بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

معرفی اصلی‌ ترین نت های تلخ و بهترین عطر ها با رایحه تلخ

خرید ادکلن اصل موضوع اصلی ماست! همه این صحبت هایی که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت، در خصوص عطر هایی است که کاملا اورجینال و اصلی هستند.

موضوع این بخش نت ها و رایحه های تلخ است. در این مطلب به معرفی اصلی ترین نت های تلخ و بهترین عطر های تلخ می پردازیم که بهره وری از این نت ها در آن صورت گرفته است. نت های تلخ را بشناسید و موفق ترین عطر هایی در بر دارنده آن ها هستند…

معرفی اصلی‌ ترین نت های تلخ

نت های تلخ و عطر های تلخ

نت های تلخ و عطر های تلخ

نت های تشکیل دهنده عطر یا به زبان ساده تر فرمول محرمانه عطر می باشد که شرکت های تولید کننده آن را به صورت محرمانه حفظ میکنند.

بهترین راه برای شناخت نت های عطر توجه به عناصر تشکیل دهنده و خانواده آنهاست.

استفاده از عطر های تلخ در فصول سرد سال و روزهای بهاری به شدت استقبال می شود.

شدت تلخیه نت های عطر عوامل بسیاری بستگی دارد از جمله این عوامل می توان به طبع عطر اشاره کرد برای مثال عطرهایی با رایحه گرم و تند شدت تلخی عطر را دو چندان کرده و عطرهای با رایحه خنک و ترش از تلخی عطر می کاهد احساس تلخی رایحه نت ها را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

به طور کلی استفاده از نت های تلخ در عطرهای مردانه بسیار رایج تر بوده و با استقبال بیشتری از نسخه های زنانه آن روبرو شده است.

از ویژگی‌های عطرهای تلخ می توان به بالا بردن دمای بدن در اثر استفاده از این رایحه اشاره کرد. اکثر عطرهای با رایحه ای چوبی از طبع گرم و تلخ برخوردار هستند.

در ترکیبات عطر های تلخ ، سبزه‌ها ،گیاهان علفی، سرخسها، انواع چوب و خزه وجود دارد.

شاید در نگاه اول رایحه تلخ عطرها خوشایند به نظر نرسد اما پس از مدتی متوجه خواهید شد که از بهترین عطرها و پر فروش ترین عطرها می‌توان به عطرهایی با رایحه های تلخ اشاره کرد. استفاده از عطر های تلخ برای مجالس رسمی و میهمانی ها بسیار مناسب می باشد.

استشمام روایح تلخ تا حدود زیادی اعتماد به نفس شما را افزایش میدهد.

در ترکیبات این عطرها عموماً از چوب ، خاک ، ادویه ، گیاهان ، مرکبات ، چرم  ،میوه ، گیاهان معطر ، اسموک ، ریشه درختان،ادویه های شرقی،دارچین، نعناع هندی ، صمغ و قهوه استفاده می‌شود.

طبق نظر کارشناسان استفاده از عطرهای تلخ در فضاهای سرد بسیار لذت بخش می باشد.

استفاده از قهوه در ادکلن های تلخ بسیار رایج می باشد . عطرهای تلخ می‌توانند مصرف کننده را فردی جدی و مصمم جلوه دهد از این رو مردان تا حد زیادی تمایل به استفاده از این نوع عطرها دارند.

در روانشناسی عطرها از  کسانی که از عطرهای تلخ استفاده می‌کنند به عنوان افرادی یاد می‌کنند که تمایل به تغییر نداشته اند و بر روی تصمیم خود استوار هستند.

جذابیت و جدیت در مردان امری غریزی و طبیعی می باشد که روایح تلخ تا حد زیادی بر این خصلت پافشاری می‌کنند و سعی آن های در ایجاد این فضا برای استفاده کنندگان و البته شنوندگان عطر است.

10 مورد از بهترین عطر ها با رایحه تلخ

حال با ادکلنهای پرفروش با رایحه ای تلخ آشنا خواهیم شد:

1. عطر بلک افغان nasomatto black afgano

عطر بلک افغان nasomatto black afgano

عطر بلک افغان nasomatto black afgano

عطر ناسوماتو بلک افغانو که به نام بلک افغان مشهور می باشد یکی از عطر های تلخیست که به شدت مورد استقبال قرار گرفته است در ترکیبات این عطر از آکوردهای اصلی بالزامیک ، عود، ترکیبات سبز، ترکیبات چوبی و دودی وجود دارد. ماندگاری بالای این عطر از ان عطری منحصر به فرد ساخته که حتی با وجود ۳۰ میلی لیتر حجم و غلظت اکستریت پرفیوم ذره ای از محبوبیت این عطر کم نشده است.

2. عطر emper invitation black

عطر emper invitation black

عطر emper invitation black

عطر emper invitation black اماراتی با استقبال بی نظیر آقایان در ایران روبرو شد . در ترکیبات آن می‌توان از ترنج ، چوب صندل و قهوه نام برد . تولید این عطر متوقف شده است و در حال حاضر امکان خرید این عطر دیگر وجود ندارد.

3. عطر مردانه lalique linsoumis

عطر مردانه lalique linsoumis

عطر مردانه lalique linsoumis

عطر مردانه lalique linsoumis با گروه بویایی چوبی آروماتیک با نت های تشکیل دهنده ای از جمله ترنج ، اسطوخودوس ، سالویا ، روایح چوبی و خس خس در دسته عطرهای تلخ پرفروش قرار می گیرد.

4. ادکلن mr burberry edp

mr burberry edp ادکلن

mr burberry edp ادکلن

محصول پرفروش mr burberry edp از برند مطرح و موفق بربری در سال ۲۰۱۷ با رایحه چوبی ادویه ای به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شده است . در ترکیبات این عطر گریپ فروت ، نعناع ، اسطوخودوس ، دارچین ، چوب صندل سفید ، من نعناع هندی وجود دارد که تلخی این عطر را دو چندان می‌کند.

5. عطر مردانه bvlgari man wood essence

عطر مردانه bvlgari man wood essence عطر الیسا

عطر مردانه bvlgari man wood essence عطر الیسا

عطر مردانه بولگاری وود سال ۲۰۱۸ از برند بولگاری با رایحه ی چوبی از ترکیباتی چون مرکبات ، گشنیز ، سدر ، خس خس و لوبان تشکیل شده است.

6. عطر زنانه مردانه Tom ford tuscan leather

عطر زنانه مردانه Tom ford tuscan leather

عطر زنانه مردانه Tom ford tuscan leather

عطر سلطنتی Tom ford tuscan leather برای خانم ها و آقایان قابل استفاده می باشد و با رایحه گرم و تلخ و یادداشت هایی همچون زعفران آویشن کهربا چرم جیر های چوبی رایحه ای بی نظیر را ایجاد کرده اند.

7. عطر مردانه دیزل بد diesel bad

عطر مردانه دیزل بد diesel bad

عطر مردانه دیزل بد diesel bad

عطر مردانه دیزل بد diesel bad محصول سال ۲۰۱۶ کمپانی دیزل با رایحه خنک و تلخ در مدت کوتاهی توانست محبوبیت زیادی را به دست آورد در نت  های تشکیل دهنده آن می توان به ترنج، اسطوخودوس ،خاویار ، ریشه زنبق ، روایح چوبی و تنباکو اشاره کرد.

8. دیور آکوا فارنهایت Dior aqua fahrenheit

دیور آکوا فارنهایت Dior aqua fahrenheit

دیور آکوا فارنهایت Dior aqua fahrenheit

عطر مردانه دیور آکوا فارنهایت با رایحه خنک و تلخ ترکیباتی همچون ماندارین ، گریپ فروت ، بنفشه ، ریحان ، نعناع ،چرم و خس خس در دسته عطر های تلخ پرفروش مردانه قرار میگیرد.

9. ادکلن مردانه Davidoff adventure

ادکلن مردانه Davidoff adventure

ادکلن مردانه Davidoff adventure

این ادکلن ادوتویلت مردانه در سال ۲۰۰۸ بازار عرضه شد و در ترکیبات آن از روایحی مانند چای ،ماندارین ، ترنج ،لیمو ، فلفل سیاه ، سدر ، خس خس و مشک استفاده شده است استفاده از این عطر را برای محافل رسمی مناسب می کند.

10. باز هم مردانه guerlain lhomme ideal edp

مردانه guerlain lhomme ideal edp

مردانه guerlain lhomme ideal edp

عطر guerlain lhomme ideal edp مردانه  ۱۰۰ میل با غلظت ادو پرفیوم و رایحه ی چوبی و شرقی برای آقایان جذاب و با کلاس طراحی شده است . ترکیبات آن شامل ادویه جات معطر ، ترنج، اسطوخودوس ، رزماری ، آویشن ، روایح دودی ،دانه تونکا ، چوب صندل سفید و چرم  می باشد.

در مقاله بالا با ده عطر مردانه با رایحه ی تلخ آشنا شدید در مورد عطر های تلخ اطلاعاتی کسب کردید.

همانطور که گفته شد استفاده از عطرهای تلخ برای مردان بسیار رایج تر از خانم ها می باشد.

جهت مشاهده محصولات زنانه با رایحه ای تلخ می توانید از قسمت جستجوی سایت استفاده کرده و لیست کامل از محصولات زنانه با رایحه ای تلخ را مشاهده نمایید. همچنین می توانید تنها با یک سرچ ساده تمامی محصولات مردانه فروشگاه عطر الیسا را مشاهده نمایید و آن را با مناسب ترین قیمت، تضمین قیمت و البته اصالت بصورت ارسال رایگان تهیه نمایید.

فروشگاه عطر الیسا امیدوار است که این مقاله برای شما مفید واقع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *