مجله خبری عطر و ادکلن

با گران قیمت ترین عطرهای زنانه ی دنیای عطر و‌ادکلن آشنا شویم:

گران قیمت ترین عطر های زنانه دنیا

سلام ، امروز اومدیم با یه مقاله ی جدید ، جذاب و فوق العاده لاکچری ، از زمان های بسیار قدیم ، زنان عطرهایی با ظاهر زیبا را استفاده میکردند تا احساس اعتماد به نفس ، ظرافت ، سکسی ، و قدرتمندی کنند . صنعت عطر به خوبی می داند که امروزه زنان در انتخاب عطر خود بسیار دقت به خرج می دهند تا انتخابی مناسب و بی نظیر داشته باشند!


قیمت این عطرها عمدتاً به عوامل معدودی بستگی دارد. مانند این که عطر چقدر خالص است و‌از چه غلظتی برخوردار است ، از چه نوع بطری برای نگهداری عطر استفاده می شود و‌جذابیت ظاهری بطری عطر به چه میزان است ، و در نهایت این برند چقدر معروف است! امروزه اکثر اقشار جامعه با برندهای عطر و ادکلن آشنایی دارند و بهترین و‌موفق ترین این برند ها را می شناسند.


برخی از این عطرها با بطری های خاص و‌زیبا به ازای هر اونس صدها تا هزار دلار ارزش دارند و زنان از آن ها استفاده میکنند و خودنمایی کرده و جذابیت خود را به رخ اطرافیان میکشند . در اینجا 10 عطر منحصر به فرد و گران قیمت برای خانمهای امروزی در سراسر جهان معرفی شده است:

10 مورد از گران قیمت ترین عطر های زنانه دنیا

بسیاری از افراد معتقدند خرید عطرهای گران قیمت علی رغم صرف هزینه های زیادی که دارند بسیار به صرفه و لذت بخش است ، قیمت بعضی از این عطرها بسیار گران قیمت می باشد تا جایی که ممکن است برای برخی از افراد غیرقابل تحمل باشد و‌از توان خرید آن ها خارج باشد . تصور می شود این کالاهای گران قیمت از کیفیت بالایی برخوردار بوده و نادر هستند که باعث می شود آنها با قیمت های بالا به فروش برسند.

خواه با آن موافق باشید یا نه ، باید بپذیرید که آن کالاهای گران قیمت ، هر آنچه که هستند ، بهتر از سایرین هستند و تفاوت های زیادی با عطرهای معمولی موجود در بازار دارند . این عطرها از جمله گران ترین کالاهایی هستند که با قیمت های بالایی به فروش می رسند. علل گرانی برخی از این عطرها ترکیب متشکل از مواد کمیاب داخل آن می باشد ، در حالی که عطرهای دیگری نیز وجود دارند که علاوه بر مواد گرانبها و‌کمیاب داخل عطر ، بطری هایی لاکچری و خاص و گران قیمت را دارا هستند.

Joy Perfume by Jean Patou

این عطر بی نظیر توسط Henri Almeras به بازار عطر و‌ادکلن عرضه شده است و سال تولید این عطر 1930 می باشد . این عطر با رایحه ی گلی از گل های کمیاب شامل 336 گل رز و 10،600 گل یاس تشکیل شده است.

از جمله نت هایی که می توانید در این عطر پیدا کنید ، نت های گل یاس ، آلدئیدها ، مشک ، چوب صندل ، تن های شکوفایی مشکی ، ارکیده و نت های بیشتری هستند که به این عطر بوی نفس گیر و بسیار اغواگری را می بخشند و باعث می شوند این عطر توسط بسیاری از افراد مشهور و ثروتمندجهان پوشیده شود.

Shalini

Shalini perfume
Shalini perfume

این عطر توسط عطار مطرح و‌موفق موریس روسل ایجاد شده است و به طور عمده دارای گروه بویایی عطر گل است زیرا علاوه بر مشک و چوب صندل از گل های تیاریو ، توبروس ، نروولی نیز تشکیل شده است. این عطر از گران قیمت ترین عطرهای زنانه به حساب می آید.

Annick Goutal’s Eau d’Hadrien

Annick Goutal’s Eau d’Hadrien
Annick Goutal’s Eau d’Hadrien

این عطر دارای گروه بویایی مرکبات و معطر است که برای خانمها و آقایان مناسب است. این عطر توسط عطاران معروف به نام های Annic Goutal و Francis Camail ساخته شده است و سال عرضه ی این عطرها سال 1981 می باشد .

این عطر دارای ترکیباتی از جمله لیمو ، گریپ فروت ، سیترون ، لیمو سیسیلی ، سرو ، آلدئیدها ، یلانگ یلانگ و نارنج نارنگی می باشد.

Faubourg by Hermes

Faubourg by Hermes
Faubourg by Hermes

این عطر با روایح گیاهی در سال 1995 توسط عطار مطرح و‌موفق موریس روسل ایجاد شده است و دارای نت های تشکیل دهنده ی گیاهان باغی ، شکوفه نارنجی ، نارنجی ، کهربا ، چوب صندل ، یاس ، عنبیه ، یلانگ یلانگ، هلو ، ترنج ، وانیل و سایر نت هایی است که به رایحه خوشبو ختم می شود و ماندگاری آن را بسیار طولانی مدت می کند .از علل جذابیت و‌ محبوبیت این عطر ها ماندگاری فق العاده و بی نظیر این عطر می باشد.

Chanel No. 5

Chanel No. 5 perfume
Chanel No. 5 perfume

شنل شماره 5 یکی از معروف ترین عطرهای جهان است و به دلیل استفاده ی بسیاری از افراد مشهور مانند مریلین مونرو و نیکول کیدمن که چهره تبلیغاتی فعلی این عطر است مورد توجه بسیاری از خانمها قرار گرفته است. این عطر از آلدهید ، گل رز ، یلانگ یلانگ ، زیره ، عنبیه ، مشک ، گل یاس ، کهربا ، چوب صندل ، وانیل و لیمو تشکیل شده است.این عطر زنانه انتخاب بسیاری از خانم های خوش سلیقه وایده آل گرا خواهد بود.

Caron’s Poivre

Caron’s Poivre perfume
Caron’s Poivre perfume

این عطر یکی از بهترین عطرهای زنانه با رایحه ی تند است و ترکیبی از میخک ، فلفل ، میخک ، ادویه جات ترشی جات ، توبرس ، گلهای گل ، یاس ، فلفل قرمز ، چوب صندل و گل رز است.

استفاده از فلفل به عنوان یکی از ترکیبات اصلی عطر را برای استفاده توسط خانمها و آقایان مناسب می کند. این عطر با شکوه توسط Michel Morsetti ساخته شده و در سال 1954 به بازار عرضه شد.

Clive Christian No 1

Clive Christian No 1
Clive Christian No 1

از دلایل اصلی افزایش قیمت این عطر این است که از ترکیبات گرانبها و کمیاب ساخته شده است. این رایحه از یلانگ یلانگ ، عنبیه ، زردآلو ، میخک ، گل یاس ، آناناس ، لوبیای تونکا ، بنزوئین ، چوب صندل ، پاپریکا ، وانیل ، ارکیده ، گل رز و یادداشت های کمیاب تر تشکیل شده است.

این بطری همچنین یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت است زیرا از جنس کریستال Baccarat ، طلای 18 عیار برای گردنه ی بطری ساخته شده است و با یک الماس براق سفید 5 قیراطی تزئین شده است تا یکی از مجلل ترین عطرها را برای شما فراهم کند.

Baccarat Les Larmes Sacrees de Thebes

Baccarat
به دلیل تولید بطری های رایحه ای از کریستال با کیفیت بالا به عنوان محبوب ترین عطر زنانه در جهان شناخته شده است و شهرت بسیار بالایی دارد . این بطری به شکلی منحصر به فرد طراحی شده است زیرا شکل هرم را می گیرد که با الهام از اهرام مصر طراحی شده است . این عطر ترکیبی از کندر و مروارید است تا رایحه خاورمیانه را برای شما فراهم کند.

Clive Christian’s No 1 Imperial Majesty

این دومین عطر گران قیمت در لیست ما است که توسط Clive Christian ساخته شده است که به ارائه لوکس ترین و گران قیمت ترین عطرهای جهان معروف است. عطر و بطری بسیار جذاب آن از مواد قیمتی و کمیاب ساخته شده است.

در رایحه ی این عطر می توانید علاوه بر سایر نت های کمیاب ، چوب صندل ترکیبی ، هل ، نارنج نارنگی ، یاس هندی ، هلو سفید ، ترنج ، بنزوئین ، لیمو را پیدا کنید. این بطری از بلور Baccarat ساخته شده است و در اطراف گردن بطری با یک قطعه طلای کوچک تزئین شده است که با یک الماس سفید 5 قیراطی رمزگذاری شده است.

DKNY Golden Delicious Million Dollar Perfume

DKNY-Golden-Delicious-Million-Dollar-Perfume
DKNY-Golden-Delicious-Million-Dollar-Perfume

و در نهایت این عطر گرانترین عطر جهان است که تاکنون می توانید پیدا کنید. هزینه آن 1000،000 دلار است ، بله ، درست می خوانید.

این عطر توانایی جذب هر خانمی را با بطری خود بسیار لاکچری ، متفاوت و جذاب خود و همچینین رایحه ی عطر داخل بطری دارد. بطری این عطر یک اثر هنری منحصر به فرد است که می تواند به عنوان یک قطعه تزئینی در نظر گرفته شودو جذابیت بصری بسیار بالایی را دارد.

این گل از طلای زرد و سفید 14 قیراط ساخته شده است و با 2،909 سنگ قیمتی که از کشورهای مختلف جهان گردآوری شده است ، رمزگذاری شده است. سنگهای قیمتی شامل الماسهای سفید درخشان دور ، یاقوت کبود زرد طلایی ، 4 الماس برش گل رز ، 15 الماس صورتی برجسته درخشان ، یاقوت برش بیضی ، الماس برش گلابی ، گلابی شکل ، تورمالین فیروزه ای پارابابا که از برزیل آورده شده و زرد بی نقص و بی نظیر است.

الماس قناری این عطر ترکیبی از سیب ، چوب صندل ، مشک ، موجت ، ارکیده وانیل ، میرابل و سایر نتهای خیره کننده است.

همونطور که بالا براتون توضیح دادیم این عطر ده عطر گران قیمت زنانه در سراسر جهان شناخته شده است که خرید آن برای عموم افراد جامعه آسان نیست و افراد خاص و فوق العاده ثروتمند از آن ها استفاده میکنند .

خوب امیدواریم این مقاله براتون مفید باشه و بتونه سهم کوچیکی تو بالابردن اطلاعات شما از دنیای عطر و ادکلن رو داشته باشه.

به زودی با مقاله های جدید تر مهمان شما خواهیم شد پس مجله ی خبری عطر و ادکلن وبسایت عطر الیسا رو دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *