بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

هنرپیشه های معروف چه عطری میزنند؟

این روزها خوش پوشی وخوشتیپی فقط محدود به پوشش و لباس نمی شود و موارد زیاد دیگری را هم در بر می گیرد.مثلا استفاده از عطر مناسب با شرایط و موقعیتی که هر فرد در آن قرار می گیرد یکی از موضوعاتی است که شاید در ابتدا کم اهمیت جلوه کند ولی وقتی وارد ماجرا می شویم همین موضوع است که مارا به یک خوشتیپ تمام عیار تبدیل می کند.خوشبویی نکته ای است که همه به آن اهمیت می دهند وسعی می کنند با انتخاب دقیقشان برای استفاده از یک عطر نزد همه خوشبو باشند.شاید شما هم این نکته را که هرکس باید عطر مخصوص خود(امضای عطری)داشته باشد و همیشه و همه جا با آن بو شناخته شود را شنیده باشید اما امروزه هرکس بنا به تناسب شغل و موقعیتش و البته مراسمی که قرار است در آن شرکت کند عطرش را انتخاب می کند.مثلا بد نیست بدانید امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق هردو ازعطرAngel استفاده می کنند.

 

حامد بهداد

شخصیت پر جنب و جوشی داشته و این روزها تبدیل به یکی از محبوب ترین و سرشناس ترین بازیگران سینمای ایران شده است و طرفداران بسیاری دارد.

117698

 

او در مورد عطر مورد علاقه اش می گوید:”من از هزار مدل عطر مختلف استفاده می کنم.”به تیپ او میخورد که از عطرهای اسپرت استفاده کند ولی او در عطرهای مورد علاقه اش به Lagerfeld اشاره می کند.لاگرفلد با بوی گرم بیشتر رسمی و مناسب مهمانی هاست.

 

ویشکا آسایش

از بین شرکت های تولید کننده گوچی همیشه طرفداران زیادی دارد.این بازیگر خوش پوش این برند را یکی از برندهای محبوبش می داند اما خود را فقط محدود به استفاده ازین عطر نمی کند.

 

112390

 

اشکان خطیبی

بازیگری است که به ظاهرش اهمیت زیادی می دهد.آقای خطیبی بیان می کند:”همیشه دوست دارم خوشبو باشم چون فکر می کنم خوشبو بودن یک فرد در برخوردش با دیگران بسیار اهمیت دارد و حتما در ذهن افراد خواهد ماند.در واقع می توانم بگویم شخصیت افراد را تا حدی می توان از روی عطری که استفاده میکنند شناخت به همین دلیل سعی می کنم در انتخاب هایم دقت بیشتری داشته باشم.

 

11234

 

خطیبی بیان می کند که رایحه ی مورد علاقه او رایحه تلخ است و همیشه در انتخاب عطر به تلخ بودن رایحه عطر توجه می کند.عطر مورد علاقهDKNY هست که آن هم بویی تلخ دارد.

 

نرگس محمدی

درباره ی عطر مورد علاقه  اش می گویدمحصولات کمپانی FG FERRE را خیلی دوست دارم و در حال حاضر هم یکی از عطرهای این برند را استفاده می کنم.رایحه عطرهایFERRE آنقدر برایم جذاب است که بعضی وقت ها حتی بدون تست آن را میخرم و تابه حال کم پیش آمده تا از بوی آن خوشم نیاید.عطر elle راهم خیلی دوست دارم.

 

11445

 

روناک یونسی

 

برخلاف لوازم آرایش  که معمولا کمتر از آن ها استفاده می کند به انتخاب عطرش اهمیت زیادی می دهد.رایحه مورد علاقه این بازیگر رایحه های خنک و تلخ است.

 

11343

برند مورد علاقه این بازیگر givenchy است.وی در ادامه بیان می کند که از عطرهای جدید با بوهای تازه هم استقبال می کند و خیلی وقت ها در خرید عطرهای جدید ریسک می کند.

 

بهاره افشاری

او روحیه تنوع طلبی در انتخاب عطر دارد و بوی عطر زود خسته اش می کند.به همین دلیل است که ترجیح می دهد خودش را محدود به استفاده از برند خاصی در بین عطرها نکند وروایح مختلف را تجربه کند.اما در بین عطرها ck حس خوشایندی به او می دهد.افشاری بیان میکند که حتی شیشه و رنگ عطر هم برای او اهمیت دارد.

 

afshar

 

 

لیلا اوتادی

وی بیان میکند من خودم از عطرهای مختلفی استفاده می کنم اما عطری که چندوقتی است رایحه اش را خیلی دوست دارم NARCISO RODRIGUEZ است.من به کسانی که دنبال رایحه های خاص هستند این عطر پیشنهاد می کنم.

 

12677

 

نیوشا ضیغمی

 

VERSACE CRYSTAL NOIR یکی از رایحه های مورد علاقه من است.من خودم عطرهای متنوع با رایحه های مختلف خریداری می کنم ولی رایحه های نزدیک به هم آن سلیقه ام را به خوبی مشخص میکند.

 

1129806

 

مهتاب کرامتی

 

معمولا از برندهای معتبر و شناخته شده عطرهایم را میخرم.چند وقت پیش در یکی از سفرهایی که به خارج از کشور داشتم عطر گوچی گیلتی را خریدم،به نظرم این عطر به دلیل را یحه شرقی که دارد به مشام خانم های ایرانی خوشایند و دلنشین است.طراحی شیشه این عطر هم شیک و جذاب است و نظر خریدار را جلب میکند.

 

1123545

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *