دسته‌بندی نشده

عطر های زنانه ای که شیشه های بسیار جذابی دارند!

عطر های زنانه ای که شیشه های بسیار جذابی دارند

سلام دوباره ما اومدیم با یه مقاله جدید دیگه این بار موضوع متفاوت تر و جالب تر از دفعات قبل.

امروز می خوایم براتون عطرهای زنانه ای رو معرفی کنیم که شیشه های جذابی دارند و فقط با دیدن شیشه های جذاب این عطرها هوش از سر آدم می پره.

اول از همه خرید ادکلن اصل از الیسا رو خدمتتون معرفی کنیم که اگر خواستید میتونید با تضمین 100 درصدی از این فروشگاه هر نوع عطری رو سفارش بدید و از نظر قیمتش هم خیالتون راحت باشه!

همه ما توی خرید عطر علاوه بر رایحه آن شکل ظاهری شیشه هم برامون مهمه.

مخصوصا خانم‌ها که حتماً توی خرید عطر مورد علاقه شون شیشه را هم در نظر می گیرند خوب حالا بریم سراغ این عطرها.

یکی از محصولاتی که شیشه اون توجه خانم ها را بسیار به خودش جلب کرده یه عطر از برند کارولینا هررا است این عطر در حقیقت شبیه کفش پاشنه بلند طراحی شده و هر خانومی دوست داره که یک شیشه از این عطر داشته باشه تا میز آرایشش خیلی قشنگ تر و جذاب تر به نظر بیاد.

عطر های زنانه ای که شیشه های بسیار جذاب دارند!

عطر زنانه جذاب گود گرل

عطر زنانه جذاب گود گرل

1. carolina herrera good girl

2. carolina herrera good girl velvet fatale

3. carolina herrera good girl legere

4. carolina herrera good girl callector

این چهار عطر از برند کارولینا هررا با نام تجاری گودگرل به شدت مورد استقلال قرار گرفت مخصوصاً مدل کالکتور که با درخشش نگین ها بر روی کفش پاشنه بلند و جذاب بسیار خودنمایی می کرد.

از برند دیگری که به شدت مورد استقبال بانوان قرار گرفته است می توان به عطر ژان پل گوتیه اشاره کرد . بطری های این محصول به شکل اندام انسان طراحی شده و شیشه های این عطر  به شدت جذاب می باشند .

از معروفترین و پرفروشترین عطرهای ژان پل گوتیه می توان به عطر زنانه ژان پل گوتیه کلاسیک اشاره کرد.

عطر زنانه زیبا Classique jean paul gultier

عطر زنانه Classique jean paul gultier

عطر زنانه Classique jean paul gultier

این عطر در سال ۱۹۹۳ تولید شد و عطار این است ژان پل گوتیه ژاک کاوالیه می باشد این عطر فرانسوی از رایحه شرقی گلی تشکیل شده می توان از نت های تشکیل دهنده آن به ترنج ، گلابی ، شکوفه پرتقال ، گل مریم ، زنجبیل و دارچین ، چوب صندل سفید، مشک و کهربا اشاره کرد.

در میان عطر های دیگر این برند می توان به عطر ژان پل گوتیه اسکندل بای نایت نیز اشاره کرد درب این عطر با الهام از پاهای خانم ها طراحی شده و به شدت با شکل کلی بطری هارمونی ایجاد کرده است.

اسکندل در سال ۲۰۱۸ به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد و با رایحه شرقی و گلی و ترکیباتی چون مرکبات ، عسل ،  گل مریم ، سنبل هندی ، دانه تونکا ، چوب صندل سفید ، نعنای هندی از عطر های موفق و پرفروش بازار عطر و ادکلن می باشد.

عطر های زنانه برند decadence

عطر زنانه برند decadence

عطر زنانه برند decadence

برند دیگری که در طراحی بطری بسیار موفق بوده و توانست طرفداران بسیاری را به دست آورد برند آمریکایی مارک جاکوبز می باشد مارک جاکوبز دکدنس (decadence) مشک من یک کیف زنانه طراحی شده است باتری آن توجه هر فردی را به خود جلب می کند این عطر در سال ۲۰۱۵ با رایحه شرقی و گلی به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد و در ترکیبات آن نتهای مانند آلو، زنبق ، زعفران ، رز  ، ریشه زنبق ، یاس ، کهربا ، خس خس ، پاپیروس وجود دارند که رایحه منحصر به فرد  این عطر را تشکیل می دهند .

برند مارک جاکوبز با ارایه عطرهای با شیشه های متفاوت و زیبا توانسته است که خریداران را از نظر شکل ظاهری نیز راضی نماید که در طراحی بطری این محصولات گل هایی با رنگ های مختلف و رنگارنگ متشکر از رنگ های شاد به چشم می خورد.

عطر زنانه لانکوم لانوییت تروزر

عطر زنانه لانکوم لانوییت تروزر

عطر زنانه لانکوم لانوییت تروزر

از دیگر عطرهایی که ظاهر آن به شدت برای مردم مصرف کننده ها جذابیت ایجاد کرده است عطر زنانه لانکوم لانوییت تروزر می باشد . لانکوم لانویت تروزر به صورت الماسی درخشان و خوش رنگ می باشد.

رایحه شرقی وانیلی این عطر که در سال ۲۰۱۵ به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شده است مورد علاقه اکثر خانم ها می باشد و دارای رایحه ای همه پسند است.

بر روی گردنه این عطر گل رز مشکی رنگ کوچکی دیده می شود که جذابیت این عطر را دو چندان کرده است.

برند بولگاری با عطر های بسیار جذاب

برند بولگاری نیز عطرهایی را با نام تجاری امنیا به بازار عرضه کرده است از لحاظ ظاهری این طور به نظر می رسد که گویا دو حلقه در هم گره خورده اند این عطرها با ظاهر زیبا و جذابی که دارند توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده‌اند و در نهایت رایحه بسیار خوشبو و با کیفیت این محصول نیز دلیلی بر فروش بالای این محصولات خواهند بود دنیا در رنگ های مختلف و رایحه های مختلف در دسترس مردم خواهد بود.

عطر های زنانه برند برند نیناریچی

nina ricci premier jour

nina ricci premier jour

برند دیگری که به تولید عطرهایی با شیشه های جذاب و دوست داشتنی می پردازد برند نیناریچی می باشد . بطری این عطر دارای جذابیت ظاهری زیادی هستند که در کنار رایحه بی نظیر و جذابیتی که دارند می توانند عامل و فروش بالای این عطر باشند برای مثال عطرهای این برند به شکل سیب طراحی شده اند.

از عطر های این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. nina ricci nina

2. nina ricci premier jour

 

عطر های زیبای برند جنیفر لوپز

جنیفر لوپز خواننده معروف آمریکایی مانند خیلی از سوپراستار ها به طراحی و توزیع عطر به بازار پرداخت .
برند جنیفر لوپز از برندهایی است که دارای شیشه های جذاب و بسیار منحصر به فرد می باشند که انگیزه خرید این محصول را برای مصرف کننده دو چندان خواهند کرد.

عطر های برند نیکی میناژ

عطر های برند نیکی میناژ

عطر های برند نیکی میناژ

برند نیکی میناژ نیز که توسط خواننده مطرح و مشهور آمریکایی راه اندازی شده است در تولید عطر و ادکلن نیز فعالیت می کند .
این برند تمام شیشه های عطر های خود را شمایلی از چهره نیکی میناژ طراحی می کند که درپوش شیشه موهای چتری و صاف این خواننده را تشکیل می دهد و بطری نیز بدن او را به تصویر می‌کشد .

شیشه عطر های برند روبرتو کاوالی

از دیگر کمپانی هایی که عطرهای زنانه اش به شدت جذاب و دوست داشتنی به نظر می آیند برند روبرتو کاوالی است.

عطرهای این برند لاکچری و مشهور بسیار خوشبو و شیک طراحی می شوند که یکی از زیباترین بطری هایی که برای عطرهای این برند به کار برده شده است می توان به عطر روبرتو کاوالی فلورانس اشاره نمود شیشه این عطر بسیار زیبا تراش خورده است و در پوش بسیار شیک آن نیز بر این زیبایی افزوده است.

lady emblem برند مونت بلان

lady emblem برند مونت بلان

lady emblem برند مونت بلان

از جمله عطرهای زنانه زیبایی که توسط یک برند معروف دیگر نیز طراحی گشته است می‌توان به lady emblem برند مونت بلان اشاره نمود که همچون الماسی درخشان و ناب می درخشند این عطر در سال ۲۰۱۵ با رایحه ای میوه‌ای مدیترانه ای تولید شده است و در بازارهای جهانی با استقبال زیادی روبرو شد.

paco rabanne lady million

paco rabanne lady million

paco rabanne lady million

یکی دیگر از عطر های زنانه ای که شاید برای شما بسیار شناخته شده باشد می‌توان به paco rabanne lady milion اشاره نمود این عطر و جفت مردانه اش با الهام از سبک زندگی تجملاتی و پر زرق و برق شبیه به تکه های الماس طراحی شده است و مدل مردانه آن شبیه به شمش طلا است لیدی میلیون در سال ۲۰۱۰ تولید شد که با استقبال بسیار زیادی از سوی دوست داران عطر و ادکلن مواجه شد و جزء پرفروش ترین محصولات تولید شده این برند اسپانیایی می باشد .

این عطر رایحه ای گلی میوه ای دارد و از پخش بو و ماندگاری خوبی بهره می برد.

در این مقاله با عطر های زنانه با شیشه های جذاب و زیبا آشنا شدید. از نظر شما چه عطر دیگه ای شیشه جذابی داره؟ حتما اسم اونو  برامون کامنت بزارید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده و از خوندنشون لذت برده باشید.

بازم با مقاله های جدید و جذاب در فروشگاه عطر الیسا خدمتتون خواهیم بود ، منتظر ما بمونید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *