بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

موفق ترین برند های عطر دنیا

برند عطر سازی لالیک

‎سلام دوباره ما اومدیم با یه مقاله ی جدید دیگه . این بار میخوایم از موفق ترین برندهای عطر دنیا براتون بگیم و بهترین ها و تخصصی ترین برندهای عطر سازی رو بهتون معرفی کنیم. خرید ادکلن اصل از فروشگاه تخصصی الیسا با مناسب ترین قیمت و کیفیت غیر قابل رقابت برای کاربران محترم مقدور هستش و می تونید پس از مطالعه مطلب سری به محصولات ما هم بزنید.

خب بریم سر اصل مطلب :

موفق ترین برند های عطر سازی در دنیا

تو مطلب موفق ترین برند های عطر سازی در دنیا، ‎اول برندای مطرح عطرسازی نام میبریم و بعد توضیح مختصری در موردشون میدیم و در نهایت بهترین عطراش خدمتتون معرفی میکنیم .
Lalique , Tom ford , Chanel , Givenchy , prada , Gucci , Dior , Creed , Diesel , Bvlgari , Parfums de marly , Giorgio armani با ما همراه باشید:

معرفی برند شناخته شده لالیک laligue

برند عطر سازی لالیک

برند عطر سازی لالیک

اول از همه بریم سراغ برند Lalique . لالیک برندی که حتما بارها و بارها اسمش به گوشتون خورده ، توی مقاله ی قبلی مفصل در مورد برند لالیک صحبت کردیم ، گفتیم که از سال ۱۹۰۸ میلادی شروع به تولید عطر و ادکلن کرده و کلی عطرای خوب و موفق توی کارنامش داره . از عطرای خوب و موفق این برند میتونیم به عطرای لالیک نویر ، لالیک لامور ، لالیک ساتین و لالیک وایت اشاره کنیم.

برند عطر سازی تام فورد tom ford

برند عطر تام فورد

برند عطر تام فورد

برند بعدی که میخوایم ازون نام ببریم برند Tomford.
برند تام فورد در سال ۲۰۰۴ برند خودش تاسیس کرد و در سال ۲۰۰۶ اولین عطر و ادکلن خودش تولید و به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه کرد و جوایز زیادی از شورای طراحان امریکا دریافت کرد . عطرای مطرح این برند مثل:

  • Tom ford black orchid
  • Tom ford noir
  • Tom ford noir extreme
  • Tom ford tuscan leather
  • Tom ford oud wood

معرفی برند شنل chanel

لوگو برند شنل

لوگو برند شنل

شنل ازون برندایی که اصلا احتیاج به توضیح و تعریف نداره و توی همه جای دنیا به حد کافی شناخته شده هست. شنل در سال ۱۹۲۱ اولین عطر خودش با نام Chanel N5 تولید و روانه ی بازار کرد . امروزه شنل یکی از بهترین و مطرح ترین برندهای عطر به حساب میاد . از جمله عطرهای موفق این برند میتوان به

  • Chanel Chance
  • Chanel allure homme sport
  • Chanel bleu de chanel
  • Chanel coco mademoiselle

اشاره کرد.

برند جیونچی

لوگو برند عطر سازی جیونچی

لوگو برند عطر سازی جیونچی

جیونچی اولین عطر خودش در سال ۱۹۵۹ میلادی به بازار عرضه کرد و تا سال ۲۰۱۳ توانست ۱۶۲عطر را روانه ی بازار جهانی عطر و ادکلن کند . از عطر های مشهور این برند میتوان به Givenchy play for her , Givenchy Gentleman only, Givenchy play intense , Givenchy ange ou etrangele secret , Givenchy dahlia noir اشاره کرد

پرادا خانه ی مد ایتالیایی است که توسط Mario prada تاسیس شد. پرادا در سال ۲۰۰۳ به صورت تخصصی به تولید و عرضه ی رایحه های منحصر به فرد خود پرداخت . از عطرهای مشهور این برند میتوان به Prada candy , Prada Tendre, Prada amber و … اشاره کرد از عطر سازان معروفی که با این برند همکاری داشتند عبارتند از :
miuccia prada , carlos benaim , max gavarry , clement gavarry

برند ایتالیایی گوچی

لوگو برند عطر گوچی

لوگو برند عطر گوچی

کمپانی ایتالیایی گوچی در سال ۱۹۲۱ تاسیس شد و‌در سال ۱۹۷۴ اولین عطرش به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه کرد . کمپانی گوچی عطرهای بسیار خوب و جذاب و محبوبی مانند Gucci flora , Gucci bloom , Gucci bamboo , Gucci guilty , Gucci guilty intense pour homme را در کارنامه ی عطری خود داراست.

برند موفق dior

لوگو برند عطر دیو

لوگو برند عطر دیو

اگر تاریخچه ی عطر سازی جهان را قسمت بنید کنیم قطعا برند Dior نقش بسیار پر رنگی در زمینه ی تولید عطر و‌ادکلن خواهد داشت . این برند فرانسوی بیش از ۱۶۰ عطر در کارنامه ی عطری خود دارد و از سال ۱۹۴۷ به تولید حرفه ای و تخصصی عطر و ادکلن پرداخت .

طرفداران این برند تنها با یکبار استفاده از این عطر مشتری پر و پا قرص این برند خواهند شد و این برند سلطنتی را به عنوان بهترین های عطر سازی جهان معرفی خواهند کرد . از بهترین محصولات این برند میتوان به Dior jadore , Dior joy by dior , Dior hypnotic poison , Dior sauvage , Dior miss dior , Dior addict , Dior hemme parfum , Dior farenheit اشاره کرد .

معرفی برند لوکس و حرفه ای کرید creed

برند عطر کرید

برند عطر کرید

حالا بریم سراغ یه برند تخصصی و لوکس عطرسازی . برند کرید که توسط olivier creed تاسیس شد . برند کرید به استانداردهای کیفی محصولاتش خیلی خیلی پایبنده و حتی ذره ای از کیفیت محصولاتش کم نکرده ، از علل گرانی این عطر میتوان به استفاده از مواد طبیعی گران قیمت در نت های این عطر اشاره کرد .

این برند مشتریان وفادار و خاصی مانند اعضای خاندان سلطنتی ، سوپر استارها ، سیاستمداران ، و افرادی که به دنبال کیفیت بالای عطر هستند را دارد.

بهترین های این برند مانند Creed aventus , Creed aventus for her , Creed silver mountain water , Creed green irish tweed و ….

برند تخصصی و‌ لوکس پارفومز دمارلی

لوگو برند عطر parfums de marly

لوگو برند عطر parfums de marly

برند تخصصی و‌لوکس پارفومز دمارلی در سال ۲۰۱۱ با تولید عطر خود که مفهوم شکوه و هیبت قرن هجدهم را یاد آوری میکرد پا به عرصه ی عطر سازی گذاشت . در کارنامه ی این برند میتوان به Parfums de marly safanad , Parfums de marly shagya , Parfums de marly herod , Parfums de marly godolphin , Parfums de marly pegasus اشاره کرد.

برند عطر سازی بولگاری bvlgari

برند عطر بولگاری

برند عطر بولگاری

برند بولگاری اولین فعالیت های خودش رو در سال ۱۸۸۴ با تولید جواهرات آغاز کرد . اولین عطر و ادملن خود را در سال ۱۹۹۲ به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه کرد و تا سال ۲۰۱۴ بیش از چهل عطر موفق ، خوشبو و پرفروش را تولید کرده است که با استقبال بی نظیر مردم روبه رو شده است . عطرهای مطرح و‌جذاب این برند عبارتند از :

  • Bvlgari aqva pour homme
  • Bvlgari aqva amara
  • Bvlgari omnia crystalline
  • Bvlgari man
  • Bvlgari jasmin noir

برند عطر ایتالیایی دیزل

لوگو برند دیزل

لوگو برند دیزل

دیزل یک برند ایتالیایی است که در سال ۱۹۷۸ میلادی شروع به فعالیت در زمینه عطر سازی کرد ، برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ عطر و ادکلن تولید شده ی خودش رو روانه بازار کرد و‌تا سال ۲۰۱۳ بیش از سی عطر جذاب ، خوشبو را در کارنامه ی عطری خود ثبت کرد که روایح بویایی عطر های این برند برای سنین ۲۵ تا پنجاه سال بسیار مناسب خواهد بود .

از بهترین عطر های این برند میتونیم به Diesel only the brave , Diesel lover dose tatto , Diesel bad اشاره کنیم

برند Giorgio armani

لوگو برند giorgio armani

لوگو برند giorgio armani

این برند تخصصی و شناخته شده از سال ۱۹۴۸ اولین عطر و‌ادکلن خود را به بازار عرضه کرد اولین عطر شناخته شده این کمپانی Armani for men نام دارد از بهترین های این برند میتوان به Giorgio armani acqua di gio , Giorgio armani acqua di gio profumo , Giorgio armani si intense , Giorgio armani armani code اشاره کرد.

برند فوق العاده محبوب carolina herrera

لوگو برند عطر کارولینا هررا

لوگو برند عطر کارولینا هررا

“Carolina Herrera” یک طراح آمریکایی است که در سال 1939 در ونزوئلا متولد شد ،
کارولینا برند خود را در سال 1980 با نام تجاری Carolina Herrera تاسیس کرد. اولین عطر این شرکت در سال 1988 به نام Carolina Herrera by Carolina Herrera معرفی شد.
و توانست محبوبیت زیادی را نزد مردم به دست اورد و با رایحه ی جذاب و دوست داشتنی عطرهای خود دل هر کسی را به لرزه دراورد. بهترین های این برند عبارتند از :

carolina herrera 212 ,carolina herrera good girl ,carolina herrera 212 very sexy ,carolina herrera chic , carolina herrera 212 vip , carolina herrera 212 wild party و …

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *