بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

۷ عطر زنانه ارزان قیمت

7 عطر زنانه ارزان قیمت
7 عطر زنانه ارزان قیمت و پر فروش کاملا ارجینال را برای شما در این مطلب آماده کرده ایم که برای دوستانی که قصد تهیه یک ادکلن زنانه با کیفیت و کم هزینه را دارند در نظر گرفته شده است.
یکی از عواملی که در خرید هر چیزی برای ما اهمیت دارد طبعا قیمت آن جنس خواهد بود.

خرید عطر ارزان قیمت و با کیفیت قابل قبول

 

بارها مشاهده شده است که مردم از قیمت های بالای خرید عطر اورجینال شکایت داشته اند و اظهار داشته اند که به علت گرانی عطرها نمیتوانند از آن استفاده کنند و اسانس را جایگزین عطر کرده اند.
این اشتباه مدت هاست در جامعه رایج است اما با گذشت زمان و بالا رفتن روزانه ی آگاهی مردم به این نتیجه رسیده اند که اسانس ها چیزی جز ضرر برای مصرف کننده به همراه نخواهند داشت.
ماندگاری های عجیب ،طولانی و غیر استاندارد اسانس ها آسیب های جبران ناپذیری را بر روی دستگاه تنفسی و‌پوست برجای خواهند گذاشت.
شعار فروشگاه عطر الیسا خرید عطر مناسب با بودجه ی شماست و در این زمینه تمام تلاش خود را کرده ایم که اطلاع رسانی کنیم و عطرهای با قیمت مناسب را خدمت هموطنان عزیزمان معرفی کنیم.
برندهای اماراتی که مطابق با اکثر ملاحظات عطرسازی به تولید عطر پرداخته اند و به تولید و‌کپی از عطرهای پرفروش و برندهای مطرح و‌موفق روز دنیا پرداخته اند.
این عطرها هرچند دقیقا کیفیت عطرهای اورجینال را ندارند اما تا حد زیادی رضایت مصرف کننده را بر می انگیزد . برخی عطر های اماراتی می توانند انتخاب هایی برای خرید عطر ارزان قیمت و با کیفیت قابل قبول باشند.
اما در این مقاله به بررسی عطرهای زنانه با قیمت های مناسب و ارزان خواهیم پرداخت که توانسته اند با فروش زیاد در دسته ی عطرهای ارزان قیمت اما پرفروش فروشگاه ما قرار بگیرند.
لازم به ذکر است که عطر های معرفی شده در این صفحه کاملا اورجینال هستند و این سیاست قیمت گذاری آن ها بوده که جزئ این دسته قرار بگیرند.

7 عطر زنانه ارزان قیمت ( معرفی و بررسی تخصصی )

خب رسیدیم به قسمت معرفی 7 عطر زنانه ارزان قیمت، که اگر به هر دلیلی نخواهید هزینه بالایی برای خرید یک عطر زنانه بکنید ( هدیه یا برای خودتان )،
این 7 مورد بهترین و موفق ترین نمونه هایی هستند که در نظر داشتن آن ها را به شما پیشنهاد می کنیم.

۱.ادکلن رمی مارکز شالیز زنانه REMY MARQUIS SHALIS WOMEN

ادکلن زنانه REMY MARQUIS SHALIS WOMEN

ادکلن زنانه REMY MARQUIS SHALIS WOMEN

ادکلن شالیز زنانه در حجم های 50 و 100 میلی لیتر ادو پرفیوم با رایحه ی معتدل و شیرین ، گروه بویایی گلی میوه ای و پخش بو‌ و‌ماندگاری خوب یکی از عطرهای زنانه ای است که با قیمت مناسب میتوانید آن را تهیه کنید.

محصولی از کمپانی رمی مارکز که ساخت کشور فرانسه میباشد، با توجه به قیمت مناسب و رایحه ی خوشبویش مورد توجه بسیاری از خانم هایی است به دنبال عطری خاص و جذاب هستند. ادکلن شالیز زنانه در سال 2005 به دنیای عطر و ادکلن زنانه معرفی و عرضه شد.
از نت ها و‌آکوردهای اصلی آن میتوان به نت های میوه ای ،گل سیکلامن و اسطوخودوس ، مگنولیا ، گل رز و گل صد تومانی ، نعناع هندی ، عنبر و مشک اشاره کرد.

۲. عطر ایودی سیستل ساندرلینگ YVES DE SISTELLE SANDERLING

عطر ارزان قیمت ایودی سیستل ساندرلینگ

عطر ارزان قیمت ایودی سیستل ساندرلینگ

دومین عطر زنانه ای که میتوان به آن اشاره کرد عطر ایودی سیستل ساندرلینگ YVES DE SISTELLE SANDERLING است که با حجم ۱۰۰میل و غلظت ادوپرفیوم ، رایحه ی معتدل و شیرین و گروه بویایی چایپر گلی توانست محبوبیت زیادی را به دست آورد.

ادکلن زنانه ساندرلینگ بویی مشابه رایحه ی محصول لاکچری کوکو مادمازل شنل را داراست که از این رو عطر ساندرلینگ زنانه در کشور ما از محبوبیت و فروش بالایی برخوردار است.
از نت های تشکیل دهنده و آکوردهای اصلی آن میتوان به ترنج , گل جعفری ، رایحه های سبز ، یاس بنفش ، یاسمن , گل رز ، مشک ، نت های چوبی , وانیل اشاره کرد.

۳. عطر امپر کوبیسم زنانه EMPER QUBISM FOR WOMEN

عطر زنانه ارزان امپر کوبیسم زنانه

عطر زنانه ارزان امپر کوبیسم زنانه

عطر امپر کوبیسم زنانه با حجم ۱۰۰ میل ، غلظت ادوپرفیوم و‌رایحه ی معتدل و شیرینش توانست محبوبیت زیادی را به دست آورد.عطر امپرکوبیسم زنانه با رایحه ای ملایم و شیرین مناسب برای تمام فصول سال میباشد.این عطر رایحه ای مشابه با عطر کالوین کلین ایفوریا دارد.

ترکیبات عطر زنانه Qubism Emper for women عبارتند از:رایحه اولیه : ماندارین ، آلو برقانی

رایحه میانی : گل رز ، مانگا ، چوب صندل

رایحه پایه : وانیل ، مشک ، بنزوین

۴. ایو روشه مگنولیا YVES ROCHER MAGNOLIA

ایو روشه مگنولیا عطر زنانه ارزان قیمت

ایو روشه مگنولیا عطر زنانه ارزان قیمت

عطر ایو روشه مگنولیا زنانه با حجم ۱۰۰ میل ، غلظت ادوتویلت و رایحه ی معتدل و شیرین توانست در دسته ی عطرهای ارزان قیمت و پرفروش فروشگاه عطرالیسا قرار گیرد . این عطر در سال ۱۹۸۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.با رایحه ای کاملا جذاب ، دوست داشتنی ، شیرین و لطیف مگنولیا ، انتخابی عالی برای فصل بهار است.

عطر ایو روشه مگنولیا زنانه عطری است ساده، شاداب و شیرین بر پایه رایحه گل های سفید که شادابی و جذابیت را به شما هدیه میکند .از ترکیبات جذاب این عطر میتوان به نت های زیر اشاره کرد:

رایحه اولیه : سیب ، ماگنولیا

رایحه میانی : گل یاس ، گل مریم ، سوسن ، یاسمن

رایحه پایه : نعناع هندی ، خزه ، چوب صندل ، سدر ، وانیل ، مشک

۵. ادکلن اجمل رین دراپس AJMAL RAINDROPS

ادکلن زنانه اجمل رین دراپس AJMAL RAINDROPS

ادکلن زنانه اجمل رین دراپس AJMAL RAINDROPS

ادکلن اجمل رین دراپس زنانه 50 میلی لیتر ادوپرفیوم با رایحه ی معتدل و شیرین و گروه بویایی گلی میوه ای و پخش بو و‌ماندگاری خوب در گروه عطرهای زنانه ی ارزان با کیفیت خوب قرار میگیرند.

ادکلن اجمل رین دراپس زنانه که یکی از محبوبترین و پرفروش ترین محصولات شرکت اماراتی اجمل میباشد در سال 2006 میلادی به بازار عطر و ادکلن زنانه معرفی و عرضه شد.
عطر Ajmal Raindrops از نت های گلی، نوعی از چوب،میوه های معطر، عنبر تشکیل شده است.ادکلن اجمل رین دراپز زنانه پخش بو و ماندگاری خوبی داشته و در تمامی فصول سال و تمام مناسبتها قابل استفاده است.

۶. فراگرنس ورد لاویدا اس بلا FRAGRANCE WORLD LA VIDA ES BELLA

عطر ارزان قیمت FRAGRANCE WORLD LA VIDA ES BELLA

عطر ارزان قیمت FRAGRANCE WORLD LA VIDA ES BELLA

عطر زنانه فراگرنس ورد لاویدا اس بلا با حجم ۱۰۰میل ،غلظت ادوپرفیوم که در سال 2016 معرفی شده، محصولی از برند نام‌آشنای فراگرنس ورد است.عطر زنانه فراگرنس ورد لاویدا اس بلا Fragrance World La Vida Es Bella انتخابی مناسب برای روزهای سرد سال و‌مجالس و‌میهمانیهای رسمی میباشد.
پس از اولین اسپری از فراگرنس ورد La Vida Es Bella روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی نارنج، گلابی، پرتقال، فلفل صورتی و برگ‌مو خواهید شد.
رایحه‌ی این ترکیب میوه‌ای، تازگی و نشاط را در شما بیشتر می‌کند.
در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های میانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های آغازی خواهند شد.
این نت‌ها از گل مریم، شکوفه‌ی پرتقال، گل یاسمین و یلانگ‌یلانگ ساخته ‌شده اند ، پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند.
نت‌های پایانی از فندق و خامه ساخته‌ شده‌اند. این عطر کپی نسبتا ماهرانه ای از عطر لاویست

۷. ادکلن زنانه میدنایت دلوکس MIDNIGHT DELUXE

ادکلن ارزان قیمت زنانه midnight deluxe

ادکلن ارزان قیمت زنانه midnight deluxe

ادکلن زنانه میدنایت دلوکس ادو پرفیوم 100 میلی لیتر با رایحه ی گرم و‌شیرین ،پخش بو و‌ماندگاری خوب در سال 2016 روانه بازار جهانی عطر و ادکلن زنانه شد و با توجه به مشابه بودن این عطر به لانکوم میدنایت رز توانست با استقبال بسیار خوبی روبرو شود.

عطر زنانه میدنایت دلوکس برای استفاده در روزهای سرد سال و فصل زمستان بسیار مناسب است.
از نت های تشکیل دهنده و آکوردهای اصلی این عطر میتوان به گلابی، نارنج و نارنگی ،میوه‌ی ساعتی، توت‌فرنگی، گل ارکیده و رز سیاه ،پاتچولی، پاپیروس، میوه‌ی سرخالو، پرالین، وانیل، کارامل، قهوه، کومارین و گیاه شیرین بیان اشاره کرد.

جمع بندی مقاله 7 عطر زنانه ارزان قیمت

در این مقاله با ۷ عطر زنانه ارزان قیمت اما پرفروش آشنا شدید. عطرالیسا امیدوار است این مقاله برای شما مفید بوده و به شما در خرید عطر و ادکلن اصل یاری رسانده باشد.
لازم به ذکر است که فروشنده ورژن اورجینال این 7 عطر، سایت الیسا می باشد که می توانید با جستجوی هر یک از این موارد وارد صفحه محصول مربوطه شوید و خرید مطمئن و آسان را تجربه کنید.
مشاوران ما در عطر الیسا آماده راهنمایی به شما در انتخاب عطر مناسب با علاقه و بودجه ی شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *