بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

نکات مهم برای خرید عطر و ادکلن مردانه

راهنمایی خرید عطر و ادکلن مردانه

راهنمایی خرید عطر و ادکلن مردانه : انتخاب عطر و ادکلن مردانه برای آقایان اهمیت زیادی دارد،در خرید عطر و ادکلن مردانه به چه مواردی توجه کنیم ،

اگر شما هم جزو شخصیت هایی می باشید که جلوه ظاهری برایتان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، انتخاب یک عطر مناسب عامل مهمی برای رسیدن به این خواسته شماست.

امروزه عطر و ادکلن جایگاه ویژه ای در بین افراد پیدا کرده است چرا که یک عطر عالی حتی بر شخصیت آدمی تاثیر گذار می باشد. آقایانی که طرفدار رایحه های خوش هستند با مطالعه این مقاله اطلاعاتی درباره راهنمایی خرید عطر و ادکلن مردانه دلخواه خود بدست می آورند.

راهنمایی خرید عطر و ادکلن مردانه

راهنمای خرید عطر و ادکلن مردانه

اگرچه عطر در ظاهر شما قابل مشاهده نیست ولی می تواند تاثیر بسزایی بر استایل شما داشته باشد حتی توان تغییر نظر افراد نسبت به شما را دارد.

یک عطر مناسب حتی می تواند حکم کت و شلوار شما را داشته باشد چرا که سبب افزایش اعتماد به نفس شده و محبوبیت و جذابیت شما را در بین افراد

افزایش می دهد. معمولا بیشتر آقایان به دلیل نداشتن شناخت کافی از پوست، روحیه و حتی سلیقه شخصیشان در انتخاب عطر دچار اشتباه می شوند.

ما با راهنمایی خرید عطر و ادکلن مردانه سعی می کنیم شما را در انتخاب عطر خوب یاری نماییم.

راهنمایی خرید عطر و ادکلن مردانه

تعریف عطر برای راهنمایی خرید عطر و ادکلن مردانه

عطر نام دیگر پرفیوم می باشد که از ترکیبات گوناگونی مانند اسانس ها، حلال ها و … به صورت طبیعی، شیمیایی و مصنوعی ساخته می شود.بکارگیری عطر و مواد خوشبو کننده از زمان تمدن های اولیه آغاز شده  ولی در اواخر قرن نوزدهم به اوج خودش رسیده است. حدودا 30 درصد عطر ها متشکل از عصاره های روغنی می باشد،این امر سبب شده دوام عطر نسبت به ادکلن بیشتر باشد. کم بودن عصاره روغنی در ادکلن ها باعث ملایم تر شدن بوی آنها می شود این امر و همچنین مناسب بودن قیمت ادکلن در مقایسه با عطر باعث شده آقایان بیشتر به سمت ادکلن ها جذب شوند.

شناخت ادوپرفیوم و پرفیوم

ادوپرفیوم به دلیل سبک و ملایم بودن انتخاب عالی برای افرادیست که از بیماری آلرژی و میگرن رنج می برند و بوی تند عطر ها آن ها را اذیت می کند.با آن که مقدار عصاره روغنی استفاده شده در ادوپرفیوم ها کمتر از پرفیوم می باشد ولی ماندگاری رایحه آن ها تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد. بدین جهت ما به افرادی که ماندگاری رایحه عطر ها برایشان حائز اهمیت است پرفیوم و ادوپرفیوم را پیشنهاد می کنیم.

شناخت ادوتویلت             

رایحه ادوتویلت ها حتی نسبت به ادوپرفیوم ها هم لطیف و ملایم تر می باشد چرا که مقدار خیلی کمی از عصاره روغنی در آن ها استفاده شده است.

از ویژگی های ادوتویلت می توان به به غلیظ بودنش نسبت به ادکلن و سبک بودنش نسبت به عطر اشاره نمود. به ادوتویلت دلیل برخوردار بودن از این ویژگی ها،گزینه مناسبی برای محیط های رسمی و اداری محسوب می شود.

شناخت ادکلن

عموما اغلب افراد بر این باورند که عطر مختص بانوان و ادکلن مختص آقایان می باشد. جالب است بدانید مقدار الکل بکار گرفته شده در ادکلن ها بیشتر از عطرها و برعکس میزان اسانس روغنی موجود در ادکلن کمتر از عطر است.در نتیجه ادکلن ها هم لطیف تر از عطر هاست هم ماندگاری کمتری نسبت به آن ها دارند.

لذا اختصاصی کردن عطر و ادکلن عمل مناسبی به چشم نمی آید و افراد می توانند بر اساس سلیقه شخصی خود عطر و ادکلن مناسب خود را انتخاب نمایند.

شناخت اوفرش برای راهنمایی خرید عطر و ادکلن مردانه

یکی دیگر از رایحه های خوش برای مصرف روزانه شما اوفرش ها می باشند، که از غلظت و عصاره های روغنی کمی برخوردار هستند. و می توانند  هم ردیف  ادکلن ها قرار گیرند.

 


مقاله مفید دیگر

تشخیص اصل بودن عطر و ادکلن

تشخیص اصل بودن و کیفیت عطر و ادکلن مهم ترین دغدغه در خرید آن است. در این مقاله به راه های کاربردی تشخیص این مهم خواهیم پرداخت.


شناخت دیزاینری

عطر دیزاینری یک رایحه مجزا نمی باشد بلکه به مجموع عطر های مجلل، نفیس، شیک و معروف عطر دیزاینری گفته می شود.که با توجه به سلیقه افراد و نیاز روز تولید شده و در دسترس می باشد.

شناخت عطر نیش

عطر نیش در زمره عطر های گران قیمت و لوکس می باشد که معمولا برای افراد خاص توسط طراحان خبره ولی بی نام و نشان تولید می شود. عطر نیش رایحه ای اعیانی مختص ثروتمندان محسوب می شود که امروزه به خاطر محبوبیتش جنبه عمومی تری یافته و اشخاص بسیاری را جذب خود نموده است.از آنجایی که تولیدکنندگان عطر های نیش بو های گوناگون همچون بوی مشک، وانیل، بدن نوزاد، خون، کاغذ و … را با توجه به خواسته و استقبال مشتریان به آن ها اضافه نموده اند، این عطر ها را می توان جزو آثار های هنری به شمار آورد.

شناخت عطر های آرتیزانی برای راهنمایی خرید عطر و ادکلن مردانه

عطر های آرتیزانی محصولی از عصاره های مواد طبیعی می باشد که توسط شرکت های کوچک تولید شده، و عموما به صورت اینترنتی خرید و فروش می شود. این عطر ها را می توان نمونه ای از عطر های نیش به شمار آورد.

 

فروشگاه الیسا

الیسا وبسایتی مرجع، جهت خرید انواع عطر و ادکلن بوده که تمامی محصولات خود را بصورت کاملا ارجینال و اصلی ارائه می کند و با توجه به کیفیت و مرغوبیت عطر ها مناسب ترین قیمت را ارائه می کند. پیشنهاد می شود به صفحه عطر مردانه مراجعه کنید و نمونه محصولات الیسا را مشاهده فرمایید.

منابع مفید برای مطالعه بیشتر در سایت های معتبر خارجی:

https://www.artofmanliness.com/articles/guide-to-fragrance

https://www.perfume.com/article-guide-to-choosing-the-right-perfume-or-cologne

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *