بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

عطرهای مناسب برای فصول سرد

خرید عطر مناسب پاییز و زمستان درست از همان قانونی پیروی می‌کند که شما برای انتخاب لباس‌های پاییزی رعایت می‌کنید. قاعده اصلی این است که نباید از یک عطر برای تمام فصول سال استفاد کنید، همانطور که لباس‌هایتان را متناسب با هوا تغییر می‌دهید، عطرهای روی میز آرایشی‌تان را نیز با تغییر آب و هوا تغییر دهید.برخی عطرها برای حال و هوای تابستان و بهار انتخاب های بهتری هستند و ماندگاری بیشتری هم دارند و برخی دیگر باید در فصل های سرد پاییز و زمستان استفاده شوند، پس پیش از آنکه از در بیرون بروید، ببینید هوا برای عطری که می خواهید استفاده کنید مناسب است؟معمولا لباس های سبک تر در فصل های گرم و لباس های سنگین در فصول سرد پوشیده می شوند، در مورد عطرها هم قانون همین است؛ عطرهای سبک و خنک باید در بهار و تابستان استفاده شوند در حالیکه عطر و بوهای گرم مناسب ماه های سرد سال است.

خرید عطر برای فصل‌های سرد با چند شرط اساسی:

 

گرم و تند بودن رایحه پایه:مناسب ترین رایحه پایه یا نت انتهایی عطر برای فصول سرد رایحه ی گرم،تند،چوبی است زیرا رایحه پایه ماندگارترین رایحه عطر است و زمان طولانی تری حس بویایی مارا به خود جلب می کند.رایحه پایه عطر شما باید گرم و قوی باشد، رایحه ای مانند عطر وانیل، چوب، نعنا و مشک.

عطر شیرین انتخابی مناسب برای پاییز و زمستان:در فصول سرد سال بهترین انتخاب عطری گرم با رایحه شیرین است نزدیک به رایحه دسر، وانیل، شکلات و کارامل. عطرهای شیرین اگرچه در تابستان بسیار قوی و بیش از حد گرم هستند اما در هوای سرد بهترین انتخاب اند.بوی وانیل و کارامل به شدت در این فصل شامه ما را نوازش می دهد.دیور و پرادا کندی انتخاب های خوبی را برای عطر و ادکلن شیرین پیشنهاد می دهد.

با انتخاب عطر تند ماندگاری عطر خود را افزایش دهید:عطرهایی با رایحه شرقی و بوی تند انتخاب مناسبی برای فصول سرد سال هستند. این عطرهای تند معمولا رایحه ای از دارچین، زنجبیل، زیره و جوزهندی و ادویه جات را دارند.عطرهای تند را میتوان در بین عطرهای شنل و تام فورد یافت.

شرقی و چوبی رایحه ای شیک و ماندگار:رایحه چوبی که خود به نوعی رایحه شرقی نیز حساب می شود،عطرهایی با بوی چوب در واقع رایحه چوب صندل، چدار، نعناع و بلوط را دارد. رایحه چوب معمولا خشک و زمینی، نزدیک به عطر مشک است و یک انتخاب مناسب برای عطر زنانه و مردانه به شمار می‌رود.

با توجه به آنچه گفته شد،با مراجعه به بخش جستجوی پیشرفته و انتخاب رایحه گرم،تند،شیرین و تلخ می توانید عطری مناسب فصول سرد و مطابق با سلیقه ی خود بیابید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *