بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

هنگام خرید عطر و ادکلن زنانه به چه مواردی توجه نماییم؟

خرید عطر و ادکلن زنانه

راهنمایی خرید عطر و ادکلن زنانه : امروزه استفاده از عطر و ادکلن زنانه رواج بسیاری داشته است، اما هنگام خرید عطر و ادکلن زنانه به چه مواردی توجه نماییم؟

توجه به این که افراد با سلایق و مزاج های گوناگون بهتر است از چه رایحه ای استفاده نمایند نکته قابل توجه می باشد.

همواره عطر ها با رایحه های متفاوت منجمله تلخ، گرم و شیرین، سرد و ترش وجود دارد که هر کدام از آن ها می تواند مناسب شخصیت و مکان مختص به خودش باشد.

آیا شما هم به دنبال دیده شدن و جذابیت می باشید، همواره انتخاب یک عطر یا ادکلن مناسب می تواند به راحتی به این خواسته شما جامه عمل بپوشاند.

چرا که شاید هیچ چیز نتواند به اندازه یک بوی دلنشین برای روح آدمی آرامش بخش باشد.

از آنجایی که بانوان همیشه به دنبال بهترین برند های مورد پسند اکثریت مردم می باشند ما در این مقاله به راهنمایی خرید عطر و ادکلن زنانه پرداخته ایم.

راهنمای خرید عطر و ادکلن زنانه

هنگامی که شما برای خرید عطر به فروشگاهی مراجعه می کنید به گونه های مختلفی از عطر ها، مثل عطر هایی با بو های تند، گرم، شیرین و … مواجه می شوید.

باید توجه داشت سن و موقعیتی که قرار است در آن قرار بگیرید دو عامل مهمی می باشد که در انتخاب عطر و ادکلن اهمیت بسزایی دارد. توجه به این دو نکته می تواند حمایت گر خوبی برای تهیه ادکلن ایده آل شما باشد.

بو های تلخ شیرین و گرم برای راهنمایی خرید عطر و ادکلن زنانه

عموما از گونه های اسانس متفاوتی مانند ریشه درختان و ادویه های تند برای خلق عطر های تلخ بکارگیری می شود.

همچنین از بوی میوه های تابستانی برای زایش عطر های شیرین و گرم استفاده می شود. لازم به ذکر است که اماکن رسمی رایحه های تلخ، گرم، شیرین و تند را می پسندد.

بو های سرد و ترش برای راهنمایی خرید عطر و ادکلن زنانه

همواره عطر های سرد حس تازگی و خنکای دلنشینی را برای شما به ارمغان می آورند.

از آنجایی که این عطر ها یاد آور طعم میوه هایی مانند خیار و هندوانه می باشد، لذا می تواند برای خانم هایی که طبع گرمی دارند و عاشق این طعم ها می باشند انتخاب مناسبی باشد.

به عطری که رایحه آن شما را به یاد طعم مرکبات و گل های وحشی می اندازد عطر های ترش می گویند.

بدان جهت که استشمام عطر های سرد و ترش حس های خوب شادابی و تازگی را درون شما بوجود می آورد، شما می توانید این رایحه ها را در دورهمی های گرم و دوستانه استفاده نمایید.

حتی می توانید این گونه از عطر ها را که مسبب صمیمیت بیشتر می شود به بانوان دیگر پیشنهاد دهید. از دیگر مزیت عطر های سرد و ترش می توان به پیدایش حس آرامش و برطرف شدن خستگی اشاره نمود، به همین جهت معمولا در سالن های ورزشی از این نوع عطر ها استفاده می شود.

انتخاب عطر بر اساس تفاوت فصل ها

عطر های مناسب گرمای تابستان و مناطق گرمسیر برای راهنمایی خرید عطر و ادکلن زنانه

همواره به دنبال گرما تعریق، بی حالی و کسل بودن همراه است در نتیجه آدمی در این موقعیت ذاتا به دنبال خنکی و حس تازگی می باشد.

به همین منظور انتخاب عطر های سرد و ترش، تلخ، جنگلی و وحشی، بهترین گزینه برای ایجاد احساس سرمای خوشایند در وجودتان می باشد، حس خوبی که حتی قدرت انتقال به دیگران در آن بسیار است.

اغراق نیست که بگوییم استفاده از این عطر ها در دمای بالا حتی احساس گرمای محیط را برای شما کاهش داده و کارایی شما را بالا می برد.

عطر های مناسب سرمای زمستان و مناطق سردسیر

عطر های مناسب سرما، عطر و ادکلن هایی هستند با رایحه های شیرین، تند و تلخ، که احساس رضایت و دلنشینی را برای مصرف کننده و اطرافیان به ارمغان می آورد. از آنجایی که دمای پایین و سرد، تبخیر عطر ها را به تعویق می اندازد در نتیجه ماندگاری آن ها بیشتر می شود.


مقاله مفید دیگر

تشخیص اصل بودن عطر و ادکلن

تشخیص اصل بودن و کیفیت عطر و ادکلن مهم ترین دغدغه در خرید آن است. در این مقاله به راه های کاربردی تشخیص این مهم خواهیم پرداخت.


انتخاب عطر متناسب با نوع پوست برای راهنمایی خرید عطر و ادکلن زنانه

ماندگاری عطر ها بر روی پوست های چرب و خشک متفاوت است.

افرادی با پوست های تیره و چرب جزو انسان های خوش اقبال به شمار می آیند چرا که علاوه بر محفوظ ماندن پوست آن ها در مقابل بسیاری از آسیب ها حتی ماندگاری عطر ها هم بر روی این نوع پوست ها عالی می باشد. ولی جالب است بدانید عطر ها بر روی پوست های خشک و روشن دوام چندانی ندارند، بدین منظور بهتر است افرادی با پوست های خشک قبل از استفاده از عطر پوست خود را چرب نمایند.

انتخاب عطر دلخواه برای راهنمایی خرید عطر و ادکلن زنانه

در انتخاب عطر و ادکلن خود هرگز عجله نکنید و همواره سعی کنید در هنگام خرید عطر صبور باشید. به طور مثال در ابتدای کار رایحه ای را که انتخاب نمودید بر روی تستر افشانده و آن را استشمام نمایید اگر آن رایحه همان بوی دلخواه شما بود، دوباره بعد از 15 دقیقه آن را استنشاق نمایید در این زمان شما بوی جدیدی را احساس می نمایید.

برای آخرین بار بعد از تقریبا یک ساعت مجددا آن کاغذ را بو کنید ، ماندگاری این بو می تواند تا 4 ساعت باقی باشد. پس از طی نمودن این مراحل اگر رایحه آن عطر همچنان مورد پسند تان باشد، شما می توانید آن عطر را تهیه نموده و از استشمام آن لذت ببرید.

توجه به چند نکته هنگام خرید عطر و ادکلن زنانه

دانستن این نکته که عطر را به کدام نواحی بدن اسپری نمایید تا ماندگاری بیشتری داشته باشد بسیار حائز اهمیت می باشد. قسمت هایی از بدن مانند گلو، مچ ها، طرفین گردن و سینه به دلیل آن که عموما چرب تر از دیگر نواحی بدن هستند انتخاب مناسبی برای اسپری نمودن می باشد.

یکی از قسمت های مهم بدن برای اسپری نمودن که دانستن آن می تواند برای شما جالب باشد پشت زانو هاست، چرا که این قسمت رایحه عطر و یا ادکلن را به خوبی پراکنده می کند و ماندگاری بیشتری نسبت به دیگر نواحی دارد.

یکی از اشتباهاتی که در اسپری نمودن برخی از افراد وجود دارد آنست که از عطر و ادکلن بر روی لباس هایشان استفاده می نمایند، از آنجایی که الکل موجود در عطر و ادکلن می تواند به لباس شما آسیب برساند و همچنین اسپری نمودن بر روی لباس ماندگاری چندانی ندارد توصیه می شود از این عمل بپرهیزد.

یکی از نکاتی که رعایت آن در راهنمایی خرید عطر و ادکلن زنانه بسیار اهمیت دارد آنست که تا زمانی که شما در جوار کسی قرار نگرفته باشید نباید رایحه عطر و ادکلن شما به مشام افراد برسد.

اگر غیر این باشد این نتیجه به دست می آید که شما از رایحه خود بیش از حد طبیعی استفاده نموده اید، این عمل نه تنها خوشایند نیست بلکه ممکن است برای برخی از افراد زننده باشد. در نتیجه پیشنهاد می شود از عطر خود به میزان کافی و در نواحی بیان شده استفاده نمایید.

فروشگاه الیسا

الیسا وبسایتی مرجع، جهت خرید انواع عطر و ادکلن بوده که تمامی محصولات خود را بصورت کاملا ارجینال و اصلی ارائه می کند و با توجه به کیفیت و مرغوبیت عطر ها مناسب ترین قیمت را ارائه می کند. پیشنهاد می شود به صفحه عطر زنانه مراجعه کنید و نمونه محصولات الیسا را مشاهده فرمایید.

منابع مفید برای مطالعه بیشتر در سایت های معتبر خارجی:

https://www.perfume.com/article-guide-to-choosing-the-right-perfume-or-cologne

https://www.perfume.com/article-a-guide-to-perfume-types

https://www.streetdirectory.com/etoday/the-11-things-an-perfume-newbie-should-know-before-buying-perfume-wowccp.html

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *