بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

10 عطر مردانه مورد علاقه خانم ها

10-عطر-مردانه-مورد-علاقه-خانم-ها

عطر های مردانه مورد علاقه ی خانم ها کدام است؟ 10 عطر مردانه مورد علاقه خانم ها را در این مقاله فروشگاه الیسا به بررسی و معرفی می نشینیم تا با توجه به طبع و نظر خانم ها، این بار ادکلن مردانه مورد نظر خود را انتخاب کنیم!

آقایان جذاب و ادکلن های مردانه

اصولا انسان ها دوست دارند که مورد تایید دیگران قرار بگیرند از همین رو سعی میکنند که جذاب و شیکپوش به نظر برسند و با جذب نظر دیگران خود نیز از این موضوع لذت ببرند.

یکی دیگر از کارهایی که انسان ها برای بالا بردن جذابیت خود انجام میدهند استفاده از عطر و ادکلن هاست. از همین رو برای انتخاب عطر مورد نظر خود دقت میکنند و سعی میکنند علاوه بر علایق شخصی عواملی مانند مکان ،زمان و …را در انتخاب عطر موردش نظر خود مورد بررسی قرار دهند تا بتوانند مناسب ترین عطر و رایحه را انتخاب کنند.

مطلب مرتبط پیشنهادی:

طبق آخرین تحقیقات انجام شده ثابت شده است که خانم ها از مردهایی با ظاهر آراسته و بویی دلپسند و جذاب بیشتر استقبال خواهند کرد تا مردهایی که از عطر و ادکلن هیچ استفاده ای نمیکنند.

در اصطلاح عامیانه اکثر عطرهای مردانه را با نام ادکلن میشناسند و از آن یاد میکنند.

این در حالی است که عطرهای مردانه در غلظت های اکستریت پارفوم،پارفوم،ادوپرفیوم،ادوتویلت ،ادوکلن و افترشیو به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شده است.

این دسته بندی براساس میزان ماندگاری عطر انجام شده است.

اکثر آقایان برای جلوگیری از بوی بد بدن از دئودورانت ها استفاده میکنند اما در این بین آقایانی جذاب تر به نظر میرسند که بتوانند با رایحه ی خاص و‌متفاوت خانم ها را به خود جذب کنند و‌ منحصر به فرد به نظر برسند.

تفاوت عطر و ادکلن در میزان اسانس به کار رفته در آب و ادکلن درون آن هاست.

10 عطر مردانه مورد علاقه خانم ها

عطرهایی که ماندگاری بالایی دارند حدود ۷تا ۸ساعت بر روی لباس و پارچه ماندگاری خواهند داشت. از میان عطرهای مردانه ای که خانم ها را رایحه ی آن را میپسندند و از آن لذت میبرند میتوان به عطرهای زیر اشاره کرد:

1. ادکلن فوق العاده creed aventus

ادکلن فوق العاده creed aventus
ادکلن فوق العاده creed aventus

این عطر با غلظت ادوپرفیوم برای استفاده در تمام فصول سال مناسب میباشد . این عطر با طبع خنک و رایحه ی شیرین و نیمه چوبی که دارد توجه بانوان را به خود جلب خواهد کرد. از ترکیبات جذاب این عطر میتوان به آناناس ، مشک و روایح چوبی اشاره کرد.این عطر از ماندگاری فوق العاده ای برخوردار است و رد بوی آن به گونه ای است که وقتی از جایی رد میشوید تا ساعت ها رایحه ی این عطر در فضا خواهد پیچید.

2. عطر مردانه بلک افغان nasomatto black afgano

عطر مردانه بلک افغان nasomatto black afgano
عطر مردانه بلک افغان nasomatto black afgano

ناسوماتو بلک افگانو با رایحه ی گرم و تلخ و چوبی اش در دسته ی عطرهای جذاب و اغواگر با ماندگاری بالا قرار میگیرد.غلظت این عطر اکستریت پارفوم میباشد و علی رغم حجم ۳۰میل آن تا مدت ها شما را از خرید عطر جدید بی نیاز میکند زیرا این عطر از پخش بو و ماندگاری فوق العاده ای برخوردار است.از آکوردهای اصلی این عطر میتوان به گیاه شاهدانه،عود،برگ توتون،بخور و ….اشاره کرد.


پیشنهاد مهم و خواندنی: 

15 عطر فوق سکسی مردانه


3. عطر قدرتمند دیو ساواج Dior sauvage

عطر قدرتمند دیو ساواج Dior sauvage
عطر قدرتمند دیو ساواج Dior sauvage

Dior sauvage لوکس و جذاب در غلظت های ادوتویلت و پارفوم به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شده است. برند دیور همیشه محصولاتی را به بازار عرضه میکند که بی نظیر و منحصر به فرد باشد و بتواند با فروش و استقبال بی نظیر مردم روبرو شود از آکوردهای اصلی این عطر میتوان به عنبر،فلفل،ترنج اشاره کرد.

4. ادکلن Aqua di gio profumo

ادکلن Aqua di gio profumo
ادکلن Aqua di gio profumo

ادکلن مردانه Aqua di gio profumo شیک و جذاب مانند سایر نسخه های عطر جیو از برند جورجیو ارمانی به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد .در این عطر یادداشت هایی همچون ادویه جات،مرکبات،شمعدانی،گل مریم،رزماری و نعناع هندی وجود دارد.

5. بلو شنل اصل bleu de chanel

بلو شنل اصل bleu de chanel
بلو شنل اصل bleu de chanel

عطر مردانه bleu de chanel با رایحه ی مرکباتی و غلظت ادوتویلت و اودوپرفیوم در دسته ی جذاب ترین عطرهای مردانه قرار میگیرد استفاده از این عطر در تمام فصول سال به خصوص فصول گرم سال لذت بخش میباشد.

مطلب زیر را از دست ندهید:

6. عطر لوکس parfums de marly pegasus

عطر لوکس parfums de marly pegasus
عطر لوکس parfums de marly pegasus

این عطر مردانه با حجم ۱۲۵میل و غلظت ادوپرفیوم و‌ماندگاری و پخش بوی بی نظیرش در دسته ی بهترین عطرهای مردانه قرار میگیرد.رایحه ی این عطر به شدت جذاب و اغواگر است و با گروه بویایی شرقی سرخس گونها برای استفاده در مجالس و‌میهمانیهای رسمی بسیار مناسب میباشد .از آکوردهای اصلی آن میتوان به چوب صندل ، کهربا ،وانیل ،بادام تلخ ،ترنج ، زیره سبز اشاره کرد.

7. عطر محبوب terre dehermes

عطر محبوب terre dehermes
عطر محبوب terre dehermes

عطر تق هرمس مردانه در حجم ۷۵،۱۰۰،۲۰۰میل به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد .که دارای دو غلظت ادوتویلت و پرفیوم میباشد .استفاده از این عطر برای روزهای گرم و‌سوزان تابستانی بسیار مناسب خواهد بود ، همچنین میتوان از غلظت پرفیوم آن برای شرکت در قرارهای ملاقات ، مجالس و میهمانیهای رسمی استفاده نمود.


پیشنهاد دوم: 

8 عطر مردانه با ماندگاری بالا


8. ادکلن creed green irish tweed

ادکلن creed green irish tweed
ادکلن creed green irish tweed

creed green irish tweed شاهکار برند سلطنتی و لوکس کرید با رایحه ی خنک و تلخ چوبی ،در حجم ۱۲۵میل به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد. از آکوردهای اصلی آن میتوان به روایح چوبی و جنگلی اشاره کرد. استفاده از این عطر نهایت رضایت را برای شما و اطرافیانتان به ارمغان خواهد آورد.

9. ادکلن سلطنتی amouage interlude

ادکلن سلطنتی amouage interlude
ادکلن سلطنتی amouage interlude

این برند سلطنتی عمانی با ارائه ی این عطر به بازار جهانی عطر و ادکلن بسیار درخشید و توانست طرفداران بسیاری را به دست آورد. غلظت پارفوم و‌رایحه ی گرم و شیرین چوبی شرقی آن ،از این عطر مردانه عطری جذاب و اغواگر ساخته که توجه هر بانویی را به خود جلب خواهد کرد .ماندگاری و پخش بوی بی نظیر این عطر نیز مزید بر علت محبوبیت این عطر شده است.

10. تام فورد دوست داشتنی Tom ford tuscan leather

تام فورد دوست داشتنی Tom ford tuscan leather
تام فورد دوست داشتنی Tom ford tuscan leather

این عطر مردانه با رایحه ی چرمی و غلظت ادوپرفیوم از جذاب ترین عطرهای مردانه ی موجود در بازار عطر و ادکلن میباشد.

پخش بو و ماندگاری فوق العاده ی این عطر را به عطری جذاب و‌اغواگر تبدیل کرده است.

از آکوردهای اصلی آن زعفران ، تمشک ،آویشن ، صمغ کندر ،کهربا ،چرم ،نت های چوبی و جیر میباشد.عطر زنانه مردانه تام فورد توسکان لدر از ماندگاری بسیار خوبی برخوردار است که با توجه به شرایط آب و هوایی و جنس پوست شما بطور میانگین ماندگاری بیش از 12 ساعت را برای شما به همراه دارد و پخش بوی آن طبق نظر مصرف کنندگان این عطر زنانه مردانه بی نظیر است و فضای اطراف شما را به خوبی پوشش میدهد که این ویژگی ها باعث محبوبیت این عطر در بین خانم ها و آقایان مشکل پسند گردیده است.

در مقاله ی بالا با ده عطر مردانه که رایحه ی آن به نحوی برای خانم ها جذاب خواهد بود آشنا شدید.

عطر الیسا امیدوار است که این مقاله برای شما مفید و جذاب باشد و بتواند شمارا در خرید عطر کمک و یاری کند.

با مقاله های متفاوت با موضوعات جذاب و به روز با ماهمراه باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *