بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

محبوب ترین عطر ها در بین افراد مشهور کدامند!؟

محبوب ترین عطر ها در بین افراد مشهور

محبوب ترین عطر ها در بین افراد مشهور کدامند!؟ کدام سلبریتی ها عطری های برند خود را تاسیس کرده اند؟ افراد مشهور ایرانی چه ادکلن هایی را می پسندند؟ همه در این مقاله… فروشگاه الیسا برای خرید اینترنتی عطر و ادکلن اصل در خدمت شماست.

کمی در مورد عطر بخوانیم!

در ابتدای این مقاله در مورد تاریخچه عطر و چگونگی پیدایش آن صحبت خواهیم کرد .

عطر ماده ای خوشبو است که برای خوشبو سازی بدن و محیط اطراف به کار می رود. لغت پرفیوم از کلمه فیوم به معنای دود الهام گرفته شده است زیرا در گذشته برای خوشبو کردن محیط از سوزاندن چوب در آتش و سایر مواد خوشبو استفاده می‌کردند.

نخستین بار مصریان از عطر به عنوان بخشی از مراسم مذهبی خود استفاده می کردند. از زمان قدیم تا کنون عطر مورد استفاده بشر قرار گرفته است و زنان و مردان برای خوشبو سازی خود از عطر استفاده می‌کنند .

امروز عطرها بخش اعظمی از تیپ و استایل شما را تشکیل می‌دهند این جریان تا جایی پیش رفت که برخی از افراد مشهور و سلبریتی ها تصمیم گرفتند تا عطری با نام و برند خود تولید کنند. در ابتدا عطرهایی را که بعضی از سلبریتی ها استفاده میکنند، را معرفی خواهیم کرد:

عطر های محبوب در بین افراد مشهور

محبوب ترین عطر ها در بین افراد مشهور

محبوب ترین عطر ها در بین افراد مشهور

عطر و ادکلن بطور کلی یکی از لوکس ترین ویژگی های یک انسان است!

افراد مشهور دنیا هم هر یک با توجه به شخصیت خود و سلیقه رایحه ای که دارند، یک عطر را به عنوان عطر محبوب خود معرفی می کنند.

بخصوص در خارج از کشور، سلبریتی های زیادی علاقه مند به ورود به بیزینس عطر و ادکلن هستند؛ همانطور که می دانید و می شناسید برخی برند های ایجاد شده توسط این افراد…

با ما همراه باشید تا کمی بیشتر در مورد سلایق و سبک عطری مورد نظر افراد مشهور بپردازیم و ببینیم افرادی که هیچ دغدغه مالی ندارند، کدام رایحه ها را برای تزئین خود انتخاب کرده اند!

1. ویکتوریا بکهام و عطر کرید رویال واتر

ویکتوریا بکهام و عطر کرید رویال واتر

ویکتوریا بکهام و عطر کرید رویال واتر

ویکتوریا  بکهام خواننده، مدل و بازیگر انگلیسی همسر فوتبالیست معروف دیوید بکهام از عطر سلطنتی کرید رویال واتر استفاده می کند که پایه این عطر را مرکبات تشکیل داده است.

2. مایلی سایروس محبوب و عطر من آکوا دی پارما

مایلی سایروس و عطر آکوا دی پارما

مایلی سایروس و عطر آکوا دی پارما

مایلی سایروس خواننده محبوب انگلیسی از من آکوا دی پارما استفاده می کند و این برند را از جمله عطر های ثابت خود معرفی کرده است پایه ی عطر های مورد علاقه مایلی سایرس گل و گیاهان سفید همچون یاس می باشد.


پیشنهاد ویژه

مطلب 15 عطر زنانه موفق دنیا را حتما مطالعه کنید تا ویترین جذاب ترین عطر های دنیا را در اختیار داشته باشید.


3. اما رابرتز با عطر زنانه دیور پیور پویزن

اما رابرتز و عطر دیور پیور پویزن

اما رابرتز و عطر دیور پیور پویزن

اما رابرتز خواننده و بازیگر آمریکایی از عطر دیور پیور پویزن استفاده می کند که رایحه گل های سفید و یادداشت های چوبی رایحه پایه این عطر را تشکیل می دهد.

4. سارا جسیکا پارکر comme des garcons

سارا جسیکا پارکر بازیگر محبوب آمریکایی از برند comme des garcons استفاده می کند که مشک از آکوردهای اصلی این عطر می باشد.

5. ریحانا و عطر اسکادا مون اسپارکل و هلو کیتی مو موبری

rihanna عطر اسکادا مون اسپارکل و هلو کیتی مو موبری

rihanna عطر اسکادا مون اسپارکل و هلو کیتی مو موبری

خواننده معروف اهل باربادوس از عطر اسکادا مون اسپارکل و هلو کیتی مو موبری استفاده می کند این خواننده از عطرهای شیرین و میوه‌ای به عنوان عطر های مورد علاقه خود یاد می کند علاقه ریحانا به عطر و ادکلن تا جایی پیش رفت که با نام خود عطرهای زنانه‌ای را روانه بازار جهانی عطر و ادکلن کرد.

عطرهای برند ریحانا با استقبال گسترده مردم روبرو شد .

6. تیلور سویفت و باز هم اسکادا مون اسپارکل

تیلور سویفت و عطر زنانه اسکادا مون اسپارکل

تیلور سویفت و عطر زنانه اسکادا مون اسپارکل

تیلور سویفت خواننده معروف آمریکایی از عطر اسکادا مون اسپارکل استفاده می کنند این خواننده نیز با نام خود عطرهایی را به بازار عرضه کرده است او از عطرهای خنک و ترش مانند دولچه گابانا لایت بلو استقبال نکرده و به دنبال روایح شیرین و میوه ای می باشد.

7. جنیفر لوپز و عطر زنانه استیل

جنیفر لوپز و عطر استیل

جنیفر لوپز و عطر استیل

جنیفر لوپز خواننده و بازیگر آمریکایی با تولید عطرهای خوشبوی زنانه در بازار عطر و ادکلن نیز موفقیت های بسیاری را به دست آورد از جمله عطر های موفق این برند میتوان به استیل اشاره کرد که با رایحه ای گرم و شیرین و آکورد اصلی چای عطری منحصر به فرد برای استفاده در چهار فصل سال می باشد.

در کشور ما نیز درصد زیادی از خانمها رایحه این عطر را می پسندند و از آن به عنوان عطر خوشبو و ماندگار یاد می کنند.

7. آنتونیو باندراس و برند خود

آنتونیو باندراس و ادکلن برند خود

آنتونیو باندراس و ادکلن برند خود

آنتونیو باندراس بازیگر معروف اسپانیایی از جمله مردانی است که در پی علاقه بسیار خود به دنیای عطر و ادکلن وارد شد و با برندی به نام خود توانست در مدت کوتاهی محبوبیت زیادی را کسب کند.

شما می توانید عطرهای این برند محبوب را با مناسب ترین قیمت و تضمین اصالت کالا در فروشگاه عطر الیسا مشاهده کنید و لذت ۱ خرید اینترنتی مطمئن را تجربه کنید.

8. شکیرا و عطر لاو راک از برند خود

شکیرا و عطر محبوب لاو راک

شکیرا و عطر محبوب لاو راک

شکیرا خواننده کلمبیایی برندی با نام خود به بازار عرضه کرد و توانست در زمینه عطر و ادکلن نیز بدرخشد از جمله عطر های موفق این برند می توان به لاو راک اشاره کرد.

9. بریتنی اسپیرز با عطر های بیلیو و فانتزی

بریتنی اسپیرز و عطر بیلیو

بریتنی اسپیرز و عطر بیلیو

بریتنی اسپیرز خواننده و بازیگر آمریکایی با برند بریتنی اسپیرز به بازار عطر و ادکلن وارد شد و عطر های موفقی چون بیلیو و فانتزی را در کارنامه خود ثبت کرده است علاقه این خواننده تا حدی است که آهنگی را با نام پرفیوم خواند که در این آهنگ سعی در اثبات خود با عطری که استفاده میکرد داشت.

پس از مطالعه مقاله بالا تا حد زیادی با اهالی هالیوود و خواننده های خارجی عطر های مورد علاقه آنها آشنا شدی در ادامه در مورد بازیگران محبوب ایرانی و عطر های مورد علاقه آنها صحبت خواهیم کرد.

سلبریتی های ایرانی و عطر های محبوب آن ها

نیوشا ضیغمی و عطر ورساچه کریستال نویر

نیوشا ضیغمی و عطر ورساچه کریستال نویر

نیوشا ضیغمی این بازیگر محبوب در پاسخ به سوال عطر محبوب خود اظهار داشت که عطر را با توجه به موقعیت و مکانی که قرار است برود انتخاب می کند اما از عطر ورساچه کریستال نویر به عنوان از محبوب خود نام برد که این عطر از محبوبیت زیادی نزد خانم های ایرانی برخوردار است.

بهاره افشاری با برند برند سی کی

بهاره افشاری بازیگر محبوب کشورمان از عطر خاصی نام نبرده و اظهار داشت که از اکثر محصولات برند سی کی استفاده کرده و از روایح آن لذت می برد.

افشاری اظهار داشت که علاوه بر رایحه ظاهر و شیشه عطر نیز  برای او حائز اهمیت است اشکان خطیبی بازیگر سرشناس کشورمان نیز اشاره کرده که در خرید عطر مردانه چیزی که برای او اولویت دارد تلخ بودن رایحه عطر می باشد در این بین از عطر دی کی ان وای نام برد و تلخی رایحه آن را بسیار دوست داشتنی دانست.

لیلا حاتمی با برند عطری خود

لیلا حاتمی بازیگر سرشناس کشورمان با تولید عطری به نام و برند خود لیلا حاتمی و  امضای شخصی اش بر روی شیشه عطر عطر مردانه و زنانه را به بازار عطر و ادکلن عرضه کرد که روایح آن برگرفته است عطرهای محبوب برندهای معروف بوده اما متاسفانه از ماندگاری بسیار پایینی برخوردار هستند.

روناک یونسی و عطر جذاب جیونچی

روناک یونسی بازیگر محبوب کشورمان می‌گوید که از ترکیب بوهای عطرهای جیونچی لذت می برد همچنین لیلا اوتادی بازیگر سرشناس کشورمان نارسیسو رودریگرز او را به عنوان عطر ثابت خود نام برده و رایحه آنرا بی نظیر دانسته است.

امیدواریم این مطلب برای شما جالب بوده باشد؛ با مجله الیسا پرفیوم همراه باشید تا بهترین عطر های دنیا را بطور تخصصی بشناسید.

2 دیدگاه در “محبوب ترین عطر ها در بین افراد مشهور کدامند!؟

  1. Eli گفت:

    سلام خسته نباشي
    اسم عطر بيلي ايلش چيه
    ايا شما دارين عطرشو؟؟

    1. محیا اسلامی گفت:

      سلام خیر متاسفانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *