بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

با برترین عطرهای برند سلطنتی و لوکس آمواج (آمواژ) آشنا بشیم!

برند سلطنتی آمواج

با برترین عطرهای برند سلطنتی و لوکس آمواج (آمواژ) آشنا بشیم! سلام امروز میخوایم براتون در مورد یه برند موفق و لوکس صحبت کنیم که از بهترین برندهای عطر و ادکلن محسوب میشه. اما قبل از اون مثل همیشه میخوام پیشنهاد بازدید از محصولات فروشگاه الیسا رو بدم که میتونید با خیال راحت اقدام به خرید ادکلن اصل با مناسب ترین قیمت کنید.

مقدمه ای در مورد برند آمواج

اعلیحضرت وی سید حمد بن حمود آل بو سعید رویای بازگشت هنر بزرگ عطرهای عربی به منطقه را داشت. Amouage یک خانه عطر لوکس است که در سال 1983 توسط سلطان عمان در عمان تأسیس شد.

Amouage از عناصر سنتی عطرهای خاورمیانه مانند آگاروود ، بخور دادن ، مشک ، گل رز و ادویه جات ترشی جات استفاده می کند ، اما تولید کنندگان عطرها از رایحه های اصلی و عطرهای تجاری با رایحه عطر هستند.

اولین عطر Amouage (Amouage نام قبلی خود بود ، اکنون با نام Amouage Gold شناخته می شود) توسط عطر فرانسوی گای رابرت در سال 1983 ساخته شد.

گای رابرت شاهکارهای خود را برای هرمس ، دیور ، روچاس خلق کرده است … تقریباً همه این عطرها هستند.

در بطری های سنتی Amouage:

بطری هایی با رایحه زنانه شکل مسجد کاخ رووی را در مسقط (عمان) به یاد می آورند.

بطری های با رایحه مردانه به شکل خانقار ، خنجر سنتی عمان است. طراح Amouage در پایه عطر ما 93 عطر دارد. اولین نسخه در سال 1983 ایجاد شده و جدیدترین آن در سال 2019 به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد.

Amouage یک جفت جدید از عطرها را با نام Interlude ارائه می دهد. گفته می شود که Interlude Woman و Interlude Woman هنگام حفظ احساس تعادل و آرامش در اثر استفاده ابداع کننده از بخور دادن و میر ، هوای بی نظمی را برانگیخته است.

کریستوفر چونگ گفت: “من آنچه را که می بینم و عطر و بوی می کنم تفسیر می کنم. امروز همه آشفتگی ها و بی نظمی های اجتماعی و طبیعی پیرامون ما را می توان در سطح بسیار صمیمی تر ترجمه کرد.

لحظه وقوع آن بازتابی از تمام آزمایشات و مصائب است که یک نفر برای دستیابی به رضایت و موفقیت شخصی بر آن غلبه دارد.

”وی همچنین در مورد استفاده از مواد تشکیل دهنده توضیح داد: Frankincense و Myrrh به طور سنتی بوی معنوی و مذهبی می دهند اما در ضمن ، آنها دوباره ساخته شده اند تا احساس معاصر و در عین حال پیچیده کنند.

عطر آمواج اینترلوده مردانه و Amouage Interlude زنانه در فروشگاه الیسا با تضمین 100 درصدی اصل بودن خدمت شما تقدیم می گردد.

رایحه های آمواج

آمواج با رایحه های معطر عنبر ، عناوین ، اوپوپوناکس ، کیستوس و میوره. نت های ابدی چرم ، دود آگار ، چوب پاتولی و چوب صندل در پایه باعث ایجاد لایه های ماندگار از عمق و بافت می شود.

عطر: پیر نگین. بطری های کریستال شیشه اموجی Amouage به رنگ آبی نیمه شب غنی و مبهوت با تزئینات روکش شده از طلا رنگ شده است که با کریستال آبی یاقوت کبود آبی رنگ برجسته برجسته شده است.

بسته بندی بیرونی به رنگ های پر جنب و جوش طراحی شده است که هرج و مرج منظمی را در نمایش های انتزاعی و مفهومی نشان می دهد.

رایحه های رایحه ای به عنوان 50 میلی لیتر و 100 میلی لیتر Eau de Parfum در دسترس هستند. Interlude Man در سال 2012 راه اندازی شد.

 

آمواج هانر زنانه AMOUAGE HONOUR WOMEN

عطر آمواج هانر زنانه

عطر آمواج هانر زنانه

Amouage یک جفت معطر جدید را در سال 2011 ارائه می دهد – Honor Woman and Honor Man.

این عطرها به داستان غم انگیز مادام پروانه ، گیشا سیو-سیو سان که با یک آمریکایی ازدواج کرده و به مدت سه سال منتظر بازگشت او هستند ، اختصاص یافته است. به طور خاص تر ، الهام بخش برای آفرینش های جدید از آخرین اقدام اپرای ناشناس که در آن مادام مرتکب خودکشی شد ، گرفته شد،این عطر زنانه عطری از گل و رزین سفید است. گلهای سفید نمادی از پیشرفت عشق بی حد و حصر است.

این ترکیب توسط الكساندرا كارلین و ویولین كلاز ساخته شده است.

نت های برتر ادویه های فلفل ، ریواس و گشنیز است. قلب گلهای غده ، یاس ، باغبان ، زنبق دره و میخک را می گیرد. پایه به صورت شرقی با نت های دلمه ای ، وتیور ، اوپوپوناکس ، کهربا و چرم است. به صورت 50 و 100 میلی لیتر EDP موجود است

 

آمواج هانر مردانه AMOUAGE HONOUR MAN

عطر آمواج هانر مردانه

عطر آمواج هانر مردانه

Honor Man یک رایحه تند و چوبی از ترکیبات کلاسیک است. نسخه مرد نماد پسر مادام پروانه است.

عطر و ادکلن Nathalie Feisthauer آن را از نت های تند فلفل قرمز و سیاه در بالا تشکیل داد. قلب گل شمعدانی ، elemi و جوز هندی بر روی پایه چوبی فشرده پاتچوولی ، سرو ، وتیور ، کندوی ، مشک و Tonka لوبیا قرار می گیرد. این عطر مردانه به صورت 50 و 100 میلی لیتر EDP موجود است.

 

عطر ادکلن زنانه-مردانه آمواژ اپوس 8 Amouage Opus VIII:

عطر ادکلن زنانه مردانه آمواژ اپوس

عطر ادکلن زنانه مردانه آمواژ اپوس

عطر و بوی کتابخانه Opus VIII by Amouage یک عطر شرقی وودی برای زنان و مردان است.

مجموعه کتابخانه Opus VIII در سال 2014 راه اندازی شد. مجموعه کتابخانه Opus VIII توسط پیر نگین و ریچارد هرپین ایجاد شده است. نت های برتر گل یاس ، یلانگ یلانگ و شکوفه نارنج است. نت های میانی عبارتند از: الیبانوم ، زعفران ، زنجبیل ، وتیور و چوب گایاک. نتهای پایه بنزوئین و خلیج هند غربی هستند.

آمواج د لایبرری کالکشن اوپوس7 AMOUAGE THE LIBRARY COLLECTION OPUS VLL

AMOUAGE THE LIBRARY COLLECTION OPUS

AMOUAGE THE LIBRARY COLLECTION OPUS

خانه عطر لوکس Amouage جدیدترین “جلد” را در مجموعه کتابخانه های خود ، Opus VII اعلام کرده است.

عطر جدید ، مطابق با ناعادلانه بودن دسته بندی کتابخانه ، بازاریابی جنسیتی و گرایش های عطر ، از مجموعه ای از کتابخانه ، مجموعه ای از ادویه جات را در بالای نت های چرمی شرقی و چرمی ارائه می دهد.

توضیحات رسمی از Amouage نشان می دهد Opus VII “یک رایحه سبز چوبی و چرمی خواهد بود که باعث افزایش هماهنگی با شدت بی پروایی می شود”.

عطر و ادکلن کتابخانه Opus VII by Amouage عطری است سبز برای زنان و مردان.

 

این عطر جدید است. مجموعه کتابخانه Opus VII در سال 2013 راه اندازی شد.

مجموعه کتابخانه Opus VII توسط آلبرتو موریلاس و پیر نگین ساخته شد.

 

این رایحه شامل گالبانوم ، فلفل صورتی ، هل ، شنبلیله ، جوز هندی ، کهربا ، آگاروود (عود) ، پاتچولی ، چرم ، عنبر ، کاستوس ، مشک ، چوب صندل ، الیبان و روغن سیپریول یا نگاروموتا است.

 

آمواج اپیک زنانه AMOUAGE EPIC FOR WOMEN

آمواج اپیک زنانه AMOUAGE EPIC FOR WOMEN

آمواج اپیک زنانه AMOUAGE EPIC FOR WOMEN

این عطر زنانه عطری از گل های شرقی برای زنان است.

Amouage Epic Woman عطری جدید است که در سال 2009 معرفی شده است. نت های برتر این عطر ، فلفل صورتی و دارچین است.

نتهای میانی گل رز ، شمعدانی ، یاس و چای هستند. نت های پایه عبارتند از کهربا ، وانیل ، بخور دادن ، ریشه اوریس ، پاتچولی و آگارود (oud). Amouage Epic Woman توسط سیسیل زاروکیان ، دانیل مورل و آنجلین لپورینی ساخته شد.

این عطر زنانه گرم و‌تند برای استفاده در فصول سرد سال پیشنهاد میشود و میتواند گرمای بی نظیر و جذابی را به شما هدیه دهد.

عطر آمواج اپیک – Amouage Epic Men

عطر سلطنتی Amouage Epic Men

عطر سلطنتی Amouage Epic Men

Amouage کریستوفر چونگ ، مدیر خلاق خانه ، یک جفت مجلل جدید با نام Epic را معرفی می کند. این دوتکه معطر الهام گرفته از Turandot Puccini است و سعی شده افسانه جاده ابریشم باستانی را از چین به عربستان تجسم دهد.

عطر زنانه Epic Woman ، نمایانگر کوششی است که با قدرت و جاه طلبی اجرا می شود ، در حالی که Epic Man قطب نما در جاده ابریشم است.

غنای این عطرها کالاهایی را که اشیاء تجارت در آسیا (طلا ، مروارید ، چای ، ابریشم ، یشم ، ادویه و بخور دادن) هستند ، برمی انگیزد و با امضای نمایشی مجلس نمایان می شود.

عطر مردانه Epic Man یک چوب چوبی شرقی است و فلفل صورتی ، هل ، زعفران و جوز هندی را در بالای آن به شما ارائه می دهد.

قلب با جوهرهای شمعدانی و میوره پالس می کند ، در حالی که پایه از عود ، پاتچولی ، چرم و بخور تشکیل شده است.

این عطرها به صورت 50 و 100 میلی لیتر EDP موجود است. بطری های آنها به گونه ای ساخته شده اند که ظاهراً از یشم سلطنتی شرقی ساخته شده اند و برخی از جزئیات طلایی برای نشان دادن غنای عرب است.

بسته های بیرونی با سایه های برهنه براق و مروارید (نسخه زن) و رنگ روستایی قهوه ای (نسخه مردانه) می درخشد که چمدان های چرمی چین باستان را به یاد می آورد. بینی پشت این عطرها راندا همامی است.

Amouage Epic Man در سال 2009 راه اندازی شد.

آمواج براکن من AMOUAGE BRACKEN MAN

AMOUAGE BRACKEN MAN ادکلن

AMOUAGE BRACKEN MAN ادکلن

عطر ادکلن Bracken Man by Amouage عطری است آروماتیک که در سال 2016 به بازار عرضه شد.

نت های برتر این عطر مردانه شامل ترنج ، لیمو ، سرو ، اسطوخودوس ، جوز هندی و میخک است. نتهای میانی شمعدانی ، چوب صندل ، سدر و دارچین است. نت های پایه پاتچولی و مشک است.

رایحه ب خنک و تلخ این عطر مردانه برای استفاده در فصول گرم سال و روزهای بهاری بسیار مناسب است و میتواند لذت استفاده از این عطر را برای شما دو چندان کند.

عطر آمواج سان شاین زنانه AMOUAGE SUNSHINE WOMAN

عطر آمواج سان شاین زنانه

عطر آمواج سان شاین زنانه

این عطر لوکس یک رایحه شرقی گل برای زنان است. Sunshine در سال 2014 به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد.

نت های برتر شامل آرتمیس ، سیاه دانه و بادام است. نتهای میانی اسمانتوس ، یاس ، ماگنولیا و وانیل است. نت های پایه عبارتند از نعناع هندی ، پاتچولی ، پاپیروس و توتون سفید.

این عطر خنک زنانه با رایحه از گلهای شرقی نشاط و شادابی فراوانی را در شما ایجاد خواهد کرد.

آمواج جورنی مردانه AMOUAGE JOURNEY MAN

آمواج جورنی مردانه

آمواج جورنی مردانه

پس از جفت های معطر گذشته Amouage Fate ، در سال 2014 مطمئناً با نسخه های جدید Amouage Journey Man and Amouage Journey Woman ، در فلاش های رنگ طلایی همراه با قسمت جلوی قرمز (چهره بطری) موجود شد که در قسمت مرکزی آن آرم Amouage و نام و نشان تجاری این برند لوکس وجود دارد.

همیشه از خانه Amouage انتظار زیادی داریم و عطرهای جدید Journey با ترکیبی از ترکیبات گرانبها ما را به سفری بویایی به سمت شرق می برند.

عطر زنانه Journey Woman به عنوان گل های میوه ای با یادداشت های چرمی برجسته معرفی شده است در حالی که نسخه برای مردان ، Journey Man ، مردانه است و چوبی – ادویه ای نیز با زیرنویس های چرمی برجسته شده است.

عطر و ادکلن جدید AMOUAGE Journey Man ویژگی شخصیت های چوبی و تند خود را با نت های اولیه فلفل و هل سیچوان تأیید می کند ، با طعم ترنج و زرق و برق دار ، و شکوفه نورولی را درخشان می کند. قلب شامل توت های درخت عرعر ، بخور دادن ، ژرنیول خالص و برگ های تنباکو است که بر پایه تونکا ، سیپریول ، چرم و مشک قرار دارند. این عطر همچنین به عنوان 50 و 100ml Eau de Parfum در دسترس است.

گروه تخصصی عطر الیسا

گروه تخصصی عطر الیسا امیدوار است که این مقاله برای شما جذاب و مفید بوده و شما را در خرید هر چه بهتر عطر یاری کرده باشد .

مشاوران مجرب ما در فروشگاه تخصصی عطر الیسا آماده مشاوره و‌کمک رسانی به شما عزیزان خواهد بود تا بتوانید با یک رایحه ی جذاب و دلچسب تک تک لحظات خود و اطرافیانتان را خاطره انگیز تر کنید.

همچنان در کنار ما باشید تا با مقاله های جدید و متنوع ما به اطلاعات عطری خود اضافه کنید.

1 دیدگاه در “با برترین عطرهای برند سلطنتی و لوکس آمواج (آمواژ) آشنا بشیم!

  1. س گفت:

    عالی بود. سپاس فراوان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *