بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

عطرهای ماندگار پاییزی را بشناسیم

با شروع فصل پاییز و سرد شدن هوا تمایل افراد به استفاده از عطرهای گرم بیشتر میشود زیرا همانطور که می دانید عطرهای گرم ماندگاری بالاتری دارند.فروشگاه عطر الیسا ده عطر ماندگار و منتخب خود را برای خاطره انگیزتر شدن پاییز امسال به شما عزیزان پیشنهاد می کند.

GIORGIO ARMANI SI INTENSE

کمپانی جیورجیو آرمانی این عطر را در سال 2014به بازار عرضه کرد.این عطر با رایحه ای گرم وشیرین و بویی مدیترانه ای و میوه ای مناسب برای استفاده در فصول سرد می باشد.

 

si-intense

Narciso rodriguez for her eau de parfum

این عطر جذاب نخستین بار در سال 2003با ورژن edt و شیشه مشکی وجعبه صورتی به بازار عرضه شد ودر سال 2006نسخه پرفیوم این عطر با شیشه صورتی و جعبه مشکی به بازار عرضه شد.

 

download-1

 

Dior hypnotic poison eau de parfum

این عطر با رایحه گرم وشیرین در سال 2014 به بازار عرضه شد.هیپنوتیک پویزن با ماندگاری بالا مناسب برای مجالس و میهمانیهای رسمی میباشد.

 

hypnotic

 

Chanel coco noir

همزمان با عرضه کوکونویر به بازار این عطر به عنوان بهترین عطر جهان در سال 2012 انتخاب شد.کوکونویر بارایحه گرم و تلخ خود برای روزهای سرد زمستانی یا میهمانیهای شبانه توصیه می شود.

 

coco-noir

 

TOM FORD TOBACCO VANILLE

عطر توباکو وانیل ترکیبی از وانیل و تنباکو به همراه دانه تونکا و پوست کاکائو با رایحه گرم وشیرین میباشد که در سال 2007 در بسته بندی مخصوص سری پرایوت تام فورد به بازار عرضه شد.

 

tubhh

 

Tom ford oud wood

این عطر از برند سلطنتی تام فورد در سال 2007با رایحه گرم و تلخ به بازار عرضه شد.

 

 

tomford

 

Dior homme parfum

این عطر در سال 2014با رایحه گرم و تلخ و شیرین توسط خانه عطرسازی کریستین دیور به بازار عرضه شد.رایحه گرم و چوبی دیور هوم پارفوم را برای استفاده در فصول سرد مناسب کرده است.

mmm

parfums de marly pegasus

پگاسوس مردانه عطری گرم و شیرین با ماندگاری بالا و خط بوی وانیلی توانسته یکی از بهترین های برند مارلی باشد.این عطر در سال 2007طراحی و به بازار عرضه شد.

download

Nasomatto black afgano

این عطر با رایحه گرم و تلخ عطری برای مردان و زنان سخت پسند که عاشق رایحه های سنگین و پرقدرت هستند می باشد.

 

black-afgano

 

Guerlain santal royal

این عطر در سال 2014توسط کمپانی گرلن با رایحه گرم و شیرین به بازار عرضه شد.سانتال رویال با رایحه گرم و عودی و پخش بو و ماندگاری بالا مناسب برای فصول سرد سال می باشد.

santalll

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *