بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

20 عطر فوق سکسی مردانه

15 عطر سکسی مردانه

بسیاری از شما اثرات مثبت زدن یک عطر خوب را نمی دانید! اثراتی که بر روان و نوع دیدگاه افراد می گذارد و همچنین قضاوتی که در مورد یک مرد خوش بو با چاشنی خوش پوشی می شود!

عطر های مردانه سکسی عطر هایی هستند که از روایح جذاب و تاثیر گذار در آنها استفاده شده است.

در این مطلب 20 ادکلن سکسی مردانه را به شما عزیزان معرفی می کنیم که قطعا قیمت رایحه های قدرتمند، گران تر از رایحه های معمول تر است اما ما سعی کردیم در تمامی قیمت ها پیشنهاد های خوبی را در این مطلب جمع آوری کنیم.

ادکلن های سوپر سکسی مردانه با قیمت

عطر های سکسی ارزان قیمت مردانه

ادکلن مردانه سکسی قیمت مناسب

ما در عطر الیسا بزرگ ترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اورجینال در ایران، پس از تست 97 ادکلن و گذراندن 75 ساعت در طول 5 سال گذشته ، بهترین ادکلن را برای مردان مطابق با سلیقه خانم ها انتخاب کرده ایم.

اینستاگرام عطر الیسا
صفحه اصلی عطر الیسا در اینستاگرام، فعلا از دسترس خارج شده است و تا زمانی که پیج را بازگردانیم، در پیج دوم در خدمت شما خواهیم بود.

عطر سکسی مردانه

در مورد عطر سکسی مردانه باید بگوییم که شما چیزی را نمی خواهید که تنها بوی خوش بدهید شما عطرهایی را می خواهید که زنان را به سمت شما جذب کند و جذاب باشد؛ از آن جایی تاثیر بو حس و احوال هم از نظر جسمی و هم نظر روانی ثابت شده است، این انتظار هم به جا و صحیح است.

ما بهترین ادکلن های سکسی مردانه را با دقت انتخاب کرده ایم و از دو منبع معتبر Fragrancenet و Amazon استفاده کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که معتبر بودن آنها خواهد بود.

20 ادکلن سکسی و تحریک کننده مردانه

لیست 20 تایی که در زیر مشاهده می کنید، محصول بررسی ها، تجربه ها و مطالعات ما در این زمینه است که مرجعی برای همه مردان خوش پوش و محترم جهت انتخاب یک ادکلن سکسی و تحریک کننده است.

در این لیست از انواع قیمت های مختلف ادکلن ها را قرار داده ایم و هر کس با توجه هزینه مد نظر خود و البته سلیقه بویایی خود می تواند یک مورد را به عنوان عطر خود برگزیند.

با ما همراه باشید تا لیست 20 ادکلن سکسی مردانه را با هم پیش بگیریم.

1- عطر سکسی Gucci Guilty مردانه

عطر سکسی Gucci Guilty مردانه
عطر سکسی Gucci Guilty مردانه

عطر سکسی Gucci Guilty مردانه با نزدیک شدن ماه های تابستان ، شما به دنبال عطری هستید که بوی سبک ، تازه و تمیز دارد. بیشتر از آن نگران نباشید ، زیرا Gucci Guilty مدل پور هوم ، ادکلن ماندگار را به مردان هدیه می دهد که مناسب برای آن دسته از فعالیت های گاه به گاه و هوای گرم است که همه ما از آن لذت می بریم.

رایحه: طراوت لیمو ، ترنج و شکوفه نارنج همان چیزی است که به این ادکلن عطر تازه و واضح آن می بخشد – و این همان چیزی است که کاربران بیشتر از آن دوست دارند.

مناسبت: اجماع این عطر این است که برای ماه های بهار و تابستان بهترین است و قطعاً با پوشیدن گاه به گاه بهتر جفت می شود. همچنین لازم به ذکر است که بسیاری از مشتریان این ادکلن را “یونیکس” نامگذاری کرده اند زیرا این ادکلن سبک است و مورد علاقه زنان و مردان است.

2- عطر مردانه Nautica voyage

عطر مردانه Nautica voyage
عطر مردانه Nautica voyage

عطر مردانه Nautica voyage این عطر ساده مناسب برای آفتاب ساحلی است که می خواهد یک رایحه سبک ، تقریبا آبزی داشته باشد تا بتواند آنها را در طی یک روز طولانی در گشت و گذار همراهی کند. این نیز به نظر می رسد یک ادکلن با ارزش عالی از یک مارک معروف برای تولید مواد با کیفیت بالا است.

رایحه: هوا ، سبک و تازه کلماتی است که معمولاً با این عطر همراه است – تمام خصوصیاتی که با هم ترکیب می شوند تا احساس آبزیان را به ارمغان آورند.

مناسبت: این قطعاً چیزی است که شما در طول تابستان ، هنگام تعطیلات یا قایق با آن می پوشید.

3- عطر فوق سکسی azzaro wanted

عطر فوق سکسی azzaro wanted
عطر فوق سکسی azzaro wanted

عطر فوق سکسی azzaro wanted اگر به رایحه های خوشبو و ادویه های مردانه رایج دیگری علاقه مندید ، Azzaro Wanted یک مورد عالی برای امتحان کردن است. به عنوان “آفتابگردان” عطرهای مردانه به عنوان عطر و بوی مناسب آن اشاره شده است که به طور مرتب با ادکلن هایی مانند Invictus مقایسه می شود ، اما بدون سختی و رایحه ای بیش از حد که بسیاری از آنها پشت سر می گذارند.


شاید دوست داشته باشید!

بهترین عطر های زنانه سال 2019


رایحه: تعادل شیرین و ادویه این عطر چیزی است که مشتریان بیشتر از آن عاشق آن هستند. شما با مخلوط مرکبات / مینیاتوری خوب شروع می کنید ، راه خود را به وسط سیب خوشمزه شیرین برسانید و با یک پایه چوبی غنی به پایان برسانید.

مناسبت: از آنجا که این عطر ، عطر و بوی طبیعی و غیر قدرت بخشیدن را به شما می دهد ، می توانید این عطر را تقریبا در هر زمان استفاده کنید، همچنین تمام روز ماندگار باشد ، بنابراین دیگر لازم نیست نگران استفاده مجدد از آن بعد از یک روز طولانی در دفتر یا در حالی که در شهر هستید باشید.

4- ادکلن معروف creed aventus

ادکلن معروف creed aventus
ادکلن معروف creed aventus

ادکلن معروف creed aventus رایحه ای بسیار منحصر به فرد ، جسورانه و به یاد ماندنی که مدت زمان طولانی طول می کشد؛ محصول ادکلن معروف creed aventus است.

اگر به دنبال ایستادگی هستید ، باید این ادکلن را امتحان کنید. رایحه ترکیبی از آناناس ، توت سیاه و عنبر است (روده گوارشی از داخل نهنگهای اسپرم که بوی شگفت انگیز می دهد).

قیمت: در حالی که این گران ترین ادکلن موجود در لیست ما است ، به نظر نمی رسد آنچنان گران قیمت به نظر برسد ، زیرا دیگر نیازی به استفاده از این عطر برای تمدید بوی خوب آن ندارید.

5- عطر سکسی jimmy choo man intense مردانه

عطر سکسی jimmy choo man intense مردانه
عطر سکسی jimmy choo man intense مردانه

عطر سکسی jimmy choo man intense مردانه با وجود ادکلن سکسی jimmy choo man intense که به آن لقب “شدید” داده می شود ، مشتریان در واقع این را بخاطر ماهیت ملایم بودن ، یکی از این عطرها را ترجیح می دهند. مشتریان همچنین درباره این که چقدر مردانه و سکسی است سخن میگویند و برخی حتی تا آنجا پیش می روند که آن را “قاتل خانم” می نامند.

رایحه: این ترکیب جالب از اسطوخودوس و عسلهای تازه ، روغن داوانا و فلفل سیاه تند در وسط ، و لوبیای تونکا به عنوان رایحه پایه تشکیل شده است.

مناسبت: این رایحه تقریبا همه کاره است ، بنابراین باید بتوانید این را در هر کجا و هر زمان که بخواهید بپوشید.

قیمت: با داشتن یک رایحه جدیدتر ، باید انتظار قیمتی مانند این را داشته باشید. با این حال ، اگر شما Invictus یا Chanel Bleu را دوست دارید و می توانید آنها را ارزان تر پیدا کنید ، ممکن است بخواهید آن مسیر را طی کنید زیرا مشتریان ادعا می کنند همه آنها مشخصات عطر دقیقی دارند.

6- guess seductive homme blue

guess seductive homme blue
guess seductive homme blue

guess seductive homme blue guess seductive

Seductive Homme Blue Guess که برای مردان کاریزماتیک و مغناطیسی در نظر گرفته شده است از رایحه های معطر ، چوبی و فوجر تشکیل شده است. این نسخه نسبتاً جدیدی از برند است اما در حال حاضر زنان را دیوانه کرده است. بوهایی مثل شیر ، هل ، پالپ نارنگی ، فلفل صورتی ، ارکیده وانیل ، برگ بنفشه ، ویتور ، پچولی ، چوب صندل ، کهربا و مشک وجود دارد.

7- عطر gentleman only absolute by givenchy

عطر gentleman only absolute by givenchy
عطر gentleman only absolute by givenchy

عطر gentleman only absolute by givenchy جنتلمن فقط مطلق توسط گویشی نشان دهنده ادای احترام مدرن به جنتلمن کلاسیک Givenchy است. با الهام از مد روز ، این ادکلن برای هر کسی که به دنبال نشان دادن طعم و ظرافت خود است ، عالی است.


مطلب پیشنهادی


عطر: با استفاده از این ادکلن ، یک ترکیب ادویه ، چوبی ، شرقی را انتظار دارید. ترنج ، کمی فلزی ، ترنج مهمترین نت اصلی است ، و پس از آن ادویه جات ترشی جات شامل جوز هندی ، دارچین و زعفران وجود دارد. ترکیبی حسی از چوب صندل و وانیل پایه ای قوی برای این ادکلن فراهم می کند.

مناسبت: برای هر روز یا شب کاملاً مناسب است ، اما قطعاً برای پاییز / زمستان مناسب تر است.

8- ادکلن مردانه yves saint laurent Y eau de toilette

ادکلن مردانه yves saint laurent Y eau de toilette
ادکلن مردانه yves saint laurent Y eau de toilette

ادکلن مردانه yves saint laurent Y eau de toilette این ادکلن که در سال 2017 توسط خانه طراحی ایو سن لوران در سال 2017 راه اندازی شد ، با نسل جدید در ذهن ایجاد شد و روح جوانی را به خود جلب می کند ، با هدف ارائه هزاره ها چیزی جدید و متفاوت.

رایحه: از نتهای برتر آلدهیدهای سفید ، ترنج ، لیمو ، آناناس و زنجبیل انتظار دارید. مریم گلی ، شمعدانی و بنفشه در قلب. و نتهای پایه کهربا ، بخور دادن ، گیاه مرمر و مشک سرو.

مناسبت ها: بهترین زمان استفاده برای میهمانیهای شب یا اوقات خاص.

9- عطر سکسی Acqua di Giò Absolu Eau de Parfum

عطر سکسی Acqua di GiòAbsolu Eau de Parfum
عطر سکسی Acqua di GiòAbsolu Eau de Parfum

عطر سکسی Acqua di Giò Absolu Eau de Parfum اگر به دنبال هرگونه مناسبت ، به دنبال رایحه ی چوبی و تنباکو هستید ، حتماً باید این عطر را امتحان کنید

رایحه: نت های برتر ترنج ، نت های دریایی ، گریپ فروت ، لیمو ، گلابی و سیب. با شمعدانی ، اسطوخودوس و رزماری به هم پیوند خورده اند. و با یک تکه پچولی ، لوبدانوم ، لوبیا تنکا و چوب کهربا.
برای هر مناسبت ، روز یا شب ایده آل است و در هر زمان از سال می توان آن را استفاده کرد.

10- عطر مردانه jimmy choo man

عطر مردانه jimmy choo man
عطر مردانه jimmy choo man

عطر مردانه jimmy choo man جیمی چو من یک رایحه با قدرت تازه و مدرن است که برای مردی با اعتماد به نفس و تصفیه شده با روحیه عصیانگری ایجاد شده است. علاوه بر این ، بطری به گونه ای طراحی شده است که مانند یک فلاسک قدیمی به نظر می رسد ، که فکر می کنیم خیلی جالب نیز هست!

رایحه: این ادکلن با نت های معطر و چوبی اسطوخودوس و ماندارین که توسط میوه های میوه ای میوه خربزه زنبور عسل نرم شده است ، باز می شود ، دارای نت های میانی فلفل صورتی و شمعدانی مخلوط با برگ آناناس است و با اشاره ای از پاتولی ، جیر و کهربا به پایان می رسد.

ادکلن مرد توسط جیمی چو بسیار متنوع است؛ مناسب برای لباس روز و یا شبانه مناسب است و می تواند در هر زمان از سال پوشیده شود.

11- عطر بلو شنل bleu de chanel eau de parfum

عطر بلو شنلbleu de chanel eau de parfum
عطر بلو شنلbleu de chanel eau de parfum

این عطر سنتی اشاره ای به چیز خاصی دارد. چه بسا زنان نمی دانند این چیست ، اما می دانند که می خواهند به آن نزدیک شوند. اگر به دنبال چیزی هستید که طعم خوب شما را به نمایش بگذارد ، اما چیزی بیش از حد قدرت را نمی خواهید ، این ادکلن برای شماست.

رایحه: Bleu by Chanel ترکیبی تحریک کننده مرکبات و چوب است. این ترکیب قدرت طعم دهنده گریپ فروت و قدرت یک توافق معطر با زمزمه های چوبی سدر خشک است. چوب صندل جدید کالدونیایی آن را به دنباله ای گرم و حساس می بخشد. نشست قدرت و ظرافت.

قطعاً بیشتر از رایحه شبانه ، اما می تواند برای روز نیز بگذرد (البته شاید برای لباس های گاه به گاه و یا اداری شغلی عالی نباشد). همچنین مناسب برای مجالس خاص.

برای خرید می توانید از طریق لینک محصول عطر مردانه بلو شنل اقدام کنید.

12- ادکلن سکسی 1million lucky by paco rabanne 1million lucky

ادکلن سکسی 1millionlucky by paco rabanne
ادکلن سکسی 1millionlucky by paco rabanne

ادکلن سکسی 1million lucky by paco rabanne معرفی شده در بهار سال 2018 ، یک میلیون خوش شانس رایحه ای دل انگیز و فریبنده از تن های گیاهی چوبی ، مناسب برای مردی است که بدون محدودیت زندگی می کند و رویاهای خود را تصرف می کند.

عطر: فندق عناصر چوبی را به همراه ازن تازه ، عسل و آلو Greengage برای لمس شیرینی غنی می کند.

مناسبت: واقعاً برای هر مناسبت ممکن است پوشیده شود ، اما مخصوصا برای یک شب تعطیل مناسب است. ما این عطر مردانه را اکیداً توصیه می کنیم پشیمان نخواهید شد که این ادکلن را امتحان کنید.

13- ساواج مردانه sauvage by dior eau de parfum sauvage

ساواج مردانه sauvage by dior eau de parfum
ساواج مردانه sauvage by dior eau de parfum

ساواج مردانه sauvage by dior eau de parfum ساواج توسط Dior ، دلباخته ، مرموز و حسی است ، رایحه تازه ای از عطر Dior فراهم می کند.
رایحه: انتظار دارید عطرهای Dior عطرهای برگاموت ، سیچوان فلفل ، اسطوخودوس و امبروکسان ، اما با ادویه جات ترشی جات و تنهای گرم و شرقی Star Anise ، Nutmeg و Papua Vanilla غنی شده باشند.
مناسبت: با الهام از خونسردی شب و ساعت جادویی گرگ و میش ، این قطعاً بیشتر مناسب برای عصر است.
قیمت: کمی گران قیمت اما برخی می گویند ارزشش را دارد.

جهت خرید آنلاین این عطر به صفحه خرید ادکلن ساواج مردانه مراجعه کنید.

14- عطر فوق سکسی versace eros

عطر فوق سکسی versace eros
عطر فوق سکسی versace eros

عطر فوق سکسی versace eros رایحه Eros by Versace عطری پر جنب و جوش را با رایحه های بالای برگ نعنا ، سیب سبز و پوست لیمو به شما می دهد. حاوی نت های میانی حبوبات تونکا ، کهربا ، شمعدانی ، وانیل ، سرو ، وتیر و خزه بلوط دور آن جمع شده است.


حتما مطالعه کنید!

10 عطر مردانه مورد علاقه خانم ها


این ادکلن که پس از اروس ، خدای یونانی عشق نامگذاری شده است ، به شور و اشتیاق بی حد و حصر ترجمه می شود. این ادکلن برای بوی تمیز ، اما بیش از حد قدرت ندارد ، این لباس ادویه ای مناسب برای لباس تابستانی است. با این حال ، تقریباً به هر مناسبت به اندازه کافی ظریف است ، بنابراین می توانید آن را برای کار یا در یک روز عاشقانه بپوشید.

15- عطر مردانه سکسی yves saint laurent la nuit de Lhomme

عطر مردانه سکسی yves saint laurent la nuit de Lhomme
عطر مردانه سکسی yves saint laurent la nuit de Lhomme

عطر مردانه سکسی yves saint laurent la nuit de Lhomme ما فکر می کنیم این ادکلن در تمام سال کار می کند ، هر زمان که بخواهید اطرافیانتان را تحت تأثیر قرار دهید. این عطر بسیار سرمست کننده و باعث تعادل مناسب بین نرم و شیرین می شود و در عین حال عطر و طعم کاملاً مردانه ای به همراه دارد.

این عطر همه کاره است که در لایه ها قرار می گیرد. هل (تند) برای شروع. برگاموت (شیرین) بعد می آید. و اسطوخودوس (نرم ، آرامش بخش) آن را دور می کند. این عطر مردانه را هر زمان و هر کجا بپوشید.

16-ایفوریا اینتنس Euphoria Intense Cologne Euphoria Intense

با استفاده از این عطر بی نظیر در یک ترکیب تحریک آمیز از مجموعه محبوب ایفوریا توسط کالوین کلین لذت ببرید. ایفوریا اینتنس مردانه با فرمول چوبی ، شرقی ، تند، مست کننده و اغوا کننده ،در سال 2008 منتشر شد.  نت های جذاب شامل ادویه جات ، زنجبیل ، فلفل و ریحان سیاه خوش طعم با عنبر گرم  وصمغی و نت چوبی همیشه سبز سدر متعادل می شوند و رایحه ای از ابعاد و رنگ و بوی قابل توجهی به دست می آورند. شما با استفاده از این معجون هیجان انگیز، هاله ای پویا را تابش داده و به نمایش می گذارید .ایفوریا اینتنس با رایحه ای  ملایم و تلخ انتخاب مناسبی برای مصارف روزانه در هر چهار فصل سال  می باشد .

17- عطر ناسوماتو بلک افغان Nasomatto Black Afgano

عطر ناسوماتو بلک افغان که برای القای حس خوشبختی در استفاده کنندگان خلق شده است، عطری مردانه گرم و چوبی با آکوردهای بالزامیک و دودی است. نت اولیه ی این عطر تشکیل شده از رایحه ی شاهدانه، نت های سبز ونت میانی حاوی رایحه ی رزین، نت های چوبی، قهوه، تنباکو است ونت پایه رایحه ی بخور خوشبو وعود را در بر دارد . نت‌های اولیه ی سبز حس خاکی جنگل‌های سرسبز را منتقل می‌کنند، در حالی که نت‌های میانی و قلب عطر که از رایحه ی تنباکو و قهوه تشکیل شده است حسی غنی و ناهموار به ترکیب مردانه می‌دهند. این نت‌ها روی پایه‌ای آرام‌بخش از بخور و نت‌های عود قرار می‌گیرند تا رایحه ی دودی وسوسه‌انگیزی تولید کنند. الساندرو گوالتیری عطار زبردست این عطر است که این عطر اغواگر را در سال 2016 به مصرف کنندگان معرفی کرد.

ناسوماتو که تا حدودی یک برند جدید است، یک شرکت تخصصی مستقر در هلند است که در سال 2007 تاسیس شد. در یک دهه پس از تاسیس آن، این برند عطرهای متعددی را روانه بازار کرده است که محبوبیت خود را در بین مردان و زنان در تمام سنین در بسیاری از کشورها  به اثبات رسانده است. این برند عطرهای خود را خارج از آمستردام تولید می کند و هدف آن ایجاد رایحه های لوکس است که معانی وجنبه خاص خود را دارند.

18- عطر دیور ساواج الکسیر Dior SAUVAGE Elixir 

ادکلن ساواج الکسیر از برند دیور عطری مردانه و معطرو جدید است كه رايحه اي معتدل و شيرين دارد . ساواج الکسیر در سال 2021 روانه بازار شد. عطار این عطر فرانسوا دماشی است. نت های ابتدایی عبارتند از: دارچین، جوز هندی، هل و گریپ فروت و نت میانی حاوي رايحه ي اسطوخودوس است. نت های پایه عبارتند از شیرین بیان، چوب صندل، عنبر، نعناع هندی و وتیور هائیتی.

اين عطر رايحه ي ادویه‌ای در نت آغازین دارد و سپس به نسخه‌ای غنی‌تر و گرم‌تر از ساواج کلاسیک تبدیل مي شود .ساواج الکسیر عطری غلیظ و فوق‌العاده است كه غرق در طراوت نمادین ساواژ است و با قلبی مست کننده از رايحه ي ادویه جات، اسانس اسطوخودوس “ساخت شده” و ترکیبی از چوبهای غنی است که نشانه اثر قدرتمند، مجلل و فریبنده ي آن است.

فرانسوا دماچی، خالق عطر هاي برند دیور، عطر ساواج الکسیر را مانند یک لیکور (مشروب الکلی قوی و شیرین و غلیظ )خوب ساخته شده از مواد استثنایی ، خلق کرد. این غلظت به دلیل کیفیت استثنایی مواد اولیه ممکن شد. ساواج الکسیر :عطری است كه به اندازه یک ماه قرمز در آسمان شب منحصر به فرد و کمیاب مي باشد.

ساواج الکسیر تمام قدرت خود را در یک بطری شیشه ای لاکی آبی نیمه شب در اندازه منحصر به فرد 60 میلی لیتر متمرکز می کند. این بطری گرانبها، به شکل یک ویال، دارای چندین طرح پیچیده است: نام جادویی عطر با نقره ای براق روی برچسبی درست روی شیشه حک شده است. لوگوی برند ديور (CD) روي مقطع پاییني گنبدی شکل شيشه عطر حکاکی شده است .

19- ادکلن بنتلی ابسولوت Bentley Absolute

برند بنتلی عطری با نسخه محدود و به صورت انحصاری تولید کرده است که برای برآورده کردن خواسته های مردان باهوش، ظریف و جاه طلب طراحی شده است .ادکلن بنتلی ابسولوت توسط یکی از مشهورترین عطرسازان جهان به نام میشل آلمیراک ساخته شد. او در مورد این رایحه جدید مردانه گفت: می‌خواستم جنبه قوی و اصیل برند بنتلی را در این عطر بیان کنم و در عین حال ماندگاری آن را نیز به نمایش بگذارم. بنابراین من روی نت های چوبی تمرکز کردم که دارای قدرت و ویژگی منحصر به فرد هستند. همچنین به همین دلیل است که من چوب آگار گرانبها را برای این ترکیب انتخاب کردم.

نت اولیه این ادکلن بی نظیر و جذاب از رایحه ی زنجبیل، فلفل صورتی و نت میانی از رایحه ی  پاپیروس، چوب صندل سفید، صمغ کندر تشکیل شده اند و نت پایه ی آن حاوی روایح خزه درخت بلوط، سدر، کهربا، عود می باشد .

نت های اولیه ادکلن بنتلی ابسولوت حاوی یک کوکتل تند از زنجبیل تازه و دانه‌های فلفل صورتی و کمی کندر عرفانی شگفت‌انگیز است.

بطری ادکلن بنتلی ابسولوت دارای طراحی قدرتمند و شیشه مشکی شیک وبراق است و شکل زیبا و جاودانه آن انحنای ظریف یک لیموزین بنتلی را تداعی می کند.

20- ادکلن کلینیک هپی مردانه Clinique Happy For Men

عطر هپی مردانه توسط خانه طراحی آمریکایی کلینیک در سال 1999 معرفی شد. کلینیک یکی از برندهای شناخته شده و محبوب در صنعت تولید لوازم آرایشی با کیفیت و نواورانه و البته مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی هست تا زیبایی را به افراد هدیه کند.طی ده سال اخیر برند کلینیک سومین برند محبوب در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی میباشد. عطرهای برند کلینیک هرچند تنوع بالایی ندارند اما هر یک از آنها رایحه منحصر به فردی برگرفته از انرژی، شادی و جذابیت دارند. عطرهای کلینیک در دو دسته کلینیک هپی و آروماتیک قرار می گیرند.

ادکلن کلینیک هپی مردانه دارای رایحه ای مرکباتی آروماتیک استثنایی ، خنک و تند مناسب روزهای بهار و تابستان است و برای لباس های غیر رسمی پیشنهاد می شود .این ادکلن دارای آکوردهای مرکبات، معطر و دریایی با نت های سبز شیرین است که شروعی با طراوت برای روز شما به همراه دارد. نت‌های ابتدایی، پوست لیمو، لیموترش و پرتقال را همراه با نت‌های دریایی به ارمغان می‌آورند. نت‌های میانی فریزیا، یاس و رز رایحه‌ای گلی ملایمی دارد و تضاد بی‌نظیری با نت‌های پایه چوبی درخت سرو، سدر و چوب گایاک ارائه می‌کنند.

ما در فروشگاه عطر الیسا برای جلب رضایت شما و شایسته انتخاب شدن، زحمت کشیده ایم، می کوشیم و خواهیم کوشید.

11 دیدگاه در “20 عطر فوق سکسی مردانه

  1. مریم گفت:

    سلام خسته نباشید دوستان
    برای فصل های گرم بهار و تابستان
    یک عطر زنانه
    با پخش بوی بالا
    رد بوی عالی
    ماندگاری خوب
    هرکس پیشنهادی داره لطفا بگه

  2. محسن گفت:

    آیا عطری است که روی جذب جنس مخالف تاثیری بگذاره

    1. علی گفت:

      گلاب

  3. s.s oghab گفت:

    با سلام و عرض ادب و احترام یه عطر بسیار عالی و فوق سکسی با خط بویی بسیار زیاد من گرفتم و استفاده میکنم که تا بحال همه مدل سلیقه ای و با طبع های مختلف ازش خوششون اومده اسمش اگه درست ترجمه کرده باشم ورکانل اوشکال هستش قیمتش هم حدود 12میلیون هست

  4. محیا اسلامی گفت:

    سلام دوست عزیز از طریق سایت می تونید سفارشتون رو ثبت کنید

    1. رامین گفت:

      سلام نظرتون در مورد تام فورد توسکان لیدر چیه؟

      1. محیا اسلامی گفت:

        سلام عطر فوق العاده ای فقط حتما قبل از خرید تستش کنید که مطمئن شید رایحشو دوست دارید

  5. حسین‌پناهی گفت:

    سلام‌ و خسته‌ نباشید این‌ عطرها‌ رو از کجا‌ و چطوری‌ میتونم‌ تهیه‌ کنم‌ و ایا‌ باید نام‌ اونها‌رو برای‌ گرفتن‌ اون‌ ادکلن‌ برای‌‌ شما‌ ارسال‌کنیم‌ وپولش‌روچطوری‌ بایدبدیم‌‌

  6. شهرام گفت:

    اسم عطرهارابه فارسی هم بنویسید

  7. فرهاد نجفلو گفت:

    سلام
    من مشتری فروشگاه شما هستم. و به عنوان یک دوستدار عطر و یک مترجم حرفه ای مطالب شما رو که میخونم شاهد تلاش شما هستم اما ترجمه هایی که انجام گرفته خیلی سطح پایینه و کیفیت کار شما رو پایین میاره.مثلا در متن بالا: مسموم کننده عملا از کلمه intoxicating ترجمه شده. این کلمه به معنی مست کننده است که مترجم شما اون رو به اشتباه مسموم کننده ترجمه کرده. من کار شما رو دوست دارم و میخوام بهتر باشید.

    1. عطر الیسا گفت:

      بسیار سپاسگزار از توجه شما و راهنمایی سازنده تان متن بالا اصلاح گردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *