بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

دانستنی های عطر و ادکلن

بسیاری از مردم فکر میکنند که برای باکلاس بودن باید عطرهای گران قیمت بخرندچون مرغوب تر و خوشبوترند.این فکر از جهاتی غلط است زیرا هرکس با هزینه ای اندک میتواند عطری بخرد که از آن راضی باشد.
عطرهای گران قیمت بسیار عالی هستند،ولی وقتی با بدن شما سازگاری ندارد فایده ای ندارد.
منظور از سازگاری عطر با بدن سازگاری با پوست شماست.بسیاری از مردم استفاده ی غلطی از عطرهای خود دارند.آن ها عطر ادکلن را برروی لباس خود اسپری میکنند.که این کار بسیار اشتباه است.مولکول های عطر برای سازگاری با پوست ساخته شده اند نه لباس و الیاف پارچه ای?
هر عطری احتمال دارد روی پوست افراد مختلف واکنش های شیمیایی متفاوت نشان دهد.این در اصطلاح علمی یعنیPHو میزان اسیدی یا قلیایی بودن پوست افراد مختلف متفاوت است.
بهترین نقاط عطر زدن :
مچ دست،پشت گوش ها،پشت زانو
همچنین با یک اسپری کوچک برروی موها از پخش بو و ماندگاری بیشتر عطرتان لذت ببرید.
یادتان باشد شما عطر را به خاطر دیگران میزنید چون بعد از چند دقیقه شما به خاطر عادت به آن دیگر متوجه بویی نخواهید شد.
پس ادکلن برای ایجاد احساس بهتر از شما در نزد دیگران است.در هر شغل و حرفه ای هستید عطر را فراموش نکنید.به هر حال بیشتر افراد روی یک مسئله باهم اشتراک دارند و آن این است که برای بوی خوش احترام قائلند.
عطر را به اندازه و درست استفاده کنید.2تا3پاف از عطر میزان مناسبی برای استفاده میباشد.مصرف بیش از حد عطر ادکلن نه تنها برای دیگران لذت بخش نیست بلکه در اکثر موارد بسیار آزار دهنده میباشد.
عطر ادکلن را در ناحیه ای که ضد عرق مانند مام و اسپری استفاده کرده اید به کار نبرید.زیرا ترکیب آن ها باهم رایحه ی بسیار نامطبوعی ایجاد میکند.

پست های مرتبط

5 دیدگاه در “دانستنی های عطر و ادکلن

  1. engineersam.d67 گفت:

    سلام باتوجه به اینکه خانومای ایرانی پوشش دارن مخصوص قسمت گردن و آرنج درصورت پوشش باز هم باید روی پوست استفاده کرد و آیا پخش بو داره در این صورت با توجه به پوشش؟

    1. محیا اسلامی گفت:

      درود برشما . می تونید در انتها دو پاف بر روی روسری خودتون اسپری کنید تا پخش بوی بهتری داشته باشید.

  2. F.A گفت:

    ممنون از سایت خوبتون

  3. aminkabir201395 گفت:

    ممنون از توضیحاتتون

  4. Shiva گفت:

    بسيار عاااااالي بود????

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *