مجله خبری عطر و ادکلن

محبوب ترین عطرهای برند بولگاری کدامند؟

محبوب ترین عطرهای برند بولگاری کدامند؟

عطر بولگاری اصالتا یک برند عطر و ادکلن ایتالیایی است.
برند عطر بولگاری در سال ۱۸۸۴ توسط سوتیریوس وولگاریس (Sotiros Voulgaris) تاسیس کرد. نام بولگاری برگرفته از نام بنیان‌گذار آن است و حرف v بعد از B در لاتین یو خوانده میشود در نتیجه تلفظ درست آن همان بولگاری می باشد.

فروشگاه الیسا به شما تضمین خرید ادکلن اصل رو میده و میتونید با خیال راحت از بزرگ ترین ویترین عطر و ادکلن ایرانی تو اینترنت خریدی مطمئن رو داشته باشید و باعث افتخار ماست که برای راهنمایی و مشاوره هم با ما تماس بگیرید و رایحه ها و سبک های بویایی که دوست دارید رو بگید تا بهترین گزینه ها رو بهتون معرفی کنیم.

در سال ۱۹۹۲ اولین عطر بولگاری طراحی و به بازار جهانی عطر و‌ادکلن عرضه شد . این عطر «Eau Parfumee au The Vert» نام داشت. بولگاری هم‌اکنون متجاوز از ۶۶ نوع عطر در مجموعه‌ی عطرهایش دارد. اولین عطر در سال ۱۹۹۲ به بازار معرفی شد.
موفقیت بولگاری در زمینه‌ی عطر، نتیجه‌ی همکاری‌اش با عطرسازهای مطرح و کاربلد و مشهوری مانند آلبرتو موریلاس، جان کلود النا و ناتالی لورسن است.

حالا بریم سراغ معرفی بهترین عطرهای برند بولگاری:

عطر ادکلن بولگاری اومنیا پارایبا BVLGARI OMNIA PARAIBA

این عطر زنانه بولگاری اومنیا پارایبا در سال ۲۰۱۵ به بازار جهانی عطر و‌ادکلن عرضه شد .این عطر Omnia Paraiba (امنیا پارایبا) نام دارد و به تأسی از نام سنگ نسبتا ارزشمند برزیلی با نام Paraiba Tourmaline که به رنگ آبی- سبزش معروف است، اینگونه نام گذاری شده است.

بولگاری امنیا پارایبا زنانه عطری است خنک و انرژی بخش که شروعی تند و تیز و کمی تلخ و صابونی مانند از رایحه پرتقال دارد که شاداب و دوست داشتنی است.

با گذر زمان حس مرکباتی آرام شده و عطر به سمت شیرین شدن گرایش پیدا میکند و همزمان رایحه میوه و گل ساعتی نیز به جمع روایح اضافه میگردند.

رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای شیرین، شاداب، میوه ای، کمی گلی و تا حدی تند و مرکباتی است که ترکیبی بسیار شاداب و دلپذیر را به مصرف کننده ارائه میدهند.

بولگاری امنیا پارایبا زنانه پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و انتخاب بسیار خوبی برای مصرف روزانه در فصلهای بهار و تابستان میباشد.

از ترکیبات این عطر میتونیم به نت های زیر اشاره کنیم:

نت اولیه : نارنج ، میوه گل ساعت
نت میانی : گل ساعت ، گاردنیای یاسمنی
نت پایه : کاکائو ، خس خس

ادکلن بولگاری من BVLGARI MAN

ادکلن بولگاری من با حجم 100 میل و غلظت ادوتویلت در سال ۲۰۱۰ توسط طراح مطرح و موفق آلبرتو موریلاس طراحی و به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر مردانه بسیار جذاب محصول پرفروش برند بولگاری میباشد و مخصوص آقایان جذاب ورزشکار و قدرتمند است .

ادکلن بولگاری من با غلظت ادوتویلت از پخش بوی خوبی برخوردار است و برای استفاده در تمام سنین به خصوص مردان ورزشکار بین 20 تا 40 سال پیشنهاد میشود.

نت های تشکیل دهنده عطر BVLGARI MAN عبارتند از :

نت اولیه : نیلوفر آبی ، ترنج،گلابی ، برگ بنفشه
نت میانی : عنبر ، چوب صندل ، چوب کشمیری ، غلات هندی ، گیاه ناگارموتا ، کهربا
نت پایه : مشک ، بنزوئین ، لوبیا تونکا ، عسل سفید

عطر بولگاری امنیا کریستالین BVLGARI OMNIA CRYSTALLINE

عطر بولگاری امنیا کریستالین اورجینال با حجم 65 میل و غلظت ادوتویلت، در سال ۲۰۰۵ توسط عطار مطرح و‌موفق آلبرتو موریلاس طراحی و به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد .
بولگاری امنیا کریستالین با رایحه ی شیرین و خنک و پخش بوی خوب برای تمام فصول سال به خصوص روزهای گرم تابستانی پیشنهاد میشود.
عطر بولگاری امنیا کریستالین یادآور روایح گلی و لطافت گلبرگ هاست.

نت های تشکیل دهنده عطر Bvlgari Omnia Crystalline عبارتند از :

نت اولیه : گلابی ، بامبو
نت میانی : برگ چای ، انگور فرنگی ، لاله مردابی ، گل نیلوفر
نت پایه : چوب گایاک ، خزه بلوط ، مشک

عطر بولگاری آکوا پور هوم مارین BVLGARI AQVA POUR HOMME MARINE

عطر بولگاری آکوا پور هوم مارین مردانه 100 میل با رایحه ی خنک و دریایی یادآور نسیم و خنکی دریا و غلظت ادوتویلت در سال ۲۰۰۸ به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد.
بولگاری آکوا پور هوم مارین با رایحه ی خنک و شیرین معطر دریایی برای روزهای گرم و سوزان تابستان پیشنهاد میشود. کارشناسان شرکت بولگاری آکوا پورهوم مارین را به دليل ماندگاری بالا برای مصرف در طول روز پيشنهاد می دهند .
این عطر سرشار از حس آرامش ، لطافت و شادابی می باشد و توانسته هواداران زیادی را در سرتاسر دنیا به خود اختصاص دهد . رایحه ی غالب آن آب شیرین ، جلبک دریایی ، رزماری است .

نت های تشکیل دهنده Bvlgari Aqva pour Homme Marine عبارتند از :

نت اولیه : برگ درخت نارنج،گریپ فروت،بهار نارنج،نارنگی ماندارین

نت میانی : آب دریا،رز ماری

نت پایه : سدر،کهربا

بولگاری آکوا دیوینا BVLGARI AQVA DIVINA

عطر ادکلن زنانه بولگاری آکوا دیوینا Bvlgari Aqva Divina در ماه فوریه سال 2015 به بازار جهانی عرضه شد . عطر ادکلن زنانه بولگاری آکوا دیوینا دارای رایحه ای لذت بخش برای فصول گرم سال با ترکیباتی گلی ، آبی است که با رایحه ی شور و شیرین خود یاد آور شوری آب دریاهاست .
نت های تشکیل دهنده این عطر زنانه عبارت است از :

نت اولیه : ترنج ، زنجبیل ، نمک

نت میانی : به ، مگنولیا

نت پایه : روایح چوبی ، کهربا ،موم

ادکلن بولگاری آکوا آمارا BVLGARI AQVA AMARA

ادکلن بولگاری آکوا آمارا 100 میلی لیتر ادو تویلت در سال ۲۰۱۴ به بازار جهانی عطر و‌ادکلن عرضه شد.
آکوا آمارا برای استفاده در روزهای گرم سال بسیار مناسب است و به نوعی عطری تابستانی و بهاری به شمار می آید که برای استفاده در میهمانی های روزانه پیشنهاد میشود.

عطر مردانه آکوا آمارا بولگاری از ماندگاری نسبتا خوبی برخوردار است که با توجه به شرایط آب و هوایی و جنس پوست شما بطور میانگین ماندگاری در حدود سه تا شش ساعت را برای شما به همراه دارد و پخش بوی آن طبق نظر مصرف کنندگان این عطر فضای دو متری اطراف شما را به خوبی پوشش میدهد که این ویژگی ها باعث محبوبیت این عطر در بین علاقمندان به این عطر از برند ایتالیای بولگاری شود.
نت های تشکیل دهنده این عطر عبارت است از :
نت اولیه : پرتقال ماندارین
نت میانی : آب دریا و شکوفه‌ی نارنج
نت پایه : گیاه پاتچولی و صمغ کندر

عطر بولگاری جاسمین نویر BVLGARI JASMIN NOIR


عطر بولگاری جاسمین نویر (مشکی) زنانه ادو پرفیوم با رایحه ی شرقی گلی توسط دو تن از طراحان معروف به نام‌های کارلوس بنیام و سوفیا لوبه در سال 2008 به دنیای ادکلن زنانه عرضه شد.

عطر ادکلن جاسمین نویر پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی دارد و گزینه ی مناسبی برای مجالس رسمی و مصرف روزانه در فصول پاییز و زمستان به شمار می آید.
نت های تشکیل دهنده این عطر زنانه عبارت است از :

نت اولیه : گل گاردنیا و یادداشت های سبز
نت میانی : گل یاسمن،بادام
نت پایه : مشک،نعناع هندی،عنبر سائل،دانه تونکا،چوب گرانبها،شیرین بیان

عطر بولگاری آکوا پور هوم BVLGARI AQVA POUR HOMME


عطر بولگاری آکوا پور هوم مردانه ی 100 میل با رایحه ی خنک و دریایی ،محصول سال 2005 از پرفروشترین عطرهای مردانه در سراسر جهان میباشد

نت های تشکیل دهنده این عطر پرفروش عبارت است از :

نت اولیه : پرتقال ، نارنگی ماندارین ، برگ درخت نارنج

نت میانی: اسطوخدوس ، گل پنبه ، جلبک دریایی

نت پایه: کهربا ، عنبر سائل ، یادداشت چوبی ، نعناع هندی ، سدر ویرجینیا

توی این مقاله براتون از بهترین های برند بولگاری توضیح دادیم امیدواریم این مقاله براتون مفید باشه و شمارو توی خرید عطر مورد نظرتون کمک کنه .
با تشکر از همراهی شما🙏🏻

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *