دلپذیر ماندارین نارنج و نخود فرنگی افتتاح می شود. نتهای میانی با رایحه های Orchid و Gardenia می درخشد و به یک پایه زنانه از نت های چوبی ، صندل چوب و وانیل برای جذابیت اعتیاد آور منجر می شوند.

بطری شیشه ای و قسمت بالای نقره به گونه ای طراحی شده اند که این عطر دارای دو محفظه ی جدا از هم است و رایحه صورتی کمرنگ نشانگر و نماد زنانه بودن و لطافت آن است. نام عطر از فرانسوی به معنای “روز اول” ترجمه شده است.
این عطر برای استفاده ی روزمره و بخصوص استفاده در مجالس و میهمانیها پیشنهاد می شود .

Jennifer Lopez Still

Jennifer-Lopez-Still

این عطر دارای رایحه ی گلدار است که در سال 2003 به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر با نت های اولیه فلفل سفید ، نارنگی ، چای ارل گری منتشر شد. رایحه قلب شامل فریزی ، گل رز ، گل یاس ، شکوفه نارنجی و زنبق دره است. نت های پایه ای با چوب صندل ، مشک ، کهربا ، اریس و فلفل است.

جنیفر لوپز یک بازیگر ،خواننده مشهور آمریکایی است و از بازیگری ، رقص ، طراحی و همچنین به عنوان یک هنرمند شناخته میشود .

لوپز که از لحاظ محبت به هوادارانش به عنوان جی لو شناخته می شود ، فعالیت خود را به عنوان رقصنده موسیقی فیلم شروع کرد و به فیلم ها رفت و در نقش تعیین کننده سلنا بازی کرد. لوپز همچنین عطری برای آقایان به نام Deseo راه اندازی کرده است که به عنوان همراهی در رایحه او برای زنانی با همین نام در نظر گرفته شده بود.

لوپز بیش از 25 عطر طراحی کرده است و همچنان در تلاش های دیگر خود، در کانون توجه قرار دارد.این عطر دارای پخش بو و ماندگاری خوب می باشد و‌مصرف کنندگان زیادی را شیفته ی خود ساخته است.

trussardi donna

trussardi-donna

تروساردی برای بزرگداشت صدمین سالگرد خانه برند Trussardi دو عطر جدید را معرفی کرد و آن ها را روانه ی بازار کرد : Donna Trussardi و Uomo Trussardi.

عطر زنانه جدید Donna Trussardi

یک ترکیب گل شرقی را ایجاد می کند که توسط عطار مطرح و‌موفق ناتالی لورسون ایجاد شده است. نت های اولیه آن میوه های فراوانی از جمله میوه های یوزو ، لیمو و آبکی است. پرتوهای قلب با شکوفه نارنجی ، چای گل یاس و نیلوفر آبی جایگزین رایحه ی اولیه می شود در حالی که نتهای پایه با پاتچولی سفید ، سرو ، چوب صندل و وانیل شرقی خاتمه بخش این عطر جذاب خواهند بود.

این بطری به رنگ سفید است و به شکل رایحه اصلی Donna شباهت دارد ، مدرن شده و با جزئیات طلایی تزئین شده است. این عطر زنانه در حجم 100 میلی لیتر و با غلظت ادوتویلت در سال 2011 تولید شد و در مدت کوتاهی توجه بانوان زیادی را به خود جلب کرد.

burberry the beat

burberry-the-beat

عطر بربری د بیت زنانه توسط سه نفر از عطرسازهای متخصص به نام های Dominique Ropion ، Olivier Polge، Beatrice Piquet در سال ۲۰۰۸ به بازار عطر و‌ادکلن عرضه شد.

با ترکیبی از مرکبات ، نت های سبز ، چوبی ، گل و معطر ، رایحه ای دلپذیر انگلیسی ارائه می دهد. عطر حاصل از این رایحه بسیار سبک و‌دوست داشتنی است اما دارای قدرت پخش بوی خوب و ماندگاری قابل قبول است. زیبایی این شرکت انگلیسی نه تنها در ترکیب مواد تشکیل دهنده ، بلکه در طراحی بطری کرومی و صورتی رنگی که از یک سبک مرسوم و کلاسیک ایده گرفته شده است ، منعکس خواهد شد.

MARC JOSEPH BELIEF BLACK

MARC-JOSEPH-BELIEF-BLACK

عطر مارک جوزف بیلایف بلک Marc Joseph Belief Black عطر زنانه لانکوم ترزور لا نوئیت که به عنوان برترین عطر سال ۲۰۱۵ در جهان انتخاب شد رایحه ی کاملا جذاب و گیرایی دارد. هم اکنون کمپانی مارک جوزف که شاید بسیار استادانه به کپی کردن رایحه ها مشغول است ، از روی عطر زنانه لانکوم ترزور لا نوئیت عطر مارک جوزف بیلایف بلک را کپی کرده است .

خرید ادکلن زنانه مارک جوزف بیلایف بلک به سرعت رواج پیدا کرد و توانست در مدت کوتاهی فروش بالایی داشته باشد .

در کشور ما نیز با توجه به حجم 100 میلی لیتر و غلظت ادوپرفیوم و قیمت مناسب این عطر توانست در مدت کوتاهی محبوبیت زیادی را به دست آورد .

البته دلیل این کپی موفق تک خطی بودن لانوئیت است ، همین که یک رایحه در طول مدت زمان تغییرات آنچنانی نداشته باشه کار رو برای سایر برند ها جهت کپی کردن و الهام گرفتن آسان میکند.
رایحه عطر مارک جوزف بیلایف بلک

عطر مارک جوزف بیلایف بلک ( کپی عطر لانکوم ترزور لانوئیت) با یک رایحه کاملا شیرین و تلخ شروع به کار میکنه همراه با پخش بوی بسیار خوب ،این حالات تلخ و شیرین رایحه ی اصلی این عطر را تشکیل میدهد و کم کم به صورت خیلی خفیف ترکیبی میوه ای و گلدار رو شاهد خواهیم بود .انتخاب این عطر برای استفاده درمجالس مناسب است و نسبت به این نوع رایحه و ماندگاری بالای آن قیمتی کاملا مقرون به صرفه دارد .

نت های تشکیل دهنده عطر Marc Joseph Belief Black عبارتند از :

نت اولیه : وانیل ، سدر
نت میانی : رز ، گل صد تومانی
نت پایه : تمشک ، توت سیاه

rihanna rebelle

rihanna-rebelle

پس از نسخه Reb’l Fleur ریحانا با همکاری پارلوکس در حال راه اندازی دومین عطر خود به نام Rebelle در در بهار 2012 شد . این عطر به عنوان یک رایحه ی گلی میوه ای با آکورد های قوی و پخش بو و‌ماندگاری خوب وارد بازار شد .

نتهای اولیه ی این عطر زنانه شامل آلو ، توت فرنگی و زنجبیل است. قلب این عطر هلیوتروپ ، ارکیده وانیل و کاکائو مطلق را ارائه می دهد ، در حالی که پایه دارای دنباله ای از مشک ، قهوه ، پاتچولی و کهربا است.

این عطر از شیشه های شفاف و سطوح قرمز و طلایی ساخته شده است.این عطر دارای حجم ۱۰۰ میلی لیتر و غلظت ادوپرفیوم می باشد که با خرید آن ، تا مدت ها نیاز به خرید عطر جدید نخواهید داشت Rebelle توسط عطار های معروف به نام های Marypierre Julien و Caroline Sabas ساخته شد.

خوب اینم چند عطر زنونه با پخش بو و‌ماندگاری خوب و از همه مهمتر قیمتهای مناسب که در خواست کرده بودید.امیدواریم از خوندن این مقاله لذت برده باشید . موضوعات مورد علاقتونو با ما در میون بذارید تا در مورد اون اطلاعات بیشتری رو در خدمتتون بگذاریم . از همراهی شما سپاسگزاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *