مجله خبری عطر و ادکلن

با برند دیور بیشتر آشنا شویم :

dior دیور

سلام دوباره اومدیم این بار با یه مقاله از برند دیور ، حتما همتون این برند میشناسید و میدونید که عطرای این برند جز بهترین عطرای دنیاس و با وجود قیمت نسبتا بالایی که داره طرفداران زیادی در سراسر دنیا داره که عاشق این برند و عطرای دوست داشتنیش هستن.

خرید ادکلن اصل دیور با خیال راحت از وب سایت الیسا برای شما فراهم هستش و کامل ترین کالشن محصولات این برند رو میتونید تو این فروشگاه ببینید و به سلیقه خودتون انتخاب کنید.

خوب حالا بریم یه کم از دیور بیشتر بدونیم…

Christian Dior

کریستین دیور ، طراح مد ، در فرانسه متولد شد و با خلق لباس های جدید “ظاهر جدید” ، رنگ و لعاب که بر شکل ظاهری زنانه و منحنی زنانه تأکید می کرد ، در دنیای مد برجستگی پیدا کرد و توانست طرفداران زیادی را به دست آورد.

پیشینه مد دیور شامل کار برای یا در کنار سایر افسانه های مشهور مد (و عطر) اواسط قرن بیستم بود. او وارد کار مد شد و برای رابرت پیگوت کار می کرد و بعداً در لوسیان للونگ با یک طراح برتر و آینده دار ، پیر بالمین کار کرد. دیور “نگاه جدید” را در سال 1947 معرفی کرد. این نشان دهنده یک عزیمت جدی از سبک های ساده و محافظ پارچه ای جنگ جهانی دوم بود و در مد زنان بسیار تأثیر داشت و همچنین به بازسازی پاریس به عنوان پایتخت مد روز کمک می کرد.

خانه دیور برای مطابقت با مدل های جدید خود عطرهایی صادر کرد و شرکت Parfums Dior اولین عطر آن را در سال 1947 به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه کرد که نام آن Miss Dior بود و با ورودش انقلابی در دنیای عطر و ادکلن ایجاد کرد.

مرگ کریسین دیور و ادامه کار این برند

کریستین دیور در سال 1957 درگذشت ، اما خانه های مد و عطر که نام او را دارند زنده هستند و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند . نام تجاری Dior با توجه به کلکسیون های لباس مجلسی ، لوازم مجلل ، لوازم آرایشی و عطرهای لوکس ، در سراسر جهان شناخته شده است. امروزه ، کریستین دیور نیز شرکت اصلی هولدینگ کالاهای لوکس چند ملیتی LVMH است.

طراح کریستین دیور در پایه عطر 237 عطر دارد. کریستین دیور یک خانه عطر قدیمی است. اولین نسخه در سال 1947 ایجاد شد و جدیدترین آن از سال 2019 است.

عطرهای Christian Dior با همکاری عطار هایی چون Edmond Roudnitska ، Beatrice Piquet، Guy Robert، Paul Vacher، Pierre Bourdon، Maurice Roger، Max Gavarry، Domitille Michalon، Jacques Cavallier، ژان مارتل ، فلورانس ادیه ، ناتالی لورسون ، فرانسوا دیماچی ، تیری واسر ، الیویه پلی ، فرانسیس کورکجیان ، ژان لوییز سیوزاک ، نژلا باربیر ، دومینیک روپیون ، الیویه کورپس ، میشل آلمیراک ، Bertrand Duchaufour ، لوئیز تورنر ، الیویه ناتالی گراسیا-ستو ، کارلوس وینالز ، کالیس بکر ، آنیک مناردو ، فرانسوا دماشی ، ژان کارلز ، کریستین ناگل ، ادوارد فلشیه و کارلوس بنایم به بازار عطر و‌ادکلن عرضه می شود.

حالا میخوایم چنتا از بهترین عطراش خدمتتون معرفی کنیم ، هر چند که این کار خیلی سخته چون برند دیور عطر ناموفق توی کارنامش نداشته ولی با توجه به میزان استقبال شما در خرید عطرها چند تا از بهتریناش خدمتتون معرفی میکنیم:

عطر خانم دیور MISS DIOR

miss dior خانم دیور

زیبایی یک عطر با Grasse Rose ، حسی را که در نتهای تازه پیچیده شده است و با یک گل سرخ زنده بافته شده است ، جشن می گیرد. رایحه ی آن کاملا زنانه ، مدرن و با اعتماد به نفس همراه با یک عطر گل حساس.
Demachy ، خالق عطرهای دیور درباره این عطر میگوید :
من شکوفا بودن آن را به کار گرفتم تا آن را فجیع و مهیج جلوه دهم. آن را باید مانند احساس ریزش روی پاشنه ها پشت سر گذاشت. اعلامیه عشق به عشق!”

عطر فوق العاده موفق DIOR FAHRENHEIT

عطر فوق العاده موفق DIOR FAHRENHEIT


از انفجار ، اسطوره ها ساخته می شوند. فارنهایت با رایحه ای خاص و منحصر به فرد خود ، نمادی از روح پیشگام Dior است. این عطر ساخته شده در ازدواج جسورانه ، افراط و تفریحی است که به روشی تقریبا مغناطیسی جذب می شود: گرم و سرد ، ظرافت و قدرت.
یک امضای بی نظیر و متضاد ، با یک دنباله جادوگر قدرتمند . یادداشت های ماندارین تازه ، سیسیلی ، و ترکیبی غافلگیرانه از چوب و چرم مردانه با توافق بنفشه بی سابقه است.
عطار این عطر درباره ی آن میگوید:

خلاقیت ، تمایز و شخصیت: امضای فارنهایت برای مردانی با عشق به آزادی بی نظیر – مردانه اما ظریف است.

ادکلن DIOR J’ADORE

ادکلن DIOR J'ADORE


برجسته تر کردن طراوت و حسی از زیباترین گلها ، دسته گل نمادی آن از ژادور است باشکوه و متعادل و چند وجهی است ، این عطر مانند جلیقه ای برای زنان بی باک است.
عطرادکلن دیور جادور مانند یک دسته گل است یک گل سفارشی که بسیار زیبا تزئین شده است. ذات ylang-ylang با نت های گل و میوه ای خود و دمشق رز از ترکیه با یک ترکیب نادر از Jasmine Grandiflorum از Grasse و Sambac Jasmine با میوه ای و نفسانی ولوت مخلوط می شود.

Jadore

یک رایحه خارق العاده است ، زیرا در ضمن داشتن یک امضای اصلی موفق می شود بدون اغماض اغوا کننده باشد.
این عطر ترکیبی است که تضادها را متحد می کند ، و یادداشتهای گلهای نمادی را به یک مجموعه جذاب ، بی سابقه و مرموز تبدیل می کند. ژادور گلی را اختراع می کند که وجود ندارد. “

François Demachy ، Dior Perfumer-Creator

محصول بسیار پر سر و صدای DIOR SAUVAGE

دیور ساواج

Sauvage


دیور ساواج یک خلقت با الهام از فضاهای گسترده است. ترکیبی که به واسطه یک طراوت خام ، رایحه ای قدرتمند و نجیب متمایز است.
عطری بسیار غلیظ با جذابیت های وحشی . دنباله ای از چوب صندل گرم و لوبیای شیرین Tonka که از طراوت ماندارین تند روشن می شود.


dior Sauvage


یک عمل آفرینش است که از فضاهای گسترده باز الهام گرفته شده است. یک آسمان آبی ازن که بر یک منظره صخره ای سفید گرم حاکم است. یک ترکیب جسورانه برای یک مرد واقعی .
عطار این عطر درباره ی آن میگوید من برای ایجاد Sauvage از انسان به عنوان نقطه شروع خود استفاده کردم. یک مردانگی قوی و غیرقابل توصیف. مانند تصویر مردی که از زمان و مد فراتر می رود.

دیور ادیکت DIOR ADDICT

DIOR ADDICT

عطر ادیکت زنانه نتهای برتر و جذاب را که باعث می شود برگ ماندارین با شکوفه نارنجی تونسی مخلوط شود ، منتشر می کند. شدید و پر جنب و جوش ، قلب قدرتمند یاس Sambac Absolute را آشکار می کند که با زنانگی و احساسات نرم شکوفا می شود. پایه در گرمای عمیق و نفیس وانیل بوربون شکوفا می شود.یک رایحه نرم و اغوا کننده با نور.عطار در رابطه با این عطر میگوید : Addict یک بیانیه فوری و فوری است. بدون اینکه زیاد نمایشی باشید ، پر زرق و برق و جذاب است.

فروشگاه عطر و ادکلن اصل

فروشگاه عطر الیسا قدیمی ترین و تخصصی ترین فروشگاه عطر و ادکلن اورجینال و اصلی در ایران است که متنوع ترین ویترین را برای خرید در اختیار شما کاربران محترم گذاشته است.

خوب اینم از تاریخچه برند دیور و چنتا عطر از بهتریناش که براتون معرفی کردیم به زودی با مقاله های جدید و موضوعات جذاب تر کنار شما خواهیم بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *