بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

معرفی ۸ عطر مردانه با ماندگاری بالا

یکی از مسائلی که برای انسان ها در استفاده از عطر ها حائز اهمیت است ماندگاری و پخش بوی بالای عطرهاست. مردها علاقه دارند که همه جا خود را قوی ، بی نظیر ، شیک و جذاب نشان دهند از این رو یکی از کارهایی که انجام میدهند. فروشگاه الیسا معتبر ترین مرکز خرید عطر و ادکلن اصل در ایران می باشد.

8 ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

در این مطلب قصد داریم 8 ادکلن مردانه با ماندگاری بالا را خدمتتان معرفی کنیم.

استفاده از عطرهای خوشبو ،ماندگار ،اغواگر است. آن ها دوست دارند پخش بو و ماندگاری عطرهایشان به صورتی باشد که مورد توجه بانوان اطراف خود قرار بگیرند.بدین منظور برای استفاده ی روزمره و در محیط کار نیز به دنبال عطری خوشبو با رایحه ای ماندگار هستند که در تمام ساعات روز بوی خوش از بدن آن ها بیاید و از هرجایی رد میشوند رد بوی آنان تا چند ساعت باقی بماند.

این بوی خوش بخشی از استایل و شخصیت آقایان میباشد و متناسب با شخصیت خود عطرشان را انتخاب میکنند . یکی از راه هایی که برای افزایش ماندگاری عطر وجود دارد این است که عطرها را در محل نبض خود اسپری کنند مانند رگ کردن، مچ دست و …

میتوان برای ماندگاری بالای عطر یک پیس بر روی موها نیز اسپری کرد . راه حل بعدی استفاده از مرطوب کننده قبل از استفاده از عطر میباشد که سبب میشود ماندگاری عطرها افزایش پیدا کند در این مقاله به بررسی عطرهای ماندگار با پخش بو و ماندگاری بالا میپردازیم.


1- تام فورد توسکان لدر  TOM FORD TUSCAN LEATHER

عطر تام فورد توسکان لدر مردانه زنانه عطری است ۱۰۰میل با غلظت ادوپرفیوم با رایحه ی گرم و‌تلخ که رایحه ی آن در دسته گروه بویایی چرمی قرار میگیرد.

این عطر با ماندگاری بالا بخصوص برای آقایان مورد استفاده قرار میگیرد.

تام فورد از این عطر به عنوان کاملترین و راز آلود ترین عطرش یاد میکند و میگوید استفاده از این عطر حسی منحصر به فرد را در وجود مصرف کننده به وجود خواهد اورد، بوی شیک و هوس انگیز این عطر از نت های زعفران ، تمشک ، آویشن، گل یاس ، آلبانوم، کهربا ، چرم ، نت های چوبی ، پارچه جیر تشکیل شده است و استفاده از این عطر برای فصول سرد سال ،مجالس و‌میهمانیهای رسمی بسیار مناسب میباشد.

TOM FORD TUSCAN LEATHERTOM FORD TUSCAN LEATHER

TOM FORD TUSCAN LEATHERTOM FORD TUSCAN LEATHER


2-عطر ناسوماتو بلک آفگانو  NASOMATTO BLACK AFGANO

عطر ناسوماتو بلک آفگانو یا بلک افغان عطری است سی میل که با غلظت Extrait de Parfum برای بانوان و آقایان قابل استفاده است .گروه بویایی این عطر معطر چوبی میباشد که این عطر را در دسته ی عطرهای خاص و محبوب در جهان مطرح کرده است. این عطر برای بانوان و آقایان طراحی شده است اما رایحه ی آن انتخاب مناسبتری برای آقایان به نسبت بانوان میباشد . نت های تشکیل دهنده و آکوردهای اصلی این عطر عبارتند از :شاهدانه،نت های سبز،رزین،نت های چوبی،قهوه،تنباکو، بخور خوشبو،عود

این عطر در دسته ی عطرهای خوشبو‌و بسیار ماندگار فروشگاه عطر اورجینال الیسا قرار دارد که حتی حجم سی میل وقیمت گزاف آن نتوانسته ذره ای از محبوبیت این عطر کم کند و کماکان در دسته ی عطرهای پرفروش قرار دارد.

NASOMATTO BLACK AFGANO

NASOMATTO BLACK AFGANO


3- عطر آمواج اینترلوده مردانه  AMOUAGE INTERLUDE FOR MEN

عطر آمواج اینترلوده مردانه با حجم 100 میل و رایحه گرم و تند شرقی ،غلظت ادوپرفیوم و گروه بویایی معطر شرقی در دسته ی عطرهای با ماندگاری بالا قرار میگیرد.بطری این عطر مردانه بسیار لوکس میباشد روی در طلایی‌رنگ اینترلود یک کریستال سواروفسکی آبی‌رنگ کار شده است. این نگین زیبا زیبایی بطری را بسیار بیشتر کرده است. شیشه بسیار زیبای این عطر با تزئینات مجلل ، شکوه این عطر را به رخ همگان می کشاند.نت های تشکیل دهنده و آکوردهای اصلی این عطر عبارتند از : پونه کوهی،فلفل،ترنج، اوپوپوناکس،روایح دودی،کهربا،لابدانیوم، چرم،چوب صندل سفید،عود،نعناع هندی

AMOUAGE INTERLUDE FOR MEN

AMOUAGE INTERLUDE FOR MEN


4- عطر تام فورد بلک ارکید  TOM FORD BLACK ORCHID

برخلاف این که این عطر برای بانوان طراحی شده است اما رایحه ی آن به گونه ای است که بیشتر مورد توجه آقایان قرار میگیرد.

شدت این ماجرا به حدی است که حتی خیلی از مصرف کنندگان این عطر نمیدانند که ماهیت اصلی این عطر زنانه است و ادعا میکنند که این عطر کاملا رایحه ای مردانه دارد.عطر تام فورد بلک ارکید زنانه 100 میل با بوی گرم و شیرین و رایحه ی تند عودی عربی و غلظت ادوپرفیوم در دسته ی عطرهای ماندگاری است که آقایان از آن استفاده میکنند.

آکوردهای اصلی این عطر عبارتند از :لیمو ترش ، ترنج ، انگور فرنگی سیاه ، گل یلانگ ، یاس ، نارنگی ماندارین ، قارچ توبر ، گاردنیای یاسمنی، ادویه جات معطر ، میوه‌جات ، ارکیده ، گل یلانگ ، لاله مردابی ، یاس، وانیل ، شکلات ، روایح دودی ، چوب صندل سفید ، خس خس ، کهربا ، نعناع هندی.این عطر لوکس و تجملاتی از برند تام فورد از بهترین و پرفروش ترین عطرهای دنیا به شمار می آید.

TOM FORD BLACK ORCHID

TOM FORD BLACK ORCHID


5- عطر پارفومز د مارلی پگاسوس  PARFUMS DE MARLY PEGASUS

عطر پارفومز د مارلی پگاسوس ادو پرفیوم ، 125 میلی لیتربا گروه بویایی شرقی سرخس گون ها،غلظت ادوپرفیوم و پخش بو و ماندگاری بسیار بالا در دسته ی بهترین عطرهای مردانه از لحاظ ماندگاری قرار میگیرند.پارفومز د مارلی پگاسوس مردانه برگرفته از قهرمان یونان به نام پگاسوس میباشد. پگاسوس ، همچون نام خود در ماندگاری رایحه یک افسانه است. عطر پارفومز د مارلی پگاسوس مردانه دارای رایحه غالب بادام تلخ ، کهربا ، و وانیل است و از آکوردهای اصلی آن میتوان به نت های زیر اشاره کرد:ترنج ، گل گاو زبان ، زیره سبز، اسطو خودوس عادی ، گل یاس ، بادام تلخ، چوب صندل ، کهربا ، وانیل

PARFUMS DE MARLY PEGASUS

PARFUMS DE MARLY PEGASUS


7- عطر کرید اونتوس مردانه  CREED AVENTUS

عطر کرید اونتوس مردانه 120 میلی لیتر ادو پرفیوم با رایحه ای خنک و شیرین و‌گروه بویایی مدیترانه ای میوه ای تا ساعت ها بر روی پوست و لباس شما ماندگار خواهد بود .این عطر لوکس و سلطنتی به دلیل ماندگاری بالا از سال ۲۰۱۰تا کنون بسیار مورد توجه و استقبال آقایان به خصوص در فصل تابستان و بهار قرار گرفته است.نت های زیر تشکیل دهنده ی گروه بویایی این عطر هستند:سیب ، آناناس ، ترنج ، انگور سیاه، نعناع هندی ، توس ، گل یاس ، گل رز، گلسنگ ، عنبر ، وانیل ، مشک

CREED AVENTUS

CREED AVENTUS


6- عطر زرجوف (زرژاف) کازاموراتی مفیستو  XERJOFF CASAMORATI MEFISTO

عطر زرجوف (زرژاف) کازاموراتی مفیستو مردانه – زنانه 100ML ، ادو پرفیوم ،با گروه بویایی آروماتیک مرکباتی در دسته ی عطرهای ماندگار مردانه قرار میگیرند.خرید کازاموراتی مفیستو مردانه – زنانه برای افرادی که به دنبال عطری منحصر به فرد و جذاب و لاکچری هستند میتواند انتخابی مناسب باشد.پخش بو و ماندگاری این عطر تا حدی است که میتواند ساعت ها توجه اطرافیانتان را به شما جلب کند.آکوردهای اصلی این عطر از نت های زیر تشکیل شده است:لیمو ترش ، ترنج ، گریپ فروت، گل رز ، زنبق ، اسطوخدوس، سدر ، کهربا ، مشک ، چوب صندل

xerjoff casamorati mefisto

xerjoff casamorati mefisto


8- عطر تام فورد عود وود  TOM FORD OUD WOOD

عطر تام فورد عود وود 100 میلی لیتری ، عطری یونیسکس با غلظت ادوپرفیوم، رایحه ی چوبی شرقی و پخش بو و ماندگاری فوق العاده میتواند روزهای سرد سال را برای شما خاطره انگیز کند.رایحه ی این عطر نیز بیشتر مورد استقبال آقایان قرار میگیرد و خانم ها کمتر از این روایح استفاده میکنند.

در نت عطر زنانه مردانه تام فورد عود وود عناصری همچون عود ، وانیل ، خس خس ، کهربا ، دانه تونکا ، چوب صندل ، چوب بلسان ، فلفل سیچوان و هل حضور دارند و همانگونه که از نام این عطر پیداست عود نقش اصلی را در آکوردهای اصلی این عطر ایفا میکند.

رایحه ی گرم و‌تلخ چوبی این عطر برای استفاده در فصول سرد و روزهای زمستانی بسیار مناسب میباشد به خصوص که ماندگاری طولانی مدت این عطر گرم و تلخ حس گرمای این عطر را دو چندان میکند.میزان ماندگاری این عطر به شرایط آب و هوایی و اقلیمی و پوست هر فرد بستگی دارد اما میتوان از آن به عنوان ماندگارترین عطرها نام برد.

tom ford oud wood

tom ford oud wood

در مقاله ی بالا عطرهای مردانه و ماندگار را بررسی کردیم عطرالیسا امیدوار است که این مقاله برای شما مفید باشد و شما را در خرید عطر مورد نظرتان کمک و راهنمایی کرده باشد .با جدیدترین ،کاربردی ترین و اختصاصی ترین مقاله های ما در فروشگاه اینترنتی عطرالیسا همراه ما باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *